Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te muut yksiasuvat teette tänään?

Vierailija
22.11.2024 |

Kävin jo lenkillä ja mietin, pitäisikö hakea kynttelikkö alakerran häkkikellarista.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen saunaan ja aikaisin nukkumaan.

Tuli nukuttua alle 4h viime yönä

Vierailija
142/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin syytä miksi jatkaisin elämässä eteenpäin.

Olet tärkeä, ainutlaatuinen ja arvokas ihminen. Me kaikki olemme.

Yritä sisäistää itsellesi, että olet rakastettava ja rakastettu. 💫💯🎉💖

Olen eri, mutta... Tottakai olen. Ei sillä olekaan merkitystä. Vaan sillä, että elämä kroonisesti kipusairaana on yhtä helvettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätyö, niin ei tarvinnut käydä toimistolla tänäänkään. Luin mangaa, katselin animea kissan kanssa, kohta alan pelaamaan FFVII Rebirthiä. Illalla jalkapalloa. M28

Et sitten töitä viitsinyt tehdä? Ei etätyö sitä tarkoita, että luetaan ja mojutaan vain. 

Kyllä se joskus sitä tarkoittaa. Itse käyn kerran viikossa toimistolla, muina päivinä teen etänä. Valitsen toimistopäiväksi sen päivän, jolloin uskon olevan kiireisintä. Muina päivinä voi hoidella kotiaskareita kuten pyykinpesua, siivoamista ja lenkillä käyntiä. Mukavasti menee työpäivät.

Vierailija
144/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tunnustanut palstailevan tunteja

Ja viiniä otetaan "lasillinen".

Vierailija
145/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein opiskelu tehtäviä noin 8 tuntia tänään. Kävin kaupassa, söin hyvin ja kuuntelin poadcastia. Flunssa vaivaa niin ei voi vielä urheilla. Harkitsin pitäisikö liittyä Tinderiin, mutta luovuin ajatuksesta koska en vaan jotenkin jaksa. Kohta suihkuun ja nukkumaan. Huomenna samat suunnitelmat.

Vierailija
146/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta kävin kaupassa, vaihdoin lakanat ja sitten kympin lenkki. Sitten suihkuun ja aamupalaa, kahvia, lounasta ja päivällistä telkkarin edessä koska maailmancup alkoi sekä tavis- että ampumahiihdossa.

Nyt illalla pähkäilin aikani yhden jouluneuleidean kanssa, mutta ei siitä tullut vielä valmista paperille niin, että olisin oikeasti tyytyväinen joten aloin palstailla ja kohta varmaan menen nukkumaan.

Huomenna varmaan samanlainen päivä ilman kauppareissua ja lakanoiden vaihtamista.

Vierailija
147/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin pari tuntia

Vierailija
148/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kumppanini ja kavereideni kanssa pelaamassa lautapelejä, ja nyt syötiin kahdestaan pitsaa minun luonani.

Vierailija
149/151 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin joulukoristeet esiin ja siivosin huomista ekaa adventtia varten. Lisäksi treenasin ja tein vähän kaunedenhoidollisia toimenpiteitä kuten kynsien lakkausta ja säärikarvojen ajelua. 

Vierailija
150/151 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parin kilometrin päässä keskustassa kävellen ostamassa tyttärelle joululahjat. Kylmä viima. Sitten kuntopyörällä vauhtivedot ja kevyt voimatreeni. Nyt maistelen mulle uusia oluita. Karhu Laku Portter tosi hyvä, makea, tumma. Eli kalsarikännit. M49

Vierailija
151/151 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin!!!

T. Riikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme