Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
1/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.

Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.

Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.

Vierailija
2/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika helposti ja pienillä menetyksillä pääsit kusipäästä eroon. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.

Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.

No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?

Vierailija
4/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.

Vierailija
5/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?

En ole nainen eli en pysty vastaamaan kysymykseesi.

Itse miehenä jos sovin treffit niin pidän sopimuksesta kiinni 100%, miksi muuten sopisin treffit?

Naisten aivot tuntuvat toimivan täysin eri tavalla. Edellispäivänä voivat ajatella että okei ja seuraavana päivänä miettivät että "enhän mä tykkää siitä ollenkaan, apua!"

Vierailija
6/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.

Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?

Vierailija
7/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle tää pitää täällä erikseen sanoa. Sä olit kakkos-, kolmos-, nelosvaihtoehto. Ja nyt joku sun edellä olleista näytti vihreää valoa. Ei muuta ku eteenpäin kohti uusia pettymyksiä. 

Vierailija
8/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, aika helposti ja pienillä menetyksillä pääsit kusipäästä eroon. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Kyllä tuo ärsyttää yllättävän paljon joka kerta ja menee loppupäivä pilalle.

Vierailija
9/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että kylpylään ja vapaalipuilla.

10/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerran naisena kävi niin, että olin sopinut treffit miehen kanssa netissä Suomi24:llä, tästä on jo vuosia aikaa. Sovittin, että tavataan erään ravintolan edessä että mennään sinne syömään. Olin työpäivän jälkeen köynyt suihkussa, pessyt tukan ja föönannut ja suoristanut , laittanut täyden meikin, kunnes joku 2h ennen tapaamista mies lähetti minulle netin kautta viestin jossa kertoi, että hän on nyt Pitkäniemessä (psykiatrinen sairaala Nokialla) eikä saakaan vapaata, niin hänen pitää perua. Onneksi sitten ei tavattukaan hänen kanssaan. Tai sitten se oli alusta alkaen vain pilaa. Mutta arvatkaa, harmittiko, kun olin itseni ehostanut nätiksi ihan turhaan.

Vierailija
11/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suret asiaa. Parempi että jo tuossa vaiheessa perui kuin että olisi pitänyt sinua lyösässä hirressä pidempää. 

Vierailija
12/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?

Luultavasti sillä on ollut epäröintiä jo edellisenä päivänä, mutta on ajatellut, että mennään nyt vaan ja katsotaan voisiko tästä tulla jotain. Ehkä ei ole kehdannut torpata ehdotuksia. Mutta sitten treffien lähestyessä on kasvanut fiilis, että en halua mennä.

Vierailija
13/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän ADHD piirteinen ja ei oo itellekään kivaa, että tajuan vasta kun joku asia on ihan kohta haluanko sitä vai en. Lisäksi haluan liikaa miellyttää toisia eli voisin olla kylpyläkutsusta, että jees ja sitten kun pitäis uikkari jo pakata, että ei helv. En ole kuitenkaan tehnyt ikinä treffiohareita, mutta jos on isompi porukka menossa johonkin, jään matalalla kynnyksellä pois.

Vierailija
14/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sillä on ollut epäröintiä jo edellisenä päivänä, mutta on ajatellut, että mennään nyt vaan ja katsotaan voisiko tästä tulla jotain. Ehkä ei ole kehdannut torpata ehdotuksia. Mutta sitten treffien lähestyessä on kasvanut fiilis, että en halua mennä.

Mahtavaa naisen logiikkaa!

Voisitteko treenata aivojanne vähän lisää että saisitte ne toimimaan muutenkin kuin viime hetkillä.

Pettymyksen tuottamisen viivyttely ei auta mitään.

Vierailija
15/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli valehteleva kusipää. Hyvä, että kävi ilmi näin nopeasti.

Vierailija
16/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt niin, että treffikumppani ei edes koskaan saapunut paikalle. Ei mitään ilmoitusta.

Vierailija
17/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästihän se oli tehty, mutta joskus se menee noin. Saattaa olla ollut huonoja fiiliksiä jo aiemmin, mutta on laittanut jännityksen piikkiin. Asiaa mietittyään on tajunnut, ettei oikeasti halua mennä kanssasi treffeille. Kylpylän ollessa kyseessä, voi toki olla myös, että on alkanutkin ahdistaa olla vähissä vaatteissa tms.

Kumman idea kylpylä ja toiset treffit oli? Miten asia esitettiin? En yritä laittaa syyksesi ja kyllähän aikuisen ihmisen tulisi osata kieltäytyä, mutta joissain tilanteissa se voi tuntua vain liian vaikealta. 

Vierailija
18/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sukupuoliriippuvainen, miehet peruu jopa valtaosan sovituista treffeistä. Sanoisin että vähintään puolet peruuntuu, ja iso osa ei edes ilmoita, lopettavat vaan vastaamasta viesteihin. 

Toisekseen, monesti käy niin että hyvin menneiden ensitreffien jälkeen suostuu toisille treffeille, mutta mies sanoo/tekee sen jälkeen jotain mikä muuttaa arvion. Tosi moni esim alkaa kovin creepyksi, tai aloittaa seksijutut, tai jotenkin pitää naista jo varmana saaliina ja heittäytyy täysin passiiviseksi. Hei haloo, yksien treffien jälkeen on täysin sallittua muuttaa  mieltään ilman selityksiä!! Ja niin olisi useampienkin treffien.

Apn ei kannata treffailla jos on noin herkkäluonteinen ja torjunta menee noin pahasti tunteisiin. Kukaan ei ole velvollinen treffeille, ja nainen sentään kohteliaasti ilmoitti peruvansa. 

Vierailija
19/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla kusipää. Testaa luonnettasi, kuinka suhtaudut peruutukseen. Rohkeasti uusia treffejä sopimaan!

Vierailija
20/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä että nainen huomasi ettei olisi koskaan kannattanut olla missään tekemisissä AP:n kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä