Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut yksiasuvat teette tänään?

Vierailija
22.11.2024 |

Kävin jo lenkillä ja mietin, pitäisikö hakea kynttelikkö alakerran häkkikellarista.

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ehkä parilla olusella jossain.

Vierailija
42/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastellaan maan johtoa, politiikkaa ja ylipäätänsä kaikkea, että voimme olla maailman onnellisin kansa.

Erityiskiitos valtamedialle ja oppilaitoksille propagandasta, jonka rinnalla Pohjois-Koreakin on pikkutekiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä, sitten laitettiin yhdessä ruokaa vierailulla olevan lapseni kanssa. Hän lähti ystäviensä kanssa äsken illan viettoon ja aukaisin netin. Tässä nyt sitten tätä palstaa luen

Vierailija
44/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Mukava lukea vastauksia ja koettaa muodostaa mielikuvaa, millainen ja minkä näköinen ihminen siellä kirjoittaa ja millainen elämänhistoria. Ihmisiä kaikki. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
45/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.

:D

Vierailija
46/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seiskalta, joogasin tunnin, siivoilin kotia, laittauduin ja menin kympiksi töihin. Töiden jälkeen näin miesystävää kahvilla ja hän heitti mut autolla kotiin jatkaen itse yöksi töihin. Kotona tein 40 min HIIT-treenin, kävin suihkussa, söin. Loppuilta taitaa mennä sohvalla. Todennäköisesti pelaan jotain pleikkarilla, selailen nettiä, viestittelen miesystävän kanssa, juon ehkä lasin viiniä, kuuntelen jotain podcastia tai katselen jotain youtubesta. Koitan mennä aikaisin nukkumaan.

Vierailija
47/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ruokani syötyä ja viiniä on mennyt nyt pari lasillista. Saunaan tekisi mieli mennä, mutta en viitsi vielä kun toivun flunssasta. Mietin, että minkä elokuvan katsoisi vai katsonko jotakin sarjaa.

Vierailija
48/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin seiskalta, joogasin tunnin, siivoilin kotia, laittauduin ja menin kympiksi töihin. Töiden jälkeen näin miesystävää kahvilla ja hän heitti mut autolla kotiin jatkaen itse yöksi töihin. Kotona tein 40 min HIIT-treenin, kävin suihkussa, söin. Loppuilta taitaa mennä sohvalla. Todennäköisesti pelaan jotain pleikkarilla, selailen nettiä, viestittelen miesystävän kanssa, juon ehkä lasin viiniä, kuuntelen jotain podcastia tai katselen jotain youtubesta. Koitan mennä aikaisin nukkumaan.

Aika lyhyt työpäivä sulla, jos kymmeneksi menit, ja olet sen jälkeen jo kahvitellut ja treenaillut, ja kahdeksalta valmis.

Vierailija
49/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin äsken pyykit kuivumaan, nyt juon gin tonicia tässä koneella ja laitan varmaan kohta jotain musiikkia soimaan.

M35

Vierailija
50/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun, luen vauvapalstaa, katson ikkunasta ulos. Olen ajatuksissani kunnes havahdun. Nukahdan sohvalle. Aamuyön tunteina herätessäni sammutan valon ja menen nukkumaan sänkyyn. Valvon ja katson pimeyteen. Ajattelen. Nukahdan ja havahdun. Tuijotan pimeyteen ja ikkunaan josta kajastaa himmeä valo. Käännän sille selkäni ja koetan nukahtaa.

Vierailija
51/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lyhyt työpäivä sulla, jos kymmeneksi menit, ja olet sen jälkeen jo kahvitellut ja treenaillut, ja kahdeksalta valmis.

Kuinka niin? Kuuden aikaan pääsin töistä, kahvittelu ja automatka veivät ehkä puolisen tuntia, treeni kesti 40 min. Tunti jäi suihkuun ja syömiseen.

Vierailija
52/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun, luen vauvapalstaa, katson ikkunasta ulos. Olen ajatuksissani kunnes havahdun. Nukahdan sohvalle. Aamuyön tunteina herätessäni sammutan valon ja menen nukkumaan sänkyyn. Valvon ja katson pimeyteen. Ajattelen. Nukahdan ja havahdun. Tuijotan pimeyteen ja ikkunaan josta kajastaa himmeä valo. Käännän sille selkäni ja koetan nukahtaa.

Hienosti kirjoitettu

Vierailija
53/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti kirjoitettu

Kiitos.

Vierailija
54/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut työpaikan pikkujouluristeily. En mennyt, mikä alkuun kadutti, koska oon niin tuuletuksen tarpeessa. Mutta koti-ilta on myös tosi jees rankan viikon päätteeksi <3 Vietän jo liikaa aikaa töissä muutenkin, niin kiva olla joskus kotonakin :)

Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutaman tunnin töitä, mutta koska oli töissä hiljaista, lopetin jo aikaisin. Olen käyttänyt piskin ulkona kaksi kertaa, kohta pitäisi  lähteä sen kanssa vielä iltalenkille. Kävin lähikaupassa ja ennen kauppaan menoa poikkesin kaupan vieressä olevassa lähiöbaarissa. Siellä olikin ilmainen jouluruokatarjoilu, joten tuli syötyä kinkkua, rosollia ja laatikoita. Eipä tarvitsekaan laittaa ruokaa. Päivälenkillä satutin jotenkin polveni ja se ottaa päähän, koska olin aamulla vielä niin täynnä tarmoa neljän päivän vapaiden alkaessa ja suunnitelmia tehdä vaikka mitä, mutta nyt sitten vaan nilkutan eikä puhettakana, että kiipeisin keittiötikkaille tms. Toivon, että polvi olisi huomenna jo edes vähän parempi. Ei yhtään huvittaisi lähteä enää ulos, mutta pakkohan se on. Yle Areenassa on julkaistu toinen tuotantokausi sarjasta Helsinki-syndrooma, joten kun piski on käyetty iltapissillä, käyn suihkussa ja sitten peiton alle katsomaan sarjaa. 

Vierailija
56/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin, kävin salilla ja lenkillä, katson televisiota ja otan lasin viiniä.

Vierailija
57/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunnustanut palstailevan tunteja

Vierailija
58/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan ryhdyin 9.30 ja heräsin 18.30. Sitten tein aamupuuron ja kahvit. Kymmenen paikkeilla ryhdyn syömään iltaruoan. Sitten valvon koko yön ja selaan nettiä, katson tv:tä, kuuntelen musiikkia, luen jotakin ja syön. Menee varmaan aamu seitsemään, ennen kuin menen nukkumaan. Eläkkeellä on kivaa, kun voi sekoilla miten haluaa vuorokausirytminsä kanssa.

Vierailija
59/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ruokani syötyä ja viiniä on mennyt nyt pari lasillista. Saunaan tekisi mieli mennä, mutta en viitsi vielä kun toivun flunssasta. Mietin, että minkä elokuvan katsoisi vai katsonko jotakin sarjaa.

Miksi viiniä menee aina pari lasillista? Sano suoraan että pari pulloa!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnustanut palstailevan tunteja

Mun kohdallani se taitaa ilmetä ilman erillistä mainintaakin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi