Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla nelikymppinen?

Vierailija
28.11.2024 |

Onneks vielä todella pitkä matka siihen ikään.

T: 32v

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä naisia, jotka luulee itsestään liikoja (merkki narsismista).

Nelikymppiset tätinaiset ovat rupsahtaneita jo aikoja sitten.

Itse olen aina pitänyt itseäni vanhemmista naisista. 40 ja 50 vuotiaita on paljon pantavan näköisiä. En nyt sen enempää ole nähnyt nuorenpiakaan naisia siis sellaisia jotka ovat mun makuun pantavia.

Vierailija
82/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä on sekin kiva puoli, ettei kiinnosta yhtään, vaikka kaikkia ei enää ulkonäöllisesti viehätäkään. Ulkonäön sijaan on paljon kiinnostavampia asioita, kuten ystäviä, harrastuksia, tapahtumia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Lapsi muutti kesällä omilleen, miehen kanssa vakityö ja asunto kohta maksettu. Ainoa mikä kummastuttaa on kyselyt tehdäänkö vielä iltatähti, miksi ihmeessä tän vapauden pilaisi vauva-arjella? Seuraava vauva mitä hoidetaan on lapsenlapset jos sellaisia on tullakseen. Elämä on hyvin seesteistä. N40

Vierailija
84/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiva ikä tämä 43 v. Ei vielä mitään vanhuuden vaivoja, ja vihdoin aikaa itselle, kun lapsi on jo teini. Minulle ei kertakakikkiaan sopinut pienen lapsen äitiys, vieläkin tulee puistatus kun ajattelee, vaikka lapsi onkin aina ollut fiksu ja helppo.

Nyt on silti kivempaa. Liikun paljon, painan vähemmän kuin kolmikymppisenä ja opiskelen työn ohella toista yliopistotutkintoa kolmatta vuotta.

Ei ole totta, ihanku minun kirjoittama tämä, paitsi että olen 45!! :D <3

Sama tilanne liikkumisessa ja ei ole mitään vaivoja, päinvastoin (näytän paljon paremmalta kuin kolmikymppisenä ja paino kurissa), opiskelen toista maisterintutkintoani ja fiksu, kiltti lapseni on onneksi jo teini. Itsellä se vielä kivasti, että elämässä ollut jo useamman vuoden rakkautta, ihana nuorempi mies. Ainoa mikä harmittaa on asunto, kun ei ole varaa ostaa isompaa omaa tältä kalliilta alueelta, eli en tiedä ehdinkö tässä elämässä saamaan lainkaan unelmakotiani.

Vierailija
85/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin treenaamista harrastavana nelinelosena voin sanoa että tämä on se piste, jossa kroppasi pikkuhiljaa aloittaa lahoamisen. Ei kivaa, kun nuoruuden salitulokset alkavat pikkuhiljaa valua käsistä.

Vierailija
86/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin oon 32

Vierailija
87/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavalta. Vasta viisikymppisenä alkoi helpottamaan. Täytän ensi vuonna 56v ja voin paremmin kuin koskaan.

Vierailija
88/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin huomasin saman. 😁 Oikein kunnolla uhoavat.

Teistä vain tuntuu pahalle kun 40+ naiset nauttivat elämästään. 

Vierailija
89/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä olo. Tapailen 20-vuotiasta mimmiä. Ura kovassa nosteessa, terveys hyvä, kaikki mukavan tasaista ja itsevarmaa. Voi olla, että olen juuri nyt parhaimmillani. Täydellinen tasapaino nuorekkuutta ja kypsyyttä. M42

Vierailija
90/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden mielestä kai 40v naisten pitäis haukkua itseään rumiksi ja kauheiksi. :S

Vierailija
91/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus on parempi, ihme kyllä. Väsyneempi on. Seksi ei oikein kiinnosta. Mieliala on usein vakaa, kun nuorena oli koko ajan joku kriisi päällä. Summa summarum, nelikymppisyys on ihan kivaa, jos tasainen elämä kiinnostaa. 

Vierailija
92/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 40+ miehet t:eri

Vierailija
93/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä on sekin kiva puoli, ettei kiinnosta yhtään, vaikka kaikkia ei enää ulkonäöllisesti viehätäkään. Ulkonäön sijaan on paljon kiinnostavampia asioita, kuten ystäviä, harrastuksia, tapahtumia. 

Parikymppisillä naisilla ei ole ystäviä, harrastuksia, tapahtumia elämässään?

Vierailija
94/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisillä naisilla ei ole ystäviä, harrastuksia, tapahtumia elämässään?

On mutta kyllä moni parikymppinen on vielä epävarma ja on vielä pitkän matka siihen että tuntuu itsensä kokonaan :_)

Vierailija
95/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvältä tuntuu. Kroppa ei ole muuttunut, mutta pää kestää ja asioiden mittasuhteet hahmottaa paremmin. 

N47

Sä olet kyllä enemmän viiskymppinen kuin nelikymppinen.

Vierailija
96/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä jotka sanoo ettei tunnu missään valehtelee, aivan varmasti tuntuu. Ja tulee kelattua elämän epäonnistumisia 

Mä en koe mun elämän millään tavalla epäonnistuneen, ehkä siitäkin johtuu. Mun haaveet oli hyvin arkisia: tutkinto, töitä, perhe. Olen ne kaikki saanut. Omakotitalon ja kesämökinkin. Ihan mukavan elintason vaikkei rikkaita olla. Lapsillakin menee mukavasti, aikuisia jo molemmat ja asuvat omillaan.

Ja siinä mulla ollut toki tosi hyvä tuuri, että vaihdevuodet ei ole mulla aiheuttaneet mitään erikoisia oloja, ei unettomuutta eikä mitään. Menkkojen väli nyt vähän vaihtelee jo tässä iässä, mutta se on tosiaan vain se, mitään muita oireita ei ole.

Ja henkinen rauhallisuus on ihan eri luokkaa kuin nuorena. Nuorena olin kova stressaamaan ja etukäteis-ahdistelemaan ja miettimään jälkeenpäin olinko nolo ja mokasinko. Nykyään sitä vaan elää hetkessä varmana siitä, että kun on tähänkin asti selvitty, kovistakin paikoista, niin selvitään jatkossakin. 

- 8, 50v ja ei tunnu missään

Vierailija
97/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan myös meille 30v naisille täällä mutta olen nuorekas ja hehkeä ja mieheni haluaa minua 2x päivässä!

Vain kaksi kertaa?😔

Vierailija
98/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin sanotaan myös meille 30v naisille täällä mutta olen nuorekas ja hehkeä ja mieheni haluaa minua 2x päivässä!

Vain kaksi kertaa?😔

On se kiva tunne kun haluaa ja ei vielä hyvännäköinen mieskin vaikka 30v naisten piti olla niin rumia.

Vierailija
99/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotiaana on riski jo kuolla

32 vuotiaana ihminen ei kuole vielä

Vierailija
100/143 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni kunnossa koska nyt minulla on aikaa pitää huolta itsestäni. Tuntuu ihan yhtä vetreältä kuin vaikka kolmekymppisenä. Yöllä joskus hikoiluttaa, mutta ei muita esivaihdevuosioireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi