Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perustella miehelle osittainen hoitovapaa?

Vierailija
21.02.2007 |

Eli siitä aiheutuva rahan menetys aiheuttaa kinaa. Nyt työvuoroni ovat 6-14 tai 14-22 ja jos olisin osittaisella hoitovapaalla vuorot olis 8-14 ja 14-20 eli musta ihan hirvee ero kun noi kuuden aamut on ihan kauheita! Olen koittanut perustella sillä ettei hänen enää tarvitse viedä lapsia hoitoon mutta ei ole vielä taipunut...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siis tehtävässä jossa hän on koko ajan kiinni... siksi kai tavallaan kateellinen näin etukäteen. Olen nykyhetkellä niin uupunut aamuvuorojen jälkeen että en jaksa tehdä lasteni kanssa juuri mitään! Lasten hoitopäiviin työajan lyhennykseni ei varsinaisesti vaikuta mutta omaan jaksamiseeni kyllä todella paljon! ap

Vierailija
2/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa peruste taitaa olla oma jaksaminen ja hyvinvointi, tietty tärkeitä asioita nekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen tekee lyhyempää päivää, hänelle lankeaa myös enemmän kotitöitä (valitettavasti), siinä perustelu...

Vierailija
4/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika heikko perustelu jos aamut on kauheita. eipä ne aamut siitä helpotu sen osittaisen loppumisen jälkeenkään. miehelle nyt tuskin on ylitsepääsemätöntä viedä lapsia hoitoon ja toisaalta hyöty lapsillekkin on aika pieni kun hoitoaikakaan ei lyhene.

Vierailija
5/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mies ehtii tehdä niitä nykyäänkin hyvin vähän että kysymys oisikin siitä että minä jaksaisin tehdä niitä paremmin...no olen kyllä oikeastaan päätökseni jo tehnyt koska en aijo tuhlata elämääni sohvalla makaamiseen työpäivien jälkeen! Pitää vaan päästä miehen kanssa jonkin sortin yhteisymmärrykseen! ap

Vierailija
6/6 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että lapsille jää mielikuva lapsuudesta että äiti ei koskaan jaksanut tehdä mitään!=( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi