Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut yksiasuvat teette tänään?

Vierailija
22.11.2024 |

Kävin jo lenkillä ja mietin, pitäisikö hakea kynttelikkö alakerran häkkikellarista.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn maksullisella. Pitää saada toisen ihmisen läheisyyttä edes kerran viikossa.

"Läheisyyttä", hah. 

Vierailija
62/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkumaan ryhdyin 9.30 ja heräsin 18.30. Sitten tein aamupuuron ja kahvit. Kymmenen paikkeilla ryhdyn syömään iltaruoan. Sitten valvon koko yön ja selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen jotakin ja syön. Menee varmaan aamu seitsemään, ennen kuin menen nukkumaan. Eläkkeellä on kivaa, kun voi sekoilla miten haluaa vuorokausirytminsä kanssa.

Hei, täällä samat rytmit! Oon entinen yötyöläinen. Yö on ihmisen parasta aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ehkä parilla olusella jossain.

👍👍

Vierailija
64/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin äsken pyykit kuivumaan, nyt juon gin tonicia tässä koneella ja laitan varmaan kohta jotain musiikkia soimaan.

M35

Mitä musiikkia?

Vierailija
65/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin äsken pyykit kuivumaan, nyt juon gin tonicia tässä koneella ja laitan varmaan kohta jotain musiikkia soimaan.

M35

Mitä musiikkia?

Oon eri, mutta tuppaudun sivusta vastaamaan tähän, koska yhdeltä lempparibändeistä oli tullut uusi biisi, jota kuuntelen. Talviaihe. Toivottavasti M35:kin kertoo.

Vierailija
66/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ruokani syötyä ja viiniä on mennyt nyt pari lasillista. Saunaan tekisi mieli mennä, mutta en viitsi vielä kun toivun flunssasta. Mietin, että minkä elokuvan katsoisi vai katsonko jotakin sarjaa.

Miksi viiniä menee aina pari lasillista? Sano suoraan että pari pulloa!

Missä kirjoitin, että en juo enempää? Olin tuohon mennessä juonut pari lasillista. Nyt on pian pullo juotu. Toista pulloa ei ole, mutta olutta löytyy. En mä toista pulloa viiniä pystyisi vetämään, tökkii jo nämä viimeiset pisarat yhdestä pullosta. Kirjoitin aiemmin vetäväni tänään kalsarikännit joten en todellakaan juo vain kahta lasia viiniä. 

Voin kuitenkin myös juoda vain lasillisen viiniä esim. jouluna. Ei mun tarvitse enempää juoda. Ihmeellinen oletus, että ei voisi jättää juomista lasiin tai pariin. Ei aina tarvitse vetää kännejä vaan voi vain juoda ruoan kanssa. Voin olla myös ilman alkoholia. 

Vierailija
67/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkaan peittoa, juon viiniä ja katson kauhuleffoja. Parasta :).

Vierailija
68/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ruokani syötyä ja viiniä on mennyt nyt pari lasillista. Saunaan tekisi mieli mennä, mutta en viitsi vielä kun toivun flunssasta. Mietin, että minkä elokuvan katsoisi vai katsonko jotakin sarjaa.

En minä ainakaan voi juoda edes yhtä pullollista, yrjöhän siitä lentää ja aamulla kauhea päänsärky. Pari lasia on juuri sopiva. T. Eri

Vierailija
69/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Mitä musiikkia?

Oon eri, mutta tuppaudun sivusta vastaamaan tähän, koska yhdeltä lempparibändeistä oli tullut uusi biisi, jota kuuntelen. Talviaihe. Toivottavasti M35:kin kertoo.

Kiitos tästä! Pitääpä tutustua paremmin tähän bändiin. Ihan uusi tuttavuus mulle.

T: Viinin lipittäjä

Vierailija
70/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan voi juoda edes yhtä pullollista, yrjöhän siitä lentää ja aamulla kauhea päänsärky. Pari lasia on juuri sopiva. T. Eri

No mä tuolla viisatelijalla jo vastasin, että en missään kirjoittanut juovani vain paria lasillista. Pullo meni nyt ja se riitti sitä laatua. En mä pysty kahta vetämään, ällöttää ajatuskin. Mä siis vedän nyt olutta ja kalsarikännit kuten jo aiemmin mainitsin, mutta voi tosiaan juoda vain sen lasillisen tai pari jos siltä tuntuu tai olla juomatta kokonaan alkoholia. En tajua tuollaista irvistelyä kuten tuo yksi teki. 

Sekin vielä, että siihen mennessä kun sen aiemman viestin kirjoitin niin olin juonut sen pari lasia. En tiennyt, että jonkun palstarandomin mieliksi mun olisi pitänyt jo tuohon mennessä juoda pari pulloa.

T: viinin lipittäjä

Vierailija
71/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista peittoa? Mulla olisi ajatuksia moneen virkattuun peittoon, mutta ei tahdo aika riittää. :D Lisäksi löytyy Novitan Arabia juhlapeittoboxi missä ohje ja langat neulottuun peittoon. En vain tiedä koska löydän aikaa tehdä sen.

Vierailija
72/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Mitä musiikkia?

Jotain synthwavea oli, Coleurs oli muistaakseni bändin nimi. Ei oikein iskenyt. 

M35

Vierailija
73/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista peittoa? Mulla olisi ajatuksia moneen virkattuun peittoon, mutta ei tahdo aika riittää. :D Lisäksi löytyy Novitan Arabia juhlapeittoboxi missä ohje ja langat neulottuun peittoon. En vain tiedä koska löydän aikaa tehdä sen.

Jämälangoista tulee tämmöistä värikästä raitaa, ihan perus silmukoilla vaan, ei mitään sen erikoisempaa tällä kertaa. Neuleistä jää paljon pieniä jämäkeriä niin tällaiseen saa ne kivasti upotettua. Tähän projektiin 7 Veljestä tai muuten sen paksuisia. Parasta terapiaa/meditaatiota tämä homma. Se Arabia-peitto olis kyllä upea!

Vierailija
74/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jämälangoista tulee tämmöistä värikästä raitaa, ihan perus silmukoilla vaan, ei mitään sen erikoisempaa tällä kertaa. Neuleistä jää paljon pieniä jämäkeriä niin tällaiseen saa ne kivasti upotettua. Tähän projektiin 7 Veljestä tai muuten sen paksuisia. Parasta terapiaa/meditaatiota tämä homma. Se Arabia-peitto olis kyllä upea!

Mun haave olisi tehdä villapaita jämälangoista, sellainen oikein kirjava. :D Ideoita on vaikka mihin, mutta se aika... Se Arabia-peitto on kyllä upea! Saa nyt vielä toistaiseksi odottaa laatikossaan. 

Vierailija
75/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannu da veilguardia suurimman osan päivästä. Tein salaattia (ja söin), soitin pari biisiä kitaralla ja kävin suihkussa. Nyt menen pelaamaan lisää.

Vierailija
76/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvin jälkeen ensin laiskotelin, ollut useamman kerran puhelimessa. Paistoin kanasuikaleet, osan pakastin ja osan lisäsin valmis broilerikiusaukseen. Katoin La Promesan. Pesin lattiat, illalla paistoin pakastepitsan ja join kahvit päälle,  nyt katon Beckin, sitten nukkumaan. Huomenna käyn äidille kaupassa ja auttelen häntä. Hyvää yötä.

Vierailija
77/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä, saunassa ja teen palapeliä. Sanalouhoskin työn alla. 

Vierailija
78/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelannu da veilguardia suurimman osan päivästä. Tein salaattia (ja söin), soitin pari biisiä kitaralla ja kävin suihkussa. Nyt menen pelaamaan lisää.

Mitäs oot tykännyt? Itsekin pelaan tätä, mutta jollain lailla olen vähän pettynyt tähän. Tulee sitä kuitenkin viikonloppuna varmasti aika paljon pelattua.

Vierailija
79/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Mitä musiikkia?

Kiitos tästä! Pitääpä tutustua paremmin tähän bändiin. Ihan uusi tuttavuus mulle.

T: Viinin lipittäjä

Eipä mitään! Se on hyvä. t. kaljanlitkijäukko, hain kuitenkin muutaman lopulta :D

Vierailija
80/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot tykännyt? Itsekin pelaan tätä, mutta jollain lailla olen vähän pettynyt tähän. Tulee sitä kuitenkin viikonloppuna varmasti aika paljon pelattua.

Menee paremman puutteessa. Ei voita da originia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän