Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut yksiasuvat teette tänään?

Vierailija
22.11.2024 |

Kävin jo lenkillä ja mietin, pitäisikö hakea kynttelikkö alakerran häkkikellarista.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivä, aamulla siivoilin vähän ja iltapäivästä pyörähdän kaupungilla inspiroitumssa joulujutuista, illalla leivon ja käyn lenkillä sekä saunassa. 

Hae vaan se kynttelikkö, tuo kivasti tunnelmaa. 

Vierailija
22/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritan etäopintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vetäistä kalsarikännit. Ruoka on tuloillaan ja pian avaan viinipullon. Ehkä joku hyvä elokuva ruoan jälkeen ja neulon sukkaa. 

Vierailija
24/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viikko on ollut sellaista tunteiden  vuoristorataa, että, kun pääsin töistä tein ruuan ja nyt vaan aion kuunnella viihteellisiä podcasteja ja jorista tällä pöllöpalstalla.

Vierailija
25/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö, niin ei tarvinnut käydä toimistolla tänäänkään. Luin mangaa, katselin animea kissan kanssa, kohta alan pelaamaan FFVII Rebirthiä. Illalla jalkapalloa. M28

Vierailija
26/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatan appelsiinirenkaita uunissa joulukoristeita varten.

Vierailija
27/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Vain Elämää. Siellä on tänään Ridge. 

Vierailija
28/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etätyö, niin ei tarvinnut käydä toimistolla tänäänkään. Luin mangaa, katselin animea kissan kanssa, kohta alan pelaamaan FFVII Rebirthiä. Illalla jalkapalloa. M28

Et sitten töitä viitsinyt tehdä? Ei etätyö sitä tarkoita, että luetaan ja mojutaan vain. 

Vierailija
29/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin harva palstalainen käy töissä?

Vierailija
30/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lueskelin kirjoja, tein vispipuuron ja leivoin leipää. Kävin myös aamukävelyllä 10 km ja kaupassa samalla. Sieltä tultua kokkailin currypataa ja soittelin kaverille. Sitten katsoin Areenasta dokkarin "Veren rautatie". Nyt tässä sohvalla olen istuskellut, kuunnellut musiikkia, ja maistelen erilaisia nikotiinipusseja. Vähän tuossa mietin, jos olutta hakisi, mutta sitten tulee kuitenkin baariin lähdettyä, ja rahaa palaa. Aikaisin nukkumaan, niin jaksaa huomenna paremmin treenaillakin. Ehkä kokkaan vielä jotain ja katson Areenasta Helsinki-syndroomaa. 

Vierailija
31/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin vinkun ja ajattelin katsella Vain Elämää. Tiderdeittikin meni perseelleen.

Vierailija
32/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika last season joku töissä käynti.

Vierailija
33/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamupäivällä töissä, töiden jälkeen kävin kaverilla, kotimatkalla kävin lidlissä ostamassa ruokaa, kotona vähän lumitöitä tein, sitten kävin suihkussa, tein ruokaa, söin... nyt tällä hetkellä selaan internettiä ja syön wasabi pähkinöitä tässä samalla. Rentoa ja hauskaa. Kohta vähän pelaan ja sitten käyn nukkumaan. 

M34

Vierailija
34/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skumppa kylmässä ja ystävä tulee kylään. Pikkupurtavaa ja kälätystä. Mitä sitä muuta näin töiden jälkeen kaipaa. Mukavaa perjantai iltaa vaan kaikille.

Vierailija
35/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivän kunniaksi siivoilin ja kävin pitkällä lenkillä, leivoin omppupiirakan, peson pyykkiä ja pelasin Last of us kakkosta.

Vierailija
36/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole kuullut vuorotyöstä? Mä aina hämmästyttää kun jotkut kuvittelee kaikkien olevan arkipäivisin töissä.

Mä itse teen vuorotyötä, mutta nyt olen opintovapaalla. Työharjoittelusta olen kuitenkin ollut pois koska olen kipeä.

Vierailija
37/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puolenpäivän aikoihin. Sen jälkeen olen hoitanut pari kouluasiaa. Nyt teen ruokaa ja siivoilen.

Vierailija
38/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kaljaa ja mietin miksi naiset yliarvioivat tasonsa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
39/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jääkiekkoa K-Espoo - Kärpät

Vierailija
40/151 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen kävin koirien kanssa lenkillä, nyt pitäisi tehdä opiskelujuttuja, mutta talo on niin kylmä että hytisen peiton alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä