Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Suoraan sanoen, naisella on vapaus hypätä sänkyyn ihan koska vaan "kenenkäänvaan" kanssa, ja siitä voi syntyä elinikäinen suhde tai sitten ei. Mutta kannattaako särkeä itsensä tällä tavalla? Tietty, jos haluaa vain random-seksiä ja on luontevaa riisua itsensä nakuksi random muukalaisen edessä ja antaa hra inkogniton hoitaa homma niin mikä ettei! On kuitenkin naisia jotka hakee pitempää suhdetta ja paljon sellaisia joille intiimi tilapäinen seksisuhdekin vaatii luottamusta.
Myös jos seksinharrastuksen aloitusta pidentää, niin huomaa helpommin jos miehellä on esim. narsistinen persoonallisuushäiriö. Narsisteilla ei ole kärsivällisyyttä, he näkevät kanssaihmiset vain tarve-esineinä joihin heillä on välitön käyttöoikeus. Narsistin tunnistaa siitä, että vaikka hän on alussa superromanttinen ja hurmaa sinulta jalat alta ja luulet löytäneesi sukulaissielun, niin siinä vaiheessa kun sanot haluavasi edetä hitaasti seksin suhteen hän saa uhmaikäisen raivarin, tiedät paljastaneesi hänet ja voit ottaa jalat allesi.
Sekä miesten ja naisten pitäisi olla valppaana näiden "ihmiskunnan loiseläjien" varalta. Avainsana on pitää rajoistaan huolta eli sanoa Ei. Ei on psykologien mukaan taikasana joka paljastaa narsistin. Jos narsisti edellyttää sinua ostamaan hänelle kalliita käsilaukkuja tms. ja sanot ei! miten hän reagoi? saako hän raivarin ja manipuloi sinua julistamalla että hänen vaatimustasonsa mies hemmottelee naistaan kalliilla lahjoilla, niin ymmärrä herrantähden häipyä maisemista tai esim. naisilla, jos mies selittää, että jos annat seksiä niin mä rakastun suhun ja sun unelmat käy toteen ja me ollaan ikuisesti yhdessä mutta jos sitä pllua ei heti irtoa niin se on moikka!
Sellainen mies haaveilee naapurin Pertistä, nahlagagotin soittamisesta ja suklaajunasta.
Me ei harrastettu mitään ennen kuin tapailtu joitakin kk. Edelleen yhdessä ollaan, kolme ja puoli vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP:n "kiinnostus hiipui" tarkoittaa? Tapailumies oli kuukausien vedätyksen jälkeen lopulta luovuttanut ja siirtynyt paremman naisen syliin?
Niin, mies vedätti kunnes sai seksiä ja siirtyi seuraavaan uhriin.
Ei vaan AP kertoo että hän pihtasi kunnes mies viimein hiipui paremman naisen syliin.
Seksiä vonkaavat miehet ovat iljettäviä. Ap väisti luodin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Olen saanut sellaisen käsityksen ettei naiset halua kävelytreffejä ja naiset odottavat että mies maksaa kaiken vaikka ettette tätä myönnä
Mistä löydätte nämä naiset? Tuollaisessa tilanteessa on varmasti kyseessä joku elämänhallinnaton ja luottotiedoton, ehkäpä päihdeongelmainen ihminen, joka muutenkin valitsee "kaverinsa" sen mukaan keneltä saa helpoiten rahaa lainaan ilman että tarvitsee koskaan maksaa takaisin. Nämä ovat niitä kuuluisia renttuja, sukupuolestaan riippumatta. Mutta kukaan normaali nainen ei tuollaista harrasta.
Olen kyllä käynyt töissä keskusteluja ja kuunnellut sivusta, että kyllä suurin osa naisista edelleen odottaa että mies maksaa. Ja jokaisilla käymilläni treffeillä nainen on olettanut että minä maks
Niin ja kun minä naisena maksan omani tai jopa molemmat, miehet ovat vähän loukkaantuneet ja olettaneet että minua ei kiinnosta. Että teepä tässä naisena niin tai näin, aina teet väärin.
Ne vaan halus sun jäävän velkaa, jotta voisivat painostaa seksiin. Niitä suututti kun maksoit itse eikä sellaista valta-asemaa heille tullut.
Jostain toisesta kulttuurista. Pohjoismaissa on tyypillistä harrastaa seksiä pian. Siitä on ihan tutkimuksia ja opinnäytetöitäkin tehty. Minusta se on ihan hauska piirre, ettei seksiä oteta niin vakavasti, ja hyvässä hengessä testataan toinen ennen parisuhdetta. Minua on niin harva mies kiinnostanut, ettei ole tullut hyödynnettyä tätä kulttuurillista ominaisuutta, mutta moni kaveri kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä AP:n "kiinnostus hiipui" tarkoittaa? Tapailumies oli kuukausien vedätyksen jälkeen lopulta luovuttanut ja siirtynyt paremman naisen syliin?
Niin, mies vedätti kunnes sai seksiä ja siirtyi seuraavaan uhriin.
Ei vaan AP kertoo että hän pihtasi kunnes mies viimein hiipui paremman naisen syliin.
"Hiipui", siis erkani rauhallisesti elämästä sen toisen naisen sylissä? Eipä olisi AP:llä ollut pitkä ilo parisuhteesta siis, hyvä kun meni mies muualle hiipumaan!
"Olen tapaillut ihan tavisnaisia eikä ole tullut vastaan yhtäkään kuka olisi halunnut maksaa omat kahvinsa "
Miten sinulle on ilmennyt että nämä naiset eivät ole halunneet maksaa omia kahvejaan?
Minä haluan maksaa omat kahvini kyllä, mutta jos mies kokee maksamisen niin tärkeäksi että tarjoutuu maksamaan niin en halua olla epäkohtelias ja myönnyn siihen. Jos et halua maksaa niin älä tarjoudu, koska jos vastapuoli haluaa olla sinulle ystävällinen ja kohtelias niin ei hän kieltäytymällä ala loukkaamaan tunteitasi.