Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?

Vierailija
27.11.2024 |

Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.

Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (1425)

Vierailija
621/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi super ytm urheilijoilla, laulajilla ja näyttelijöillä lahjakkuus voi olla muunlaista kuin perinteinen "älykkyys", mitattava äo ja koulumenestys. Ei julkkikseksi ole silloin tultu "perinteisellä älyllä", vaan niillä muilla kyvyillä, joita heillä on enemmän kuin monella muulla. 

Ja miten tämä sulkee pois älykkyyden? Ja toiveen saada älykäs nainen? Eikö julkkiksilla ole juuri se ongelma, että heitä lähestyy lähinnä bimbot, joita he eivät ehkä kuitenkaan jaksa katsella pidempään? Eli se todellinen match jää saapumatta. 

Vierailija
622/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ole väitetty sellaista ikinä tasoteoriassa"

Sinulla on aika lailla oma käsityksesi tasoteoriasta.

Jos mielestäsi tasoteoria on mallia "vähän kaikki vaikuttaa siihen miten ihmiset pariutuvat" niin se ei ole enää mikään teoria. Tasoteorian ydin on nimenomaan se että sen mukaan on olemassa muutamia ominaisuuksia joiden vaikutus on lähes ratkaisevan tärkeä sille miten haluttu kumppani ihminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

619. Tämä vielä eli tunnistatko tuon, että sinulla on tarve nähdä tasoteoreetikko ressukkana sinkkumiehenä? (vaikka keskustelet vanhan, naimisissa olevan naisen kanssa tässä kohtaa) Ei sillä tavalla voi keskustella asiasta, se on vain löysää dissausta. Ei se minua ärsytä, vaan se, ettei viitsitä yhtään panostaa edes perusasioiden selvittämiseen tai sitten älli ei vain riitä.

Tasoteoreetikot ovat oman paradigmansa vankeja. Ja jo se rajoittaa parisuhdemarkkinoiden objektiivista tarkastelua. Viitekehys ei salli poikkeamaa, koska muuten se romahduttaisi koko systeemin. Ei se toki rassukaksi tee, mutta koko teoriahan on keksitty lohduttamaan sinkkumiestä. Eli vika ei olekaan miehessä, vaan yhteiskunnassa. Vaikka se mies olisi miten luonnevikainen. 

Vierailija
624/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli en valinnut tätä miljonääri miestä, koska alitajuisesti ymmärsin hänen olevan minua paremmalla tasolla niinkö? No entäs mikä mielenhäiriö tätä miljonääriä vaivasi kun ei halunnut hyväksyä päätöstäni ja häiriköi minua "alemman tason yksilöä" vielä kuukausikaupalla tämän valintani jälkeen??? 

Ja näitä vastaavia tapauksia on elämäni aikana ollut lukuisia, siis vaikka olen, kuten tekstistäni ehkä osasit päätellä, ollut varattu koko aikuisikäni lukuunottamatta muutamaa hassua kuukautta. En edes harrasta baareissa käymistä, jossa toki aina joku pyrkisi puheille, kun en oikein välitä juomisesta.

Herranen aika, käy suihkussa, laita dödöä, pese hampaat ja sudi kuontalosi joten kuten edustavaan kuntoon. Katso päällesi jotain puhdasta ja siistiä vaatetta ja lähde ulos tutustumaan ihmisiin. Lähesty heitä, jotka silmissäsi ovat kauniita ja tavoittelemisen arvoi

Ja lisäämpä vielä, että tämä MATCH miljonääri miehen kanssa olisi syntynyt jos olisin itse halunnut. Nyt kun valitsin toisin, tasoteoriasta poikkeavalla tavalla, ei hän oikeasti olisikaan ollut minulle Match vaan olisin tavoitellut tasoani ylempää tasoa ja siksi tyydyin tähän tasoteorian valossa huonompaan vaihtoehtoon... Hohhoijaa.

Vierailija
625/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämän vuoksi! Miksi kaunis nainen ottaisi ruman miehen? Kysyn vaan..eikö "ruma" tai keskitason mies voi ottaa oman tasoisensa naisen? Miksi pitää havittella kuuta taivaalta? En tule koskaan tätä ymmärtämään. Itselle käy mies, jonka koen viehättävänä..ei tarvitse olla Ken-nuken näköinen tietenkään,mutta makuuni.

Siksi, koska nykypäivänä keskitason nainen on ylipainoinen, eikä todellakaan naisellisella tavalla. Yhä useammalla +-30v naisella on samanlainen tynnyrikroppa kuin 50+ ylipainoisella miehellä.

Joskus 50-luvulla keskitason nainen oli hoikka ja naisellinen. Meikki ja laittautuminen ei kompensoi löllöä kroppaa.

Miehet ovat vielä heikommassa jamassa, valitettavasti. Kyllä se on niin että naiset ovat niitä jotka joutuvat tyytymään heikomman näköiseen, tänä päivänä... Lisäksi nykyään miehet ovat heikommin koulutettuja kuin naiset. Naiset joutuvat siis tinkimään siitäkin, kun koulutus yleensä ollut naisille se tärkeämpi asia. 

Siksi niin moni päätyykin ja pysymään itsekseen. 

Vierailija
626/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi super ytm urheilijoilla, laulajilla ja näyttelijöillä lahjakkuus voi olla muunlaista kuin perinteinen "älykkyys", mitattava äo ja koulumenestys. Ei julkkikseksi ole silloin tultu "perinteisellä älyllä", vaan niillä muilla kyvyillä, joita heillä on enemmän kuin monella muulla. 

Ja miten tämä sulkee pois älykkyyden? Ja toiveen saada älykäs nainen? Eikö julkkiksilla ole juuri se ongelma, että heitä lähestyy lähinnä bimbot, joita he eivät ehkä kuitenkaan jaksa katsella pidempään? Eli se todellinen match jää saapumatta. 

Lue uudestaan koko ketju ajatuksella ja yritä ymmärtää lukemaasi. Ei julkkis ole aina älykäs tai ei koskaan älykäs. Jos on tullut julkkikseksi muiden kykyjensä ansiosta eikä älyä ole, silloin kiinnostaa kaltaisensa vähemmän älykäs seura. Ja jos super-ytm julkkisurheilija sattuu olemaan sekä urheilullinen että älykkö, voi kaltaisensa älykkönainen kiinnostaa. 

Vierailija
627/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten tasot Henry Laasasen mukaan:

Super-YTM

- julkkis tai superrikas mies, jonka luo naiset tulevat ilman, että miehen tarvitsee nähdä vaivaa

YTM

- ylemmän tason mies joka saa helposti tasokkaan naisen, mutta saattaa joutua tekemään töitä naisen saadakseen. Tälläinen mies yleensä tunnistetaan halutuksi jopa naisten toimesta. Esim. komea johtava kirurgi

yKTM

- melko komea tai suht hyvässä asemassa oleva tavismies, joka saa melko kauniin naisen, mutta ei välttämättä erotu naisten silmissä joukosta. Naisen mielestä "juuri minua sattuu miellyttämään tuo ihan tavallinen mies"

KTM

- keskitason mies. Tavallista Prisma-sarjaa. Ei erotu silmiinpistävästi edukseen yhdelläkän sektoreista Looks, Money, Status. Mahdollisuudet saada nainen hyvät jos on yritteliäs eikä nirsoile

aKYM

- rumahko tai heikossa asemassa oleva tavismies. Saa tilaisuuksia erittäin harvoin, eikä varaa nirsoiluun

Henry Laasosen taso naisten mielestä

- roskapönttö

Vierailija
628/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen niin että naiset yliarvioivat tasonsa koska hömppäelokuvat,prinsessaleikit ja se tärkein syy on se että naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei olisi edes kaunis.

Tästä johtuu se että ne vähän huonommat naiset luulee olevansa kauniita jonka takia heille ei kelpaa ihan tavallinen mies.

No niieteet sinäkin, ja ilmeisesti aika moni muukin mies. Minkäs me sille voimme jos sinä et meitä kiinnosta. Minä en ole tavannut montaakaan miestä elämäni aikana joka minua olisi kiinnostanut niin paljoa että suhteeseen olisin voinut alkaa. Onneksi kuitenkin olen todella onnellinen nykyiseni kanssa. On ihan taviksen näköinen, mutta äärimmäisen älykäs. Mensan plakaati ja menestys matemaattisella alalla kertovat myös siitä. Minä olen aina ihastunut älykkyyteen ja empatiaan, ulkonäkö on hyvin toisarvoinen juttu. 

Ei kukaan nainen voi pakottaa itseään sinuun ihastumaan. Minä en siihen kykenisi vaikka olisit fyysisesti maailman komein mies, kun sitä älyä ja empatiaa sinulle ei ole suotu. 

Vierailija
629/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue uudestaan koko ketju ajatuksella ja yritä ymmärtää lukemaasi. Ei julkkis ole aina älykäs tai ei koskaan älykäs. Jos on tullut julkkikseksi muiden kykyjensä ansiosta eikä älyä ole, silloin kiinnostaa kaltaisensa vähemmän älykäs seura. Ja jos super-ytm julkkisurhe

Niin? Mutta superjulkkiksen on vaikea saada sitä älykköä, koska ympärillä pörrää lähinnä bimboja. Eli se superjulkkiksena olo ei takaa laatua, vaikka tasoteoria näin väittää. 

Vierailija
630/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole väitetty sellaista ikinä tasoteoriassa"

Sinulla on aika lailla oma käsityksesi tasoteoriasta.

Jos mielestäsi tasoteoria on mallia "vähän kaikki vaikuttaa siihen miten ihmiset pariutuvat" niin se ei ole enää mikään teoria. Tasoteorian ydin on nimenomaan se että sen mukaan on olemassa muutamia ominaisuuksia joiden vaikutus on lähes ratkaisevan tärkeä sille miten haluttu kumppani ihminen on.

Yksi tärkeimpiä on luonne. Pidemmällä aikavälillä. Huono luonteisista, vaikeista ihmisistä erotaan. Ulkonäkö on vaikutin vain alussa. Tasoteoreetikkomiehet sivuuttavat usein tämän. Koska vain pikavoitot merkitsevät. Tasoteoria on kuin teini-ikä. Useimmat pääsevät siitä eteenpäin, toiset jäävät junnaanaan ostarin kulmalle. 

Vierailija
631/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en valinnut tätä miljonääri miestä, koska alitajuisesti ymmärsin hänen olevan minua paremmalla tasolla niinkö? No entäs mikä mielenhäiriö tätä miljonääriä vaivasi kun ei halunnut hyväksyä päätöstäni ja häiriköi minua "alemman tason yksilöä" vielä kuukausikaupalla tämän valintani jälkeen??? 

Ja näitä vastaavia tapauksia on elämäni aikana ollut lukuisia, siis vaikka olen, kuten tekstistäni ehkä osasit päätellä, ollut varattu koko aikuisikäni lukuunottamatta muutamaa hassua kuukautta. En edes harrasta baareissa käymistä, jossa toki aina joku pyrkisi puheille, kun en oikein välitä juomisesta.

Herranen aika, käy suihkussa, laita dödöä, pese hampaat ja sudi kuontalosi joten kuten edustavaan kuntoon. Katso päällesi jotain puhdasta ja siistiä vaatetta ja lähde ulos tutustumaan ihmisiin. Lähesty heitä, jotka silmissäsi ovat kauniita ja tavoittelemisen arvoisia kumppaneita ja toivo että jonkun kanssa yhteine

Hyvä reikä, niin mies jaksaa häiriköidä kuukausikaupalla. Ei tarkoita, että kelpaisit hänelle parisuhteeseen. 

Vierailija
632/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriassa kyse on vain reiästä. Mikään teorian päätelmä, ei takaa pysyvää parisuhdetta. 

Vierailija
633/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mutta superjulkkiksen on vaikea saada sitä älykköä, koska ympärillä pörrää lähinnä bimboja. Eli se superjulkkiksena olo ei takaa laatua, vaikka tasoteoria näin väittää. 

Vähemmän älykkäälle superjulkkikselle laatu ei tarkoita älykkyyttä, vaan kaunista naista, jonka kanssa kommunikoida omalla tasollaan. On taatusti tyytyväinen ympärillä pörrääviin kauniisiin bimboihin. 

Vierailija
634/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut hetken Tinderissä ja etsin noin ikäistäni miestä. Kyllä siellä kaikenlaista on, apua. Kauheinta on, että tajuan oman tasoni tykkääjien profiilien perusteella tai sitten se on otos ylipäätään tarjolla olevista (haluan uskoa tähän jälkimmäiseen :D).

Vähän jos miehet satsaisivat kuviin ja yrittäisivät edes olla lähestyttävän näköisiä niissä (hei, ne etsintäkuulutuskuvien tappajailmeet, vinksusilmät ja pusumutruhuulet on kauheita), pääsisi jo pitkälle. Toinen on, että hakee jotain muuta kuin "En tiedä vielä" (no mitä sinä täällä teet) ja kolmanneksi profiiliteksti - että se ylipäätään on sellainen tai että siellä olisi jotain muuta kuin "maksulliset älkööt vaivautuko", "etsin prinsessaa kainalooni", "svaippaa vasemmalle, jos olet tällainen ja tuollainen". Ja ne mahat paljaana kuvat on kamalia. Ja hauiksen pullistelukuvat. Ja "kato, hauki"-kuvat. Ja että on 5

Minulla on sinulle huonoja uutisia.

Suurin osa niistä miehistä ei ole sinusta tosissaan kiinnostuneita.

On ihan tutkittua, että suuri osa Tinder-miehistä antaa tykkäyksen lähes kaikille ja viestittelee lähes kaikkien halukkaiden kanssa. Mikään ei osoita, että nämä miehet olisivat kiinnostuneita juuri sinusta. Kiinnostuksessa on myös portaita. 1) voisin panna kerran 2) voisin panna säännöllisesti 3) mahdollinen FWB 4) vaimomatskua (pahoittelen tökeröä ilmaisua, mutta nämä ovat kuvailemiesi miesten käyttämiä termejä).

Sinun tasosi ei ole se, minkä sen haluaisit olevan. Jos tasokkaimmat Tinderissä saamasi miehet ovat 9/10, luultavasti oikea tasosi on 6/10. Ne 9/10 miehet eivät ole saatavilla parisuhteeseen.

Et ole myöskään naisena ymmärtänyt, että luultavasti oma profiilisi on täynnä vastaavanlaisia kliseitä. Ettei vain olisi yläviistosta otettua valossa kylpevää kasvokuvaa? Kuvaa halpamatkalta rannalta? Kuvaa jossa esiintyy kyykkyhyllyn viini Tokmannin tarjouslasissa? Taustalla olevia sisustustauluja joissa on Live, Laugh, Love-henkisiä latteuksia tai kenties Kitchen-teksti osoittamassa, että keittiö on keittiö?

Onko profiilitekstisi mielenkiintoinen, oivaltava ja uniikki? Vai täynnnä stereotyyppisiä naisjuttuja? Ja ettei vain omassa profiilissasi olisi negatiivisia ilmaisuja kuten "pelimiehet älkööt vaivautuko"?

Nyt olisi ehkä aiheellista analysoida asiaa, koska tämän perusteella tasosi on vielä paljon alhaisempi kuin olet itse kuvitellut. Oletkohan unohtanut senkin, ettet itsekään näytä samalta kuin nuorempana? Ikä laskee naisen tasoa enemmän kuin miehen...

121212

Eri, mutta tiivistettynä: tinderiin ei siis kannata mennä, ellei ole missitason kaunis?

Asia selvä.

Vierailija
635/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi tärkeimpiä on luonne. Pidemmällä aikavälillä."

Tasoteoria ei käsittele lainkaan pidempää aikaväliä vaan vain sitä kuinka monen ihmisen kiinnostuksen ihminen voi herättää ja se on se taso.

Sikäli tasoteoria on kuin se vanhanajan satu tai Disney-elokuva että se loppuu siihen kun suhde alkaa.

Vierailija
636/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eli se superjulkkiksena olo ei takaa laatua, vaikka tasoteoria näin väittää. "

Ei itse asiassa väitä. Koska tasoteorian mukaan naisen ehdoton ykkösominaisuus pariutumisessa on ulkonäkö, täysi bimbo nainen voi sen mukaan olla kympin saalis jos vain on hyvin kaunis.

Ja tämä kertoo toki hyvin sen miten tosielämästä vieraantunut tämä teoria on.

Vierailija
637/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi missit ei pariudu miesten kanssa jotka on keskituloisia tai pienituloisia ja tavallisen näköisiä? Miksi missit pariutuu miesten kanssa joilla on hyvät tulot ja ne on usein myös komeita statusmiehiä?

Kerroppa mulle miksi nuoret, komeat ja rikkaat miehet ei huoli vanhoja, rumia ja köyhiä naisia?

Miksi nuoren, kauniin naisen pitäisi huolia muuta kuin parasta mitä voi saada? Ja jokainen määrittelee itse sen, mikä on sitä parasta.

Vierailija
638/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt on vahva yleistys tai sitten olen vielä oudompi nainen kuin olen kuvitellut. Ottaisin nimittäin rakkaus- ja seksisuhteeseen innosta kiljuen ennemmin sen sirorakenteisen 166cm "Matin" kuin tämän alakuvan henkilön, vaikka hän toki voisi (työ-)kaverina tai muuna tuttavana olla ihan helmi. Ei koskaan intiimitasolla, vaikka hoikistuisi. 

Vierailija
639/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksi tärkeimpiä on luonne. Pidemmällä aikavälillä."

Tasoteoria ei käsittele lainkaan pidempää aikaväliä vaan vain sitä kuinka monen ihmisen kiinnostuksen ihminen voi herättää ja se on se taso.

Sikäli tasoteoria on kuin se vanhanajan satu tai Disney-elokuva että se loppuu siihen kun suhde alkaa.

No mitä helkkarin väliä sillä tasoteorialla sitten on, kun suurin  osa etsii pysyvää suhdetta?

Vierailija
640/1425 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt ollut hetken Tinderissä ja etsin noin ikäistäni miestä. Kyllä siellä kaikenlaista on, apua. Kauheinta on, että tajuan oman tasoni tykkääjien profiilien perusteella tai sitten se on otos ylipäätään tarjolla olevista (haluan uskoa tähän jälkimmäiseen :D).

Vähän jos miehet satsaisivat kuviin ja yrittäisivät edes olla lähestyttävän näköisiä niissä (hei, ne etsintäkuulutuskuvien tappajailmeet, vinksusilmät ja pusumutruhuulet on kauheita), pääsisi jo pitkälle. Toinen on, että hakee jotain muuta kuin "En tiedä vielä" (no mitä sinä täällä teet) ja kolmanneksi profiiliteksti - että se ylipäätään on sellainen tai että siellä olisi jotain muuta kuin "maksulliset älkööt vaivautuko", "etsin prinsessaa kainalooni", "svaippaa vasemmalle, jos olet tällainen ja tuollainen". Ja ne mahat paljaana kuvat on kamalia. Ja hauiksen pul

Olet tyypillinen nainen, joka mätsää vain komeiden miesten kanssa. Niin tekevät kaikki muutkin naiset. Nämä miehet eivät kuitenkaan ole sinusta kiinnostuneita.

Kannattaa mennä tinderiin ja vaihteeksi mätsätä niiden oman tasoistesi tavismiesten kanssa, jotka ovat sinusta kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi