Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?
Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla taas se tyypillinen naisen kokemus, että miehet kyllä lähestyy mutta koska eivät ole niitä just kriteerit täyttäviä niin sitten == kukaan ei lähesty.
Ei. Jos sanon että kukaan ei lähesty niin todella tarkoitan sitä. Kukaan tuttu tai tuntematon ei pyydä treffeille, tai kehu mistään, tai tee tikusta asiaa, tai lähettele viestejä, jne jne. Ei voi torjua ketään kriteereihin vedoten, kun ei ole ketään ketä torjua. Sellaista ei voi laskea lähestymiseksi/huomioksi että joku on kysynyt kelloa, kuikuillut nurkan takana tai ollut samassa kaveriporukassa täysin 100% kaverillisesti.
Oletko itse tehnyt aloitteita?
Olen, tosin harvoin koska juurikin aseksuaalisuuteni vuoksi kiinnostun harvoin. Sain kohteliaat mutta kieltävät vastaukset. Ja tämä on täysin ok. Olen ylipäätäänki
Ootko neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.
Eli sinä siis allekirjoitat ja myönnät että tavallinen mies ei todellakaan naisille riitä
No mitä muuta takkia pitäisi käyttää tähän aikaan vuodesta kun topattua?
Vaikkapa joku kivasti leikattu villakangastakki antaisi heti paljon fiksumman kuvan. Toppatakki kuuluu metsään, kaupungissa kaupunkivatteet.
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.
Et oikeasti ole nätti jos miehet eivät lähesty sinua. Miehet lähestyvät AINA naisia, jotka ovat nättejä/kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Älkää vaan lähestykö naisia. Salillakin on kaikilla naisilla traumoja miehistä.
Pienikin katsahdus ja muikki itkee tiktokkiin.
Kun ette enää huomioi yhtäkään naista, niin alkaa naisväki ihmettelemään missä vika. Miesvihaa lietsotaan somet täyteen.
Joten en suosittele enää lähestymään ollenkaan. Ei netissä, ei missään. Älkää huomioiko yhtään missään mitenkään. Loppuu se naisten ahdistus ja parantuvat traumoistaan, ehkä.
Kunpa kaikki miehet tajuaisivat tämän, mutta naisen tarve on joillain liian suuri ilmeisesti että tekevät mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.
Et oikeasti ole nätti jos miehet eivät lähesty sinua. Miehet lähestyvät AINA naisia, jotka ovat nättejä/kauniita.
Taitaa olla näitä taviksia joita on kaverinaiset kehuskelleet sydämin kauniiksi. Aiheuttavat täysin väärän käsityksen omasta ulkonäöstä kun miesten silmissä on toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se kertoo aika paljon että joillain deittisaiteilla käyttäminen naisille on ilmaista ja miesten joutuu maksaa. Ja joskus olen jopa nähnyt että baareihin ei päästetä enempää miehiä ja naiset vedetään jonon ohi.
Mistä se mielestäsi kertoo?
No varmaan sen ettei asiat ihan samalla lailla ole kummallakin?
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet pääsevät ihan hyvin treffeille ja löytävät myös kumppaneita. Nämä palstan "tavismiehet" eivät todellakaan ole mitään taviksia.
Naisenahan sinä varmaan miesten asiat paremmin tiedätkin.
Ei se kyllä kovin vaikealta näytä. Minulla on useampikin ihan tavallinen mieskaveri jotka kulkevat treffeillä harva se viikonloppu.
Näyttäisi olevan vientiä ihan tavallisille, mukaville ja siisteille miehille. Miehen sisko löysi myös tinderistä nykyisen kumppaninsa, hänkin aivan tavallinen mukava tyyppi, muutamia kertoja ollaan heidän kanssaan käyty istumassa iltaa. 😊
Ei nettideittailupalvelut ole mitään hyväntekeväisyyttä vaan bisnestä! Etsikää nainen esim. harrastuspiireistä tai muuten ns. oikeasta elämästä. Se ei ole edelleenkään kiellettyä vaikka netissä niin ruikutetaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän EI pidä paikkaansa. Näin jostain syystä luullaan mutta tunnen useammankin nätin naisen jotka eivät lähestymisiä osakseen saa.
Kyllä jokainen ikisinkku tietää miksi on sinkku. Helpompi on vaan syyttää asiasta muita, deittiappeja tai yhteiskuntaa.
Pitää ymmärtää mikä on tavallinen mies.
Minulla on tavallinen mies, hyvä ammatti, melko lyhyt, kaljuuntunut, urheilee, ei dokaa liikaa, ostaa siistejä perusvaatteita, on järkevä ja uskollinen ja osaa jutella kanssani ja tehdään kivoja reissuja.
Ihastuin häneen heti - baarissa.
Mulla on tuttu joka on omasta mielestään tavallinen mies. Ei ole. Ei liikuntaa, ei kunnon duunia vaan epämääräisiä työkuvioita. Kauheasti ylipainoa ja kalja maistuu joka päivä, ruokavalio jauhelihaa ja makkaraa. Puhuu enimmäkseen, huonosti kuuntelee. Kovin harvoin tuntuu menevän vaatekaupoille. On mielestään hyväsydäminen ja symppis ja ihmettelee että on vaikea löytää nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämähän EI pidä paikkaansa.
Väärin. Kauniita naisia lähestytään AINA. Se, että sinulla on kavereita, joita pidät näytteinä, ei tarkoita sitä, että miehet pitäisivät heitä nätteinä. Miehet ja naiset arvioivat naiskauneutta eri tavalla. Nainen voi pitää nättinä naista, joka miesten mielestä on vain harmaavarpunen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ymmärtää mikä on tavallinen mies.
Minulla on tavallinen mies, hyvä ammatti, melko lyhyt, kaljuuntunut, urheilee, ei dokaa liikaa, ostaa siistejä perusvaatteita, on järkevä ja uskollinen ja osaa jutella kanssani ja tehdään kivoja reissuja.
Ihastuin häneen heti - baarissa.
Mulla on tuttu joka on omasta mielestään tavallinen mies. Ei ole. Ei liikuntaa, ei kunnon duunia vaan epämääräisiä työkuvioita. Kauheasti ylipainoa ja kalja maistuu joka päivä, ruokavalio jauhelihaa ja makkaraa. Puhuu enimmäkseen, huonosti kuuntelee. Kovin harvoin tuntuu menevän vaatekaupoille. On mielestään hyväsydäminen ja symppis ja ihmettelee että on vaikea löytää nainen.
Täällä on toinen mies joka ostaa harvoin vaatteita. Ompelen ne nykyään itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kovaa hommaa on miehellä. Vain noin joka kahdeskymmenes mätsi päättyy sänkyyn asti. Puolet naisista ei edes vastaa viestiin. Voluumia on oltava, jos haluaa deittailla ja jopa seksiä harrastaa.
Tuo on kyllä selvästi parempi kuin keskivertomiehen onnistumisprosentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: jos olet mies ja etsit naista, etsi muualta kuin netistä.
Harmi vaan että suurin osa parisuhteista solmitaan nykyään netissä.
Ei se silti ole muuttunut, että mahdollista se on muuallakin. Miehen täytyy vain tehdä itsestään ulkoisesti mahdollisimman houkutteleva, niin naiset lähestyvät kyllä Suomessa tällaista miestä ihan live-elämässä.
Mulla on viikonloppuna kahdet treffit ja olen ihan tavallinen 175cm, työssäkäyvä hieman mahakas suomalainen mies. Tukkakin on lähtenyt jo yli 10v sitten.
Kun on siistit vaatteet ja olemus, ja reipas hymy kuvassa niin tuntuu kelpaavan naisille. Vaatteisiin kannattaa panostaa, tällainen vähemmänkin komea erottuu edukseen ja näyttää fiksulta kun vaatteet istuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viikonloppuna kahdet treffit ja olen ihan tavallinen 175cm, työssäkäyvä hieman mahakas suomalainen mies. Tukkakin on lähtenyt jo yli 10v sitten.
Kun on siistit vaatteet ja olemus, ja reipas hymy kuvassa niin tuntuu kelpaavan naisille. Vaatteisiin kannattaa panostaa, tällainen vähemmänkin komea erottuu edukseen ja näyttää fiksulta kun vaatteet istuvat.
Näin.
T. Lauantaina mitoille
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys voisikin olla, millaisia naisia ja minkä ikäisiä.......
Älkää vaan lähestykö naisia. Salillakin on kaikilla naisilla traumoja miehistä.
Pienikin katsahdus ja muikki itkee tiktokkiin.
Kun ette enää huomioi yhtäkään naista, niin alkaa naisväki ihmettelemään missä vika. Miesvihaa lietsotaan somet täyteen.
Joten en suosittele enää lähestymään ollenkaan. Ei netissä, ei missään. Älkää huomioiko yhtään missään mitenkään. Loppuu se naisten ahdistus ja parantuvat traumoistaan, ehkä.