Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
81/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tyytyisi pihtariin pitkässäkään suhteessa?

Mies katsokoon peiliin jos kumppani menettää mielenkiintonsa seksiin.

Hyvään seksiin ei kyllästy, mutta siihen todellakin, että mies käyttää naisen vartaloa masturbointiin. 

Ja jos arki on miehen vittuilua ja velvollisuuksien laiminlyöntiä, mies saa peräti kenkää.

Ei naisen paneminen ole mitenkään masturbaatiota,

on se sitä naisten mielestä jos mies ei sen lisäksi että itse tyydyttyy niin näe erikseen vaivaa sen eteen että myös nainen tyydyttyy jos naisen pillu on viallinen eikä orgasmia normi session aikana saa.

Vierailija
82/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitkän parisuhteen etsiminen olisi ristiriidassa sen kanssa, että haluaa harrastaa seksiä nopeasti?

Itse olen jokaisen kumppanini kanssa harrastanut seksiä ekoilla treffeillä, koska kemia oli ilmeistä ja molemminpuolista.

Kainostelijoiden tapailusta ei ole koskaan seurannut minulle mitään hyvää.

Jokaisen kumppanin kertookin hyvin sen, että sinulla ei ole ollut pitkää parisuhdetta. Ehkä juuri siksi, että tunneyhteys on jäänyt rakentamatta ja suhde on perustunut pelkkään fyysiseen vetovoimaan. 

On ollut, ja on nytkin. :)

Eli petät kumppaniasi, kun sinulla on useita kumppaneita pitkässä parisuhteessa. Eipä yllätä, jos et pysty himojasi edes yksien treffien ajan hillitsemään. 

Vierailija
84/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on se, saatko miehen tuntemaan itsensä halutuksi, vaikka seksiä ei olisi tiedossa vielä toisilla tai kolmansillakaan treffeillä. Itselläni ainakin kiinnostus lopahtaa, jos en koe olevani naisen silmissä haluttava. Sillä ei ole sinänsä merkitystä kuinka kauan siihen ensimmäiseen seksikertaan menee. Toki aika selkeä merkki haluttavuudesta on, jos siihen seksiin päädytään niillä toisilla tai kolmansilla treffeillä, mutta voi sen haluamisen osoittaa muinkin keinoin.

Jos on kiinnostunut, sen toki osoittaa. Halut tulee sitten ihastumisen myötä, mutta tuollaista kuvailemaasi halua en kyllä koe. Ehkä enemmän miesten ominaisuus? 

Vierailija
85/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitkän parisuhteen etsiminen olisi ristiriidassa sen kanssa, että haluaa harrastaa seksiä nopeasti?

Itse olen jokaisen kumppanini kanssa harrastanut seksiä ekoilla treffeillä, koska kemia oli ilmeistä ja molemminpuolista.

Ihmiset ovat erilaisia. Kyse ei ole kainostelusta, vaan siitä, että kaikki eivät syty nappia painamalla niin kuin sinä. Moni tarvitsee pohjalle tunnesidettä, luottamusta jne. ennen kuin haluaa seksiä. Itse en pysty kuvittelemaan edes riisuutumista täysin tuntemattoman ihmisen edessä. Puhumattakaan, että antaisin hänen kosketella minua. 

Kuvailet juuri sellaisen kainostelun, mihin viittaan. Tässä ei ole mitään pahaa, vaan kyse on yhteensopivuudesta. Koska en halua seurustella sinunlaisesi ihmisen kanssa, tapailen vain naisia, joiden kanssa on jo ollut hyvää seksiä.

Vierailija
86/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat taas näitä lievästi toksisia sukupuolisteteotypioita. Miehen pitää pyydellä seksiä ja naisen pitää kieltäytyä, kunnes lopulta sinnikäs ritari palkitaan seksillä. Seksi saa heti suhteen alusta kummallisen välinearvon, jota sillä ei 2020-luvulla pitäisi enää olla.

-täti-ihminen

---

Sulla on aika outo käsitys seksistä, jos se on mielestäsi joku hiton palkinto. Normaalisti ihmisille seksi on intiimi tapahtuma, johon tarvitaan muutakin yhteyttä kuin se, että himottaa. Vielä normaalimpaa on se, että seksiin ei painosteta, vaan sitä harrastetaan vasta kun MOLEMMAT ovat siihen aidosti valmiita. Silloin seksi on nautinnollista molemmille eikä sillä ole mitään välinearvoa. 

Ihminen ei ole kone. Välillä tekee mieli, välillä ei. Tuntuu todella oudolta, jos valmius seksiin vaatii vähintään kolmet treffit tai tietyn määrän vieressä

Ihminen ei ole kone. Kaikilla ei herää himot ilman tunneyhteyttä. Taitaa täti-ihminen olla teinipoika, kun ei tajua, että seksi ei kaikille ole vain mekaaninen suoritus, vaan suuri osa ihmisistä haluaa siihen mukaan myös tunnetta. 

Vierailija
87/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvään seksiin ei kyllästy, mutta siihen todellakin, että mies käyttää naisen vartaloa masturbointiin. 

Ja jos arki on miehen vittuilua ja velvollisuuksien laiminlyöntiä, mies saa peräti kenkää.

Eikö olisi vain reilumpaa todeta ketään syyttelemättä, että halut eivät aina mene yksiin? Haluttomuutta on monenlaista, eikä vika läheskään aina ole kumppanissa. Ehkä miehenkin on syytä miettiä, mitä suhteesta saa, jos seksiä ei ole, ja kumppanin mielestä miehen yksinään täytyy katsoa peiliin.

-se täti-ihminen.

Vierailija
88/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen kumppanin kertookin hyvin sen, että sinulla ei ole ollut pitkää parisuhdetta. Ehkä juuri siksi, että tunneyhteys on jäänyt rakentamatta ja suhde on perustunut pelkkään fyysiseen vetovoimaan. 

Eli petät kumppaniasi, kun sinulla on useita kumppaneita pitkässä parisuhteessa. Eipä yllätä, jos et pysty himojasi edes yksien treffien ajan hillitsemään. 

Palstan luetun ymmärtämisen taso on kyllä jotakin aivan järkyttävää.

Vierailija
89/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitää löytää mies, joka etsii muutakin kuin vain seksiä. Sinun pitää löytää mies, joka pitää sinusta paljon, niin paljon, että ajattelee, että haluaa ehkä seurustella kanssasi. 

Seksiä heti vonkaavat kannattaa ohittaa. 

Lienee aika harvassa miehet jotka tietävät haluavansa seurustella tietyn naisen kanssa, jos seksiä ei ole ollut. Sitten kun sänkyyn lopulta mennään mies toteaakin ettei olekaan riittävää kemiaa sillä puolella ja mieli muuttuu.

Vierailija
90/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia. Kyse ei ole kainostelusta, vaan siitä, että kaikki eivät syty nappia painamalla niin kuin sinä. Moni tarvitsee pohjalle tunnesidettä, luottamusta jne. ennen kuin haluaa seksiä. Itse en pysty kuvittelemaan edes riisuutumista täysin tuntemattoman ihmisen edessä. Puhumattakaan, että antaisin hänen kosketella minua. 

Kuvailet juuri sellaisen kainostelun, mihin viittaan. Tässä ei ole mitään pahaa, vaan kyse on yhteensopivuudesta. Koska en ha

Kainostelu on jotain ihan muuta kuin sitä, ettei syöksy jokaisen treffikumppanin kanssa heti sänkyyn. Se on lähinnä normaalia, että ihmisellä on kyky asettaa rajat eikä seksihimot ole niin pakottavat, ettei pysty yhtään odottamaan. 

Vierailija
91/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli petät kumppaniasi, kun sinulla on useita kumppaneita pitkässä parisuhteessa. Eipä yllätä, jos et pysty himojasi edes yk

Niin näyttää olevan, kun otit tuon kirjaimellisesti :D 

Vierailija
92/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielelläni teinipoika, jos sillä viitataan siihen, että olen koko elämäni ajan harrastanut seksiä ainoastaan silloin kun itse haluan ja siitä syystä että itse haluan, täysin riippumatta siitä olenko ekoilla vai kymmenensillä treffeillä.

- täti-ihminen.

Vierailija
93/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet juuri sellaisen kainostelun, mihin viittaan. Tässä ei ole mitään

Minulle kainostelu on sitä, ettei pysty edes kuvittelemaan riisuutuista täysin tuntemattoman ihmisen edessä. Sillä, miten sinä määrittelet kainostelun tai olet määrittelemättä sen, ei ole oleellista.

Vierailija
94/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi vain reilumpaa todeta ketään syyttelemättä, että halut eivät aina mene yksiin? Haluttomuutta on monenlaista, eikä vika läheskään aina ole kumppanissa. Ehkä miehenkin on syytä miettiä, mitä suhteesta saa, jos seksiä ei ole, ja kumppanin mielestä miehen yksinään täytyy katsoa peiliin.

-se täti-ihminen.

Setä-ihminen? 

Vierailija
95/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo muijien 4B-uhmaikäily on niin noloa.

Seksi kuuluu tapailusuhteeseen. Piste.

Vierailija
96/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailet juuri sellaisen kainostelun, mihin viittaan. Tässä ei ole mitään pahaa, vaan kyse on yhteensopivuudesta. Koska en halua seurustella sinunlaisesi ihmisen kanssa, tapailen vain naisia, joiden kanssa on jo ollut hyvää seksiä.

---

Miksi ajattelet, että seksi ei voi olla hyvää, jos siinä on mukana myös tunteita eikä pelkkää fyysistä vetovoimaa? 

Vierailija
97/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.

Vierailija
98/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mielelläni teinipoika, jos sillä viitataan siihen, että olen koko elämäni ajan harrastanut seksiä ainoastaan silloin kun itse haluan ja siitä syystä että itse haluan, täysin riippumatta siitä olenko ekoilla vai kymmenensillä treffeillä.

- täti-ihminen.

Ei sillä siihen viitattu. Ihan viitattiin siihen, että sinulle on mahdotonta tajuat, että kaikki eivät ole niin kuin sinä ja suurelle osalle seksi on paljon muutakin kuin pelkkä akti. 

Vierailija
99/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen paneminen ole mitenkään masturbaatiota,

Jos seksi on sinulle vain naisen panemista, on aika turha ihmetellä, miksi sitä kumppania ei haluta. 

Eli mies panee naista. Mitä muuta miehen pitää tehdä että nainenkin nauttii?

Vierailija
100/868 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista on se, saatko miehen tuntemaan itsensä halutuksi, vaikka seksiä ei olisi tiedossa vielä toisilla tai kolmansillakaan treffeillä. Itselläni ainakin kiinnostus lopahtaa, jos en koe olevani naisen silmissä haluttava. Sillä ei ole sinänsä merkitystä kuinka kauan siihen ensimmäiseen seksikertaan menee.

Tämähän se tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän