Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo muijien 4B-uhmaikäily on niin noloa.
Seksi kuuluu tapailusuhteeseen. Piste.
Seksiä saadakseen pitää olla valmis sitoutumaan. Tapailu on vain tapailua, ei siinä ole mitään velvoitteita antaa sinulle.
Onpa toksinen seksikäsitys. Minkä ikäinen olet?
Miksi sitoutuminen on mielestäsi tokstista? Ihan aikuinen olen ja siksi en enää haluaa mitään kädenlämpöistä tapailua, vaan joko ollaan parisuhteessa tai ei olla ollenkaan.
Pakkoko sitä on jäädä nurkkiin notkumaan panon jälkeen.
Ota taksi ja lähde kotiin nukkumaan jos se "yökyläily" noin ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei semmosta taida ollakaan.
Jos nainen odottaa yökyläilyä ennen papin aamenta, niin se on sitten case closed.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten se tunne seksin aikana ilmenee. Kirjoitellaanko rakkausrunoja tms?
Jos tuota tarvitsee edes kysyä, on vielä aivan liian kypsymätön harrastamaan seksiä parisuhdemielessä.
Et vastaa kun et osaa. Itse en ole kenenkään kanssa ollut joita en olisi rakastanut tai pitänyt paljon.
No sittenhän sinun pitäisi tietää kysymättäkin, miten se tunne seksin aikana ilmenee. Aika outoa olisi ainakin minulle, jos seksi olisi täysin tunteetonta jyystöä. Eihän siinä edes orgasmia tulisi, jos vain painettaisiin menemään ilman mitään tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saadakseen pitää olla valmis sitoutumaan. Tapailu on vain tapailua, ei siinä ole mitään velvoitteita antaa sinulle.
Miksi sitoutuminen on mielestäsi tokstista? Ihan aikuinen olen ja siksi en enää haluaa mitään kädenlämpöistä tapailua, vaan joko ollaan parisuhteessa tai ei olla ollenkaan.
Ajatus, jonka mukaan seksiä "annetaan" ikään kuin palkkioksi sitoutumisesta, on toksista.
Veikkaan, että olet 45-60-vuotias nainen tai vaihtoehtoisesti nuorempi konservatiivi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuota tarvitsee edes kysyä, on vielä aivan liian kypsymätön harrastamaan seksiä parisuhdemielessä.
Aivan niin. Tämä on niitä if you have to ask, you'll never know keissejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa? Elämme 2020-luvulla. Nykyään rakastellaan, pannaan, sekstataan ja saadaan. Puolin ja toisin, miehet, naiset ja muut. Jos halutaan. Mutta antaminen jäi toivottavasti 1900-luvulle, luojan kiitos.
-täti-ihminen.
Miten ajattelit saada ilman, että kukaan sinulle antaa?
Ehkä minulle on sattunut niin antelias mies, ettei hän ole tehnyt suurta numeroa antamisestaan. Täytyypä muistaa kehaista, kun hän seuraavan kerran antaa.
-täti-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Minä potkin pihtaavan naisen ulos pakkaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatus, jonka mukaan seksiä "annetaan" ikään kuin palkkioksi sitoutumisesta, on toksista.
Veikkaan, että olet 45-60-vuotias nainen tai vaihtoehtoisesti nuorempi konservatiivi.<
Tuo on ihan sinun oma ajatuksesi, että seksi on palkkio sitoutumisesta. Minä en sellaista ole sanonut. Minulle seksi on molemminpuolista antamista ja saamista, josta kumpikin nauttii. Seksi ei ole kiristysväline tai palkinto, vaan yhteinen toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellainen varmaan löytyy ihan samasta paikasta mistä kaikki muutkin miehet: deittiapeista. Ei ole mitään muita keinoja tavata ihmisiä nykyään. Jos sieltä ei löydy, niin ei mistään.
Seulot vaan sitä kakkaa kärsivällisesti ja olet sormi liipaisimella valmiina blokkaamaan tyypin heti kun hän osoittaa olevansa väärä.
Nainen voi halutessaan lähestyä miehiä myös arkielämän tilanteissa. Se ei ole ahdistelua koska ahdistelusäännöt koskevat vain tilanteita missä mies ahdistelee naista.
Näinhän se menisi mutta eihän naiset tuollaista tee. Ensin pelottelevat miehet niin ettteivät he uskalla lähestyä. Unohtui vaan se asia, että kuka ne lähestymisyritykset sitten tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa? Elämme 2020-luvulla. Nykyään rakastellaan, pannaan, sekstataan ja saadaan. Puolin ja toisin, miehet, naiset ja muut. Jos halutaan. Mutta antaminen jäi toivottavasti 1900-luvulle, luojan kiitos.
-täti-ihminen.
Miten ajattelit saada ilman, että kukaan sinulle antaa?
Ehkä minulle on sattunut niin antelias mies, ettei hän ole tehnyt suurta numeroa antamisestaan. Täytyypä muistaa kehaista, kun hän seuraavan kerran antaa.
Se on ihan ok, että fantasioit miehistä, Veeti-pieni. Mutta olisit nyt edes oma itsesi etkä vetäisi tuota naurettavaa provoilevan täti-ihmisen roolia. Johan sinun sekoiluillesi nauraa naapurin harakatikin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok.
Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olet 45-60-vuotias nainen tai vaihtoehtoisesti nuorempi konservatiivi.<
Anteeksi nyt vain. Olen 49 v. nainen ja minä ja kaverini emme todellakaan ole konservatiiveja. Emme myöskään puhu seksistä antamisena.
t. Toinen täti-ihminen
Oletko itse ottanut kontaktia miehiin vai odotatko että he ottavat sinuun yhteyttä?
Tarkoitan tällä sitä, että ne ketkä eivät halua seksiä heti alussa ovat monesti melko ujoja eikä heiltä välttämättä saa niin helposti huomiota. (Juu juu sille nillittäjälle ettei tämä koske kaikkia vaan tämä oli ronski yleistys).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok.
Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?
Niin noh, tunteet tuppaavat olemaan abstrakteja asioita. Vai oletko joskus nähnyt esimerkiksi rakkauden tunteen kävelevän sinua kadulla vastaan? :D
Jo vain, jottei naapurin Pekka pääse pukille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olet 45-60-vuotias
Et siis esim. koskaan ota suihin? Sehän on nimenomaan nautinnon antamista toiselle.
Jos nainen pihtaa tavatessa, on paljon suurempi todennäköisyys, että pihtaa jatkuvasti myös pitkässä suhteessa. Elämä on niin lyhyt, ettei miehen kannata jäädä roikkumaan ja odottamaan, mitenhän tässä käy. Mies tekee itsensä kannalta parhaiten, kun rupeaa pian katselemaan, onko aidan takana ruoho vihreämpää.
Naiselle, joka sellaista miestä odottaa, helposti käy, ettei löydä koskaan, mutta jos onnistuu, saa sellaisen vätyksen, jota ei halua saada. Kummassakin tapauksessa kulkee onnensa ohi. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää löytää mies, joka etsii muutakin kuin vain seksiä. Sinun pitää löytää mies, joka pitää sinusta paljon, niin paljon, että ajattelee, että haluaa ehkä seurustella kanssasi.
Seksiä heti vonkaavat kannattaa ohittaa.
Lienee aika harvassa miehet jotka tietävät haluavansa seurustella tietyn naisen kanssa, jos seksiä ei ole ollut. Sitten kun sänkyyn lopulta mennään mies toteaakin ettei olekaan riittävää kemiaa sillä puolella ja mieli muuttuu.
No, tuohon tilanteeseen en todellakaan halua joutua. Itse olen ihastunut ja he toteavat sänkykokemuksen jälkeen, että ei kiitos. Kokeilkoon jonkun muun kanssa.
Minäkin ajattelin aikanaan tapaillessani ensimmäisen kerran, että se riittää mitä minun ja miehen välillä on henkisellä tasolla. Minulle oli oikeasti ihan sama millainen mies on sängyssä, en pitänyt edes mahdollisena että tunteeni miestä kohtaan loppuisivat siihen, ja jotenkin lapsellisesti kuvittelin että mies ajattelisi minusta samoin. Miten väärässä olinkaan. Myöhemmin toki olen tajunnut ettei hänellä mitään tunteita ollut alun perinkään. Olisin mielelläni kokenut ensimmäiset kertani jonkun toisen kanssa, jonkun sellaisen jolle jokin muukin asia merkitsee kuin seksi.
Kyllä normaali ihminen myös antaa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Ei seksi ole pelkkää saamista, vaan siinä myös annetaan nautintoa toiselle. Jos sinun mielestäsi antaminen ei kuulu seksiin, alan ymmärtää, miksi et tajua, että seksi ei ole kaikille suoritus.