Saunominen työkavereiden kanssa?
Mitä ajatuksia herättää saunominen työpaikan illanvietossa (uikkarit päällä)? Oletko heti menossa mukaan tai onko neutraalit fiilikset, vai tuntuuko kenties epämukavalta? Olenko tosi estynyt / outo, kun minusta ajatus tuntuu todella epämiellyttävältä ihan samaakin sukupuolta olevien kanssa, puhumattakaan sekasaunasta?
Kommentit (116)
Olet kyllä todella estynyt, jos uikkarit pitäisi jalkaa pistää saman sukupuolisen työkaveriporukan kanssa. Varmaan lähemmäs sata kertaa olen duuniporukan kanssa saunonut työurani aikana, eikä kenellään ole kertaakaan ollut uikkareita saunassa. Ainakaa siis miesporukalla.
Seksiin johtavaa usein, kimpassakin, parantaa yhteishenkeä. Mukaan vaan!
Vastenmielinen ajatus, en menisi.
Pidän pettämistä vastenmielisenä, vaikka monille on tavallinen tapa toimia elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia sekasauna alasti
Taidan olla todella estynyt, kun en halua saunoa tai ylipäätään olla alasti muiden kuin kulloisenkin kumppanin aikana. (Ja uimahallissa ym. mutta sen koen eri asiana, koska siellä on täysin tuntemattomia ihmisiä, joita ei tarvitse seuraavan päivän palaverissa katsella.)
Olisihan se outoa uimahallissakin jos samaa sukupuolta oleva kollega tulisi saunaan lapsiensa kanssa kun minä olen siellä. Eiku..
Mut jokainen tyylillään. Eipä kaikkia voi tanssilattiallekkaan pakottaa,saatikka edes juomaan alkoholia.
Tilaisuuteen tuskin edes pakko mennä. Jokseenkin ihmettelen osaa työkavereista,jos on työporukan juhlat baarissa,niin miksi sinne pitää tulla jos ei juo?
Jos mies olet ja miesporukassa, niin uikkarit vasta ihmetystä herättääkin. Kukaan ei katsele nakkiasi, mutta jos olet uimahousut jalassa, niin se vasta pistääkin ihmettelyjä liikkeelle, että oletkohan joku mikromuna.
Mä meen saunaan vain yksin 😎
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä todella estynyt, jos uikkarit pitäisi jalkaa pistää saman sukupuolisen työkaveriporukan kanssa. Varmaan lähemmäs sata kertaa olen duuniporukan kanssa saunonut työurani aikana, eikä kenellään ole kertaakaan ollut uikkareita saunassa. Ainakaa siis miesporukalla.
Naiset kyseessä tässä
Työporukan, jossa kaikki naisia, ollaan saunottu ja uitu, niin että suurimmalla osalla uikkarit päällä. Pari ollut nakuna. Itse olen uikkareilla.
Sekasauna alasti ja muijat imee seisovat k yrvät alas.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies olet ja miesporukassa, niin uikkarit vasta ihmetystä herättääkin. Kukaan ei katsele nakkiasi, mutta jos olet uimahousut jalassa, niin se vasta pistääkin ihmettelyjä liikkeelle, että oletkohan joku mikromuna.
Naiset kyseessä tässä.
En suostuisi saunaan uikkareissa, kun uikkareihin jää uimahallissa klooria, joka höyrystyy saunassa.
Juhlia voi ilman alkoholiakin. Jos on hyvä yhteishenki, niin ei sitä tarvita. Alkoholittomalla voi kippistää ihan yhtä lailla. Ja kaipa raskaana olevatkin haluavat osallistua. On myös ihmisiä, joilla on sellainen lääkitys, ettei juominen ole hyväksi.
En tykkää varsinkaan miehenä käydä miestyötoverien kanssa saunassa. Työyhteisö on hyvin kilpailullinen ja kaikki vedetään kilpailuksi. Kuka juo eniten, mutta myös kenellä on lihaksikkain kroppa ja suurin meisseli. Pärjään yössä jotenkuten mutta en halua joutua mitellyksi. Kilpailen vain työllni.
Muussa porukassa saunon mielelläni, niin miesten kanssa kuon yhteissaunassakin.
Miehenä aivan jännittää tuleeko vahinkoerektio jos sanassa on hyvärunkoisia tsirbuloita.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi saunaan uikkareissa, kun uikkareihin jää uimahallissa klooria, joka höyrystyy saunassa.
Kuka puhui uimahallista, koitahan nyt keskittyä.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tuolla tyylillä voit jäädä ikuiseksi vanhaksipiiaksi, ellet jo ole löytänyt puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Tuolla tyylillä voit jäädä ikuiseksi vanhaksipiiaksi, ellet jo ole löytänyt puolisoa.
On löytyny aikaa sitten jo 😍
Tuntuisi oudolta olla saunassa uikkarit päällä.