Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?
Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.
Yritäpä itse asettua miehen asemaan. Itsekin sanot että tavallinen mies ei riitä alkuunkaan vaan vaaditaan paljon parempaa ja kun katsoo tiderin nais tarjontaa niin suurimmalla osalla on jonkun asteinen mielenterveys ongelma, lähes jokaisella reilusti ylipainoa ja hyv
Niin. Eli etsivät siis miestä, joka haluaa olla heidän kanssaan eikä käyttää omien siementensä kloonausalustana eli hyväksikäyttää seksuaalisesti. Enpä nyt tiedä onko tuossa mitään väärää. Sinun katkeruutesi ja ulinasi sen sijaan laittaa sinut jo ennakkoon samaan kategoriaan näiden eksien kanssa, jotka ovat selvästi vain kyntäneet ja hylänneet naisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
No varmaan se miehen asemassa masentaisi vähän enemmän kun siellä laatikossa ei ole mitään?
Sama lopputulos, joten mitä väliä?
Miehet runkkaavat sukkaan. Siinä ei ole mitään hienoa, että on jonkun miehen haluama. Siinä olisi, jos joku mies kohtelisi ihmisenä eikä sukuelimenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viikonloppuna kahdet treffit ja olen ihan tavallinen 175cm, työssäkäyvä hieman mahakas suomalainen mies. Tukkakin on lähtenyt jo yli 10v sitten.
Kun on siistit vaatteet ja olemus, ja reipas hymy kuvassa niin tuntuu kelpaavan naisille. Vaatteisiin kannattaa panostaa, tällainen vähemmänkin komea erottuu edukseen ja näyttää fiksulta kun vaatteet istuvat.
Seuraava kysymys voisikin olla, millaisia naisia ja minkä ikäisiä.......
Suunnilleen itseni ikäisiä tai hieman nuorempia. Oikein mukavan näköisiä ja oloisia. Työssäkäyviä, urheilevia. Ei ole ollut vaikeaa treffejä löytää.
Sellaisia mukavia, tavallisia, kivan näköisiä naisia. Toivottavasti kemiat syttyvät.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää mikä on tavallinen mies.
Minulla on tavallinen mies, hyvä ammatti, melko lyhyt, kaljuuntunut, urheilee, ei dokaa liikaa, ostaa siistejä perusvaatteita, on järkevä ja uskollinen ja osaa jutella kanssani ja tehdään kivoja reissuja.
Ihastuin häneen heti - baarissa.
Mulla on tuttu joka on omasta mielestään tavallinen mies. Ei ole. Ei liikuntaa, ei kunnon duunia vaan epämääräisiä työkuvioita. Kauheasti ylipainoa ja kalja maistuu joka päivä, ruokavalio jauhelihaa ja makkaraa. Puhuu enimmäkseen, huonosti kuuntelee. Kovin harvoin tuntuu menevän vaatekaupoille. On mielestään hyväsydäminen ja symppis ja ihmettelee että on vaikea löytää nainen.
Kyllähän nuo molmmat kuulostavat aika tavallisilta miehiltä. Taviksissakin on eroja, eivät he mitään toistensa klooneja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä itse asettua miehen asemaan. Itsekin sanot että tavallinen mies ei riitä alkuunkaan vaan vaaditaan paljon parempaa ja kun katsoo tiderin nais tarjontaa niin suurimmalla osalla on jonkun asteinen mielenterveys ongelma, lähes jokaisella reilusti ylipainoa ja hyv
Mitä väliä sillä on, jos kuvaamasi naiset "vaativat" jotain tietynlaista miestä - kuulostaa siltä, että et sinä tai muutkaan tavikset tuollaista naista haluaisi kuitenkaan, joten eikös se sitten ole ihan sama, vaikka ne naiset odottelisivat sinkkuina jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D
Jos sä näet kadulla naisen ja miehen kävelevän yhdessä, niin mistä sä tiedät heidän suhteensa? Hehän voivat olla vaikka työkavereita tai sisko ja veli.
Taannoin lesbo naistoimittaja Norah Vincent naamioitiin mieheksi ja kokeili deittailla naisia.Alussa hän odotti että se olisi helppoa ja hauskaa,olikin rasittavaa puurtamista.
Tuohon ei ole kuin yksi oikea vastaus. Riippuu miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D
Niin, siinäpä se tuli, erittäin hot 😄kuvittele sitten tavismiehelle kuinka vaikeaa. Kyllä tuossa on totuuden siemen ollut
Tytöt ja naiset oppivat jo varhain virheellisesti yhdistämään kehonkuvan ja itsetunnon. Naiset.ovat itsetuntokriisin kourissa. Naiset epäilevät, kyseenalaistavat, eivät arvosta itseään. Miten tällaista ihmistä voi rakastaa kun ei he osaa rakastaa ennenkuin ovat löytäneet itsensä ja oppineet rakastamaan ensin itseään.
Ei. Totuuden näkee Threadsista. Siis sen, miten iso osa näistä ulisijoista ottaa yhteyttä naisiin. Muut miehetkin myöntää jo miten noloja he ovat. Ja he kertovat rehellisesti että oikeasti normaaleiden miesten tilanne ei ole huono, treffejäkin saa vaikka ei oo mikään 6-6-6 jenkkiulien tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: jos olet mies ja etsit naista, etsi muualta kuin netistä.
Tällaiselle alkuun ujolle miehelle netti on toimivampi tapa. Livenä olen löytänyt ehkä 5% deiteistäni ja 95% netistä/Tinderistä, vaikka niissä olen ollut vain neljäsosan aikuisiästäni ja livenä kuitenkin 100% aikuisiästäni.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt ja naiset oppivat jo varhain virheellisesti yhdistämään kehonkuvan ja itsetunnon. Naiset.ovat itsetuntokriisin kourissa. Naiset epäilevät, kyseenalaistavat, eivät arvosta itseään. Miten tällaista ihmistä voi rakastaa kun ei he osaa rakastaa ennenkuin ovat löytäneet itsensä ja oppineet rakastamaan ensin itseään.
Höpö höpö. Juuri sen takia emme ota miehiä elämiimme, ettei tarvitse kuunnella tuollaista misogynististä paskaa, esineellistämistä, vonkausta, komentelua, huonoa käytöstä, haukkumista, jne. Ette tuo pöytään nykyään edes rahaa, vaan pitäisi saada ilmaisia, paskoja seksielämyksiä ja kuunnella huonoa käytöstä ja vihaa. Sitten päälle vielä synnyttää teille lapsia. Ei tule tapahtumaan, ja se johtuu nimenomaan siitä, että arvostaa itseään enemmän, kuin """parisuhteeseen"""" eli hyväksikäyttö- ja kiusaamissuhteeseen lähteminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäpä se tuli, erittäin hot 😄kuvittele sitten tavismiehelle kuinka vaikeaa. Kyllä tuossa on totuuden siemen ollut
Uskon että jollain toisella voi olla vaikeaa. Tuossa vaan huvitti kun mies valitteli miten vaikeaa vaikkei ilmiselvästi ole. Kyllä mä itsekin tajuan että jos mies on mun mielestä tajuttoman kuuma, en voi olla ainut joka ajattelee niin, ja siksi kyseenalaistin mielessäni kun kertoi. Tai sitten hänelle vaikeaa on se ettei jokainen match johda treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sinkkuna maksullinen versio josta pääset näkemään tykkäykset. Sieltä sitte vaan poimimaan ja keskustelemaan. En kokenut treffeille pääsyä millään muotoa ongelmaksi.
ilmaisversiossa matchin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kun jokainen muukin mies tykkää samoista naisista. Niinpä se on jo puolivoittoa kun nainen on tykännyt ensin itsestäni (maksullinen versio)
Eipä se maksullinen versio mitään auta, kun ne minusta tykkääjät ovat sellaisia joita en kelpuuttaisi kuuna päivänä. No jostain kaukaa voin saada kaltaisiltani naisilta tykkäyksiä, mutta minusta ei ole etäsuhteeseen enkä muuta kotikaupungistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo yksi tällainen pyysi kotiinsa kahville. Nainen oli selvästi juovuksissa ja vasta eronnut, kun ei osannut muuta kuin v*ttuilla. Siis oikeasti ilman mitään syytä, katselin siinä vaiheessa jo vähän ympärille että onko tämä joku piilokamera. Pakko myöntää että itsetunto koki kolauksen enkä ole siitä lähtien Tinderissä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Totuuden näkee Threadsista. Siis sen, miten iso osa näistä ulisijoista ottaa yhteyttä naisiin. Muut miehetkin myöntää jo miten noloja he ovat. Ja he kertovat rehellisesti että oikeasti normaaleiden miesten tilanne ei ole huono, treffejäkin saa vaikka ei oo mikään 6-6-6 jenkkiulien tapaan.
Threadsissa ölisevät eronneet perheenrikkojamiehet ja heidän juttunsa ovat ihan yhtä delusionaalisia kuin vauvan inkkelien. Ei sillä ole mitään väliä saako treffejä vai ei, kun ei edes pidä naisista vaan etsii pelkkää seksuaalista validaatiota
Mies on mies aikuisena siinä missä poika on poika lapsena. Peruskoulussakin sen näkee, että miehet ja naiset eivät vaan tule toimeeb keskenään. Miehillä on siitospakkomielle, minkä vuoksi kehitellään mitä ihmeellisintä puppua parisuhteista ja muusta, mutta tosiasiassa naisen odotetaan käyttäytyvän joko
A) kuin mies
B) tarvittaessa käytettävä pano
C) mieslapsen äiti
Ja parhaimmillaan kuin kaikki nämä. Harmillisesti naisia harvemmin kiinnostaa yksikään näistä. Jopa miesharrastukset ovat tosiasiassa kivempia ilman sen miehen seuraa
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä näet kadulla naisen ja miehen kävelevän yhdessä, niin mistä sä tiedät heidän suhteensa? Hehän voivat olla vaikka työkavereita tai sisko ja veli.
En kuvittele, mutta tässä tapauksessa oli selvää että se nainen oli joku treffiseuralainen. Voit yrittää miettiä asioita joista pystyy päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet treffeille vain erittäin hottisten miesten kanssa? Selvähän se on että niiden perässä on kaikki naiset.
Miksi hän ei menisi? Menisit itsekin hot naisen kanssa, ja kaikki miehet, jos vain pääsisitte.
No enpä tiedä. Helpompi päästä puheyhteyteen ehkä, koska 99% naisista omaa kuitenkin perus käytöstavat, eikä suhtaudu jokaiseen mieheen pimpanvonkaajana, vaikka ehkä pitäisi. Livelähestymisistä olen kuitenkin itse kieltäytynyt 100% tapauksissa. Yhdelle annoin puhelinnumeron joskus hämmentävässä tilanteessa. Tapaamisesta kuitenkin sitten viestitse kieltäydyin..