Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnytys olla oikeasti niin raju ettei äiti voi huolehtia vauvasta pariin viikkoon synnytyksestä?

Vierailija
27.11.2024 |

Kaverin mies hoitaa vauvaa kun vaimoke ei kykene synnytyksen jäljiltä. Vaimoke makaa sängyssä voiko olla?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mun vaimo repes oikein kunnolla. Verta menetti niin että taju oli lähteä- parempi olis ollu. Työnsivät pojan takas ja tekivät kuitenkin hätäkeisarin. Oli sitte alapää revenneenä ja maha tikattuna eikä istua voinut, eikä oikein mi tään. Seksiä ei halunnut ja olihan se valmiiks auki kun ladon ovet. Valitti sitäkin kun uinnin jälkeen tuli litratolkulla vettä.

Mahasta meni tunto ja hermoradat katkes keisarissa, joten puuttu ne G-pisteet mistä ennen nautti. Alapäässä tunto ei palautunu. Ei nautintoa enää. Imetyksen jälkeen tisseistäkin tuli roikkuvat pussit ja toinen vielä jäi eri kokoiseksi.Sanoi suoraan et seksi ei enää kiinnosta. Oli pahoillaan ja sano et jos on pakko käydä vieraissa ni mee vaan. 

Hyi mikä kuvotus sä olet.

Vierailija
42/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä kohdallesi, jos perseestä tulisi keilapallo ja repeäisit kasseihin asti auki. Taitaisi tehdä vähän pipiä?

Ei millään tavalla sama asia. Ei miehen tai naisenkaan perseestä kuulu synnytellä yhtään mitään. Etenkään keilapalloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä voi käydä mitä vaan monilla menee hyvin, jotkut kuolevat. Itsellä ekan kerran vaikea, tuli hätäkeisarinleikkaus ja raskausmyrkytys, olin teholla ja sairaalassa useamman päivän, tuurilla selvittiin molemmat hengissä, 6 viikkoa meni ennen kuin olin tolpillani, toipumiseen puoli vuotta. Toinen synnytys oli nopea luomutapaus, ja lähdin kotiin vauvan kanssa seuraavana päivänä, ei mitään ongelmia. Ei voi edeltäkäsin tietää tai suunnitella, miten synnytys tulee menemään ja missä kunnossa sitä on sen jälkeen.

Vierailija
44/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta nykyään pumpulissa kasvaneille naisille ihan kaikki on liian rankkaa jos joutuu itse tekemään yhtään mitään kun nainen mielestä heidän ei tarvi edes itseään elättää kun sekin on miesten hommaa. Ei naiset tasa-arvoon pysty vaikka itse sitä miehiltä vaatii

No alkakaa te miehet sitten vuorostanne synnyttää kun niin hyvin osaatte!

Sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa?

Tämä on suomiakkojen älyllinen taso. 

Tämä kommentti antoikin kaiken tarvittavan tiedon sun älykkyydestä ja koulutustasosta. "Suomiakka". Kuulostat jonkun kuolevan hikipitäjän viimeiseltä hiipijältä, jonka maailman rajat muodostavat se oma peräkammari ja "lähipupi". Kuka idiootti enää käyttää naisista sanaa "akka"? Tuo ikäluokka kukoisti joskus 50-luvulla ja en osaa edes kuvilla mikä on ihmisen koulutustausta, joka noin puhuu lähemmäisistään.

Vierailija
45/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suolikasvain siellä minne ei päivä paista. Elämäni kovimmat kivut. Enkä jäänyt sairaalaan, jouduin kyllä tulemaan takasin. Sitä venytettiin ja leikattiin sekä verkotettiin. Kipu säteili koko kehoon. 2 kk veren vuotoa. Paskalla käynti yhtä tuskaa vaikka söi sitä pehmennyslääkettä. Opioideja ei annettu ekan viikon jälkeen ettei jäisi koukkuun. Melko kovaa kipua. Pahinta mitä itse tiedän, vaikka oon ollu autokolarissa, telonut moottoripyörällä jalan, luunmurtumia jne. Tää alapääjuttu vei voiton. Käypi naisia sääliks jos synnytys on edes osittain tuollaista, kun alapäätä revitään.

Toki yks tuttava synnytti ja sano ettei ollu paha se oli vaan plop ja minuutissa pihalle. Eikä edes revenny.

Vierailija
46/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulehtui keisarinleikkaus (ei suunniteltu) haava niin pahasti, että tuli kuolio. Operoitiin uudestaan 7 kertaa ja haavaan laitettiin pumppu pumppaamaan. Sitä haavaa siis pidettiin auki. Lisäksi tuli tipassa iv antibioottia ja taisi verensiirtojakin tulla. Sairaalassa meni kuukauden verran. Mies hoiti vauvaa sen aikaa.

Vierailija
47/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mun vaimon piti olla viikko synnytyksen jälkeen sairaalassa. Onneksi aloitin isyysloman vasta kun pääsivät kotiin. 

Vierailija
48/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta nykyään pumpulissa kasvaneille naisille ihan kaikki on liian rankkaa jos joutuu itse tekemään yhtään mitään kun nainen mielestä heidän ei tarvi edes itseään elättää kun sekin on miesten hommaa. Ei naiset tasa-arvoon pysty vaikka itse sitä miehiltä vaatii

Menepä sinä akka töihin tekemään kunnolla rahaa kun niin hyvin osaat. 

Minä teen töitä vaikka olen eläkkeellä. Teetkö sinä? Äitisi on sinusta varmasti hyvin ylpeä.

Vierailija
49/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli suolikasvain siellä minne ei päivä paista. Elämäni kovimmat kivut. Enkä jäänyt sairaalaan, jouduin kyllä tulemaan takasin. Sitä venytettiin ja leikattiin sekä verkotettiin. Kipu säteili koko kehoon. 2 kk veren vuotoa. Paskalla käynti yhtä tuskaa vaikka söi sitä pehmennyslääkettä. Opioideja ei annettu ekan viikon jälkeen ettei jäisi koukkuun. Melko kovaa kipua. Pahinta mitä itse tiedän, vaikka oon ollu autokolarissa, telonut moottoripyörällä jalan, luunmurtumia jne. Tää alapääjuttu vei voiton. Käypi naisia sääliks jos synnytys on edes osittain tuollaista, kun alapäätä revitään.

Toki yks tuttava synnytti ja sano ettei ollu paha se oli vaan plop ja minuutissa pihalle. Eikä edes revenny.

Sössön sössön. Sinun suolikasvaimesi ei ollut elävä ihminen joka syntyi sinusta.

Vierailija
50/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Arnold Schwarzeneggerin elokuvaa Junior. Siinä mies synnyttää. Aivan mahtava leffa.

Vierailija
51/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mun vaimo repes oikein kunnolla. Verta menetti niin että taju oli lähteä- parempi olis ollu. Työnsivät pojan takas ja tekivät kuitenkin hätäkeisarin. Oli sitte alapää revenneenä ja maha tikattuna eikä istua voinut, eikä oikein mi tään. Seksiä ei halunnut ja olihan se valmiiks auki kun ladon ovet. Valitti sitäkin kun uinnin jälkeen tuli litratolkulla vettä.

Mahasta meni tunto ja hermoradat katkes keisarissa, joten puuttu ne G-pisteet mistä ennen nautti. Alapäässä tunto ei palautunu. Ei nautintoa enää. Imetyksen jälkeen tisseistäkin tuli roikkuvat pussit ja toinen vielä jäi eri kokoiseksi.Sanoi suoraan et seksi ei enää kiinnosta. Oli pahoillaan ja sano et jos on pakko käydä vieraissa ni mee vaan. 

Lisään vielä että edelleen ollaan yhdessä. Hoidin alkuun yksin kaiken. Tuttipullot, yösyötöt, päiväsyötöt vaipat koko paketti.

Ap:n kysym

Johan siinä on tunteita näytetty kun on lapsikin tullut. 

Vierailija
52/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sössön sössön. Sinun suolikasvaimesi ei ollut elävä ihminen joka syntyi sinusta.

No ehkäpä sattuma antaa sullekkin samanlaisen suolikasvaimen, niin tiedät miltä se tuntuu. 

Vierailija
53/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, kaverin mies imettää vauvan ja synnyttää seuraavan lapsen.

Miksi veetuilet? Ei kaikkea voi tietää jos ei ole kokemusta mutta ei yllätä mammojen ilkeys palstalla.

Itse tulit tänne arvostelemaan ilkeästi vasta synnyttänyttä äitiä. Millaisia kommentteja oikein odotit?

Vierailija
54/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa tasa-arvo on saavutettu sitten, kun mies synnyttää ja repii perseensä:D Kuinkahan mahtaisi sinultakaan sujua? taitaisi jäädä synnyttämättä, vaikka se mieheille mahdollista olisikin.

Kyllä ne on miehet, jotka ei tasa-arvoon pysty, kun luulevat, että  heiltä viedään saavutetut edut, jos naiset  on miehen kanssa tasa-arvoinen  :D

Vierailija
55/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä sinä akka töihin tekemään kunnolla rahaa kun niin hyvin osaat. 

Niin, siis todennäköisesti puhuit sinua korkeastikoulutetummalle naiselle, joka saa enemmän palkkaa kuin sinä itse.

Niinpä, kirjoitustyyli paljastaa, ettei ole oikein opiskelu maittanut.

Varmaan joku toimeentulotuella kaupungin/kunnan vuokrayksiössä asuva luuseri :D

Vierailija
56/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että synnytykseen voi jopa kuolla?

Vierailija
57/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Mikä ihmeen pikkulapsen tekemä aloitus tämäkin on taas? Synnytykseen voi jopa kuolla. Sitten ei pysty hoitamaan vauvaa koskaan.

Vierailija
58/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa pliis että tämä on joku trolli. Jos olet ap tosissasi, niin olet tietämätön idiootti. Ei mitään käsitystä siitä, mitä uhrauksia naisilta vaaditaan, jotta lapsia syntyy. Miljoonat naiset ovat uhranneet henkensä.

Tässä voisin muistuttaa siitä faktasta, että moottorisaha keksittiin synnytyksiä varten äidin avaamiseksi, jos vauva ei meinannut mahtua. Niin että siinä sulle rajua.

Vierailija
59/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sille teidän lapselle kävi? Tarkoitan siis sitä vauvaa, joka tässä verilöylyssä syntyi? Mikä sinun suhteesti on häneen? Elääkö hän vielä, tiedätkö sinä hänestä jotain?

Vierailija
60/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietipä kohdallesi, jos perseestä tulisi keilapallo ja repeäisit kasseihin asti auki. Taitaisi tehdä vähän pipiä?

Ei silti jäädä sänkyyn makaamaan ja jätetä vauvaa miehen harteille. 

Vastasyntynyttä vauvaa voi jättää (tai ottaa) harteille, vauvan niskat katkeaa. Mies ottaa vauvan syliin ja hoitaa omaa lastaan hyvin hellästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän