Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
141/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis vuodenkin pituiseen yökylättömyyteen.

Vierailija
142/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo muijien 4B-uhmaikäily on niin noloa.

Seksi kuuluu tapailusuhteeseen. Piste.

Seksiä saadakseen pitää olla valmis sitoutumaan. Tapailu on vain tapailua, ei siinä ole mitään velvoitteita antaa sinulle. 

Onpa toksinen seksikäsitys. Minkä ikäinen olet?

Miksi sitoutuminen on mielestäsi tokstista? Ihan aikuinen olen ja siksi en enää haluaa mitään kädenlämpöistä tapailua, vaan joko ollaan parisuhteessa tai ei olla ollenkaan. 

Yhdyntä kerran päivässä aamuin illoin pitää mielen ja olemuksen virkeänä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon odotellut miehenä vastaavanlaista naista. Kaikki halunneet vaan peuhaamaan, vaikka etsivät pitkäaikaista.

Vierailija
144/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakin nukkuisi paremmin naituna.

Vierailija
145/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten se tunne seksin aikana ilmenee. Kirjoitellaanko rakkausrunoja tms?

Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok. 

Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?

Minulle tunne seksin aikana ilmenee erilaisina nautinnon muotoina. En pysty nauttimaan seksistä, jos siinä ei ole mukana yhtään tunnetta. Olen joskus kokeillut, mutta se meni vain teesketelyksi, jotta sain homman loppumaan. 

Vierailija
146/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tinder... Lähes kaikilla vaan pneminen mielessä. Jos ei se, niin toisesta hyötyminen rahallisesti. Yök mitä touhua.

Vierailija
147/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollaista miestä vaan löydy. Perkule, kun aina vain sen yhden asian perässä. Panisivat toisia miehiä perseeseen ennemmin.

Vierailija
148/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä seksuaalista kemiaa ei synny, jos jompikumpi ei sitä aktiivisesti synnytä. Nuorena introverttimiehenä tuli tuskailtua monesti, kun hyvin alkaneet treffit aina väljähti, kun olin liian pidättyväinen. Homma alkoi toimimaan, kun alkoi aktiivisesti ja määrätietoisesti nostamaan panoksia illan aikana. Toki siinä pitää samalla lukea naisen tuntemuksia, mutta mun kokemus on, että nainen ei jää mitään tuumailuja katselemaan. Sieltä paukkuu kaverikorttia, blokkausta ja ghostausta jos nainen saa päähänsä että mies ei ole täysillä mukana. No miten tämän "täysillä mukana olon" sit todistaa. Tunnelmaa pitää saada koko ajan tiiviimmäksi ja tiiviimmäksi ja harva osaa sen ilman fyysistä kontaktia.

Ja sitten jos mies ylittää jonkun näkymättömän rajan, niin mies on "seksijankkaaja" ja homma lässähtää taas. 

Eli ainakin tämän entisen herrasmiehen on käytäntö ja naiset opettaneet suorapuheiseksi määrätietoiseksi.

Vierailija
149/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tulit paikalle, toinen täti-ihminen! Minä alan tästä hiljalleen väistyä, kun olen nyt virallisesti sedäksi leimattu, kun uskalsin huomauttaa ketjun toksisuudesta. Tuntuu, että maailma on ylipäätään nykyään konservatiivisempi paikka kuin meidän nuoruudessamme. 

-täti-ihminen 1.

Vierailija
150/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle rakkaus=runojen kirjoittaminen? Ok. 

Ei tietenkään, kysyinkin miten se seksin aikana ilmenee. Vai eikö se ilmene mitenkään muuten kuin abstraktina tunteena?

Mikä ihme on abstrakti tunne? Ajatukset voi olla abstrakteja ja käsitteet, mutta tunteet on kyllä varsin konkreettinen asia. Kai tunnet niitä kuitenkin? 

Vierailija
151/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo muijien 4B-uhmaikäily on niin noloa.

Seksi kuuluu tapailusuhteeseen. Piste.

Tämä.

Minä potkin pihtaavan naisen ulos pakkaseen.

Samoin. Pihtaavat naiset eivät ala toteuttamaan miehen fantasioita tai edes fetissejä edes suhteen muuttuessa vakavaksi. Eivät ne ota miehen nautintoa huomioon.

Vierailija
152/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pihtaa tavatessa, on paljon suurempi todennäköisyys, että pihtaa jatkuvasti myös pitkässä suhteessa. Elämä on niin lyhyt, ettei miehen kannata jäädä roikkumaan ja odottamaan, mitenhän tässä käy. Mies tekee itsensä kannalta parhaiten, kun rupeaa pian katselemaan, onko aidan takana ruoho vihreämpää. 

Naiselle, joka sellaista miestä odottaa, helposti käy, ettei löydä koskaan, mutta jos onnistuu, saa sellaisen vätyksen, jota ei halua saada. Kummassakin tapauksessa kulkee onnensa ohi. Kynis.mies

Niinpä. Minulle seksi on hyvin tärkeä ja luonteva asia, nautinnollinen aktiviteetti, eikä mikään salainen kylmänarka kukka, joka pitää viimeiseen asti varjella. Minulle ei kelpaisi kumppaniksi sellainen, joka ajattelee asiasta hyvin eri tavoin.

Vierailija
153/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Aivan sama mitä sanoo, ei kuitenkaan uskota.

Nainen luottaa automaattisesti hyvin pukeutuvaan, komeaan mieheen.

Taviksella ei ole mitään jakoa

Vierailija
154/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan vähän kaikesta. Tinderistä tuskin löytyy. Meillä oli varmaan kymmenennet treffit ennenkuin edes pystyttiin "yökyläilemään" kun jännitti niin kovin että ei seissyt vaikka daami olis halunnut jo kolmansilla, ajattelin että se oli siinä, mutta olikin fiksu mimmi, ei ottanut turhia paineita ja sai jotenkin minutkin vakuutettua ettei oo maailmanloppu vaikka siltä aluksi tuntuikin, nyt onnellisesti 15 vuotta yhdessä.

Minusta oli suorastaan imartelevaa kun miestä ensimmäisellä kerralla jännitti niin kovasti että sitten peli ei toiminutkaan. Ja hyvää kannatti kyllä odottaa, me myös nyt pian 15v yhdessä ja seksielämä on aivan valtavan hienoa. 

Vierailija
155/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuota tarvitsee edes kysyä, on vielä aivan liian kypsymätön harrastamaan seksiä parisuhdemielessä. 

Et vastaa kun et osaa. Itse en ole kenenkään kanssa ollut joita en olisi rakastanut tai pitänyt paljon.

No sittenhän sinun pitäisi tietää kysymättäkin, miten se tunne seksin aikana ilmenee. Aika outoa olisi ainakin minulle, jos seksi olisi täysin tunteetonta jyystöä. Eihän siinä edes orgasmia tulisi, jos vain painettaisiin menemään ilman mitään tunnetta. 

Et voi tietää miltä kumppanistasi tuntuu. Voit luulla että hänellä on tunteita vaikkei olisikaan. Koska se ei konkreettisesti ilmene niin mies voi sinua jyystää ilman että rakastaa sinua. Eikö masturbointi onnistu vai onko siinä itserakkaus se orgasmin mahdollistaja?

Vierailija
156/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää löytää mies, joka etsii muutakin kuin vain seksiä. Sinun pitää löytää mies, joka pitää sinusta paljon, niin paljon, että ajattelee, että haluaa ehkä seurustella kanssasi. 

Seksiä heti vonkaavat kannattaa ohittaa. 

Lienee aika harvassa miehet jotka tietävät haluavansa seurustella tietyn naisen kanssa, jos seksiä ei ole ollut. Sitten kun sänkyyn lopulta mennään mies toteaakin ettei olekaan riittävää kemiaa sillä puolella ja mieli muuttuu.

No, tuohon tilanteeseen en todellakaan halua joutua. Itse olen ihastunut ja he toteavat sänkykokemuksen jälkeen, että ei kiitos. Kokeilkoon jonkun muun kanssa. 

Minäkin ajattelin aikanaan tapaillessani ensimmäisen kerran, että se riittää mitä minun ja

Aika huvittavaa, että tuo siteeraamasi kommentoija ei ollenkaan mieti sellaista vaihtoehtoa, että hän joutuisi itse toteamaan toisen aivan kamalaksi seksikumppaniksi vakavan ihastumisen jälkeen. Jotkut ihmiset eivät osaa katsoa asioita kuin yhdeltä puolelta.

Vierailija
157/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon odotellut miehenä vastaavanlaista naista. Kaikki halunneet vaan peuhaamaan, vaikka etsivät pitkäaikaista.

Itse haluan mielellään aika nopeasti ihan siitä syystä, että kun mies kuitenkin lemppaa seksin jälkeen, se sattuu sitä vähemmän mitä vähemmän aikaa on tunnettu.

Vierailija
158/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs se yksi pappi satuhäissä tuumasikaan? Jotenkin niin, että mies on kuin sähkökiuas, joka lämpenee napista painamalla, mutta nainen on puulämmitteinen kiuas, jota pitää lämmitellä pidempään ennen kuin on valmis. 

Aika osuva tiivistys miesten ja naisten välisistä eroista. Toki joukkoon mahtuu myös muutama täti-ihminen, joka on tuota sähkökiuasmallia. 

Vierailija
159/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun aviomies harrastettiin seksiä kun oltiin ensin seurusteltu kuukausi. Ei siis tunnettu, vaan seurusteltu. Tunnettu oltiin pari kuukautta tuossa kohti, ja käyty keskustelu ehkäisystä, mitä tehdään mahdollisen raskauden kohdalla ja testautettu sukupuolitaudit.

Suosittelen lämpimästi kaikille.

Vierailija
160/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka moni nainen on neitsyt? Aika harva...

Lähes jokainen parikymppinen ja kolmekymppinen nainen on Suomessa ollut yli 10 miehen pantavana.

Meneppä naimisiin sellaisen naisen kanssa...