Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
161/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten se tunne seksin aikana ilmenee. Kirjoitellaanko rakkausrunoja tms?

Jos tuota tarvitsee edes kysyä, on vielä aivan liian kypsymätön harrastamaan seksiä parisuhdemielessä. 

Et vastaa kun et osaa. Itse en ole kenenkään kanssa ollut joita en olisi rakastanut tai pitänyt paljon.

No sittenhän sinun pitäisi tietää kysymättäkin, miten se tunne seksin aikana ilmenee. Aika outoa olisi ainakin minulle, jos seksi olisi täysin tunteetonta jyystöä. Eihän siinä edes orgasmia tulisi, jos vain painettaisiin menemään ilman mitään tunnetta. 

Et voi tietää miltä kumppanistasi tuntuu. Voit luulla että hänellä on tunteita vaikkei olisikaan. Koska se ei konkreettisesti ilmene

Kyllä sen huomaa, onko mukana tunteita vai ei. Ei me naiset ihan niin tyhmiä olla kuin sinä luulet :D

Vierailija
162/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni nainen on neitsyt? Aika harva...

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Meneppä naimisiin sellaisen naisen kanssa...

Minä olen!

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan seksiä ihmisen kanssa, jonka tunnen hyvin ja johon luotan. Sellaisen ihmisen kanssa nain vaikka 4 kertaa päivässä, lähes kaikki fetissit ovat OK, kaikki lelut ovat OK, roolileikit OK, ja mies saa elämänsä kyydit joka kerta, jos tekee minulle saman. Siveellisyys on kaukana, kun seksisuhde minun kanssa alkaa.

Minä en vain halua seksiä tuntemattoman tai puolituntemattoman ihmisen kanssa, enkä seksisuhdetta sellaiseen. Ei yksinkertaisesti kiinnosta eikä sytytä joku tuiki tuntematon mies. Jos mies ei tätä ymmärrä, emme ole sopivia toisilleen." 

Sama. Mitä parempi luottamus, sitä villimpää meno. Luottamus vaatii henkistä yhteyttä, aikaa ja tuntemista. 

Vierailija
164/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä incelit, jotka uhoavat jättävänsä naisen jos tämä ei alistu heti ensimmäisillä treffeillä miehen seksinukeksi. Ihan kuin näillä inceleillä olisi jotenkin paljonkin naisia jonossa :D

Vierailija
165/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan toisen ihmisen ruumiillista kosketusta, mutta keskustelukumppanina ja yhteisen tekemisen kumppanina voisin toimia.

Vierailija
166/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika huvittavaa, että tuo siteeraamasi kommentoija ei ollenkaan mieti sellaista vaihtoehtoa, että hän joutuisi itse toteamaan toisen aivan kamalaksi seksikumppaniksi vakavan ihastumisen jälkeen. Jotkut ihmiset eivät osaa katsoa asioita kuin yhdeltä puolelta."

No en minäkään sellaista vaihtoehtoa ole pitänyt mahdollisena. En vain näe sellaista tilannetta jossa ihminen, johon olen todella ihastunut (tai peräti rakastunut) voisi tuottaa sängyssä pettymyksen. -Se kenelle vastasit

Vierailija
167/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok. 

Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?

Mikä ihme on abstrakti tunne? Ajatukset voi olla abstrakteja ja käsitteet, mutta tunteet on kyllä varsin konkreettinen asia. Kai tunnet niitä kuitenkin? 

Tarkoitin tuolla jotain silmin havaittavaa seksin aikana.

Vierailija
168/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Japanilaiset- ja korealaiset naiset eivät ole samanlaisia huøria kuin Suomen Millat ja Sohvit.

Yksi palstalle kirjoittava, Japanissa viihtyvä nuori mies on moneen kertaan kertonut, miten japanilaisen naisen saa sänkyyn tunnin tuttavuuden perusteella. Kuulemma uusi nainen löytyy joka illaksi. Mutta he ei tietenkään ole helppoja.

Vierailija
169/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Naiset vaativat kunnollisen miehen, mutta eivät itse ole kunnollisia naisia. Ei ihme, että nuoret miehet ovat mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja.

Vierailija
170/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mun aviomies harrastettiin seksiä kun oltiin ensin seurusteltu kuukausi. Ei siis tunnettu, vaan seurusteltu. Tunnettu oltiin pari kuukautta tuossa kohti, ja käyty keskustelu ehkäisystä, mitä tehdään mahdollisen raskauden kohdalla ja testautettu sukupuolitaudit.

Suosittelen lämpimästi kaikille.

Mitä tauteja löytyi?

Vierailija
171/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut ongelma, vaikka haarat ovat pysyneet kiinni useidenkin treffien ajan. En tapaile pikkupoikia, vaan aikuisia miehiä, joille elämässä suunnan näyttää ihan muut asiat kuin munan värähtely. 

Vierailija
172/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nuorilla on vähemmän seksikumppaneita kuin minun nuoruudessani. Ja silloinkin keskiarvo oli reilusti alle 10. Itse olin neitsyt varsin pitkään ja voin kertoa, ettei se minusta yhtään sen parempaa kumppania missään mielessä tehnyt.

-täti-ihminen 1.

Vierailija
173/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset- ja korealaiset naiset eivät ole samanlaisia huøria kuin Suomen Millat ja Sohvit.

Yksi palstalle kirjoittava, Japanissa viihtyvä nuori mies on moneen kertaan kertonut, miten japanilaisen naisen saa sänkyyn tunnin tuttavuuden perusteella. Kuulemma uusi nainen löytyy joka illaksi. Mutta he ei tietenkään ole helppoja.

Kiva tarina, bro.

Vierailija
174/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan suostunut panemaan ennen kuin on vähintään yksi yö ihan vain nukuttu samassa sängyssä. Ei ole ollut ongelma fiksuille miehille. 

Haluatko jotenkin valottaa logiikkaa tuon periaatteen takana?

Minusta hyvinkin järkevän kuuloinen ajatus. Varmasti nuin näkee minkäluonteisesta miehestä on kyse. Pidän mielessä jos joskus niin huono munkki kävisi että vielä miestä olisin vailla.

Fiksu, naista arvostava mies ei vonkaa eikä painosta seksiin. 

Vierailija
175/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?

Mikä ihme on abstrakti tunne? Ajatukset voi olla abstrakteja ja käsitteet, mutta tunteet on kyllä varsin konkreettinen asia. Kai tunnet niitä kuitenkin? 

Oletko arperger, kun et pysty hahmottamaan tunteita ilman jotain "tässä on sinulle rakkaus" tyyppistä konkretiaa? 

Vierailija
176/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko arperger, kun et pysty hahmottamaan tunteita ilman jotain "tässä on sinulle rakkaus" tyyppistä konkretiaa? 

Mitä jos tekisitte oman ketjun tätä jankkausta varten? Keskustelunne ei liity enää millään tavalla itse aiheeseen.

Vierailija
177/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat taas näitä lievästi toksisia sukupuolisteteotypioita. Miehen pitää pyydellä seksiä ja naisen pitää kieltäytyä, kunnes lopulta sinnikäs ritari palkitaan seksillä. Seksi saa heti suhteen alusta kummallisen välinearvon, jota sillä ei 2020-luvulla pitäisi enää olla.

-täti-ihminen

---

Sulla on aika outo käsitys seksistä, jos se on mielestäsi joku hiton palkinto. Normaalisti ihmisille seksi on intiimi tapahtuma, johon tarvitaan muutakin yhteyttä kuin se, että himottaa. Vielä normaalimpaa on se, että seksiin ei painosteta, vaan sitä harrastetaan vasta kun MOLEMMAT ovat siihen aidosti valmiita. Silloin seksi on nautinnollista molemmille eikä sillä ole mitään välinearvoa. 

Ihminen ei ole kone. Välillä tekee mieli, välillä ei. Tuntuu todella oudolta, jos valmius seksiin vaatii vähintään kolmet treffit tai tietyn määrän vieressä

Jos tutustut ventovieraaseen, niin askelmerkit ovat pikkuisen erilaiset kuin jos treffaisit valmiiksi tuttua ihmistä. Totta kai vieraan ihmisen kanssa tutustuminen on hitaampaa!

Vierailija
178/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota tarvitsee edes kysyä, on vielä aivan liian kypsymätön harrastamaan seksiä parisuhdemielessä. 

Et vastaa kun et osaa. Itse en ole kenenkään kanssa ollut joita en olisi rakastanut tai pitänyt paljon.

No sittenhän sinun pitäisi tietää kysymättäkin, miten se tunne seksin aikana ilmenee. Aika outoa olisi ainakin minulle, jos seksi olisi täysin tunteetonta jyystöä. Eihän siinä edes orgasmia tulisi, jos vain painettaisiin menemään ilman mitään tunnetta. 

Et voi tietää miltä kumppanistasi tuntuu. Voit luulla että hänellä on tunteita v

Ei huomaa ellei tunteettomuus tule selkeästi esille. Ilmeisesti sinulla on paljon kokemusta miehistä joille olit vain hetken huvia.

Vierailija
179/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mun aviomies harrastettiin seksiä kun oltiin ensin seurusteltu kuukausi. Ei siis tunnettu, vaan seurusteltu. Tunnettu oltiin pari kuukautta tuossa kohti, ja käyty keskustelu ehkäisystä, mitä tehdään mahdollisen raskauden kohdalla ja testautettu sukupuolitaudit.

Suosittelen lämpimästi kaikille.

Mitä tauteja löytyi?

Ei onneksi kummaltakaan mitään :D 

Vierailija
180/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin liittyy. Nythän puhutaan seksistä ja seksiin liittyy monilla tunteet. Tämä saattaa monilla myös olla syy toimia, kuten ap eli pitää pimppi pöksyissä pidemmälle kuin kolmansille treffeille asti.