Tarvitsen sotkevan naisen, joka ei osaa käydä ruokakaupassa
Me istutaan sohvalla ja juodaan kaljaa, ei viedä roskia eikä muisteta ostaa kaupasta ruokaa. Sitten kun lähdetään kiireellä kauppaan, kun se on menossa kiinni, me myöhästytään siitä, mutta meitä se e haittaa, kun me mennään siitä järven jäälle tekemään lumienkeleitä. Ja sitten kämpille "lämmittelemään".
Kommentit (5)
Hän on myös kova unohtelemaan tärkeitä asioita. Mutta minä en muista niistä muistuttaa. Sitten me sanotaan toisillemme: "Älä välitä! Sattuuhan sitä". -ap
Vierailija kirjoitti:
Hän on myös kova unohtelemaan tärkeitä asioita. Mutta minä en muista niistä muistuttaa. Sitten me sanotaan toisillemme: "Älä välitä! Sattuuhan sitä". -ap
Ei se haittaa, vaikka sanotte noin. Se voi olla toistaiseksi ihan laillistakin. Mutta mikä mielentila? Onko siitä syytä huolestua?
Ota tuo mun nuorempi sisko emännäksesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, vaikka sanotte noin. Se voi olla toistaiseksi ihan laillistakin. Mutta mikä mielentila? Onko siitä syytä huolestua?
En usko, että se ketään haittaa tai huolesuttaa. Ne vaan pitää meitä vähän outoina, ja tavallaan ovatkin oikeassa. -ap
Ai. Kunhan ette ole kyttäämässä ruudulta jonkun pahaa-aavistamattoman kansalaisen elämää, niin siitä vaan. Ketään ei haittaa lumienkelit, vaikka voihan siitäkin joku poliisit soittaa.