Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sappikivikohtauksen kokeneet

Vierailija
23.06.2026 |

Uusiutuiko kuinka nopeasti

Leikattiinko sappi pois

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tonnikalasta(purkki tonnikalaa vedessä)

sappikipu 3 vrk, ihan kauheaa kipua,

lääkäri sanoi että se voi tulla vaikka ei ole sappikiviä ja

tonnikala on itsessään hieman öljyinen kala.

 

Kannattaa käydä lääkärissä että selviää, onko pahana sappi niistä kivistä.

Vierailija
2/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kohtaus tuli talvella, toinen kesällä ja kolmas syksyllä. Syksyisen kohtauksen jälkeen todettiin sappikivet, ja sain lähetteen sapen poistoon. HUS:issa leikkaus parin kk sisällä siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kohtaus tuli talvella, toinen kesällä ja kolmas syksyllä. Syksyisen kohtauksen jälkeen todettiin sappikivet, ja sain lähetteen sapen poistoon. HUS:issa leikkaus parin kk sisällä siitä. 

Olen lukenut että sen poiston jälkeen voi olla vaikka mitä vaivoja. Miten sulla on menny?

Vierailija
4/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tonnikalasta(purkki tonnikalaa vedessä)

sappikipu 3 vrk, ihan kauheaa kipua,

lääkäri sanoi että se voi tulla vaikka ei ole sappikiviä ja

tonnikala on itsessään hieman öljyinen kala.

 

Kannattaa käydä lääkärissä että selviää, onko pahana sappi niistä kivistä.

Mun kivut kesti 19h kaikkinensa. Ap

Vierailija
5/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hengenlähtö lähellä sappikivien vuoksi. Sappirakon poiston jälkeen vatsakivut loppuivat kokonaan. Uloste on nykyään löysempää kuin ennen.

Vierailija
6/6 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kohtaus tuli talvella, toinen kesällä ja kolmas syksyllä. Syksyisen kohtauksen jälkeen todettiin sappikivet, ja sain lähetteen sapen poistoon. HUS:issa leikkaus parin kk sisällä siitä. 

Olen lukenut että sen poiston jälkeen voi olla vaikka mitä vaivoja. Miten sulla on menny?

Ei yhtään mitään vaivoja ole ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi