Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
781/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä otin naista kädestä, toisilla suudeltiin. Vajaat kaksi kuukautta tapailtiin kerran-pari viikossa ennen seksiä. Siitä vielä kuukausi ennen yökyläilyä. Vuoroviikkovanhemmuus ja työkiireet ja -matkat pitivät tutustumisen vähän hitaampana.

M51

Vierailija
782/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihminen viehättyy tai ei viehäty toisesta millisekunneissa. Itsekin tiedän ensi silmäyksellä, haluanko/tulenko haluamaan miestä vai en. 

Sitten on nämä traumatisoituneet naiset, joilla on ikäviä kokemuksia tai itsetunto-ongelmia. Ilmeisesti he kirjoittelevat tässä ketjussa ja selittelevät, kuinka pitää olla varovainen miesten suhteen. Ehkä joo, jos on huono ihmistutka. Muissa tapauksissa kyse on lähinnä omista estoista eikä seksiä haluava mies halua silloin jäädä kokeilemaan, onnistaako kuudensilla treffeillä.

Olen omakohtaisesti huomannut, että seksiä kannattaa harrastaa heti kun kemiat kohtaavat. Muu yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa. Miksi ei nauttisi seksistä siinä samalla. Mitään traumoja ei itselleni ole jäänyt, vaikka olen ehtinyt tutustua lukuisiin miehiin ennen nykyisen kullan löytämistä. Seksi on hauskaa. Mikä hitto ihmisiä vaivaa nyk

Kysyhän niiltä tutkijoilta miksi homma ei toimi minun kohdallani näin? Lukemattomien muiden naisen kohdalla? Miksi olet muita naisia kohtaan noin vihainen ja ikävä? 

Niin, ei siihen oikeastaan löydy juuri muuta syytä kuin, että kirjoittaja on oikeasti mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään jaksa tuollaista pelaamista, että vaikka molemminpuolista halua ja mahdollisuus seksiin olisi, pitää sitten kuitenkin odotuttaa. Ei sovi minun arvoihini tuollainen, joten ihan mielelläni jätän nämä pelinaiset muille.

Tuollaisesta pelailusta juuri tulee narsisti-vibat. Jos kumpikin haluaa, niin miksi kieltäytyä? Tulee mieleen, että tällainen henkilö käyttää seksiä vallankäytön välineenä myöhemminkin.

Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis. 

Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät

Huolit vain naisen, jolla on alusta asti turvallinen olo seurassasi ilman mitään todisteita? Joko haluat sinisilmäisen tai jopa tyhmän naisen tai sitten kuvittelet luonnostasi säteilevän jotain yliluonnollista turvaa.

Järki nyt päähän.

Järki taitaa tuollakin miehellä olla siellä alapäässä. 

Vierailija
784/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestille 780. Kiitos. Olipa mielenkiintoinen kommentti! Voi hyvin olla, että kun naiset ovat vasta nyt, alle 100 vuoden aikana saaneet itsenäisyytensä ja itsemääräämisoikeutensa, heidän on ollut pakko omaksi turvakseen, "heikoimpina astioina" kehittää psykologinen silmänsä.

Luin jostain että kun on ihmetelty, että miksi juutalaisista on kohonnut niin paljon merkittäviä psykologeja esim. Sigmund Freud, Victor Franklin, Noam Chomsky, Erich Fromm jne. Niin vastaus oli myös siinä että juutalaiset ovat historiansa aikana olleet monesti enemmän tai vähemmän ns. "väärässä paikassa" ja joutuneet luovimaan erilaisten vallanpitäjien parissa, jotka ovat suhtautuneet heihin epäluuloisesti ja vihamielisesti kansana.

Myös se, että seksi on ollut miehille aina ns. "turvallista" mutta naisille usein "vaarallista" koska nainen on se joka on tullut raskaaksi ja raskaana oleva nainen on aina suojaton. Muinaisina aikoina ennen modernia lääketiedettä itse raskaus oli uhkapeliä ja lapsen ja äidin selviytyminen oli hyvin pitkälle miehestä kiinni, jäikö mies suojelemaan vaimoaan ja tulevaa lastaan. Nainen oli miehestään täysin riippuvainen, siksi naisella ei ollut varaa olla huolimaton näissä asioissa kenet valitsee parittelukumppanikseen.

Nykyään se ei tietenkään enää ole näin mutta meidän ikiaikaiset  vaistomme eivät tiedä sitä. Ne ovat "luolamiesajoilta".

Vierailija
785/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavaahan noita seksijooseppeja on seuloa, mutta ihan samoissa deittiapeissa ne kaikki ovat eikä se näy naamasta. Treffeillä sen usein vasta näkee, elleivät sitten paljasta aikeensa jo viesteissä. 

Vierailija
786/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se ikuinen kysymys että miksi miehet haukkuu naisia kun ovat muka liian helppoja mutta samalla suuttuvat kun eivät itse heti saa. Ikuinen mysteeri tuo mies🤔

Vierailija
787/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin ihan vaan Tinderistä. Hän ei "odottanut" yökyläilyä tai seksiä heti, joskin itse olisin voinut seksiä hänen kanssaan harrastaakin. Taidettiin neljännellä kerralla tavata hänen luonaan, jolloin oli myös seksiä. Ei yhtään liian aikaisin mielestäni.

Vierailija
788/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se ikuinen kysymys että miksi miehet haukkuu naisia kun ovat muka liian helppoja mutta samalla suuttuvat kun eivät itse heti saa. Ikuinen mysteeri tuo mies🤔

No ne kuvittelee olevansa niin mahtavia ja spesiaaleja, että nainen joka ei koskaan mene ensitreffeillä sänkyyn meneekin juuri heidän kanssaan omista periaatteista tinkien. Voi se joskus noin ollakin. Usein vaan henkilö, joka on valmis seksiin heti ensitapaamisella, on tehnyt niin ennenkin. Sitähän nuo miehet eivät tajua. 

Vierailija
789/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo muijien 4B-uhmaikäily on niin noloa.

Seksi kuuluu tapailusuhteeseen. Piste.

4B "muijat" eivät edes tapaile ketään. Tietäisit sen, jos olisit lukenut asiasta.

Tapailu on treffailua, jolloin kuulostellaan olisiko joku sopiva seurustelukumppaniksi. Seksi ei kaikilla siihen tutustumiseen todellakaan kuulu, vaan se kuuluu vasta kun ollaan siinä parisuhteessa sitoutuneina. Ja ei, se että seksiä saadakseen julistaa toisilla treffeillä että nythän me ollaan jo parisuhteessa ei ole se etenemistapa heidän kanssaan. Se on huijaamista ja moni sen huomaakin. Aito tutustuminen on aitoa kiinnostusta tehdä tapailusta seurustelusuhde, kun aikanaan kumpikin on sitä mieltä. Seuransa saa päättää jokainen, jos haluaa seksiä heti tuntemattomien kanssa, se kannattaa ilmaista ja toinen joko on samaa mieltä tai ei ole. Jos ei ole niin eri teille. 

Vierailija
790/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mä ainakin haluan ihan naisena mahdollisimman nopeasti kiinnostavan miehen pöksyihin. Kai mä olen sitten huono ja moraaliton ihminen.

Mulle seksi on niin olennainen osa parisuhdetta, että haluan testata nopeasti miltä se tuntuu uuden kumppaniehdokkaan kanssa. Seksi yleensä myös murtaa mukavasti jään, jolloin jatkossa olo miehen kanssa on helpompaa.

Vierailija
791/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Mä ainakin haluan ihan naisena mahdollisimman nopeasti kiinnostavan miehen pöksyihin. Kai mä olen sitten huono ja moraaliton ihminen.

Mulle seksi on niin olennainen osa parisuhdetta, että haluan testata nopeasti miltä se tuntuu uuden kumppaniehdokkaan kanssa. Seksi yleensä myös murtaa mukavasti jään, jolloin jatkossa olo miehen kanssa on helpompaa.

Et ole huono tai moraaliton ihminen <3 

Ihmiset vaan ovat erilaisia. Konflikti syntyy siitä, kun kaksi eri tavoin ajattelevaa kohtaavat. Mielestäni typerää leimata hitaasti etenevät estoisiksi ja frigideiksi tai nopeasti etenevät jakorasioiksi tai l o rtoiksi. Kyse kun on siitä, etteivät ajatusmaailmat kohtaa. Onko se sitten hyvä lähtökohta parisuhteelle, ehkä ei. Sitten voi miettiä onko toinen niin kiinnostava, että on valmis joustamaan. Tuossa nyrkkisääntönä toki se, ettei sitä hitaammin lämpeävää tule missään nimessä painostaa seksiin, se ei ole koskaan ok. Parempi todeta että nyt ei natsaa, mutta ilman estoiseksi syyttämistä. Voi toki olla hankalaa kertoa toiselle, että toivoisin seksiä nopeammin, ilman että se kuulostaa loukkaavalta hänen korvissaan. Moni kyllä ymmärtää tuon kohteliaasti ilmaistuna. 

Toivottavasti kohdallesi sattuu samoin kanssasi ajattelevia <3 Ellet sitten ole jo parisuhteessa. 

Vierailija
792/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskristillisissä piireissä puolet elämästäni olleena lähes keski-ikäisenä miehenä mulle on ollut normaalia, että seksiä vasta avioliitossa. Nyt en enää vuosikausiin ole ollut naimisissa enkä kristitty. Sellainen tapa on kuitenkin jäänyt päälle, että vasta suhteen pitkälle edettyä. En pystyisi yhden yön juttuihin, ja itsestään selvää on, että ei ruveta ekoilla treffeillä vonkaamaan. Oon joidenkin kavereidenkin mielestä outo, ja koen miesten pimpeistä puhumiset ja naisten arvostelemiset aika vaivaannuttaviksi. Kyse ei ole koskaan ollut siitä, ettei vientiä olisi ollut, on vieläkin. Jokainen tavallaan, eikä toisille aleta omia tapoja tuputtamaan. Mutta mulle kyllä tuputetaan, että panna pitäisi. :D

Vierailija
793/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

Kaikki naiset? Samat naiset? 

Todellakin, hyvin outoa. Päättelyä.

Vierailija
794/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

En ihan oikeasti voi uskoa, että miehet kokevat tunteiden rakentamisen ja tutustumisen hyväksikäyttönä. Siinä tutustuessahan pedataan juuri sitä, että tälle ihmiselle ehkä haluan tarjota kalliin ravintolan koko menun loppuelämäni ajan. Selvitetään, että viihdyttäisiinkö siellä ravintolassa yhdessä, vai onko toinen lähdössä sinne kanssani vain ruoan takia, ja minun seurani on hänelle yks ja hailee tai jopa häiriötekijä. Se yhden yön juttu saa haaleaa hampurilaista ja vettyneitä ranskanperunoita. 

Vierailija
795/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, joka tykkää seksistä ja suhtautuu siihen luontevasti, ei arkaile miehiä, ei ole misogyynikko, ei häpeile kehoaan ja arvostaa nautintoa, vastaavasti on parisuhdeainesta.

Juuri näin. Tällaisen naisen aikanaan löysin (ja heti päädyttiin sänkyyn). Sen jälkeen onkin oltu yhdessä kohta 20 vuotta ja edelleen meillä on hyvä ja vireä seksielämä. Ja molemmat ovat ehdottoman uskollisia ja haluavat ollakin sellaisia. Ei se että seksiä on nopeasti tarkoita siis myöskään sitä että ei voisi haluta suhteessa olla ehdottomasti vain sen yhden kanssa.

Ei tietenkään tarkoita. Siitä huolimatta teidän suhteenne on hyvin poikkeuksellinen. 20 v  uskollista hyvää elämää alkaa olla kunnioitettavaa.

Hyvin harvinaista myös. Tavanomaisempaa on, että aina tiet erkanevat seuraavana aamuna - 10 v kuluttua. Jos tätä ei halua, ei pääsääntöisesti kannata testata jokaisen kanssa. 

Vierailija
796/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloiva mies, klassinen esimerkki.. Vakuuttelee, että nainen on estoinen,  naisella on huono itsetunto tai nainen pelkää traumaattisesti miehiä - vain koska nainen ei suostu heti hetken huviksi. Jotkut näistä saalistavat mieluiten nuoria tai helposti johdateltavissa olevia, heikommassa asemassa olevia. Jotkut vain käyttävät.

Jatka pysähtymättä seuraavaan ruutuun, jos et etsi sellaista. Jos tunnistat itsesi rikkinäiseksi tai sinulla on huono itsetunto, juokse. 

Vierailija
797/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloiva mies, klassinen esimerkki.. Vakuuttelee, että nainen on estoinen,  naisella on huono itsetunto tai nainen pelkää traumaattisesti miehiä - vain koska nainen ei suostu heti hetken huviksi. Jotkut näistä saalistavat mieluiten nuoria tai helposti johdateltavissa olevia, heikommassa asemassa olevia. Jotkut vain käyttävät.

Jatka pysähtymättä seuraavaan ruutuun, jos et etsi sellaista. Jos tunnistat itsesi rikkinäiseksi tai sinulla on huono itsetunto, juokse. 

Vonkaavien miesten kanssa pitää olla yhtä paha tai pahempi. Pitää käyttää niitä ja jättää kuin roskan. Niin ne naisille tekevät. Potut pottuina. Jos on huonoja kokemuksia, älä lähde manipuloivan ja syyllistävän miehen matkaan, siitä seuraa vain sydänsurua. 

Vierailija
798/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu aivan tapauksesta,  tilanteesta ja kemiasta milloin päädytään sänkyyn. Nopeimmillaan ollaan vasta esitelty toisemme seksin jälkeen.  Hitaimmillaan mennyt kuukausia. Kaikista vaihtoehdoista voidaan päätyä myös hyvään ja kestävään parisuhteeseen. Antakaa tunteiden toimia. 

Vierailija
799/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö kylpylä toka treffeiksi? Jos on ilmaisliput? Saisko vielä kyydinkin? Mitä muuta sais?

Vierailija
800/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestille 780. Kiitos. Olipa mielenkiintoinen kommentti! Voi hyvin olla, että kun naiset ovat vasta nyt, alle 100 vuoden aikana saaneet itsenäisyytensä ja itsemääräämisoikeutensa, heidän on ollut pakko omaksi turvakseen, "heikoimpina astioina" kehittää psykologinen silmänsä.

Luin jostain että kun on ihmetelty, että miksi juutalaisista on kohonnut niin paljon merkittäviä psykologeja esim. Sigmund Freud, Victor Franklin, Noam Chomsky, Erich Fromm jne. Niin vastaus oli myös siinä että juutalaiset ovat historiansa aikana olleet monesti enemmän tai vähemmän ns. "väärässä paikassa" ja joutuneet luovimaan erilaisten vallanpitäjien parissa, jotka ovat suhtautuneet heihin epäluuloisesti ja vihamielisesti kansana.

Myös se, että seksi on ollut miehille aina ns. "turvallista" mutta naisille usein "vaarallista" koska nainen on se joka on tullut raskaaksi ja raskaana oleva nainen on aina suojaton. Muinaisina aikoina ennen modernia lääketiedettä

Ei kannata tuudittautua ajatukseen, että nykyaikana ei enää tarvitse vaistojaan, eikä tarvitse miettiä kenet ottaa parisuhteeseen. Uutisia kun lukee, pistää ihmettelemään miksei naiset niitä vaistojaan kuuntele. On myös näitä traumatisoituneita miehiä. Jotkut heistä  käyttäytyvät ihan eri tavalla kuin traumatisoituneet naiset.

Joistakin ketjun kommenteista vahvistui ajatus siitä, että naisten todellakin kannattaisi välttää satunnaisia tuttavuuksia ja satunnaisia seksikontakteja, jos ei halua ennenpitkää traumatisoitua ja joutua fyysisesti vahingoitetuksi.Tai lopullisesti hiljennetyksi. Paljon harvinaisempaa, mutta eikö jokainen tapaus ole liikaa?

Onkohan siitä nyt 10v kun poliisi varoitteli naisia ryyppäämästä liikaa/lähtemästä tuntemattomien (miesten) mukaan/välttämään yksin liikkumista pimeän aikaan tietyillä alueilla?

Vastaanotto oli outo. Tuli hirveä poru siitä, että naiset kyllä saavat ryypätä jos haluavat, yhtä hyvin kuin miehet. Naiset valitsevat itse seuransa, ei saa holhota. Naisella on oikeus liikkua missä haluaa, eikä kellään miehellä ole lupa koskea. Eikä poliisi saa syyllistää uhreja. 

Poliisi jakoi turvaohjeet siksi, että naisia oli joutunut seksuaaliväkivallan uhriksi näissä tilanteissa. Poliisi kehotti naisia käyttämään omaa harkintakykyään turvallisuutensa takia. Omaa järkeä käyttämällä riski pienenisi paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän