Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
81/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yhtään sure. Väistit luodin. Tuollaiset ihmiset ovat juuri niitä, jotka eivät ajattele muuta kuin itseään etkä varmaan haluaisi loppuelämääsi viettää tuollaisen kanssa. Teidän kemiat eivät siis todellakaan kohdanneet, mutta ei sillä tavalla mitä tuo naikkonen on varmaan ajatellut kun noin kirjoitti.

Vierailija
82/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika helposti ja pienillä menetyksillä pääsit kusipäästä eroon. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Mikä sua vaivaa, pessimisti ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli pitempi tyyppi isommalla munalla laittanu panotreffi kutsun tinderissä niin "kemia" teidä välillä katos.

Vierailija
84/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap:n tapauksesta, mutta itselläni epävakaa ja se vaikuttaa elämääni hyvin paljon. Erona ap:n tapaukseen, etten koskaan lupaa mitään kenellekään pitkällä aikavälillä, vaan lähtöni ja tekemiseni ovat ex-tempore, koska en yksinkertaisesti kykene sitoutumaan pitkän aikavälin suunnitelmiin.

Etkö sä sitten koskaan esimerkiksi varaa kampaajakäyntejä viikkojen päähän, osta konserttilippuja tai suunnittele matkoja kuukausien päähän? Itse olen joskus naisena kutsunut miehiä Tinderissä treffeille ja ehdottanut esim parin viikon päähän tapaamista ja mies on vastannut: "en osaa vielä sanoa noin pitkän ajan päähän, että olenko silloin vapaana." Tuntuu oudolta, että eikö sitä vaan voi kirjoittaa omaan kalenteriin, esim. että "treffit Espresso Housessa la 14.12. klo 15" ? Itsekin ostin jo lokakuussa lipun Kylie Minoguen konserttiin Espoossa kesäkuussa, siis yli puoli vuotta ennen tapahtumaa. Toiset eivät näköjään voi edes kahden viikonpäähän tehdä mitään suunnitelmia...

Vierailija
85/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti etsii toisen. Mitä veikkaat?

Vierailija
86/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty ekoille treffeille kylpylään. En suostunut moiseen. Mies ei ollut sen jälkeen lainkaan kiinnostunut.

Etkö sä tehnyt mitään vastaehdotusta, kuten että olsiitte menneet mieluumin vaikka kahvilaan?

Vierailija
87/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perui sentään rehellisesti, eikä ghostannut, kuten naisilla on tapana. Naiset välttelevät vastuuta, eivätkä halua tehdä sitovia päätöksiä. Siksi moni ei sovellu johtoasemaan.

Vierailija
88/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä olet viesteihisi kirjoittanut. Viesteissäsi on voinut olla jotain luotaantyöntävää ja pohdittuaan asiaa tarkemmin hän tajusi, ettei kemiat kohtaakaan. 

Viestini ovat olleet ihan asiallisia. Ihan vaan siitä keskusteltiin, että mihin mentäisiin treffeille ja aikatauluista.

ap

Vierailija
89/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi kerran niin että oli toiset treffit saman miehen kanssa sovittuna ja hän kertoi menevänsä illanviettoon edellisenä iltana. Kysyin sitten onko klo 6 seuraavana iltana sopiva aika nähdä jos haluaa vaikka nukkua pitempään ja mies sanoi että kyllä hän on kuuden aikaan illalla valmis.

No seuraavana päivänä - klo 4 iltapäivällä - mies ilmoittaa olevansa niin krapulassa "ettei kiinnosta keskustella mutta voin mennä häntä viihdyttää". Siihen loppui se deittailu. Ollaan molemmat yli 30v, joten ei mene nuoruuden piikkiin tämä urpoilu.

Vierailija
90/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä naisena muutaman kerran vastannut myöntävästi miehen treffikutsuun (siis kyse ensitreffeistä), vaikka en ole ollut kovin kiinnostunut ja sitten treffipäivänä on aamulla tehnyt mieli perua, mutta olen sitten kuitenkin ajatellut, että ei kai siinä itse mitään häviä, vaikka menisikin niille treffeille. Sitten kuitenkin olen itse joutunut maksamaan omat kahvit/lounaat ja kerran olin käymässä Helsingissä, kun sovin treffit innokkaan miehen kanssa ja kuitenkin kesken treffien mies lähti kotiin. Se harmitti, koska olisin muuten tehnyt jotain muuta mielenkiintoisempaa sillä Helsingin reissulla kuin mennyt treffeille tuntemattoman miehen kanssa kävelylle.

Vierailija
91/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan kun eksä (silloinen tyttöystävä) yritti perua treffit siinä vaiheessa kun itse olin jo sovitussa paikassa. Ilmoitin vain, että "näitä treffejä ei peruta ja odotan täällä.". Odotin noin tunnin yksin penkillä ja kappas vain akka saapui. Hän tosin oli kaikin puolin B-luokan nainen ja siksi hän onkin eksä. Petti koko suhteen ajan rikkoen koko maailmankuvan. Sen jälkeen aloin näkemään tuollaiset tapaukset todellakin enemmän "läheltä piti" -tilanteina kuin surullisina sattumina. Kukapa nyt ylimääräistä surua haluaisi elämäänsä?

Rakkauden tulisi olla helppoa ja jos ihminen ei pysty pitämään sovitusta kiinni ilman painavia syitä perumiselle niin ei se todellakaan ole hyvän naisen merkki. Nykyinen vaimoni ei koskaan tekisi noin, koska hän rakastaa minua ja tietää että minä rakastan häntä. Se on sitä rakkautta.

Vierailija
92/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on pyydetty ekoille treffeille kylpylään. En suostunut moiseen. Mies ei ollut sen jälkeen lainkaan kiinnostunut.

Etkö sä tehnyt mitään vastaehdotusta, kuten että olsiitte menneet mieluumin vaikka kahvilaan?

Jos mies on niin kujalla, että pyytää ekoille treffeille kylpylään, niin ei sen kanssa todellakaan kannata mennä edes kahvilaan.

Vierailija
93/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan kun eksä (silloinen tyttöystävä) yritti perua treffit siinä vaiheessa kun itse olin jo sovitussa paikassa. Ilmoitin vain, että "näitä treffejä ei peruta ja odotan täällä.". Odotin noin tunnin yksin penkillä ja kappas vain akka saapui. Hän tosin oli kaikin puolin B-luokan nainen ja siksi hän onkin eksä. Petti koko suhteen ajan rikkoen koko maailmankuvan. Sen jälkeen aloin näkemään tuollaiset tapaukset todellakin enemmän "läheltä piti" -tilanteina kuin surullisina sattumina. Kukapa nyt ylimääräistä surua haluaisi elämäänsä?

Rakkauden tulisi olla helppoa ja jos ihminen ei pysty pitämään sovitusta kiinni ilman painavia syitä perumiselle niin ei se todellakaan ole hyvän naisen merkki. Nykyinen vaimoni ei koskaan tekisi noin, koska hän rakastaa minua ja tietää että minä rakastan häntä. Se on sitä rakkautta.

Onpa katkeraa tekstiä. Jätät mainitsematta oman käytöksesi, mikä on taatusti myötävaikuttanut tuohon kaikkeen. Tai sitten se nainen on ollut tasokkaampi ja tiennyt, että hänellä on varaa käyttäytyä noin. Sinä istuskelet silti penkilläsi. Tyydyit sitten nykyiseen vaimosi, joka on heikkotasoisempi ja ennenkaikkea helpompi.

Vierailija
94/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perui sentään rehellisesti, eikä ghostannut, kuten naisilla on tapana. Naiset välttelevät vastuuta, eivätkä halua tehdä sitovia päätöksiä. Siksi moni ei sovellu johtoasemaan.

Pätee myös lukuisiin miehiin. Joka sana. 

Vierailija
95/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Minusta tuollainen treffiehdotus ekoille treffeille, ilman varsinaisia ajatusten vaihtoja sitä ennen, on ala-arvoinen. Mies kokeili selvästikin vain tikulla jäätä.

Vierailija
96/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt joskus vuosia sitten, että tuntia ennen nainen perui ja aikoi ilmeisesti tehdä oharit. Olin treffivaatteissa laittautuneena ja vielä laitoin viestiä missä tavataan tunnin päästä ja mitä mulla päällä jotta tunnistaa. Nainen vaan vastas ettei haluakaan tavata 🤷

M38

Vierailija
97/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.

Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?

Luultavasti sillä on ollut epäröintiä jo edellisenä päivänä, mutta on ajatellut, että mennään nyt vaan ja katsotaan voisiko tästä tulla jotain. Ehkä ei ole kehdannut torpata ehdotuksia. Mutta sitten treffien lähestyessä on kasvanut fiilis, että en halua mennä.

Mahtavaa naisen logiikkaa!

Voisitteko treenata aivojanne vähän lisää että saisitte ne toimimaan muutenkin kuin

Ai sellaisiksi niin kuin miehillä että vasta vuosien jälkeen miettii ettei haluakaan vaimoa ja lapsia. Tuo apeen nainen oli iha tarpeeksi nopea ajattelussaan.

Vierailija
98/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itselläni ei ole omaa autoa ja se nainen asuu sillä suunnalla, että olisi ollut helppo koukata mun asunnon kautta, että ei siitä olisi tullut mitään ylimääräistä ajoa hänelle. Minusta olisi tuntunut ihan reilulta, että jos minä tarjoan hänelle 20€ arvoisen kylpylälipun, niin kyllä hän voi tarjota kyydin kun asun matkan varrella.

ap

"... jos minä tarjoan..."

Ap saanut jostain ilmaiset liput ja jo heti laskemassa, kuinka monella eurolla mielestään niillä osallistunut treffikustannuksiin🙄

Hohhoijaa.

Vierailija
99/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä naisena muutaman kerran vastannut myöntävästi miehen treffikutsuun (siis kyse ensitreffeistä), vaikka en ole ollut kovin kiinnostunut ja sitten treffipäivänä on aamulla tehnyt mieli perua, mutta olen sitten kuitenkin ajatellut, että ei kai siinä itse mitään häviä, vaikka menisikin niille treffeille. Sitten kuitenkin olen itse joutunut maksamaan omat kahvit/lounaat ja kerran olin käymässä Helsingissä, kun sovin treffit innokkaan miehen kanssa ja kuitenkin kesken treffien mies lähti kotiin. Se harmitti, koska olisin muuten tehnyt jotain muuta mielenkiintoisempaa sillä Helsingin reissulla kuin mennyt treffeille tuntemattoman miehen kanssa kävelylle.

Eli olit menossa treffeille ilmaisen lounaan perässä, vaikka et ollut kiinnostunut miehestä?

Vierailija
100/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itselläni ei ole omaa autoa ja se nainen asuu sillä suunnalla, että olisi ollut helppo koukata mun asunnon kautta, että ei siitä olisi tullut mitään ylimääräistä ajoa hänelle. Minusta olisi tuntunut ihan reilulta, että jos minä tarjoan hänelle 20€ arvoisen kylpylälipun, niin kyllä hän voi tarjota kyydin kun asun matkan varrella.

ap

"... jos minä tarjoan..."

Ap saanut jostain ilmaiset liput ja jo heti laskemassa, kuinka monella eurolla mielestään niillä osallistunut treffikustannuksiin🙄

Hohhoijaa.

Olis varmaan maksattanut sillä naisella kahvittelutkin, kun oli niin hienot vapaaliput... Ja tietty kotiinkin olis vielä tarvinnut autokyydin. Ja sitten päästä eroon vonkaajasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme