Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?

Vierailija
28.11.2024 |

Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.

Kommentit (180)

Vierailija
101/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.

Etkö ole ikinä käynyt baarissa, opiskelijabileissä tms? 

Ole

Miehille taas on ihan sama a) mikä naisen luonne on b) mitä.nainen haluaa, kunhan nainen on nätti ja/tai naiselta saa. Suhteeseenkin voi jopa alkaa😂

Vierailija
102/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt ja naiset oppivat jo varhain virheellisesti yhdistämään kehonkuvan ja itsetunnon. Naiset.ovat itsetuntokriisin kourissa. Naiset epäilevät, kyseenalaistavat, eivät arvosta itseään. Miten tällaista ihmistä voi rakastaa kun ei he osaa rakastaa ennenkuin ovat löytäneet itsensä ja oppineet rakastamaan ensin itseään.

Höpö höpö. Juuri sen takia emme ota miehiä elämiimme, ettei tarvitse kuunnella tuollaista misogynististä paskaa, esineellistämistä, vonkausta, komentelua, huonoa käytöstä, haukkumista, jne. Ette tuo pöytään nykyään edes rahaa, vaan pitäisi saada ilmaisia, paskoja seksielämyksiä ja kuunnella huonoa käytöstä ja vihaa. Sitten päälle vielä synnyttää teille lapsia. Ei tule tapahtumaan, ja se johtuu nimenomaan siitä, että arvostaa itseään enemmän, kuin """parisuhteeseen"""" eli hyväksikäyttö- ja kiusaamissuhteeseen lähteminen

Olen eri. Tuossa ei kyllä ollut mitään misogynistä, mutta sinulla on selvästi korvien välissä vikaa. En ihmettele yhtään miksi miehet kiertävät kaukaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle moni miespuolinen treffikumppani on sanonut, että treffeille pääsee harvoin (tai sitten he ovat vaan valikoivia kenen kanssa lähtevät). Tai sitten treffeille pääsee usein,mutta turhauttaa kun kiinnostus ei ole koskaan molemminpuolista.

Vierailija
104/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D

Niin, siinäpä se tuli, erittäin hot 😄kuvittele sitten tavismiehelle kuinka vaikeaa.  Kyllä tuossa on totuuden siemen ollut

Uskon että jollain toisella voi olla vaikeaa. Tuossa vaan huvitti kun mies valitteli miten vaikeaa vaikkei ilmiselvästi ole. Kyllä mä itsekin tajuan että jos mies on mun mielestä tajuttoman kuuma, en voi olla ainut joka ajattelee niin, ja siksi kyseenalaistin mielessäni kun kertoi. Tai sitten hänelle vaikeaa on se ettei jokainen match johda treffeihin.

Et sitten ole ajatellut sitä vaihtoehtoa, että hänellä kävi vain tuuri ja sattui saamaan nopeasti toiset treffit, kun sinun kanssasi ei natsannut. Itselläkin kiinnostuneet tulevat yleensä ryppäittäin. Voi mennä kuukausia niin, että ketään ei kiinnosta ja sitten saattaakin tulla kaksi kiinnostunutta yhtä aikaa. Todella ikävää, kun itse en halua tutustua kuin yhteen kerrallaan. En pysty kiinnostumaan, jo jalka on koko ajan oven raossa.

Joka tapauksessa: tavalliselle miehelle ei ole automaattisesti helppoa päästä treffeille. Joskus voi käydä tuuri ja mukava nainen sattuu kiinnostumaan heti, kun menen treffipalstalle, mutta joskus olen jäänyt ilman riittävää kiinnostusta yli vuodeksikin.

Vierailija
105/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D

Niin, siinäpä se tuli, erittäin hot 😄kuvittele sitten tavismiehelle kuinka vaikeaa.  Kyllä tuossa on totuuden siemen ollut

Uskon että jollain toisella voi olla vaikeaa. Tuossa vaan huvitti kun mies valitteli miten vaikeaa vaikkei ilmiselvästi ole. Kyllä mä itsekin tajuan että jos mies on mun mielestä tajuttoman kuuma, en voi olla ainut joka ajattelee niin, ja siksi kyseenalaistin mielessäni kun kertoi. Tai sitten hänelle vaikeaa on se ettei jokainen match johda treffeihin.

Et sitten ole ajatellut sitä vaihtoehtoa, että hänellä k

En ole ajatellut sitä vaihtoehtoa mutta tokihan sekin on mahdollista. Sellainen vaihtoehto kyllä kävi mielessä että treffaili tätä naista jo samaan aikaan kuin minua, mihin viittaa sekin että tapaamiset onnistuivat miehen "kiireiden" takia harvoin. Kun näin heidät, tiesin tehneeni oikean ratkaisun kun päätin tapailun.

Vierailija
106/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Yksikin väärä sana/lause/mielipide, niin nainen on vaan NEXT!.

Jokaisen nurkan takana on taas 10 kiinnostunutta miestä lisää. 

Vierailija
107/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos se väärä sana, lause tai mielipide on oikeasti sen verran paha tai esim. viestii täysin erilaisesta arvomaailmasta. 

Vierailija
108/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tuossa tilanteessa miehet keskittyisivät siihen treffeille saamaansa naiseen kuin kukkaan ja panisivat parastaan niin käytöksen kuin tarjoamisenkin puolesta, että nainen ei vaan hylkäisi. Ymmärtääkseni useimmat miehet eivät ymmärrä tätä.

Vierailija
109/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen mies ei todellakaan saa edes yrittääkään lähestyä naista. Tämä on tullut yhteiskunnalta hyvinkin selväksi.

Vierailija
110/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen mies. Ei paljoa kiinnosta kun tituleerataan jo kättelyssä tavis mieheksi. 

No oletko sinä jotenkin erityinen mies?

Vierailija
111/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tuossa tilanteessa miehet keskittyisivät siihen treffeille saamaansa naiseen kuin kukkaan ja panisivat parastaan niin käytöksen kuin tarjoamisenkin puolesta, että nainen ei vaan hylkäisi. Ymmärtääkseni useimmat miehet eivät ymmärrä tätä.

Itselle usein tullut miesten käytöksestä fiilis että suorastaan toivovat että heidät hylätään. Ja niin olen sitten tehnytkin, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
112/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.

Sinun ingelma on se että naiset ei tuo mitään muuta parisuhteeseen kun seksin ja se ei sinua kiinnosta. Kysymys kuuluu että mitä tuot parisuhteeseen mistä mies jotenkin hyötyy

Apua, miten kylmä asenne parisuhteeseen: naiset tuo vain seksiä? Eikö sinua rakastettu lapsena? Kai olet jo siirtynyt suosiolla maksullisiin tai FWB-suhteisiin?

Vierailija
113/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te itse halusitte MeToon niin nyt sen sitten saitte. Ei kukaan ei-komea mies ole niin tyhmä, että loppuelämänsä pilaisi pyytämällä naista treffeille feministisen raivon ja isojen korvausten pelossa. Mieluummin ollaan yksin kuin maksetaan loppuelämä oikeudenkäyntikuluja.

Ja kuinka monta tällaista tapausta tiedät, että on jouduttu oikeuteen? Ihan urbaanilegenda.

Vierailija
114/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jos se väärä sana, lause tai mielipide on oikeasti sen verran paha tai esim. viestii täysin erilaisesta arvomaailmasta. 

Mutta niin myös naisilla kuten miehilläkin, kaikenlaista pipipäätä siedetään pidempään jos ulkonäköä löytyy.

Vierailija
115/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli sitä säälittävää naisen jalustalle nostamista ja mielistelyä joka naisista oli aivan creepyä.

Vierailija
116/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin myös naisilla kuten miehilläkin, kaikenlaista pipipäätä siedetään pidempään jos ulkonäköä löytyy.

Näin ehkä silloin jos ulkonäkö on sitä luokkaa että tietää ettei vastaavaa tule koskaan enää saamaan. Mutta jos saa helposti vähintään yhtä komean/kauniin, ei ole mitään vaikeuksia lähteä menemään.

Vierailija
117/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole treffiapeissa tms. Viikonloput ja myös viikot olen yleensä töissä eli ns. keikalla. En ole muutenkaan keskivertomies vaan varustettu useammalla korkekoulututkinnolla ja ollut maailmalla töissä vuosia. Myös entinen tiedemies. Ongelma on ennemminkin, että en tapaa missään sosiaalisissa ympyröissäni vapaita ja kiinnostavia naisia. Mikä tälläinen foorumi olisi?

Vierailija
118/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöt ja naiset oppivat jo varhain virheellisesti yhdistämään kehonkuvan ja itsetunnon. Naiset.ovat itsetuntokriisin kourissa. Naiset epäilevät, kyseenalaistavat, eivät arvosta itseään. Miten tällaista ihmistä voi rakastaa kun ei he osaa rakastaa ennenkuin ovat löytäneet itsensä ja oppineet rakastamaan ensin itseään.

Höpö höpö. Juuri sen takia emme ota miehiä elämiimme, ettei tarvitse kuunnella tuollaista misogynististä paskaa, esineellistämistä, vonkausta, komentelua, huonoa käytöstä, haukkumista, jne. Ette tuo pöytään nykyään edes rahaa, vaan pitäisi saada ilmaisia, paskoja seksielämyksiä ja kuunnella huonoa käytöstä ja vihaa. Sitten päälle vielä synnyttää teille lapsia. Ei tule tapahtumaan, ja se johtuu nimenomaan siitä, että arvostaa itseään enemmän, kuin """parisuhteeseen"""" eli hyväksikäyttö- ja ki

Päin vastoin, pääkoppa on niin terve että koko pariutumistouhu näyttää äärimmäisen sairaalta. Kun oppii olemaan itsekseen ja vieroittautuu esim. Seksiaddiktiosta, puhumattakaan jos on kokenut naisen koko seksuaalisuuden myös lapsineen, täyspäinen nainen ei suostu lähellekään """parisuhdetta"""

Vierailija
119/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ingelma on se että naiset ei tuo mitään muuta parisuhteeseen kun seksin ja se ei sinua kiinnosta. Kysymys kuuluu että mit

Ei suurin osa miehistä arvosta naisia millään tavalla. Aika halutaan käyttää kaverien kanssa harrastamiseen ja nainen on pano, kiva jos siivoaa kämppää, jne. Kuuntelijaksi kelpaa, mutta jos avaa suunsa niin mies hiljenee ja kehottaa naista olemaan hiljaa, koska puhuu vääriä asioita, jne.

Ei se ole muuttunut koskaan miksikään, että naiset viihtyvät tyttöporukoissa ja miehet poikaporukoissa. Parisuhde ja avioliitto ovat kulttuurisia meemejä

Vierailija
120/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan oli sitä säälittävää naisen jalustalle nostamista ja mielistelyä joka naisista oli aivan creepyä.

Ja missähän näin on sanottu, oliko joku yksittäinen kirjoittaja vauvafoorumilla? Väitän että harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta jokainen ihminen haluaa tulla kohdelluksi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi