Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviän jännityksestä kun pitää odottaa lähetettä monta viikkoa?

Vierailija
28.11.2024 |

Kuulemma kestää 6-8 viikkoa saada aika joka on kuitenkin nopea verrattuna joihinkin muihin. Mutta miten mä kestän tän jännityksen noin  kauan? Välillä huomaan etten ole ajatellut sitä vähään aikaan ja sitten oikein kouraisee mahasta. Liittyy menkkavaivoihin jotka tulleet kipeiksi,runsaiksi ja en tiennyt että välivuoto ei ole normaalia - luulin että se on vaihdevuosijuttu. Ja nyt kun alkoi menkat ja on kipuja niin pelkään että kohta saan paniikki- tai ahdistuskohtauksen. Tässähän tulee hulluksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetettä mihin? 

Jos on toimenpide/tutkimus minkä yksityinen voi tehdä, menisin sinne. Esim ultra. Ottaisin vaikka velkaa, että saisin mielenrauhan. Oisko sulla myoomia? Aiheuttavat hillitöntä vuotoa.

Vierailija
2/5 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hysterisoiminen ja menet sinne käynnille kun kutsu tulee. Ja tuohon ahdistushäiriöösi tarvitsisit kyllä apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologille on se lähete, en tiedä mitään myoomeista. Mä en ole Suomessa ja tää 6-8 viikkoa on se lyhyin aika kuulemma. Mun menkat on koko elämän olleet niin helpot niin en oikeastaan tiedä onko nämä nyt niin hirveitä verrattuna moneen naiseen. Kipuja mulla ei koskaan ennen ole ollut paitsi teininä. Mutta nyt vuositarkastuksessa lääkäri sanoi että ne on välivuodot mitkä on tutkittava. Mä kun luulin että mulla oli vain menkat liian usein vaihdevuosioireena. Tai että joka toinen oli runsaat ja joskus välissä ne mun normaalit menkat. Onpa tyhmä olo kun en tiennyt eroa.

Terapiassa olen käynyt aiemmin. En vaan voi silti tajuta miten muut ei jännitä tällei. Olen kateellinen siitä. Saisikohan Suomeen jollekin hyvälle terapeutille videoaikoja.

Vierailija
4/5 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota panikoimaan. Yli 40 vuotiailla on hyvin usein välivuotoa eikä ole vaarallista 

Vierailija
5/5 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olisi epäillysti paha tilanne, saisit pikalähetteen. Rauhoitu. Oma sisko just tuommoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi