Vakoilu
Tiedän, että tämä varmasti kuullostaa jo vainoharhaiselta, se minusta onkin tullut. Ex mies nimittäin kyttää minua, seuraa ja luulee etten ole huomannut.
Nyt mulla on alkanut tietokoneongelmat. Mulla on tässä koneella sekä mozzilla että explorer. Mozzillalla kun kirjoitan, teksti tulee useita merkkejä perässä laahaten. Explorerilla ei. Mietin vain, onko hänen mahdollista jotenkin jäljittää juttujani, osaa käyttää tietokonetta hyvin on alalla. Tämä tekstin laahaaminen mozillalla alkoi sen jälkeen, kun laitoin s-postia exälle mozzillan kautta.
Sanokaa joku viisas ettei se ole mahdollista?
Kommentit (9)
sulla on jokin ohjelma, virus troijalainen mikä lie, joka tallentaa jokaisen kirjoittamasi merkin. ilmenee juuri noin, että teksti laahaa perässä. puhdista koneesi ja päivitä palomuuri.
että se on exän laittama? Kun explorer ei laahaa? Olisiko paras poistaa koko mozzilla?
ap
Hyvältä hakkerilta onnistuu käsittääkseni myös etänä koneellesi murtautuminen ja tuollaisen ohjelman ujuttaminen.
Hyvältä hakkerilta onnistuu käsittääkseni myös etänä koneellesi murtautuminen ja tuollaisen ohjelman ujuttaminen.
ohjelman katsoin jo, palomuuria mulla ei varmaan olekaan tai en ainakaan tiedä että olisi.
ap
Sama aihe meillä täällä tänään. Oli puhetta että kun postiljooni tietää ihmisestä kaiken kun se tuo postia niin ukko tuumasi että minuakin voisi luulla vakoojaksi kun katsoo mistä niitä posteja oikein on tänne tullut:D
ohjelman katsoin jo, palomuuria mulla ei varmaan olekaan tai en ainakaan tiedä että olisi. ap
Sama aihe meillä täällä tänään. Oli puhetta että kun postiljooni tietää ihmisestä kaiken kun se tuo postia niin ukko tuumasi että minuakin voisi luulla vakoojaksi kun katsoo mistä niitä posteja oikein on tänne tullut:D
aihe, ei tiedä kirjeiden sisältöä.
kyse olikin nyt siitä mistä postit tulee. Aihe vakoilu oli sama meilläkin. En edes lukenut tekstiä tarkemmin.
ei ole sama kuin vakoiluohjelma, joka tallentaa näppäimistön painallukset. En tosin tiedä, voiko sellaista asentaa etänä. Voithan silti käyttää koneesi asiantuntijalla, joka voi kaivella sellaiset ohjelmat esille.
sulla on jokin ohjelma, virus troijalainen mikä lie, joka tallentaa jokaisen kirjoittamasi merkin.
ilmenee juuri noin, että teksti laahaa perässä. puhdista koneesi ja päivitä palomuuri.