Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?

Vierailija
27.11.2024 |

Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.

Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (1425)

Vierailija
741/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on asia niin, että sinä et tiedä. Toki siihen eivät kaikki kyenneet ja luokkanousu oli harvinaisempaa kuin nykyään."

Se oli paljon paljon harvinaisempaa. Ja juuri siksi ne naimakaupoissa arvostettavat ominaisuudet kuten fyysinen voima olivat niitä joilla todennäköisimmin elämässä tuli toimeen. Tämä oli se väitteeni, ei se että älyllä ei olisi ollut mitään väliä.

Ei silloin uskaltanut moni nainen niin epävarman asian kuin miehen luokkanousun varaan yleensä laskea koska se niin harvoin onnistui.

Vierailija
742/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tasoja ole niin miksi lihava yksinhuoltaja ei saa Hollywood-tähteä miehekseen?

Arvatenkin siksi että näiden kahden on melko mahdotonta kohdata toisiaan. 

Jos tuo valittava tavis-mies, jostakin onnen oikusta saisi tyttöystäväkseen/vaimokseen instamissisalikissan, haluaisiko hän ryhtyä viettämään sellaista elämää kuin nainen haluaisi viettää Seiska-juttuineen, stalkkereineen, julkkisbileineen? Hyvin suurella todennäköisyydellä nainen ei ryhtyisi pullantuoksuiseksi avioäidiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älykkyys on periytyvää"

Juuri eilen kuuntelin podcastia jossa palkittu perinnystieteen tohtori kertoi miten älykkyyden periytyvyys on 10% luokkaa. Uskon häntä ennemmin kuin sinua.

Älykkyys on siis lievästi periytyvää mutta ei mitenkään valtavan paljon.

"Tatu Vanhasen IQ and the wealth of nationssia ei kritisoitu kuin parin maadatan osalta "

Sehän ei mitenkään suoraan osoita älykkyyden periytyvyyttä vaan ennemminkin tukee ajatustani potentiaalin esiintulosta. Köyhissä ja heikon koulutuksen maissa ihmiset harvoin muutenkaan pääsevät siihen maksimaaliseen suoritukseen elämässä verrattuna niihin joilla on paremmat lähtökohdat.

Podcast ei ole luetettava lähde. Aiheesta on tehty lukuisia tieteellisiä tutkimuksia ja julkaistu artikkeleita. Tutustu niihin. 

Vierailija
744/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykkyys on periytyvää."

Suurin osa asioista on periytyviä jossain mitassa. Kysymys vain kuuluu että miten voimakkaasti ja se vaihteleekin tosi paljon eri asioissa. Älykkyys ei ole ollenkaan niin voimakkaasti periytyvää kuin moni ajattelee.

Vierailija
745/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi rakastaa, jos toinen on sitä tai tätä. Ulkonäköä ilmeisesti korostetaan kun joskus ei kelpaa lyhyt tai komea tai Vai halutaanko korostaa vastakkainasettelua ja pahaa mieltä?

Vierailija
746/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena kauniina naisena tapaillut sekä niitä komeita että " taviksia " ja oleellisin yksinäisyyden tunteen aiheuttaja molempien kohdalla on ollut se, että mitään yhteistä ei ole lopulta ollutkaan. Siis henkisesti. Juttuni ovat olleet heistä outoja, huumorini ei ole ollut hauskaa ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita ei ole ollut...

Jotkut ovat pitäneet mua jonkinlaisena pokaalina, jota esitellä. Sen olen pilannut avaamalla suuni ja olemalla miehen kaveriporukan hauskin ja fiksuin. Mies on siis jäänyt jälkeen minusta, ja jättänyt minut. Mies haluaa usein olla se kaveriporukkansa hauskin, eikä nainen saa olla häntä parempi ( siis nyt puhutaan yleensä nuorista joiden itsetunto on huono ). 

Jos on hyvä itsetunto, mitään pokaalikumppania ei tarvita oman egonsa pönkittämiseen.

Pahinta on ollut kaikenlainen stereotyyppinen olettaminen minusta. Koska olen nainen, niin olen sitä ja tätä. Sitten kun en ole ollutkaan, on sekä stereotyyppisesti komea mies että stereotyyppisesti vaatimattomampi mies mennyt täysin kassalle. 

Yleisin eroni syy:

Mies löysi tavallisemman naisen kuin minä.

Kokemukseni mukaan moni joka haluaisi sellaisen todella kauniin ja suositun naisen jollainen nuoruudessani olin, ei todellakaan kestä kyydissä. Siihen vaaditaan meinaan teräksinen itsetunto ja vahva luottamus, jos on naisen kanssa joka kerää muiden miesten huomiota. Jos on taipumus uskoa tasoteorioihin ja epäillä naista laatikkoleukojen perässä juoksemisesta, niin miten tällainen tyyppi kuvittelisi oikeasti kestävänsä siinä suhteessa? Siis omien vainoharhojensa suhteen?

Yleisesti ottaen kaikki stereotyyppinen olettaminen toisesta vie kauemmas hänestä. Tuntuu että nuorena kukaan ei lopulta ehtinyt juuri tutustua minuun ihmisenä. Oli se kuori jonka vankina olin, kuin piilossa. Luojan kiitos tuli keski-ikä! Vaikka olen edelleen kaunis ( olimme pitkästä aikaa mieheni kanssa ulkona ja hänelle tuli moni mies avautumaan, että sulla on kaunis vaimo yms. ), niin en tietenkään enää se parikymppinen joka oli missityyppiä. Kurveja on tullut ja hyvä niin!

Vierailija
747/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Podcast ei ole luetettava lähde. "

Se riippuu ihan siitä kuka siellä puhuu. 

"Aiheesta on tehty lukuisia tieteellisiä tutkimuksia ja julkaistu artikkeleita."

https://vaadifaktat.fi/alykkyyden-periytyvyys-tieteelliset-tutkimukset-…

Tieteelliset tutkimukset ovat osoittaneet, että älykkyyden periytyvyys on todellinen ilmiö, mutta sen vaikutus älykkyyteen ei ole yksiselitteinen. Ympäristötekijät vaikuttavat myös merkittävästi älykkyyden kehittymiseen.

Vierailija
748/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla vähän niin, että miehet ja naiset hakee niin eri asioita parisuhteessa, että ns taso-kriteerit ei voi mitenkään kohdata. Miehet hakee lähestulkoon puhtaasti seksiä, jolloin lähes kuka tahansa silmää miellyttävä nainen kelpaa heille. Siksi he eivät ymmärrä miksi parin valinta naisen näkökulmasta on niin monimutkaista ja saa naiset näyttämään nirsoilta ja valikoivilta. Naiset hakevat yleensä suhteelta romanttista tunnetta ja ennenkaikkea sielunkumppanuutta. Nainen haluaa kokea tietynlaista yhteyttä juuri tiettyyn mieheen. Tason määrittäminen on vaikeaa, koska vaikka tietty mies täyttäisi kaikki vaatimukset paperilla, voi silti jäädä se tietty tunne puuttumaan. Toisaalta taas voi olla, että joku mies ei täytä yhtäkään vaatimusta, mutta tuntuu silti naisen mielestä oikealta. Tunneasiat ovat siis yleensä naisille aivan ensiarvoisen tärkeitä. Miehet suhtautuvat naiseen enemmän kuin kauniiseen esineeseen, ja jos suurempaa vikaa ei luonteessa ole, nainen kyllä kelpaa. 

Vierailija
749/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet tyypillinen nainen, joka mätsää vain komeiden miesten kanssa. Niin tekevät kaikki muutkin naiset. Nämä miehet eivät kuitenkaan ole sinusta kiinnostuneita.

Kannattaa mennä tinderiin ja vaihteeksi mätsätä niiden oman tasoistesi tavismiesten kanssa, jotka ovat sinusta kiinnostuneita."

Eri, mutta miksi mätsäisin miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua? Ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta ei-kiinnostavan tyypin kanssa, ja seksiä saa niiltä komeiltakin. Naisten kannattaa nimenomaan mätsätä vain itseään kiinnostavien miesten kanssa.

Älä sitten valita, ettet löydä parisuhdetta ja itke, kuinka kaikki miehet ovat kusipäitä. Komeita miehiä tavoitellessasi saat pari panoa ja siinä se. 

Vierailija
750/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet tyypillinen nainen, joka mätsää vain komeiden miesten kanssa. Niin tekevät kaikki muutkin naiset. Nämä miehet eivät kuitenkaan ole sinusta kiinnostuneita.

Kannattaa mennä tinderiin ja vaihteeksi mätsätä niiden oman tasoistesi tavismiesten kanssa, jotka ovat sinusta kiinnostuneita."

Eri, mutta miksi mätsäisin miesten kanssa, jotka eivät kiinnosta minua? Ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada parisuhdetta ei-kiinnostavan tyypin kanssa, ja seksiä saa niiltä komeiltakin. Naisten kannattaa nimenomaan mätsätä vain itseään kiinnostavien miesten kanssa.

Älä sitten valita, ettet löydä parisuhdetta ja itke, kuinka kaikki miehet ovat kusipäitä. Komeita miehiä tavoitellessasi saat pari panoa ja siinä se. 

Juurihan sanoin, ettei ole pakottavaa tarvetta löytää parisuhdetta :D Ja tämän ketjun perusteella miehet ovatkin suurimmaksi osaksi kusipäitä. Sitä paitsi ne komeat miehet ovat myös halunneet kanssani parisuhteita, mutta pelkkä komeus ei riitä mulle. Ei nyt onnistu tämä incel-propagandasi.

Vierailija
751/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä maailman kauniimpia naisia:

Marilyn Monroe, esimerkiksi. Oli kaunis ja suosittu. Kuitenkin hän oli yksinäinen, päihde - ja mielenterveysongelmainen. Hän ei koskaan saanut toivomaansa perhettä ja lasta. Hän kuoli yksin lääkkeiden yliannostukseen. 

( Elokuvissa hänellä oli muuten paljon rooleja, joissa hän ihastui nörtteihin, rillipäihin. Hänen tosielämän aviomiehensäkään eivät kyllä olleet kaikki ainakaan mitään komeita. )

Britney Spears: Avioliitot epäonnistuneet, pyörinyt viimeksi jonkun pikkurikollisen miehen kanssa joka oli hänen talonmiehensä/siivoojansa eikä kyllä yhtään stereotyyppisen komea. Nyt hän tanssii yksin kartanossaan. Lapsensa on menettänyt jo kauniina ja nuorena. Mielenterveys ja päihdeongelmia.

Angelina Jolie: Jäätävä avioero Brad Pittin kanssa. Riita kestänyt vuosia. Onpa tosi onnellista. Kannattaa miettiä: Mitä sitten että kauniit ja menestyvät saivat toisensa, jos he eivät onnistuneet pitämään tätä onnea?

No, nämä ovat näitä Hollywood- tason. Miettikääpä kotimaisia:

Sara Sieppi: Miss Suomi, jota on petetty ja jonka nykyinenkin miessuhde herättää epäilyksiä, että onko se mies siinä tosissaan. 

Kikka: Sai kyllä ( ihan tavallisen! ) aviomiehen ja yhden tyttären, mutta kuoli alkoholismiin nelikymppisenä. 

Armi Aavikko: Miss Suomi joka olisi halunnut perheen ja lapsia., mutta alkoholisoitui koska Danny ei näitä hänelle suonut ja kuoli myös liian varhain. 

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Kauneus ei todellakaan takaa mitään onnea. On inceleiden omassa päässä nämä että kauniit ja komeat päätyvät onneen. 

Kaikkein isoin parisuhde goal itselleni on ihanat videot mummuista ja papoista jotka rakastavat yhä toisiaan. Ihan tavalliset ihmiset. 

Vierailija
752/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi ihan tavallinen nainen, naisen ei tarvitse olla kaunis kuin missi vaan vähän rumempi nainen riittää minulle. Tiedostan myös sen etten voi saada kaunista naista vaan tasoni riittää keskitason naiseen mutta en taas halua kumppaniksi rumaa naista eli alhaisen tason naiset kierrän kaukaa.

Vierailija
753/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi ihan tavallinen nainen, naisen ei tarvitse olla kaunis kuin missi vaan vähän rumempi nainen riittää minulle. Tiedostan myös sen etten voi saada kaunista naista vaan tasoni riittää keskitason naiseen mutta en taas halua kumppaniksi rumaa naista eli alhaisen tason naiset kierrän kaukaa.

Niin, ja tätä jaksat jankuttaa JOKA PÄIVÄ täällä. Aina menet kuitenkin illalla nukkumaan ja onanoit itsesi yksin uneen.

Vierailija
754/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja tätä jaksat jankuttaa JOKA PÄIVÄ täällä. Aina menet kuitenkin illalla nukkumaan ja onanoit itsesi yksin uneen.

En jankuta mutta miksi naisille ei kelpaa tasoisensa mies vaan naiset pariutuu ylöspäin? Minulle kuuluisi keskitason nainen koska olen keskitason mies.

Vierailija
755/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jankuta mutta miksi naisille ei kelpaa tasoisensa mies vaan naiset pariutuu ylöspäin? Minulle kuuluisi keskitason nainen koska olen keskitason mies.

No ei kelpaa, niin ei kelpaa. Tätä sä voit miettiä loppuelämäsi. 

Vierailija
756/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sulle KUULU mikään nainen. 

Vierailija
757/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britney Spears: Avioliitot epäonnistuneet, pyörinyt viimeksi jonkun pikkurikollisen miehen kanssa joka oli hänen talonmiehensä/siivoojansa eikä kyllä yhtään stereotyyppisen komea. Nyt hän tanssii yksin kartanossaan. Lapsensa on menettänyt jo kauniina ja nuorena. Mielenterveys ja päihdeongelmia.

Britney Spears ei ole maailman kaunein, mutta ehkä kannattaa huomioida se, että Britneyn huumeiden kulutus laukaisi hänessä kaksisuuntaisen mielialahäiriön (tyyppiä 1) minkä takia Britney on vähän väliä enemmän sekaisin, koska hänellä on mania päällä. Jokainen maniaepisodi tuhoaa aivoja.

Angelina Joliella on taas epävakaa persoonallisuushäiriö, mistä syystä hän on lyöttäytynyt usein epämääräisten miesten kanssa yhteen ja hänen suhteensa eivät kestä. Myös Marilyn Monroe oli toinen, jolle ovat monet sanoneet, että hän oireili samalla tavalla kuin ne, joilla on epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
758/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa mieltä ja torjutuksi tulemista joutuu kaikki ulkonäöstä riippumatta sietämään. Ehkä se on luonnon tapa karsia heikot luonteet, sillä lasten kasvattaminen yhdessä vaatii henkisesti todella paljon. Pinnalliset arvot eivät siinä toimi lainkaan! Yhteinen huumorintaju ja kyky katsoa huonojen vaiheiden yli paljon enemmän!

Koska kaikilla on oma maku ja muut mieltymykset, myös kauniit ihmiset tulevat torjutuiksi. Monesti käy niin että kaksi ihmistä, jotka vastaavat toistensa pinnallisia ihanteita joutuvat joku päivä huomaamaan että hitto, oltais paperilla oltu täydellinen pari, mutta alun ihastus on muuttunut kaverillisiksi tunteiksi...Ihmisillä on taipumus kuvitella tarvitsevansa ja haluavansa toiselta sitä, tätä ja tuota. Sitten elämä yllättääkin ja rakastut johonkuhun joka ei täytä mitään vaatimuksiasi. 

Jälkikäteen, jopa vuosia myöhemmin tajuaa että onneksi meistä ei tullut mitään vaikka silloin joskus oli pettynyt.

Oma sydämeni särkyi nuoruudessa komean miehen takia, mutta kun vuosikymmeniä myöhemmin uteliaisuuttani katsoin somesta millaista elämää hän viettää vaimonsa kanssa, tajusin että hyvä niin: He matkustelevat koko ajan koska heillä on se yhteinen intohimo. Itse en välitä matkustelusta lainkaan. Lisäksi, hän ei ole enää mielestäni edes komea. Enkä tarkoita rupsahtamista vaan sitä, että hänen tyylinsä on muuttunut samoin kuin oma makuni.

Olisi sitä paitsi todella raskasta olla jonkun kanssa jolla on ehdottomia ihanteita ja vaatimuksia. Sellainen kahlitsee eikä anna tilaa kasvulle ( eikä ikääntymiselle mikä koskee meitä kaikkia. )

Vierailija
759/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla vähän niin, että miehet ja naiset hakee niin eri asioita parisuhteessa, että ns taso-kriteerit ei voi mitenkään kohdata. Miehet hakee lähestulkoon puhtaasti seksiä, jolloin lähes kuka tahansa silmää miellyttävä nainen kelpaa heille. Siksi he eivät ymmärrä miksi parin valinta naisen näkökulmasta on niin monimutkaista ja saa naiset näyttämään nirsoilta ja valikoivilta. Naiset hakevat yleensä suhteelta romanttista tunnetta ja ennenkaikkea sielunkumppanuutta. Nainen haluaa kokea tietynlaista yhteyttä juuri tiettyyn mieheen. Tason määrittäminen on vaikeaa, koska vaikka tietty mies täyttäisi kaikki vaatimukset paperilla, voi silti jäädä se tietty tunne puuttumaan. Toisaalta taas voi olla, että joku mies ei täytä yhtäkään vaatimusta, mutta tuntuu silti naisen mielestä oikealta. Tunneasiat ovat siis yleensä naisille aivan ensiarvoisen tärkeitä. Miehet suhtautuvat naiseen enemmän kuin kauniiseen esineeseen, ja jos suurempaa vikaa ei l

Tosi pahoja yleistyksiä tämmöiset. Olen mies ja haen ennenkaikkea sielunkumppanuutta. Myöskään kukaan ystäväni ei hae ensisijaisesti seksiä. 

Vierailija
760/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britney Spears ei ole maailman kaunein, mutta ehkä kannattaa huomioida se, että Britneyn huumeiden kulutus laukaisi hänessä kaksisuuntaisen mielialahäiriön (tyyppiä 1) minkä takia Britney on vähän väliä enemmän sekaisin, koska hänellä on mania päällä. Jokainen maniaepisodi tuhoaa aivoja. Angelina Joliella on taas epävakaa persoonallisuushäiriö, mistä syystä hän on lyöttäytynyt usein epämääräisten miesten kanssa yhteen ja hänen suhteensa eivät kestä. Myös Marilyn Monroe oli toinen, jolle ovat monet sanoneet, että hän oireili samalla tavalla kuin

Kyllä hän on monien ihailema kaunis nainen ollut vähintään nuorena. Makuasioista viis, tarkoitan yleisesti: Nämä ovat kauniita naisia. Taloudellisestikin menestyneitä. Ihailtuja ympäri maailmaa.

Se minun pointtini juuri oli, että pelkkä kauneus ja miesten suosio ei takaa mitään menestystä parisuhdemarkkinoilla. Todella monella kauniilla naisella jotka ovat saaneet paljon huomiota on pää aivan sekaisin. 

Incelit, jotka arvottavat naista ( ja ihmisiä yleensä ) ulkonäön ja taloudellisen menestyksen kautta, eivät ota huomioon että nuo tekijät yksin eivät riitä onnistuneeseen parisuhteeseen. 

Jos ei tunne naista lainkaan ja katsoo vain hänen somekuviaan ja alkaa vihata häntä kun tulee torjutuksi, ei voi tietää mitä mt-ongelmia tuon kauniin kuoren alla voi olla. Kaunis nainen voi olla muiden naisten kiusaama niin, että itsetunto on täysin mennyttä ja ahdistua huomiosta jota saa kiusatuksi tulemisen pelossa. Hän saattaa olla miessuhteissaan epäonnistunut ja sydänsuruinen itsekin. 

Ulkonäön perusteella ei voi tietää että " toi saa kuitenkin kaikki " tms.