Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
761/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihminen viehättyy tai ei viehäty toisesta millisekunneissa. Itsekin tiedän ensi silmäyksellä, haluanko/tulenko haluamaan miestä vai en. 

Sitten on nämä traumatisoituneet naiset, joilla on ikäviä kokemuksia tai itsetunto-ongelmia. Ilmeisesti he kirjoittelevat tässä ketjussa ja selittelevät, kuinka pitää olla varovainen miesten suhteen. Ehkä joo, jos on huono ihmistutka. Muissa tapauksissa kyse on lähinnä omista estoista eikä seksiä haluava mies halua silloin jäädä kokeilemaan, onnistaako kuudensilla treffeillä.

Olen omakohtaisesti huomannut, että seksiä kannattaa harrastaa heti kun kemiat kohtaavat. Muu yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa. Miksi ei nauttisi seksistä siinä samalla. Mitään traumoja ei itselleni ole jäänyt, vaikka olen ehtinyt tutustua lukuisiin miehiin ennen nykyisen kullan löytämistä. Seksi on hauskaa. Mikä hitto ihmisiä vaivaa nykyään, kun on näin estoinen meininki. Tällaista k

Kysyhän niiltä tutkijoilta miksi homma ei toimi minun kohdallani näin? Lukemattomien muiden naisen kohdalla? Miksi olet muita naisia kohtaan noin vihainen ja ikävä? 

Vierailija
762/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan ihminen viehättyy tai ei viehäty toisesta millisekunneissa. Itsekin tiedän ensi silmäyksellä, haluanko/tulenko haluamaan miestä vai en. 

Sitten on nämä traumatisoituneet naiset, joilla on ikäviä kokemuksia tai itsetunto-ongelmia. Ilmeisesti he kirjoittelevat tässä ketjussa ja selittelevät, kuinka pitää olla varovainen miesten suhteen. Ehkä joo, jos on huono ihmistutka. Muissa tapauksissa kyse on lähinnä omista estoista eikä seksiä haluava mies halua silloin jäädä kokeilemaan, onnistaako kuudensilla treffeillä.

Olen omakohtaisesti huomannut, että seksiä kannattaa harrastaa heti kun kemiat kohtaavat. Muu yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa. Miksi ei nauttisi seksistä siinä samalla. Mitään traumoja ei itselleni ole jäänyt, vaikka olen ehtinyt tutustua lukuisiin miehiin ennen nykyisen kullan löytämistä. Seksi on hauskaa. Mikä hitto ihmisiä vaivaa nykyään, kun on näin estoinen meininki. Tällaista k

Viehättyminen ja yhteensopivuus ovat tosiaankin eri asioita. Joillekin sen yhteensopivuuden pitää olla ensin selkeää, sitten vasta seksi. Ikävistä kokemuksista on moni oppinut, että järjestyksen on parempi olla tuo. 

Äitivainaani sanoi, että nykyajan parinmuodostuksessa on se ongelma, että heti hypätään sänkyyn ilman kunnon tutustumista. Ollaan huumassa hetki ja sitten erotaan, kun paljastuukin ettei olla ollenkaan yhteensopivia. Sellainen rikkoo ihmisiä henkisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yökyläilyä".

Kypsä aikuinen ihminen osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ihme, jos ei miehiä nappaa.

Minä arvelen, että tuo sana on peräisin juurikin miehiltä. Minulle on ehdoteltu, että saako tulla "yökylään" tai "viereen nukkumaan", vaikka on ollut ihan selvää että mies haluaa vain seksiä.

Vierailija
764/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yökyläilyä".

Kypsä aikuinen ihminen osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ihme, jos ei miehiä nappaa.

Minä arvelen, että tuo sana on peräisin juurikin miehiltä. Minulle on ehdoteltu, että saako tulla "yökylään" tai "viereen nukkumaan", vaikka on ollut ihan selvää että mies haluaa vain seksiä.

"Sohvalla halailu" on myös tuollainen miesten koodisanonta. "Netflix n chill" lienee alkuperäinen versio tuosta. 

Vierailija
765/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pettämätöntä "ihmistutkaa" tai intuitiota - ne, joille ei ole koskaan deittailumaailmassa tapahtunut mitään pahaa ja traumatisoivaa, ovat yksinkertaisesti onnekkaita. Nimittäin jos sopiva huijari, narsisti tai muu persoonallisuushäiriöinen tai ihan vaan ilkeä ja itsekäs ihminen osuu kohdalle, näitä ihmistutkiakin viedään kuin pässiä narussa.

Se on toki totta että monet alloseksuaalit himoitsevat uutta tuttavuutta sekunnissa (tai sitten eivät, ja pitävät tätä merkkinä siitä ettei mitään himoa voi koskaan ollakaan). Monilla muilla se ei kuitenkaan mene näin - olen itse aseksuaalisuuden kirjolla enkä tunne vieraita ihmisiä kohtaan yhtään mitään seksuaalista. Se on ihan sama mikä maailman komein mies siinä edessä nököttää, tämä tutka ei koskaan ala piipittää kuin vasta todella pitkän tuntemisen jälkeen. 

Se mikä on outoa on, että minä kuitenkin ymmärrän että monet alloseksuaalit tuntevat eri tavalla kuin minä, mutta nämä "sekunnissa tietää kyllä vai ei" ja "luotan intuitiooni" -tyypit yleensä julistavat omaa kokemustaan ainoana oikeana tapana tavata ihmisiä. Vaikka tosiaan heidän(kin) kohtaloaan säätelee onni eikä mikään maaginen ihmistuntemus.

Vierailija
766/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yökyläilyä".

Osataan toki, mutta tältä palstalta poistuu kommentit 5 minutissa jos oikeillä nimillä kirjoitellaan.

Vierailija
767/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko seurustelustahan ja tutustumisesta tippuu se paras pohja pois jos heti hypätään sänkyyn. Sen jälkeen ei ole kiinnostusta enää tutustua syvällisemmin ja suhde joko loppuu tai arkipäiväistyy liian nopeasti, jolloin kiinnostuskin vähenee.

Mutta tuo on hyvä juttu että vonkarit jotka eivät ole tosissaan häipyvät heti kun eivät saa mitä olivat oikeasti hakemassa.

Vierailija
768/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko seurustelustahan ja tutustumisesta tippuu se paras pohja pois jos heti hypätään sänkyyn. Sen jälkeen ei ole kiinnostusta enää tutustua syvällisemmin ja suhde joko loppuu tai arkipäiväistyy liian nopeasti, jolloin kiinnostuskin vähenee.

Mutta tuo on hyvä juttu että vonkarit jotka eivät ole tosissaan häipyvät heti kun eivät saa mitä olivat oikeasti hakemassa.

Siis hetki, jos saat seksiä, et enää ole ollenkaan kiinnostunut tutustumaan ihmiseen syvällisemmin? Et kyllä kuulosta kovinkaan syvälliseltä tyypiltä.

Vierailija
769/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta muuan lasillinen ja seuralainen osoittautuukin älykkääksi humoristiksi...

Vierailija
770/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen uskossa Jeesus Kristukseen. Irtoseksi ei tule enää kysymykseen. Seksi on syntiä avioliiton ulkopuolella.

Vierailija
771/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hetki, jos saat seksiä, et enää ole ollenkaan kiinnostunut tutustumaan ihmiseen syvällisemmin? Et kyllä kuulosta kovinkaan syvälliseltä tyypiltä.

Minä ymmärsin tuon niin, että seksi ikäänkuin sinetöi sen että nyt ollaan parisuhteessa. Sitten ollaan parisuhteessa ihmisen kanssa, johon ei olla kunnolla tutustuttu ja funtsittu haluaako parisuhdetta hänen kanssaan, se kunnon tutustuminen ja yhteiselon opettelu alkaa vasta siis liian myöhään. Eri

Vierailija
772/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on usein se lopun alku, koska ennen seksin aloittamista se mies joutuu skarppaan vähän enemmän. Hän joutuu käyttämään kaiken "romanttisen" kapasiteettinsa saadakseen sen muijan viriteltyä tunnelmaan. Rakkaudenlirkutuksia, tuntikausien jaaritteluja tunteista ja ikävästä, kuutamouinteja ja ravintolaillallisia. Sitten kun nainen suostuu niin romantiikka loppuu usein siihen. Mies on että nyt se vihdoin antaan kun alkoi antamaa: "joo, sori että oon  myöhässä kun sieltä alkoi matsi ja sen jälkeen mä lähdin poikien kanssa pubiin mutta nyt mä olen tässä ja ai joo, sä oli jo nukkumassa mutta hei kulta nyt mulla tekee mieli ihan hirveesti joten pöksyt pois ja tavara esiin..."

Sitten miehet ihmettelee miksi vaimo ei enää inspiroidu seksiin. Miksi vaimo pitää sitä vain ikävänä velvollisuutena kotitöiden jatkeena.

Vierailija
773/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava". 

Minä olen ihminen, joka haluan vasta pitemmässä suhteessa. En silti pidä kenenkään muun tapaa haluta ällöttävänä, se on epäkunnioittavaa ja halveksuvaa. Ajattelen että halut

En sanonut että se olisi ällöttävää, siitä vain tulee epätoivoinen vaikutelma, jos itse on sellaisen kohteena. Ikään kuin kaikki käy.

No kyllä se tuntuu ällöttävältä, jos toinen ajattelee heti sinua pantavana lihanpalana. Et ole hänelle ihminen vaan väline tyydytykseen. 

Vierailija
774/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on usein se lopun alku, koska ennen seksin aloittamista se mies joutuu skarppaan vähän enemmän. Hän joutuu käyttämään kaiken "romanttisen" kapasiteettinsa saadakseen sen muijan viriteltyä tunnelmaan. Rakkaudenlirkutuksia, tuntikausien jaaritteluja tunteista ja ikäväs

Valitettavasti seksin jälkeen usein suhde arkipäiväistyy ja mies alkaa käyttäytyä törkeästi naista kohtaan. "Tavoite saavutettu, nyt voi sikailla". Vaikka mitään kuutamoillallisia ja sirkustemppuja ei koskaan olisi ollutkaan vaan ihan tavallista kohteliasta käytöstä. Kohteliasta käytöstä ei porsastelijat ihan hirmuisen kauan jaksa teeskennellä, joten oikea luonne toivottavasti tulee esiin jos sen seksin kanssa hiukan odottaa. Ei toki aina. Jotkut teeskentelevät vaikka vuosia kaikenlaista. 

Vierailija
775/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. Epätoivo on epäseksikästä, hyi. Ihan kuin ei koskaan olisi pimppaa päässyt näkemään. 

Tämä on naisille hyvin tyypillinen kokemus. Halutaan siis (yleensä kyllä alitajuisesti) mies joka saa muualtakin runsaasti, eikä hänen onnensa ole kiinni siitä saako juuri sinulta.

Teoriassa on tietysti mahdollista miettiä onko tämä muuten tulevan parisuhteen kannalta optimi tilanne, mutta se vaatisi sellaista tunneälykkyyttä jota ei monella ole.

Väärin. Nainen haluaa miehen joka ei ole epätoivoinen. Se, minkä verran pimppaa on aiemmin saanut ei liity asiaan jos vaikuttaa epätoivoiselta. Voihan sitä olla epätoivoinen pimpan perässäjuoksija vaikka saisi paljonkin. 

Se epätoivo

Mulle taas naisena tulee hirveä sääli, jos joku todella hyvännäköinen mies on epätoivoinen ja selkeästi ei ole saanut pitkään aikaan. Sellainen saa heltymään..

Vierailija
776/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin outoa, että naiset ymmärtävät paremmin miehiä kuin miehet naisia. Johtuuko se siitä, että naiset haluavat ymmärtää ja lukevat enemmän kaikenlaisia ihmissuhde-psykologisia juttuja. Miehet ei juuri taida lukea ellei kirjan nimi ole: "näin saat p" llua". Eräs suosittu miespuolinen parisuhde-ekspertti, joka vetää miehille tarkoitettuja seminaareja tyyliin: "miten saada sitä p" llua" oli yllättynyt siitä, miten paljon hänellä on naispuolisia seuraajia. Naisia vaan kiinnostaa enemmän psykologia ja he ovat avoimen kiinnostuneita ymmärtämään miehiä.

Naiset tajuavat miehen seksuaalisuuden. Se ei ole mitään monimutkaista. Nainen ymmärtää ja tajua miehen suoraviivaisuuden tyyliin "kun kutittaa niin pitää rapsuttaa", mutta miehille nainen on jotain käsittämätöntä, mikä lisää miehen vihaa ja katkeruutta. Mies ei kykene käsittämään esim. sitä miten nainen tarvitsee sitä huomioo tai "romantiikkaa" ym. 

Miehet jumiutuvat aina taisteluhautoihinsa tyyliin: kyllä p" lua pitää heti saada ja miksi nainen pihtaa ja ei anna sitä heti jos ne itekkin haluaa... Näistä aiheista on olemassa kirjoja, seminaareja ja youtube-videoita, missä ihan parisuhde-ekspertti miehet selittää naisen psyykettä joten materiaalia on jos kiinnostaa.

Vierailija
777/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että mollataan niitä joilla on huonoja kokemuksia tai jopa traumoja, siitä etteivät he halua niitä lisää. Eikö ole ihan hyvä piirre ihmisessä, että oppii virheistään ja toimii jatkossa toisin?

Vierailija
778/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon yökyläilemään? Tuohan on turvallisuusriski. Ei jatkoon. 

Vierailija
779/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena naisena olin juuri muuttanut kotoa. Eräissä juhlissa meni myöhään ja julkiset eivät enää kulkeneetkaan. Eräs nuori mies tarjosi yöpaikkaa, hänen asuntonsa oli ihan lähellä. Kysyin että tarkoittiko ihan vaan yöpaikkaa, kyllä tarkoitti.

No siellähän selvisi että hänellä oli aivan muut oletukset yökyläilystä. Inisi "saako edes vähän tissejä kokeilla". Ei saanut. Oli aika vaarallinen seikkailu. Aamulla lähdin nopeasti ennen kuin hän heräsi. Opin miesten platonisista yökyläilyistä.

Sille joka vaikertaa ap:n sanavalinnoista. Selvää huumoria.

Vierailija
780/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotenkin outoa, että naiset ymmärtävät paremmin miehiä kuin miehet naisia. Johtuuko se siitä, että naiset haluavat ymmärtää ja lukevat enemmän kaikenlaisia ihmissuhde-psykologisia juttuja. Miehet ei juuri taida lukea ellei kirjan nimi ole: "näin saat p" llua". Eräs suosittu miespuolinen parisuhde-ekspertti, joka vetää miehille tarkoitettuja seminaareja tyyliin: "miten saada sitä p" llua" oli yllättynyt siitä, miten paljon hänellä on naispuolisia seuraajia. Naisia vaan kiinnostaa enemmän psykologia ja he ovat avoimen kiinnostuneita ymmärtämään miehiä.

Naiset tajuavat miehen seksuaalisuuden. Se ei ole mitään monimutkaista. Nainen ymmärtää ja tajua miehen suoraviivaisuuden tyyliin "kun kutittaa niin pitää rapsuttaa", mutta miehille nainen on jotain käsittämätöntä, mikä lisää miehen vihaa ja katkeruutta. Mies ei kykene käsittämään esim. sitä miten nainen tarvitsee sitä huomioo tai "romantiikkaa" ym. 

Miehet jumiu

Luin joskus tästä analyysia, että valta-asemassa olevat ihmiset ymmärtävät alistetussa asemassa olevia aina huonommin, koska se on heidän kannaltaan edullista. Orjan isännän ei siis kannata ymmärtää orjan mielenliikkeitä, koska se voisi johtaa ikäviin fiiliksiin.  Orjan kannalta taas on ehdottomasti välttämätöntä ymmärtää, mitä isännän mielessä liikkuu. Oma selviäminen kun riippuu siitä. Tämä orjajuttu siis vaan kärjistettynä esimerkkinä valtasuhteiden psykologiasta, ei toki rinnastettavissa sukupuoliin.