Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?
Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.
Kommentit (180)
Mikä siinä on vaikeaa jos on ollut ihmisten kanssa tekemisissä aina?
Vaikeaa on käytöstavoiltaan, asenteiltaan ja hygienialtaan vajailla tampioilla.
Jos menee tönköksi kuin suolamuikku, on vaikea tutustua naisiin.
Silloin pyörii mielessä vain pillupillupillupillupillu ja sen valitettavasti näkee sadan metrin päästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D
Miksi menet treffeille vain erittäin hottisten miesten kanssa? Selvähän se on että niiden perässä on kaikki naiset.
Miksi hän ei menisi? Menisit itsekin hot naisen kanssa, ja kaikki miehet, jos vain pääsisitte.
Jaa. Minä olen kyllä torjunut hot naisia, jos meillä ei ole ollut lainkaan yhtenevä ajatusmaailma ja/tai haemme eri asioita.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kohta kymmenen vuotta erosta. Vaihtelevasti ollut ns. haku päällä ja noin 200 treffit ollut. En koe olevani mitenkään tavallisesta poikkeava ulkonäköni osalta. Kun olen tehnyt profiilin deittisivulle tai -sovellukseen, niin olen koittanut panostaa aikaa ja vaivaa profiiliini. Kun keskustelu syntynyt, niin siitä saa sen verran kuin keskusteluun panostaa. Käytöstavat ovat auttaneet pitkälle.Lyhyitä tpailuja ja yhtä rakkaussuhdetta enempää ei toki ole syntynyt.
Melko lailla sama tilasto. Ei ole ollut helppoa aikaa ei. Henkisesti todella raskasta ja kuluttavaa, kun ei riitä kumppaniksi, vaikka joku nainen on rakkauttaankin tunnustanut.
Eli, kyllä, treffailu on vaikeaa miehille tänä päivänä, ainakin jos etsit tositarkoituksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta kymmenen vuotta erosta. Vaihtelevasti ollut ns. haku päällä ja noin 200 treffit ollut. En koe olevani mitenkään tavallisesta poikkeava ulkonäköni osalta. Kun olen tehnyt profiilin deittisivulle tai -sovellukseen, niin olen koittanut panostaa aikaa ja vaivaa profiiliini. Kun keskustelu syntynyt, niin siitä saa sen verran kuin keskusteluun panostaa. Käytöstavat ovat auttaneet pitkälle.Lyhyitä tpailuja ja yhtä rakkaussuhdetta enempää ei toki ole syntynyt.
Melko lailla sama tilasto. Ei ole ollut helppoa aikaa ei. Henkisesti todella raskasta ja kuluttavaa, kun ei riitä kumppaniksi, vaikka joku nainen on rakkauttaankin tunnustanut.
Eli, kyllä, treffailu on vaikeaa miehille tänä päivänä, ainakin jos etsit tositarkoituksella.
Varmaan, kun yrittää ostaa prostituoitua, äitiä ja kaveria eurolla. Jatkuva seksivaatimus ja seuravaatimus on täysin absurdi siihen nähden, mitä miehet suhteeseen kontribuoivat
Tuollainen 200 treffit ja random siitokset, mutta lisää pitäisi saada -vinkuminen on varmaan kaikista oksettavinta mahdollista. Tarjoatko yhdellekään näistä naisista edes muutamaa sataa kuukaudessa, vai yritätkö ilmaiseksi kupata hänen aikaansa ja huomiotaan? Kumma juttu kun ei yksikään suhde onnistu, kun yrität hyväksikäyttää ja kupata. Varmaan aikamoiset valheet ja kulissit pystyssä, että pääset edes treffeille asti
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulla olisi antaa parisuhteeseen muuta kuin käytetty p*llu?
Teet ison oletuksen, että tuokaan on tarjolla. Itse ainakin olen hedelmällinen, minkä vuoksi mitään pillupalveluja ei ole saatavilla, ellei mies ole elatus- ja sitoutumiskykyinen. Tällöinkin se "pillu" on vain väylä, mistä vauva tulee ulos. Miesvauva on pimppansa nähnyt oman synnytyksensä aikana - jäikö joku trauma vai mistä moinen kaipuu takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kyllä pyytelee multa puhelinnumeroa ja treffeillekin, mutta hyvin vähän on ollut viime vuosina oikeasti kiinnostavia naisia, niin ei ole oikein viitsinyt lähteä. Eli vähän vaikeaa kyllä on. Pitäisi kai vaihtaa maisemia välillä ja alkaa käydä eri baareissa, jos löytyisi eri tyyppisiä muijia.
Haha. Joka baarissa on ihan samanlaisia "muijia" eli alkoholisteja. Jos haluat jotakin muuta niin kyllä sinun on itse muututtava joksikin muuksi. Voit aloittaa vaikka tuosta ettet kutsu naisia enää koskaan "muijaksi"
Kyllä siellä on ollut kaikenlaisia muijia. Mut en tiedä, toisaalta ei jaksaisi mitään muijaa enää tähän kotiin nalkuttamaankaan.
Eivät naiset tee sitä kuin äärimmäisestä pakosta. Muutoin elelevät itsekseen ja muiden naisten kanssa. Eiväthän miehetkään halua asua toistensa kanssa, sattuneesta syystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole treffiapeissa tms. Viikonloput ja myös viikot olen yleensä töissä eli ns. keikalla. En ole muutenkaan keskivertomies vaan varustettu useammalla korkekoulututkinnolla ja ollut maailmalla töissä vuosia. Myös entinen tiedemies. Ongelma on ennemminkin, että en tapaa missään sosiaalisissa ympyröissäni vapaita ja kiinnostavia naisia. Mikä tälläinen foorumi olisi?
Mene Eliittikumppaniin.
Eliittikumppanissa on keskituloista geneettistä roskaa. Leaguessa on näkynyt myös geneettisesti kelvollisia yksilöitä
Vierailija kirjoitti:
Missä naisia muka voi lähestyä jos ei nettideittailu kannata? Nämä seuraavat ovat kaikki naisten kertomia sääntöjä:
Töissä? Huono idea
Salilla? Ne on siellä treenaamassa, ei tutustumassa miehiin
Kaupassa? Ne on siellä ostoksilla, ei tutustumassa miehiin
Harrastuksissa? Ne on siellä harrastamassa, ei tutustumassa miehiin
Baarissa? Ne on siellä kavereiden kanssa, ei tutustumassa miehiin
Kadulla? Ne on kävelemässä, ei tutustumassa miehiin
Eli naisiin ei kannata tai saa yrittää tutustua missään muualla paitsi nettideittimaailmassa.
Ehkei kannata kuunnella näiden naisten neuvoja. Lähestyä voi missä vaan, kunhan sen tekee tyylikkäästi. Ihan perusflirtillä voi selvittää helposti, onko nainen avoin lähestymisyritykselle. Toiset on, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Kuule ap:
Ei. Treffailu ei ollenkaan vaikeata. Ei minkään ikäisille suomalaisile miehille.
Ja kaikkein helpointa treffailu on, nuorille, hyvin kasvatetuille, opiskeliville, fiksuille ja älykkäille miehille.
Mahdollisesta ulkonäöstään ulkonäöstään huolimatta, nämä miehet löytävät jo yliopisto aikoinaan, eri tiedekuntien juhlissa, Vappujuhlissa, opiskeluseminaareissa, opiskelijs-asunnoissa, sekä muissa yo-kuntien tapaamisissa: Kiinnostavab naisen, johon rakastuvat > tunne molemmin puolinen
Näin ne akateemiset avioliitot syntyväf. Ollaan samalla aaltopituudells niin henkisesti, älyllisesti, kuin arvojenkin suhteen.
Allekirjoitan tämän. Kun olin nuorempi, ja opiskelin yliopistossa, ei minulla ollut tosiaankaan mitään vaikeuksia päästä treffeille ja parisuhteeseen, vaikka pituuteni vuoksi tämän palstan mukaan minut olisi tuomittu elinkautiseen sinkkuuteen vailla mitään mahdollisuuksia. Olin riittävän fiksu ja riittävän sosiaalinen - en elättele harhakuvitelmia, että olisin ollut erityisen fiksu, ja sosiaalisilta taidoiltani olin enintään keskinkertainen. Ymmärsin olla riittävän avoin, osasin kuunnella, näyttää tunteitani, lähestyä nuoria naisia asiallisesti ja käyttäytyä riittävän hyvin. Enkä edes alkanut parisuhteeseen heti ensimmäisen tytön / naisen kanssa, joka osoitti kiinnostusta minua kohtaan.
t. 167 cm pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treffisaldo on noin valtava, vähän kyllä tulee sellainen mielikuva ettei oikein itsekään tiedä millaista on etsimässä, vaan hakuammunnalla treffaillaan ketä nyt sattuu treffeille suostumaan. Näin naisena saisi varmasti helpostikin noin monet treffit aikaiseksi mutta vaikea kuvitella että koko Suomesta edes löytyisi noin montaa aidosti kiinnostavaa, kumppaniksi potentiaalista miestä. Olen aina ajatellut niin että laatu korvaa määrän ja koko elämäni aikana käynyt noin kymmenen miehen kanssa treffeillä.
Jollei ole itsetunto-ongelmia, niin aivan varmasti pääsee treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.
No varmaan se miehen asemassa masentaisi vähän enemmän kun siellä laatikossa ei ole mitään?
Sama lopputulos, joten mitä väliä?
Miten se lopputulos on muka sama? Toisella on valtavasti kiinnostuneita ihmisiä inboxissaan, toisella ei yhtään. Miten tuo on muka sama lopputulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos treffisaldo on noin valtava, vähän kyllä tulee sellainen mielikuva ett
Tuollainen mies etsii äitiä pillu palveluilla ja todennäköisesti vaatii myös avointa suhdetta, sillä on tottunut jatkuvaan uusien naisten siittämiseen. Ja tästä syystä yksikään nainen ei pidä häntä edes puoliksi potentiaalisena parisuhdekumppanina: mies on se kuuluisa k yläpyörä
Hölmöläinen on kuin vauva, itkien kohtuuttomia vaatimuksiaan ja uhriutuen, kun tosiasiassa saa paljon enemmän, kuin edes ansaitsee. Ja kuka sellaista ihmistä jaksaa suhteessa, no ei kukaan tietenkään. Rattopoika, johon voi olla hauska tutustua, mutta hauskuus loppuukin sitten siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, kun yrittää ostaa prostituoitua, äitiä ja kaveria eurolla. Jatku
Tekstisi kertoo vain ja ainoastaan sinun ahdasmielisyydestäsi miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, kun yrittää os
Päin vastoin, avoimuuteni on tuonut eteeni niin monta miestä, että olen oppinut luontonne perin pohjaisesti
Tämä akateemisuus on toiminut joskus aikoinaan, mutta ei enää. Minä en pääse treffeille, saati sitten seurustelusuhteeseen eikä kukaan nainen ole kiinnostunut- ei baareissa. ei opiskelijajutuissa, ei yliopistolla, ei Tinderissä.
Suoritan siis tällä hetkellä maisteriopintoja yliopistossa ja HUOM olen pitkä 190 cm, koska se tuntuu olevan niin tärkeää. Olen kohtelias, hyväkäytöksinen, fiksu, minun kanssani pystyisi puhumaan monista asioista.
Olen jopa hauska ja huumorintajuinen enkä todellakaan arka ja ujo. Joo ja komeakin, olen urheilullinen ja pelaan suosittua joukkueurheilua, mutta olen skandinaavisen näköinen siis vaaleahkot hiukset.
Rahaa ei ole, tolkuttomat opintolainat koska perhe ei pysty minua elättämään
Jotain on vialla, ehkä hiusten väri, ehkä varattomuus- en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.
No varmaan se miehen asemassa masentaisi vähän enemmän kun siellä laatikossa ei ole mitään?
Sama lopputulos, joten mitä väliä?
Olen eri, mutta eikös lopputulos ole sama, jos kumpikaan ei löytänyt etsimäänsä? Jos oikeasti kumppania etsii, ei silloin yhtään lämmitä se, että epäsopivia olisi kyllä tarjolla. Käytännössähän silloinkaan ei saatavilla ole sitä, mitä etsii. Ihan sama sitten, vaikka tarjolla ei olisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä akateemisuus on toiminut joskus aikoinaan, mutta ei enää. Minä en pääse treffeille, saati sitten seurustelusuhteeseen eikä kukaan nainen ole kiinnostunut- ei baareissa. ei opiskelijajutuissa, ei yliopistolla, ei Tinderissä.
Suoritan siis tällä hetkellä maisteriopintoja yliopistossa ja HUOM olen pitkä 190 cm, koska se tuntuu olevan niin tärkeää. Olen kohtelias, hyväkäytöksinen, fiksu, minun kanssani pystyisi puhumaan monista asioista.
Olen jopa hauska ja huumorintajuinen enkä todellakaan arka ja ujo. Joo ja komeakin, olen urheilullinen ja pelaan suosittua joukkueurheilua, mutta olen skandinaavisen näköinen siis vaaleahkot hiukset.
Rahaa ei ole, tolkuttomat opintolainat koska perhe ei pysty minua elättämään
Jotain on vialla, ehkä hiusten väri, ehkä varattomuus- en tiedä.
Vaikea sanoa, kun ei tiedä, millainen olet. Luulisi, että ainakin joku olisi kiinnostunut.
En ruikuta, totesin tosiasian, jonka joka jamper-tsuikkelin pitää hyväksyä.