Nainen perui treffit 2h aiemmin!
Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!
Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".
Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.
Kommentit (248)
Tässä on selvästi ollut syynä treffipaikka eli kylpylä. Joko nainen on kokenut itsensä epävarmaksi uimapuvussa tai että toisilla treffeillä uimatreffit ovat ylipäätään liian intiimit tai sitten kuukautiset ovat alkaneet yllättäen eikä alkanut selitellä. Kommenttien perusteella moni ei halua treffailla kylpylässä mutta omasta mielestä se on ihan hyvä paikka. Ihmisiä ympärillä ja joutuu olemaan oma itsensä ilman meikkejä ym. Ymmärrän että se on monelle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.
Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?
Luultavasti sillä on ollut epäröintiä jo edellisenä päivänä, mutta on ajatellut, että mennään nyt vaan ja katsotaan voisiko tästä tulla jotain. Ehkä ei ole kehdannut torpata ehdotuksia. Mutta sitten treffien lähestyessä on kasvanut fiilis, että en halua mennä.
Tämä. Tai tosiaan ei ole kehdannut tai uskaltanut kieltäytyä jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.
Niin, on tuntunut kivalta ajatukselta, mutta lähempänä alkanut epäröimään uimapuvussa esiintymistä edessäsi. Tai menkat alkanut tms., ja tullut epävarma olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko googlettanut nimesi (uudestaan) ja tehnyt enemmän taustatyötä, sitten todennut että ei?
Siinä tapauksessa väistit luodin, kun sairaalloinen omistushaluisuus ja vainoamistaipumukset kävivät ilmi heti kättelyssä.
Googlettamalla voi toisesta löytyä jotain epäilyttävää tai rikollista. Siksi pitää aina googlettaa ja käydä läpi somet, jo ennen ensimmäistä tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apn ei kannata treffailla jos on noin herkkäluonteinen ja torjunta menee noin pahasti tunteisiin. Kukaan ei ole velvollinen treffeille, ja nainen sentään kohteliaasti ilmoitti peruvansa.
Ap taitaa kritisoida vain sitä, että nainen perui treffit noin myöhään, eli pari tuntia ennen sovittua tapaamista. Ja se on varsinkin outoa, että vielä edellisenä iltana he olivat sopineet näistä treffeistä. Ei kohtelias, järkevö ihminen sovi treffeistä ja sitten kahta tuntia ennen tapaamista ilmoita, että "perun ne siksi, kun ei ole kemiaa".
"Ei ole kemiaa" voi olla valkoinen valhe jostain muusta asiasta. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei voi olla kusipää. Testaa luonnettasi, kuinka suhtaudut peruutukseen. Rohkeasti uusia treffejä sopimaan!
No se nainen esti minut whatsappissa sekä lisäksi poisti meidän matchin Tinderissä, joten oletan, että hän ei neää halua yhteydenottoja minulta.
ap
Jos nainen esti sinut, niin jonkun creepyn vaikutelman sinusta sai. Tai sitten aloit kitisemään tai raivomaan, kun hän sanoi ettei kiinnostakaan.
Tämä. Toiminnassasi täytyi olla jotain pahasti vialla, kun sinut estetään. Nainen ei ihan vähästä estäisi ketään.
Todellakin tämä. Ei ole koskaan ollut tarvetta estää niitä, joille olen antanut pakit, elleivät he ole olleet jotenkin uhkaavia.
Moi Christiiina. Olit sitten tänään päättänyt olla mies, kuten tietysti oikeasti oletkin.
Hohhoijaa 🥱
ap kaunistelee tarinaa. Stalkkerin oloinen jankkaaja, autistinen puolihullu ja pihikin vielä. Yök.
Hyvä, että sentään ilmoitti peruvansa. Moni jättää ilmoittamatta täysin ja tekee oharit.
Mäkin veikkaan että kylpylä oli liioittelua kakkostreffeille. Naista alkoi ahdistamaan. Taisit nyt vähän hötkyillä ap. Ei voi mitään, se meni sitten siinä. Harmillista, tämän olisi voinut välttää.
Ap kannattaa ensi kerralla käydä ekat 5-10 kertaa ihan normiteffeillä (siis vaatteet päällä- treffit) ennen kuin keksit jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itselläni ei ole omaa autoa ja se nainen asuu sillä suunnalla, että olisi ollut helppo koukata mun asunnon kautta, että ei siitä olisi tullut mitään ylimääräistä ajoa hänelle. Minusta olisi tuntunut ihan reilulta, että jos minä tarjoan hänelle 20€ arvoisen kylpylälipun, niin kyllä hän voi tarjota kyydin kun asun matkan varrella.
ap
"... jos minä tarjoan..."
Ap saanut jostain ilmaiset liput ja jo heti laskemassa, kuinka monella eurolla mielestään niillä osallistunut treffikustannuksiin🙄
Hohhoijaa.
Löytyyköhän tuosta syy kemioiden katoamiselle....
Siis tämähän on palstan vakiojankkaaja Christiina, joka on pettynyt vuorotellen peruuntuneisiin kylpylätreffeihin ja mieheen, joka ei tarjonnut lounasta vuorollaan. Christiinan oma "tarjoaminen" on aina vapaalippu tai lahjakortti. Nyt hän kertoo samaa tarinaa näköjään miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halunnut kylpylään henkilön kanssa, jonka on tavannut vasta kerran. En ymmärrä miksi tämmöistä edes ehdotetaan treffipaikaksi tapailun alkuvaiheessa.
Mä tunnen itseni ihan oudoksi naiseksi, kun mä olen kaksi kertaa ollut kakkos-Treffeillä kylpylässä ja kerran ensitreffeillä menin tuntemattoman miehen kanssa saunaan/avantoon. Mä vaan viihdyn kylpylöissä eikä minua ahdista olla uikkareissa uuden treffikumppanin seurassa
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halunnut kylpylään henkilön kanssa, jonka on tavannut vasta kerran. En ymmärrä miksi tämmöistä edes ehdotetaan treffipaikaksi tapailun alkuvaiheessa.
Mä tunnen itseni ihan oudoksi naiseksi, kun mä olen kaksi kertaa ollut kakkos-Treffeillä kylpylässä ja kerran ensitreffeillä menin tuntemattoman miehen kanssa saunaan/avantoon. Mä vaan viihdyn kylpylöissä eikä minua ahdista olla uikkareissa uuden treffikumppanin seurassa
Jokainen tyylillään! Toiset eivät pidä vähäpukeisuudesta uuden treffikumppanin nähden, toiset pitävät ällöttävänä sitä että treffikumppani haluaa "tarkastaa " kropan jne. Kieltäytyminen uintitreffeistä on ihan ok, mutta joillekin fiilis on jo menetetty niiden ehdottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.
Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.
Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.
No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?
Vieraan ihmisen kanssa treffeillä käydään nimenomaan sen takia, että haluaa tutustua toiseen ja siis sitä haluaa itse, molemmat haluaa. Tutuille ja erityisesti läheisilleen sitten tehdään joustoja ja palveluksia menemisissä ja tekemisissä, jne. Tulisit sanomaan, jos nainen olisi ottanut vapaalipun kylpylään, ja käynyt siellä "teffeillä", kun hänellä ei ollut mitään kiinnostusta miehen suuntaan, niin että hän olisi hyväksikäyttäjä ja vedättäjä.
Toiset treffit nyt peruuntuivat, mutta sellaista sattuu, ei pitäisi olla niin vakavaa lähes tuntemattomien ihmisten kesken. Minusta oli ihan reilua naisen jättää treffit väliin, kun kerran tuntui tuolta. Perui seuraavana päivänä sovitusta kuitenkin, vaikkakin siis aika viime tipassa. Mies on ollut ilmeisesti aika aloitteellinen tässä yhteydenpidossa, ja nainen enemi peesannut ja myöntynyt toisiin treffeihin, mitä sitten tarkemmin ajateltuaan ja tmaksuteltuaan alkoi pitää virheliikkeenä.
Minusta kylpylä ei välttämättä ole se paras paikka ehdottaa toisia treffejä muutenkaan. Saattaa jopa olla, että se paikkavalinta on voinut vaikuttaa teffien perumiseen. Ei välttämättä tunnu niin mukavalta teffailla uimapuvussa noin alkuun, vaikkei isompia epävarmuuksia oman kehoon suhteen olisikaan, saati sitten jos jotain on.
Edeltävällekin kommentijalle vielä: Teffaillessa tosiaan niillä tunteilla ja tuntemuksilla on aika iso merkitys, ja niitä onkin hyvä kuunnella. Ei treffailla kannata vain toista miellyttääkseen. Turhaa liioittelua ja sukupuolittamista on tietenkin tuo "naiset elävät täysin tunteella" . Miehissä on ainakin yhtä lailla vaikka mitä tuuliviirejä, persoonasta ja luonteesta tuo on enemmän kiinni kuin sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
vai että kylpylään ja vapaalipuilla.
Tää kuulostaa niin Christiiinalta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vai että kylpylään ja vapaalipuilla.
Tää kuulostaa niin Christiiinalta..
Jep. Useampi jo todennut saman, mutta porukka vaan jatkaa trollin ruokkimista 🙄
Toisille treffeille paikalliseen kylpylään... Mitä mä juuri luin?
Vierailija kirjoitti:
Sille iski kuukautiset eikä kehtaa lähteä kanssasi kylpylään tamponin kanssa puljaamaan ja lisäksi stressaa että vongut siellä seksiä.
Mä en tiedä missä päin te muut asutte, mutta täälläpäin on liki lumimyrsky enkä itse aio lähteä ulos ollenkaan. Tuon takia peruisin. Tai siirtäisin treffejä.
No sillä oli sentään hyvä syy. Kysyitkö kummalla puolella kaltereita se oli? Sattumalta on käynyt ylioppilaskirjoitusten kanssa tuolla tavalla, soiteltiin opiskelijalle että oliko hän tulossa kun ei näy ja tämä vastasi että on osastolla lepäämässä niin ei pääse kirjoituksiin.