Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.

Minä olen deittaillut paljon ja vain kahdesti treffikumppani on perunut ensitreffit pari tuntia aiemmin. Toinen niistä ilmoitti joutuneensa Pitkäniemen psykiatriseen sairaalaan ja toiselle tuli yllättäen meno työkaverin läksiäisiin (jos nuo edes olivat totta). Kerran tokat treffit mies perui kahta tuntia aiemmin.  Ehkä olen ollut onnekas tähän asti (koputan puuta).

Vierailija
242/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan sen voinut aiemminkin sanoa, mutta eipä tuossa mitään tapahtunut. Toki paha mieli jos olit itse kiinnostunut, mutta nyt eteenpäin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmoka taisi olla se kylpyläehdotus. En ikinä tutustumusvaiheessa luottaisi tuollaisen ehdottajaan.

Vierailija
244/248 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.

Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.

Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.

No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?

En ole nainen eli en pysty vastaamaan kysymykseesi.

Itse miehenä jos sovin treffit niin pidän sopimuksesta kiinni 100%, miksi muuten sopisin treffit?

Naisten aivot tuntuvat toimivan täysin eri tavalla. Edellispäivänä voivat aja

...

Olen nainen ja minulle on tehty noin monesti. Siis moni mies on tehnyt. Itse en ole tehnyt kenellekään koskaan. Itse mietin jokaisen tapaamisen aikana/jälkeen, että haluanko tavata uudestaan. Jos kerron haluavani ja uudet treffit sovitaan, en muuta mieltäni ennen niitä. Miesten suunnalta on tullut näitä äkillisiä kelkan kääntämisiä (rupesin miettimään, etten sittenkään ole kiinnostunut/olemme sittenkin liian erilaiset/ei tästä kuitenkaan tulisi mitään jne) juuri ennen uusia trefffejä.

Sen ymmärtäisi, jos jotain uutta tietoa minusta olisi tullut treffien sopimisen jälkeen, mutta mitään uutta ei tullut. 

Kuvattua käytöstä on kaikilla sukupuolilla. Syitä voi vain arvailla.

Vierailija
245/248 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
246/248 |
09.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipäivän aamuna voi vaikka itse miettiä vielä kerran, että haluaako tavata vai ei. Sitten se päätös lukitaan ja sitä ei enää muuteta.

Ja mun mielestä kannattaa tavata vielä ainakin kerran uudelleen mikäli on yhtään kiinnostunut. 

Vierailija
247/248 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan kahden vaiheilla, että haluaako tavata treffikumppanin uudelleen, niin kannattaa antaa aikaa ja tutustua rauhassa. Varsinkin jos asutaan samassa kaupungissa, ettei se edes ole iso vaiva tavata uudelleen.

Vierailija
248/248 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että nykypäivänä moni on tosi itsekeskeinen. Ei yhtään ajatella muita. Tässäkin tapauksessa sen naisen olisi pitänyt miettiä sitä, miten ikävältä miehestä tuntuu, kun treffit perutaan 2h aiemmin. Järkevä ihminen olisi perunut treffit jo edellisenä päivänä tai ainakin treffipäivän aamuna. Sen verran pitää arvostaa toisen ihmisen aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi