Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hinnalla olette saaneet myytyä oman/tyttären vanhojentanssimekon?

Vierailija
28.11.2024 |

Otsikko sitä jo kysyy, eli mihin hintaan olette saaneet myytyä omanne tai tyttären käytetyn vanhojentanssimekon? Vai oletteko saaneet myytyä ollenkaan?

Myyntipalstoilla hinnat monilla 200-400 euroa, mutta itse en ole saanut yhtään kyselyä edes 100 euron hintapyynnöllä.

Miksi kerran käytettyä siistiä mekkoa ei huoli kukaan edes satasella, vaikka uudet maksaa 500-700 euroa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä kun Vähänkäytetyn konkurssipesä päätti vaan ottaa myynnissä olevat tuotteet omikseen. Johonkin hintaanhan myivät, minulle ei tullut mitään.

Vierailija
2/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 € taisin saada, mukana pukupussi ja vannealushame. Käytännössä sama, mitä maksoin itse mekosta uutena (mutta ostin sen vannealushameen ja pukupussin lisäksi), mutta se olikin 50% alennuksessa. Tein aika hyvät kaupat mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on valtavasti ylitarjontaa ja jos ei ole mikään suosittu väri tai malli, niin ei kauppa käy. Itse saatiin tytölle mekko ilmaiseksi. 

Vierailija
4/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse maksoin uudesta mekostani 200e niin en ehkä satasta enempää maksaisi käytetystäkään.

Vierailija
5/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Satoja eurojako laitetaan yhden tanssiaispäivän asuun ja kengät, meikkaus ja kampaus päälle. Luulin panostaneeni, kun tytölle ostettiin kivijalkakaupasta polvipituinen mekko 80e ja kengät ja kampaus päälle. Itse meikkasin.

Vierailija
6/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin uudet 500-700? Aika monet ostaa esim. Iltapuku outletista, max 200 € tai tilaa jostain prom-nettikaupasta jossa selvästi halvempaa. 

Vierailija
7/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idi ootti edes ostaa vanhojen tansseihin mekon? Maksaa monta sataa, käytetään kerran ja myydään hirveällä alihinnalla jos siis myydään ollenkaan.

Vierailija
8/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Satoja eurojako laitetaan yhden tanssiaispäivän asuun ja kengät, meikkaus ja kampaus päälle. Luulin panostaneeni, kun tytölle ostettiin kivijalkakaupasta polvipituinen mekko 80e ja kengät ja kampaus päälle. Itse meikkasin.

Polvipituinen? 

Vierailija
9/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa myytyä edes 20 eurolla. Kokeiltu on. Itse annoin oman mekon ilmaiseksi jollekin johonkin ompeluprojektiin, kun lopulta jopa 20e oli liikaa hintaa. 

Vierailija
10/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin hääpuvuissa. Ovh voi olla 1500 euroa mutta satasella et saa myytyä eteenpäin koska kukaan ei halua käytettyä, vaikka kunto olisi uudenveroinen.

Vierailija
11/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin uudet 500-700? Aika monet ostaa esim. Iltapuku outletista, max 200 € tai tilaa jostain prom-nettikaupasta jossa selvästi halvempaa. 

Zazabellassa helposti 500-600e ja sieltä moni tyttö haluaa. Iltapuku Outlet tosiaan paljon halvempi.

Vierailija
12/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär muuttanut jo pois kotoa ja vanhojen tansseista aikaa melkein 10 vuotta. Luulisin, että on säästänyt.

Vierailija
13/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zazabellassa helposti 500-600e ja sieltä moni tyttö haluaa. Iltapuku Outlet tosiaan paljon halvempi.

No ei me edes harkittu Zazabellaa, hullun hommaa laittaa yhteen mekkoon tuota hintaa. 

Vierailija
14/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä ne mekot on tytöille hankittu sellaisella ajatuksella, että he voivat käyttää niitä sitten lukion jälkeen yliopisto-opiskeluriennoissa vuosijuhlissa. Ja kahdelle vanhemmalle tytölle on käyttöä jo tullutkin.

Vierailija
15/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut samaa noissa kirppariryhmissä. Aivan ihanat mekot eivät mene kaupaksi edes satasella. Kai niissäkin ne värimuodit vaihtuvat tiuhaa tahtia ja jos ei ole suosikkiväri, niin ei mene kaupaksi. Sinällään mennyt aivan mahdottomaksi tuo koko touhu. Kynnet, meikki, hiukset, suihkurusketus ja sitten vielä ne satojen eurojen mekot ja kengät. Huh. 

Vierailija
16/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvipituinen wanhojen mekko? Ikinä nähnytkään, voi olla että kerroit just aika tunnistettavasti tyttärestäs.

Vierailija
17/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on sekin ongelma että käytetty pitäisi pesettää pesulassa ja jo sekin maksaa 100-150 €. 

Vierailija
18/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä ne mekot on tytöille hankittu sellaisella ajatuksella, että he voivat käyttää niitä sitten lukion jälkeen yliopisto-opiskeluriennoissa vuosijuhlissa. Ja kahdelle vanhemmalle tytölle on käyttöä jo tullutkin.

No silloin ne ei oikein voi olla näitä tyllihörhelöitä vaan perinteisempää iltapukutyyliä. 

Vierailija
19/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myynyt, ne on ompelijatar tehnyt.

Vierailija
20/44 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olkaimettomat alkaa olla aika out. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan