Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?
Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.
Etkö ole ikinä käynyt baarissa, opiskelijabileissä tms?
Olen tietenkin. En ole erakko tai mitenkään syrjäyty
Yleensä miehet kyllä lähestyvät nättejä naisia vaikka nämä olisikin ujoja. Tietysti jos näytät vihaiselta tms niin sitten eivät uskalla.
Taitaa olla taas se tyypillinen naisen kokemus, että miehet kyllä lähestyy mutta koska eivät ole niitä just kriteerit täyttäviä niin sitten == kukaan ei lähesty.
Itselläni oli sinkkuna maksullinen versio josta pääset näkemään tykkäykset. Sieltä sitte vaan poimimaan ja keskustelemaan. En kokenut treffeille pääsyä millään muotoa ongelmaksi.
ilmaisversiossa matchin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kun jokainen muukin mies tykkää samoista naisista. Niinpä se on jo puolivoittoa kun nainen on tykännyt ensin itsestäni (maksullinen versio)
Vierailija kirjoitti:
Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.
No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala.
Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.
Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.
Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.
Yritäpä itse asettua miehen asemaan. Itsekin sanot että tavallinen mies ei riitä alkuunkaan vaan vaaditaan paljon parempaa ja kun katsoo tiderin nais tarjontaa niin suurimmalla osalla on jonkun asteinen mielenterveys ongelma, lähes jokaisella reilusti ylipainoa ja hyvin monella on liuta kakaroita kaikki eri miehille. Nämä naiset sitten vaativat rikasta, sosiaalista, komeaa ja yli 170cm pitkää miestä. Jonka pitäisi olla valmis elättämään ja kasvattamaan nämä muiden miesten lapset ilman mahdollisuuttakaan omasta lapsesta kun nämä ilmoittavat aina että lapset on tehty. Ja jos sen virheen teet että tämmöisen naisen kanssa jotain yrität niin huomaa että se ei tuo parisuhteeseen mitään muuta kuin ongelmat, vaatimukset ja laskun ja ne ei mitään muuta tee kun haukkuu valittaa ja nalkuttaa
Ei ole vaikeeta. Terveisin pitkä, tumma, komee ja sosiaalinen, mutta persaukinen.
Kuule ap:
Ei. Treffailu ei ollenkaan vaikeata. Ei minkään ikäisille suomalaisile miehille.
Ja kaikkein helpointa treffailu on, nuorille, hyvin kasvatetuille, opiskeliville, fiksuille ja älykkäille miehille.
Mahdollisesta ulkonäöstään ulkonäöstään huolimatta, nämä miehet löytävät jo yliopisto aikoinaan, eri tiedekuntien juhlissa, Vappujuhlissa, opiskeluseminaareissa, opiskelijs-asunnoissa, sekä muissa yo-kuntien tapaamisissa: Kiinnostavab naisen, johon rakastuvat > tunne molemmin puolinen
Näin ne akateemiset avioliitot syntyväf. Ollaan samalla aaltopituudells niin henkisesti, älyllisesti, kuin arvojenkin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Yputubesta löytää videoita joissa nainen kokeilee Tinderiä miehen profiililla ja huomaa että onpa perseestä, en olisi uskonut.
Tinderissä näin varmasti onkin. Mutta seuraa voi etsiä muualtakin. Jos mies roikuu vain Tinderissä ja valittaa ettei saa naista niin sitten vika on itsessä eikä naisissa.
Taitaa olla taas se tyypillinen naisen kokemus, että miehet kyllä lähestyy mutta koska eivät ole niitä just kriteerit täyttäviä niin sitten == kukaan ei lähesty.
Ei. Jos sanon että kukaan ei lähesty niin todella tarkoitan sitä. Kukaan tuttu tai tuntematon ei pyydä treffeille, tai kehu mistään, tai tee tikusta asiaa, tai lähettele viestejä, jne jne. Ei voi torjua ketään kriteereihin vedoten, kun ei ole ketään ketä torjua. Sellaista ei voi laskea lähestymiseksi/huomioksi että joku on kysynyt kelloa, kuikuillut nurkan takana tai ollut samassa kaveriporukassa täysin 100% kaverillisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Jos sanon että kukaan ei lähesty niin todella tarkoitan sitä. Kukaan tuttu tai tuntematon ei pyydä treffeille, tai kehu mistään, tai tee tikusta asiaa, tai lähettele viestejä, jne jne. Ei voi torjua ketään kriteereihin vedoten, kun ei ole ketään ketä torjua. Sellaista ei voi laskea lähestymiseksi/huomioksi että joku on kysynyt kelloa, kuikuillut nurkan takana tai ollut samassa kaveriporukassa täysin 100% kaverillisesti.
Oletko itse tehnyt aloitteita?
Mielestäni se kertoo aika paljon että joillain deittisaiteilla käyttäminen naisille on ilmaista ja miesten joutuu maksaa. Ja joskus olen jopa nähnyt että baareihin ei päästetä enempää miehiä ja naiset vedetään jonon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli sinkkuna maksullinen versio josta pääset näkemään tykkäykset. Sieltä sitte vaan poimimaan ja keskustelemaan. En kokenut treffeille pääsyä millään muotoa ongelmaksi.
ilmaisversiossa matchin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kun jokainen muukin mies tykkää samoista naisista. Niinpä se on jo puolivoittoa kun nainen on tykännyt ensin itsestäni (maksullinen versio)
Tuossa gold-versiossa on se paha puoli, että p*llunkiilto silmissä jahtaa sellaisia naisia, jotka ei muuten sytyttäisi. Mutta kun etukäteen näet, että saumaa olisi, niin lankeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31v eikä sitä ole edes treffeille käynyt.
Harvoin mitään matchejä netissä ja jos tulee niin tähän asti on 100% varmuudella ghostattu. Tosielämässä eikiitoksia, painuv*ttuun tai onjopoikaystävä. Töissä muutama samaa ikäluokkaa, mutta he paljastuivat varatuiksi joten en edes huvittele idealla.
Tiedä nyt sitten mitä pitäisi tehdä.
Mikä koulutus sulla on ja käytkö töissä? Hiusraja, hampaat ja painoindeksi?
Lukio ja amis. Teollisuustyötä, seitsämättä vuotta vakkari.
Kiharat hiukset olkapäille, vähän ohimoilta karannut raja taaksepäin.
Kerran vuodessa hampaiden tarkastus ja mahd. hammaskiven poisto. Kerran päivässä hammaslankaimella, 2 kertaa päivässä harjaus + suuvesi.
179cm/70kg.
Mitä muuta haluat tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.
Sinun ingelma on se että naiset ei tuo mitään muuta parisuhteeseen kun seksin ja se ei sinua kiinnosta. Kysymys kuuluu että mitä tuot parisuhteeseen mistä mies jotenkin hyötyy että sinua edes kannattaisi tapailla ja sinulle kannattaisi antaa huomiota. Sen tietää kaikki että tuot vaatimukset, ongelmat ja rahan kulutuksen mutta mitä positiivistä tuot miehen elämään?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se kertoo aika paljon että joillain deittisaiteilla käyttäminen naisille on ilmaista ja miesten joutuu maksaa. Ja joskus olen jopa nähnyt että baareihin ei päästetä enempää miehiä ja naiset vedetään jonon ohi.
Mistä se mielestäsi kertoo?
Te itse halusitte MeToon niin nyt sen sitten saitte. Ei kukaan ei-komea mies ole niin tyhmä, että loppuelämänsä pilaisi pyytämällä naista treffeille feministisen raivon ja isojen korvausten pelossa. Mieluummin ollaan yksin kuin maksetaan loppuelämä oikeudenkäyntikuluja.
Vierailija kirjoitti:
No jos kerran Tinderissä 75% käyttäjistä on miehiä, kertoohan se, että miehen on vaikeampaa sieltä kumppania löytää, jos haussa on nainen.
Eli muut keinot kannattaa ottaa käyttöön.
Tämä. Kuvitelkaa bileet jossa 100 ihmistä. 75% on miehiä ja 25% naisia. Plus noista naisista vain muutama on 20v instabebe joten ne 75 äijää on kaikki ringissä niiden kahden ympärillä ja yrittää esitellä pöksyjensä sisältöä.
Ne kaksi lähtee tietysti karkuun ja sitten myös ne 23 naista myös ajetaan (jos eivät ole jo häipyneet) karkuun tyhmillä jutuilla niin bileet onkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse tehnyt aloitteita?
Olen, tosin harvoin koska juurikin aseksuaalisuuteni vuoksi kiinnostun harvoin. Sain kohteliaat mutta kieltävät vastaukset. Ja tämä on täysin ok. Olen ylipäätäänkin siis täysin ok sen kanssa jos elän koko elämäni sinkkuna. Mulla on kivaa näinkin. Pointtinani oli vain se että kaikki tavalliset kaverimiehet meidän piireissä saavat kyllä seuraa eivätkä tunnista ollenkaan tällaista ilmiötä että naisiin tutustuminen olisi erityisen vaikeaa. Mutta kuten sanoin, he ovat sosiaalisilta taidoiltaan minua huomattavasti parempia ja ylipäätään avoimia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
31v eikä sitä ole edes treffeille käynyt.
Harvoin mitään matchejä netissä ja jos tulee niin tähän asti on 100% varmuudella ghostattu. Tosielämässä eikiitoksia, painuv*ttuun tai onjopoikaystävä. Töissä muutama samaa ikäluokkaa, mutta he paljastuivat varatuiksi joten en edes huvittele idealla.
Tiedä nyt sitten mitä pitäisi tehdä.
Mikä koulutus sulla on ja käytkö töissä? Hiusraja, hampaat ja painoindeksi?
Lukio ja amis. Teollisuustyötä, seitsämättä vuotta vakkari.
Kiharat hiukset olkapäille, vähän ohimoilta karannut raja taaksepäin.
Kerran vuodessa hampaiden tarkastus ja mahd. hammaskiven poisto. Kerran päivässä hammaslankaimella, 2 kertaa päivässä harjaus + suuvesi.
Useimpien tinderiinojen mielestä kouluttamaton ja kalju.
Tavalliset miehet pääsevät ihan hyvin treffeille ja löytävät myös kumppaneita. Nämä palstan "tavismiehet" eivät todellakaan ole mitään taviksia.
52: Olet tinderiinojen mielestä kouluttamaton ja kalju. Kyllä, hiukan vetäytynyt hiusraja tarkoittaa Tinderissä kaljua.
Saunalla ja parvekkeella!