Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treffailu oikeasti niin vaikeata miehille kuin mitä täällä väitetään?

Vierailija
28.11.2024 |

Siis ettei joku tavallinen mies pääsisi edes treffeille koska ketään naista ei kiinnosta.

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.

No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala. 

Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.

Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.

Mikä voi masentaa vielä enemmän? Ei mikään.

Ei siellä Tinderissä ole myöskään kauheasti nuoria missejä niille tavismiehille. 

Vierailija
22/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi netin kautta pääsin treffeille joskus 2000-luvun taitteessa kun netti oli uusi asia. Nyt naiset tuntuu vain lähinnä pelleilevän ja ikään kuin kiusoitellaan treffeillä joita ei kuitenkaan koskaan tule.

Tuo on totta. 2000-luvun alussa sovin montakin treffiä lähinnä Pasimaailman ja suomi24-chateissa. Nykyään kaikissa chateissa on rekisteröitymispakko ja tuntuu siltä että naiset käyttää Tinderiä niiden korvikkeena.

Ja siltikin olet yksin. Kertonee enemmän sinusta kuin deittiapeista.

Joku hyväosainen nainenko siinä taas kommentoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.

Vierailija
24/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D

Miksi menet treffeille vain erittäin hottisten miesten kanssa? Selvähän se on että niiden perässä on kaikki naiset.

Vierailija
25/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarinan opetus: jos olet mies ja etsit naista, etsi muualta kuin netistä. 

Harmi vaan että suurin osa parisuhteista solmitaan nykyään netissä.

Oli niin tai näin, jos olet vuosikaudet roikkunut deittiäpissä ilman menestystä, järkevä tajuaa vaihtaa taktiikkaa. 

Vierailija
26/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ja ei. Tietenkin monilla yksittäisillä ihmisillä on vaikeuksia tavata uusia tyyppejä ja muodostaa suhteita - olen yksi heistä vaikka olenkin nätti nainen ja palstan mukaan tämä on mahdotonta. Olen kuitenkin ujo ja aseksuaali eli todellakin on mahdollista mennä vaikka koko elämä ilman minkäänlaista huomiota miehiltä. Samaan aikaan kaikki tavalliset miespuoliset ystäväni ovat parisuhteissa tai deittailevat aktiivisesti. He ovat luonteeltaan mutkattomia ja avoimia uusille tuttavuuksille joten ihan kaikki saavat seuraa ulkonäöstä riippumatta. Heille on siis huomattavasti helpompaa löytää nainen kuin minun luonnevikaisen löytää mies 😁.

Etkö ole ikinä käynyt baarissa, opiskelijabileissä tms? 

Vierailija
27/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseta itsesi naisen asemaan. Toisen ihmisen asemaan asettuminen on hyvin tehokas keino ymmärtää toisen ajatuksia.

No niin siis. Olet naisena, eikun mä laitan oikein isolla: Naisena, laatinut sanotaan nyt vaikka Tinderiin, profiilin, tarkoituksena pyydystää sellainen iso kala. 

Mitä tapahtuu? Köllötteleekö siellä input-laatikossa komea, päivettynyt, lihaskimppu, Yhdysvaltain laivaston upseeri ja herrasmies? Ei.

Siellä on liuta samoja pallinaamoja, perseestä roikkuvat farkut jalassa, toppatakki päällä, kuin K-marketin kassajonossa.

No miksi luulet että se ns iso kala olisi sinusta kiinnostunut?

Vierailija
28/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yputubesta löytää videoita joissa nainen kokeilee Tinderiä miehen profiililla ja huomaa että onpa perseestä, en olisi uskonut.

Vierailija
29/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietenkin. En ole erakko tai mitenkään syrjäytynyt elämästä.

Vierailija
30/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ujous ja aseksuaalisuus aiheuttaa sen ettet saa huomiota miehiltä? Kai joskus kotisi ulkopuolella kuitenkin liikut ja netissä olet somessa? Oikeasti nätin myöskin ujon siskoni ei tarvitse kun osua miesten näköelimiin ja kaivavat heti vähintään somesta esille ja lähettävät viestiä.

Vierailija
31/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle erittäin hot treffimies kertoi, että treffeille saakka pääseminen on aina työn takana. Näin saman miehen vähän ajan päästä kävelemässä toisen naisen kanssa joten ilmeisen vaikeaa oli :D

Miksi menet treffeille vain erittäin hottisten miesten kanssa? Selvähän se on että niiden perässä on kaikki naiset.

Menen niiden kanssa jotka kiinnostavat. Tämä mies kiinnosti eikä pelkästään ulkonäön takia. Mikä järki olisi mennä treffeille jos ei mitään kiinnostusta olisi?

Vierailija
32/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä siis allekirjoitat ja myönnät että tavallinen mies ei todellakaan naisille riitä

Vierailija
33/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä siis allekirjoitat ja myönnät että tavallinen mies ei todellakaan naisille riitä

No mitä muuta takkia pitäisi käyttää tähän aikaan vuodesta kun topattua?

Vierailija
34/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tietenkin. En ole erakko tai mitenkään syrjäytynyt elämästä.

Yleensä miehet kyllä lähestyvät nättejä naisia vaikka nämä olisikin ujoja. Tietysti jos näytät vihaiselta tms niin sitten eivät uskalla. 

Vierailija
35/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

31v eikä sitä ole edes treffeille käynyt.

Harvoin mitään matchejä netissä ja jos tulee niin tähän asti on 100% varmuudella ghostattu. Tosielämässä eikiitoksia, painuv*ttuun tai onjopoikaystävä. Töissä muutama samaa ikäluokkaa, mutta he paljastuivat varatuiksi joten en edes huvittele idealla.

Tiedä nyt sitten mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
36/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua masentaa vielä enemmän se ettei asuntoilmoituksissa ole koskaan tarjolla kolmiota saunalla ja porealtaalla Helsingin keskustassa jossa vuokra olisi 100€/kuukausi.

Vierailija
37/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kerran Tinderissä 75% käyttäjistä on miehiä, kertoohan se, että miehen on vaikeampaa sieltä kumppania löytää, jos haussa on nainen.

Eli muut keinot kannattaa ottaa käyttöön.

Mutta miehistä iso osa on varattuja, eivätkä etsi kumppania. Kumppania oikeasti etsiviä miehiä on todennäköisesti melko lailla sama määrä kuin naisiakin.

Ennemmin ongelma on erilaiset tavat käyttää Tinderiä. Miehet laittavat oikealle kaikki naiset, jolloin naisten tehtäväksi jää yrittää seuloa sieltä ne jotka ovat oikeasti kiinnostuneita. Se ei ole aina ihan helppoa. Koko homma helpottuisi, jos kaikki laittaisivat oikealle vain ne joista oikeasti ovat kiinnostuneita.

Vierailija
38/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

31v eikä sitä ole edes treffeille käynyt.

Harvoin mitään matchejä netissä ja jos tulee niin tähän asti on 100% varmuudella ghostattu. Tosielämässä eikiitoksia, painuv*ttuun tai onjopoikaystävä. Töissä muutama samaa ikäluokkaa, mutta he paljastuivat varatuiksi joten en edes huvittele idealla.

Tiedä nyt sitten mitä pitäisi tehdä.

Mikä koulutus sulla on ja käytkö töissä? Hiusraja, hampaat ja painoindeksi?

Vierailija
39/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ujous ja aseksuaalisuus aiheuttaa sen ettet saa huomiota miehiltä? Kai joskus kotisi ulkopuolella kuitenkin liikut ja netissä olet somessa? Oikeasti nätin myöskin ujon siskoni ei tarvitse kun osua miesten näköelimiin ja kaivavat heti väh

No vaikea tietysti nähdä itseään muiden silmin mutta en saa koskaan mitään viestejä miehiltä tai varsinkaan treffikutsuja tms. En ota katsekontaktia enkä varsinkaan flirttaile, enkä edes osaisi. Jotain naisia tosiaan lähestytään jatkuvasti, mutta minua ei koskaan, uskon että ympärilläni on sulkeutunut aura. Ja sehän on ihan totta, aseksuaalisuus etenkin rajoittaa sitä millaista miestä voisin edes suhteeseen harkita jos jonkun ihmeen kautta joku kiinnostuisi.

Saan sosiaalisista piireistäni helposti kavereita mutta siihen se jää. Toki nämä kaveruudet ovat myös hyvin arvokkaita minulle. Useampikin mies on mulle sanonut että mun kanssa on ihanaa olla kaveri kun olen fiksu, kiva ja nätti mutta mun kanssa ei ikinä tarvi miettiä mitään romanttista mikä voisi mutkistaa kaverisuhdetta. Okei, olkoon niin sitten 🙂.

Vierailija
40/180 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Naisten lähestyminen on sallittua vain pitkille, komeille ja menestyville miehille jotka kuuluvat siihen top 15% luokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi