Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko synnytys olla oikeasti niin raju ettei äiti voi huolehtia vauvasta pariin viikkoon synnytyksestä?

Vierailija
27.11.2024 |

Kaverin mies hoitaa vauvaa kun vaimoke ei kykene synnytyksen jäljiltä. Vaimoke makaa sängyssä voiko olla?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta nykyään pumpulissa kasvaneille naisille ihan kaikki on liian rankkaa jos joutuu itse tekemään yhtään mitään kun nainen mielestä heidän ei tarvi edes itseään elättää kun sekin on miesten hommaa. Ei naiset tasa-arvoon pysty vaikka itse sitä miehiltä vaatii

Tässä kohtaa haluaisin pyytää sinua katsomaan videoita netistä, missä miehille laitetaan vatsaan anturit jotka simuloivan synnytys- tai kuukautiskipuja. Sitten nämä raukat vääntelehtivät lattialla ja menevät toimintakyvyttömään tilaan. Eli käypä itse ensin testaamassa tätä, ja tule sitten keskustelemaan asiata, kun sinulla on siitä oikeaa tietoa, poikuliini.

Mulla ( mies) ollut virtsaputkissa 2 kertaa kiviäettä sairaalareissuja molemmat. Oli aika paha.

Vierailija
22/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta nykyään pumpulissa kasvaneille naisille ihan kaikki on liian rankkaa jos joutuu itse tekemään yhtään mitään kun nainen mielestä heidän ei tarvi edes itseään elättää kun sekin on miesten hommaa. Ei naiset tasa-arvoon pysty vaikka itse sitä miehiltä vaatii

No alkakaa te miehet sitten vuorostanne synnyttää kun niin hyvin osaatte!

Sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot on heikkoja myös synnytyksessä.

Vierailija
24/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietipä kohdallesi, jos perseestä tulisi keilapallo ja repeäisit kasseihin asti auki. Taitaisi tehdä vähän pipiä?

Ei silti jäädä sänkyyn makaamaan ja jätetä vauvaa miehen harteille. 

Vierailija
25/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua päästetty edes sairaalasta pois huonon kuntoni vuoksi (vaikea raskausmyrkytys) 

En tiedä vielä onko heidän tapauksessaan ollut raskausmyrkytystä, kunhan olen huolissani. Sain vain viestin että lapsi on syntynyt vaikeuksien kautta ja pääsivät myöhemmin kotiutumaan ja kaverin vaimoke makaa sängyssä.

Vierailija
26/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa?

Tämä on suomiakkojen älyllinen taso. 

Vierailija
27/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja siinä voi kuolla sekä äiti että lapsi.

Tiedetään mutta kuulosti todella kauhealta ja hurjalta synnytykseltä.

Vierailija
28/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita edes rajua synnytystä. Moni suomalainen nainen täysin kykenemätön huolehtimaan lapsesta lainkaan. Hirveä kiire baanalle bilettämään. 

Jos tapaat tällaisia naisia, se kertoo sinusta ja ystäväpiiristäsi aivan omaa tarinaansa. En ole koskaan tavannut tällaista naista, ja olen itse nainen. Kehitä itseäsi ja löydä parempia ystäviä ja porukoita. Kyllä vakka kantensa löytää.

Vierailija
29/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mun vaimo repes oikein kunnolla. Verta menetti niin että taju oli lähteä- parempi olis ollu. Työnsivät pojan takas ja tekivät kuitenkin hätäkeisarin. Oli sitte alapää revenneenä ja maha tikattuna eikä istua voinut, eikä oikein mi tään. Seksiä ei halunnut ja olihan se valmiiks auki kun ladon ovet. Valitti sitäkin kun uinnin jälkeen tuli litratolkulla vettä.

Mahasta meni tunto ja hermoradat katkes keisarissa, joten puuttu ne G-pisteet mistä ennen nautti. Alapäässä tunto ei palautunu. Ei nautintoa enää. Imetyksen jälkeen tisseistäkin tuli roikkuvat pussit ja toinen vielä jäi eri kokoiseksi.Sanoi suoraan et seksi ei enää kiinnosta. Oli pahoillaan ja sano et jos on pakko käydä vieraissa ni mee vaan. 

No onni onnettomuudessa että nainen ymmärsi miehen sisäisen pakon mennä muihin naisiin. Se vaan olisikin puuttunut että vielä siitä valittaisi riipputisseineen. 

Vierailija
30/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mun vaimo repes oikein kunnolla. Verta menetti niin että taju oli lähteä- parempi olis ollu. Työnsivät pojan takas ja tekivät kuitenkin hätäkeisarin. Oli sitte alapää revenneenä ja maha tikattuna eikä istua voinut, eikä oikein mi tään. Seksiä ei halunnut ja olihan se valmiiks auki kun ladon ovet. Valitti sitäkin kun uinnin jälkeen tuli litratolkulla vettä.

Mahasta meni tunto ja hermoradat katkes keisarissa, joten puuttu ne G-pisteet mistä ennen nautti. Alapäässä tunto ei palautunu. Ei nautintoa enää. Imetyksen jälkeen tisseistäkin tuli roikkuvat pussit ja toinen vielä jäi eri kokoiseksi.Sanoi suoraan et seksi ei enää kiinnosta. Oli pahoillaan ja sano et jos on pakko käydä vieraissa ni mee vaan. 

Lisään vielä että edelleen ollaan yhdessä. Hoidin alkuun yksin kaiken. Tuttipullot, yösyötöt, päiväsyötöt vaipat koko paketti.

Ap:n kysymykseen vaimoni sanoin että sattu niin s****nasti.

Sitä vaan pohdin että pitäiskö käydä vieraissa kun lupakin on. En kyllä haluaisi siksi kun mielestäni pitää toista kohtaan myös tuntea jotain.

Vierailija
31/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut siis siitä keisarinleikkauksesta.

En ole varma onko molempia keinoja synnyttää kokeiltu.

Vierailija
32/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä sinä akka töihin tekemään kunnolla rahaa kun niin hyvin osaat. 

Vierailija
33/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikot on heikkoja myös synnytyksessä.

Faktahan on, että jos olisi miesten kipukynnyksestä kiinni että lapsia tulee tähän maailmaan, niin olisi tullut sukupuutto aikoja sitten. Miehet eivät kestä mitään, nykyään edes flunssaa kaatumatta sängynpohjalle itkemään. Nykyään ovat sellaisia neitejä, etteivät halua ottaa mistään mitään vastuuta, eivät osaa opiskella, eivätkä edes saa työpaikkoja, koska ovat vihdoin joutuneet kilpailemaan naisten kanssa niistä samanlaisista lähtökohdista. Miehet eivät vain pärjää naisille missään, paitsi tietenkin lihasvoimassa, joka tulee syntyperäisenä ominaisuutena. Mutta mikään pitkäjänteisyyttä työtä vaativa asia ei onnistu. Sitten tullaan tänne haukkumaan naisia asiasta, johon ei itse pysty edes fyysisellä tasolla.

Vierailija
34/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että synnytykseen voi jopa kuolla? Eli kyllä, voi olla "raju".

Illan tyhmin kysymys, onneksi olkoon.

Vastaisitkohan samalla tavalla jos oma lapsesi tai läheinen kummilapsesi kysyisi samaa..

Vierailija
35/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis todennäköisesti puhuit sinua korkeastikoulutetummalle naiselle, joka saa enemmän palkkaa kuin sinä itse.

Vierailija
36/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua päästetty edes sairaalasta pois huonon kuntoni vuoksi (vaikea raskausmyrkytys) 

Jouduitko kauankin viipymään sairaalassa?

Vierailija
37/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo apukoululainen osaa edes kirjoittaa, joten taitaa olla järkipuolikin vähän vähissä. 

Vierailija
38/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin synnytyksen jälkeen kolme vuorokautta teho-osastolla. Istukka ja kohtu repes, menetin paljon verta. Pääsin kyllä viikossa kotiin, mutta oli hemmetin hankalaa toimia. Järjetön uupumus vaivas ja kivut. Mies hoiti kaiken lähes ekan kuukauden, vauvaa nosteli syömään ja pois. Sukua sentään tuli siivoamaan ja tekemään ruokaa, mahdollistamaan miehelle vapaapäivän kerran viikossa.

Käly sitten taas sairastui lapsivuodepsykoosiin, että oli useamman viikon sairaalassa. Vauva ja mies reissas sairaalan ja kodin väliä. Ei äidistä ollut vauvan hoitoon, kun oli aivan jossain muualla.

Kaikkea sitä sattuu. Itselläs sitten toinen synnytys oli hyvinkin luonnollinen ja helppo. Synnytyksestä vuorokausi, niin takas kotona ja muikki touhus sydämensä kyllyydestä. Leivoin ja kestitin vieraita. Aivan jotain muuta kuin esikoisen jälkeen.

Vierailija
39/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mietipä kohdallesi, jos perseestä tulisi keilapallo ja repeäisit kasseihin asti auki. Taitaisi tehdä vähän pipiä?

Ei silti jäädä sänkyyn makaamaan ja jätetä vauvaa miehen harteille. 

Sehän se vitsi nyt sitten olisikin, että tässä maassa on se isoin ongelma, että vauvan hoito jää miehen harteille. Oletko koskaan nähnyt yhtään perhettä?

Ehdotan, että kerrot itsellesi tuon, sitten jos joskus onnistut huijaamaan jonkun naisen lastesi isäksi: "Ei sitten jäädä Peku sänkyyn makaamaan ja jätetä vauvaa naisen harteille." En usko, että tulee sulta onnistumaan.

Vierailija
40/145 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis todennäköisesti puhuit sinua korkeastikoulutetummalle naiselle, joka saa enemmän palkkaa kuin sinä itse.

Niinpä, kirjoitustyyli paljastaa, ettei ole oikein opiskelu maittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi