Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
101/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N joka pitää kiinni sopimuksista. Mutta joo, naispuoliset ystäväni tekevät sitä että esim. kahvilakäynnin peruminen ilman hyvää syytä tapahtuu kun olen itse jo matkalla. Eikä ole kyse kemioista vaan siitä että jotkut katsovat voivansa toimia niin.

Itse pidän sen jälkeen 10-20 vuotta taukoa ennen kuin suostun edes suunnittelemaan uutta tapaamista sellaisen henkilön kanssa, vaikka meillä olisi ollut pitkä ystävyys, enkä ainakaan omasta aloitteestani enää edes neuvottele, jollei perumiselle ole ollut erittäin pätevä syy. Henkilö voi myös jäädä lopullisesti. Ehkä olen vähän tiukka, mutta aikani on todella kallisrvoista ja ystävät tietävät sen.

Vierailija
102/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpa katkeraa tekstiä. Jätät mainitsematta oman käytöksesi, mikä on taatusti myötävaikuttanut tuohon kaikkeen. Tai sitten se nainen on ollut tasokkaampi ja tiennyt, että hänellä on varaa käyttäytyä noin. Sinä istuskelet silti penkilläsi. Tyydyit sitten nykyiseen vaimosi, joka on heikkotasoisempi ja ennenkaikkea helpompi."

En tiennytkään että treffien peruminen viimetinkaan ja pettäminen ovat korkean tason naisen merkkejä. Lisätään siihen päälle vielä pettämiseen liittyvä valehtelu ja totuuden manipulointi niin selviää sinullekin kuinka laadukas yksilö oli kyseessä :D

Ja kyllä, olen katkera vieläpä ihan hyvästä syystä. En yhtään peittele sitä enkä tiedä miksi pitäisi. Kukaan ei ole loukannut ja nöyryyttänyt minua niin pahasti elämäni aikana kuin hän. Viha on täysin luonnollinen tunne kunhan toista ei satuta sen perusteella. Luovun siitä kun olen siihen valmis eli varmaan siinä kohtaa kun aika minusta jättää.

Siitä olen kuitenkin kiitollinen eksälle että hän opetti minulle itsearvostusta. Nykyään en nimittäin suostu olemaan kenenkään kynnysmatto, koska en halua kokea samaa enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onpa katkeraa tekstiä. Jätät mainitsematta oman käytöksesi, mikä on taatusti myötävaikuttanut tuohon kaikkeen. Tai sitten se nainen on ollut tasokkaampi ja tiennyt, että hänellä on varaa käyttäytyä noin. Sinä istuskelet silti penkilläsi. Tyydyit sitten nykyiseen vaimosi, joka on heikkotasoisempi ja ennenkaikkea helpompi."

En tiennytkään että treffien peruminen viimetinkaan ja pettäminen ovat korkean tason naisen merkkejä. Lisätään siihen päälle vielä pettämiseen liittyvä valehtelu ja totuuden manipulointi niin selviää sinullekin kuinka laadukas yksilö oli kyseessä :D

Ja kyllä, olen katkera vieläpä ihan hyvästä syystä. En yhtään peittele sitä enkä tiedä miksi pitäisi. Kukaan ei ole loukannut ja nöyryyttänyt minua niin pahasti elämäni aikana kuin hän. Viha on täysin luonnollinen tunne kunhan toista ei satuta sen perusteella. Luovun siitä kun olen siihen valmis eli varmaan siinä kohtaa kun aika minusta jättää.

Eli rakkaus exään vieläkin roihuaa, kun et ole pystynyt vihasta siirtymään välinpitämättömyyteen ;)

Vierailija
104/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap:n tapauksesta, mutta itselläni epävakaa ja se vaikuttaa elämääni hyvin paljon. Erona ap:n tapaukseen, etten koskaan lupaa mitään kenellekään pitkällä aikavälillä, vaan lähtöni ja tekemiseni ovat ex-tempore, koska en yksinkertaisesti kykene sitoutumaan pitkän aikavälin suunnitelmiin.

Etkö sä sitten koskaan esimerkiksi varaa kampaajakäyntejä viikkojen päähän, osta konserttilippuja tai suunnittele matkoja kuukausien päähän? Itse olen joskus naisena kutsunut miehiä Tinderissä treffeille ja ehdottanut esim parin viikon päähän tapaamista ja mies on vastannut: "en osaa vielä sanoa noin pitkän ajan päähän, että olenko silloin vapaana." Tuntuu oudolta, että eikö sitä vaan voi kirjoittaa omaan kalenteriin, esim. että "treffit Espresso Housessa la 14.12. klo 15" ? Itsekin ostin jo lokakuussa lipun Kylie Minoguen konserttiin Espoossa kesäkuussa, siis yli puoli vuo

En valitettavasti voi varata mitään pidempien aikojen päähän. Kampaajalle täälläpäin saa parhaimmillaan päivän varoajalla aikoja, mutta matkat, konsertit tai mikä vaan pidemmän ajan päähän, niin ei onnistu. Saatan silloin olla sellaisessa kunnossa, etten huonon henkisen kunnon vuoksi voi lähteä kotoa mihinkään. En missään nimessä nauti tällaisesta elämäni kapeutumisesta, tässä on suuri kontrasti menneeseen aikaan, mutta tilanne nyt on tämä eikä psyk. hoito ole tilanteeseeni tuonut toistaiseksi apua. En voi luvata kenellekään oikein mitään. 

Vierailija
105/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon täällä mies saanut negatiivts apalautetta. Minun mielestäni on täysin ymmärrettävää, että ap:a kyrsii se, että treffikumppani perui treffit noin myöhään. Varsinkin ihmetystä herättää se, että vielä edellisenä iltana oli lyöty lukkoon se, että mennään kylpylään ja sovittu kellonaika. Minulle tulee ekana mieleen, että se nainen oli jo silloin ke-iltana epävarma, että haluaako ollenkaan tavata ap:a, mutta ajatellut, että mennään nyt kuitenkin, ja sitten torstaina kun työpäivä oli lopuillaan, hän oli vaan niin vösynyt, ettei häntä huvittanut lähteä uimaan. Mutta jos nainen oikeasti olisi superkiinnostunut ap:sta, niin kyllä hän olisi tsempannut sen verran, että olisi töiden jälkeen jaksanut lähteä uimaan.

Vierailija
106/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En valitettavasti voi varata mitään pidempien aikojen päähän. Kampaajalle täälläpäin saa parhaimmillaan päivän varoajalla aikoja, mutta matkat, konsertit tai mikä vaan pidemmän ajan päähän, niin ei onnistu. Saatan silloin olla sellaisessa kunnossa, etten huonon henkisen kunnon vuoksi voi lähteä kotoa mihinkään. En missään nimessä nauti tällaisesta elämäni kapeutumisesta, tässä on suuri kontrasti menneeseen aikaan, mutta tilanne nyt on tämä eikä psyk. hoito ole tilanteeseeni tuonut toistaiseksi apua. En voi luvata kenellekään oikein mitään. "

Lisäyksenä tähän, että olen siis mies. 

Vierailija
107/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you ap! Kaikenlaista k-päätä löytyy, miehet osaavat tehdä ihan vastaavaa. Yhden tapailumiehen kanssa sovittiin miehen aloitteesta muutaman viikon päähän neljännet treffimme ja kun tuo päivä sitten koitti, mies ilmoittikin viestillä ettei olekaan kemiaa. Siis laittoi minut moneksi viikoksi odottamaan vain saadakseni tietää, ettei jatkoa olekaan luvassa? Ei yhtään aiemmin voinut ilmoittaa? Oikeasti, kuinka paska ihminen pitää olla että tekee tuollaista. Sen ymmärsin itsekin ettei ollut suuri menetys.

Vierailija
108/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feel you ap! Kaikenlaista k-päätä löytyy, miehet osaavat tehdä ihan vastaavaa. Yhden tapailumiehen kanssa sovittiin miehen aloitteesta muutaman viikon päähän neljännet treffimme ja kun tuo päivä sitten koitti, mies ilmoittikin viestillä ettei olekaan kemiaa. Siis laittoi minut moneksi viikoksi odottamaan vain saadakseni tietää, ettei jatkoa olekaan luvassa? Ei yhtään aiemmin voinut ilmoittaa? Oikeasti, kuinka paska ihminen pitää olla että tekee tuollaista. Sen ymmärsin itsekin ettei ollut suuri menetys.

Kai tajusit jo 4 vk hiljaiselostakin, että jatkoa ei ole tiedossa?

Vierailija
109/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa, jos olisit lähdössä treffeille toiselle paikkakunnalle esim. yli 100km päähän ja treffikumppani ilmoittaisi, ettei haluakaan tavata. Tai että olisit jo matkalla sinne tai jopa saapunut perille...

Jos olette katsoneet Yleltä reality -sarjaa Topi - nuoren miehen elämään, niin siinähän tämä päähenkilö eli Turussa asuva Topi, oli sopinut Tinder-treffit Porissa asuvan naisen kanssa. Hän matkusti autolla Poriin ja meni sovittuun kahvilaan odottamaan häntä. Sitten nainen lähetti hänelle viestin, jossa kertoi, ettei pääsekään paikalle! Maksaahan sekin kun ostaa polttoaineen ja meneehän siinä koko päivä aikaa kun lähdet Turusta Poriin tapaamaan jotain tuntematonta tyyppiä, joka ei edes saavu paikalle.

Vierailija
110/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En valitettavasti voi varata mitään pidempien aikojen päähän. Kampaajalle täälläpäin saa parhaimmillaan päivän varoajalla aikoja, mutta matkat, konsertit tai mikä vaan pidemmän ajan päähän, niin ei onnistu. Saatan silloin olla sellaisessa kunnossa, etten huonon henkisen kunnon vuoksi voi lähteä kotoa mihinkään. En missään nimessä nauti tällaisesta elämäni kapeutumisesta, tässä on suuri kontrasti menneeseen aikaan, mutta tilanne nyt on tämä eikä psyk. hoito ole tilanteeseeni tuonut toistaiseksi apua. En voi luvata kenellekään oikein mitään. "

Lisäyksenä tähän, että olen siis mies. 

Vai niin. Olisit sitten tehnyt oman viestin etkä varastanut minun viestiäni. Sinähän ET ylläolevaa kirjoittanut. Se, olenko minä m vai n, ei ole oleellista.

Vierailija
111/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sukupuoliriippuvainen, miehet peruu jopa valtaosan sovituista treffeistä. Sanoisin että vähintään puolet peruuntuu, ja iso osa ei edes ilmoita, lopettavat vaan vastaamasta viesteihin.

No mä olen paljon treffaillut miehiä, eikä varmaan koskaan ole mies perunut ensitreffejä. Toisia treffejä kyllä on ainakin pari kertaa perunut, kun on tullut toisiin ajatuksiin tai mielenkiintoisempi nainen tullut vastaan. Sitten kerran olin sopimassa treffejä lauantaille, ja kun ehdotin paria paikkaa, niin sitten ei miehestä enää kuulunutkaan mitään, vaikka etäisyys Tinderissä muuttui eli mies oli lukenut viestini.

Vierailija
112/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies kertoi että hänellä on meneillään isompi työprojekti ja siksi tapaaminen sovittiin viikkojen päähän. Ja kun mies vielä itse ehdotti tarkkaa ajankohtaa, ei minulla ollut syytä epäillä ettei tapaaminen olisi toteutumassa. Olen luottanut siihen että ihmiset puhuvat totta ja sovitusta pidetään kiinni ja jos ei siihen pystytä, sitten ei sovita mitään, joten tietenkin uskoin mieheen. Näin jälkiviisaana voisi tietenkin todeta ettei olisi kannattanut. Toivottavasti kusipää löysi arvoistaan seuraa.

Vierailija
113/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kylpylään alkutreffeillä, varsinkaan talvella, eri juttu jos tapaa naisen kesällä uimarannalla, tai kylpylässä.

Vierailija
114/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies kertoi että hänellä on meneillään isompi työprojekti ja siksi tapaaminen sovittiin viikkojen päähän. Ja kun mies vielä itse ehdotti tarkkaa ajankohtaa, ei minulla ollut syytä epäillä ettei tapaaminen olisi toteutumassa. O

Se isompi projekti oli toinen nainen. 

Vierailija
115/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä naisena muutaman kerran vastannut myöntävästi miehen treffikutsuun (siis kyse ensitreffeistä), vaikka en ole ollut kovin kiinnostunut ja sitten treffipäivänä on aamulla tehnyt mieli perua, mutta olen sitten kuitenkin ajatellut, että ei kai siinä itse mitään häviä, vaikka menisikin niille treffeille. Sitten kuitenkin olen itse joutunut maksamaan omat kahvit/lounaat ja kerran olin käymässä Helsingissä, kun sovin treffit innokkaan miehen kanssa ja kuitenkin kesken treffien mies lähti kotiin. Se harmitti, koska olisin muuten tehnyt jotain muuta mielenkiintoisempaa sillä Helsingin reissulla kuin mennyt treffeille tuntemattoman miehen kanssa kävelylle.

Eli olit menossa treffeille ilmaisen lounaan perässä, vaikka et ollut kiinnostunut miehestä?

En mä sitä tarkoittanut. Mä ajattelin, että voihan sitä mennä tutustumaan uuteen ihmiseen ja ei sitä tiedä, jos kuitenkin siitä tulee jotain... Mä vaan oletin, että se mies olisi tarjonnut minulle ne kahvit/ruokailun, kun oli minut itse kutsunut treffeille.

Vierailija
116/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se isompi projekti oli toinen nainen."

Se on aika ilmeistä näin jälkikäteen katsottuna. Ties vaikka olisi ollut hänen elämänsä rakkaus :D

Vierailija
117/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä puran tämän sinulle nyt osiin step by step mikä meni vikaan:

kysyt ensiteffeillä tykkääkö nainen uida tai käydä kylpylässä. Nainen ajattelee heti että petaat mahdollisuutta nähdä hänet vähissä pukeissa.

kerrot että sinulla on kaksi VAPAA LIPPUA SIIS ILMAISTA LIPPUA kylpylään. Syystä tai toisesta nainen suostui mukaan. Ehkä hetken huumassa koska treffit oli mennyt siihen asti hyvin. Tähän vapaalippu asiaan tartuin siksi, koska kirjoitit että minä tarjoan 20 euron arvoisen lipun jonka olet siis saanut ilmaiseksi. Laskit siis euroja joita et ole joutunut edes käyttämään :D:D heijastelee kenties jotain asenteestasi muutenkin.

Treffien jälkeen nainen on alkanut prosessoimaan tapahtumia mielessään. Kovin moni ei halua tavata tuntematonta vähissä pukeissa treffien merkeissä. Ehkä hän ei saanut sitä kohteliaalla tavalla sinulle ilmaistua. On hankala paikka sanoa tuollaista sen ymmärtää jokainen. Kukaan ei sano mielellään olen epävarma vartalostani

joten tapaamisen lähentyessä hän on sitten ilmoittanut näin. Pari tuntia aiemmin on ok, koska ilmeisesti hän oli tulossa sinua hakemaan joten oletettavasti olit kotonasi etkä nähnyt ns turhaa vaivaa treffien eteen.

tämä ei kemiaa lausahdus mielestäni viittaa ihan siihen että sinun mielestä tokat treffit uimassa kylpylässä on ok mutta hänen mielestään ei. Olette siis varmasti hänen mielestään liian erilaiset ihmiset. 

tajuathan itsekin miltä tuo vaikuttaa kun käytännössä tuntematonta pyydät uimahalliin? Mene kaveriesi kanssa uimaan. Nainen ei ole tehnyt mitään väärää, opettele sinä sosiaalisia taitoja. 

Vierailija
118/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran nuorena mennyt ehkä 5. treffeiile uimahalliin. Ei mua lähennelty tai mitään, mutta se samainen tyyppi piti ihme taukoja yhteydenotoissa ja sitten taas soitteli koko ajan. Oudoksi meni ja sitten näinkin sen kaupungilla toisen muijan kanssa käsi kädessä. Tein johtopäätöksen, että asialliset oikeasti kiinnostuneet miehet ei ehdottele "katsastusreissuja" uimaan, vaan ääliö joka miettii vaihtamista.

Vierailija
119/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei halunnut kylpylään henkilön kanssa, jonka on tavannut vasta kerran. En ymmärrä miksi tämmöistä edes ehdotetaan treffipaikaksi tapailun alkuvaiheessa. 

Vierailija
120/248 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin "naiset". Kjeh kjeh. Lykkyä tykö vaan seuraavan jonon jatkeeksi! On se ihana äppi kun tekee ihmisistä hourahtavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi