Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
741/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun uskonlahkon järjestämä tapahtuma?

Vierailija
742/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia voi olla enemmänkin kuin arvaatkaan. Mistä sinä seuraa etsit sitten? Jos Tinderistä, niin ei mikään ihme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan ehdoton oletus että mies tekee seksistä suuren numeron. Miksi muuten haluaisin seksiä? Jos seksillä ei ole mitään väliä niin suuremman nautinnon saan jostain muusta asiasta.

Tajunnanräjäyttävä seksi on sellaista, josta ollaan tehty ihan hiton suuri numero.

Ehkä yhden yön jutuissa noin. Mutta pitkässä suhteessa esimerkiksi lapsiperheaikana on varsin suuri vaara, että jos seksin täytyy olla ihan hiton suuri numero, sitä saa keskimäärin kerran vuodessa. 

Mieluummin vähän useammin ja vähän pienemmillä suorituspaineilla. Ja olen ihan oikeasti nainen. kun kumminkin kohta joku alkaa mieheksi väittää.

Lapsiperhearjessakin seksistä voi tehdä suuren numeron. Lapsenvahti kerran kuussa ja ajan kanssa nautintoa. Mieluummin kerran kuussa kunnolla, kuin ankeaa jyystöä useammin. Jos kerran kuussa on liian harvoin niin sitten lapsenvahti useammin.

Vierailija
744/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka loukkaannutte siitä ettei teihin luoteta heti ensitapaamisella niin että vaatteet pois ja sänkyyn. Annatko minulle muutaman tonnin lainan ensitapaamisella? Jos et, niin oletko naispelkoinen miesvihaaja??? Luottamusongelmia???

Joo ymmärrän ettet anna sellaisia lainoja kenelle vain. Mutta minulle pitäisi kyllä, koska olen Erityinen.

Vanha akka huutelee taas sivusta. En oikein mitenkään ymmärrä tätä analogiaa. Rahan lainaamisesta tai edes takaisinmaksusta en ole koskaan saanut minkäänlaista fyysistä tai henkistä tyydytystä. En ole tuntenut polttavaa halua lainata rahaa kenellekään.

Ei silti, en kyllä ole seksiäkään harrastanut kenen tahansa kanssa, mutta jos olen harrastanut, olen kyllä aina siitä jotain positiivista itsekin saanut. Jos ajatus seksistä tuntuu yhtä viekoittelevalta kuin rahan lainaus, luulisi olevan aikuisille ihmisille itsestään selvää,

Minä puolestani kunnioitan enemmän vaikka näitä prostituoituja jotka antavat tietoisesti kehonsa käyttöön silkasta rahasta, kuin jotain naista joka on niin ultimaattisen tyhmä, että avaa haaransa jokaiselle joka vähän lirkuttelee ja sitten itkee viikon kännykkä käteen liimattuna kun se ei soita vaikka lupasi.

Prostituoidulla on myös turva- ja hälytysjärjestelmät kunnossa. He osaavat suojella itseään.

Vierailija
745/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka hyvin ihmistä oikeasti oppii tuntemaan yhdessä tai kahdessa tapaamisessa? Ei kovin hyvin. Ihmiset osaavat myös valehdella itsestään, se on ikävä fakta. En halua tilanteeseen jossa kuvittelen olevani sängyssä ihanan herrasmiehen kanssa ja hieman myöhemmin paljastuu, että kyseessä on pahimman luokan kusipää, joka ei ole ollenkaan sellainen mitä on esittänyt. "

Aivan samoin ikäviä asioita voi paljastua viikon, kuukauden tai viiden vuoden päästä. Näistä on esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Uuden ihmisen tapaaminen on aina riski. Riippuu ihmisestä että miten pian sitten on valmis sen riskin ottamaan mutta ei sitä voi koskaan kokonaan poistaa.

Itse luotan intuitioon ihmissuhteissa aika paljon enkä juuri ole joutunut katumaan. Mutta jokainen tavallaan.

Ehkä sinulla on poikkeuksellisen hyvä intuitio, onnekas sinä.

Tarkoitan eniten sitä että tuskin kukaan viikossa tai kuukaudessakaan oikeasti toista opii tuntemaan eli yllätyksiä voi aina tulla. Ei se että seksiä lykkää vaikka kuukauden päähän ole mikään takuu siitä että se toinen ei olisi ääliö.

Aika moni ihminen on lopulta myös kuitenkin sitä mitä on eikä feikkaa jotain ihan muuta.

Vierailija
746/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka hyvin ihmistä oikeasti oppii tuntemaan yhdessä tai kahdessa tapaamisessa? Ei kovin hyvin. Ihmiset osaavat myös valehdella itsestään, se on ikävä fakta. En halua tilanteeseen jossa kuvittelen olevani sängyssä ihanan herrasmiehen kanssa ja hieman myöhemmin paljastuu, että kyseessä on pahimman luokan kusipää, joka ei ole ollenkaan sellainen mitä on esittänyt. "

Aivan samoin ikäviä asioita voi paljastua viikon, kuukauden tai viiden vuoden päästä. Näistä on esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Uuden ihmisen tapaaminen on aina riski. Riippuu ihmisestä että miten pian sitten on valmis sen riskin ottamaan mutta ei sitä voi koskaan kokonaan poistaa.

Itse luotan intuitioon ihmissuhteissa aika paljon enkä juuri ole joutunut katumaan. Mutta jokainen tavallaan.

Ehkä sinulla on poikkeuksellisen hyvä intuit

Tarkoitan eniten sitä että tuskin kukaan viikossa tai kuukaudessakaan oikeasti toista opii tuntemaan eli yllätyksiä voi aina tulla. Ei se että seksiä lykkää vaikka kuukauden päähän ole mikään takuu siitä että se toinen ei olisi ääliö.

Aika moni ihminen on lopulta myös kuitenkin sitä mitä on eikä feikkaa jotain ihan muuta.

10 vuoden suhteessa voi tulla yllätyksiä, mutta todennäköisyys on huomattavasti pienempi. Ensitapaamisen jälkeen todennäköisyys yllätyksille on tapissa. Jokainen miettii itselleen sopivan riskitason.

Vierailija
747/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi mode, joka ei olisi kusipää?

Vierailija
748/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan naisiin, jotka ovat harrastaneet yhden illan juttuja.

Kaikilla on kokemuksia, jopa neitsyillä usein peräkonttikokemuksia sekä osaamista oraalisen seremonian suorittamieen.

Vierailija
749/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan ehdoton oletus että mies tekee seksistä suuren numeron. Miksi muuten haluaisin seksiä? Jos seksillä ei ole mitään väliä niin suuremman nautinnon saan jostain muusta asiasta.

Tajunnanräjäyttävä seksi on sellaista, josta ollaan tehty ihan hiton suuri numero.

Ehkä yhden yön jutuissa noin. Mutta pitkässä suhteessa esimerkiksi lapsiperheaikana on varsin suuri vaara, että jos seksin täytyy olla ihan hiton suuri numero, sitä saa keskimäärin kerran vuodessa. 

Mieluummin vähän useammin ja vähän pienemmillä suorituspaineilla. Ja olen ihan oikeasti nainen. kun kumminkin kohta joku alkaa mieheksi väittää.

Lapsiperhearjessakin seksistä voi tehdä suuren numeron. Lapsenvahti kerran kuussa ja ajan kanssa nautintoa. Mieluummin kerran kuussa kunnolla, kuin ankeaa jyystöä u

Minä kyllä tykkään spontaanista seksistä. Vaikka sitten suihkussa telkkarin piirrettyjen aikana. Ajatus, että lauantaina on lastenvahti tulossa ja silloin pitää saada taivaallista seksiä jossain hotellihuoneessa koko kuun edestä, teki mieli tai ei, kuulostaa suorastaan karmaisevalta. Mutta toimitaanko kumpikin oman tyylimme mukaan? 

Vierailija
750/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi altista itseäni heti vieraalle ihmiselle? Sehän voi olla jopa vaarallista. Parempi on tutustua ensin, minulle seksi kuitenkin on suuri luottamuksen ja rakkauden osoitus enkä sellaista jokaiselle halua antaa, ajatuskin on vastenmielinen.

Kannattaa toimia kuten on itselle parasta. Itse en halua naista, joa tekee seksin harrastamisesta noin suuren numeron, joten seksi ensitreffeillä toimii minulle hyvin.

Mikä suuri numero?

"Suuri luottauksen ja rakkauden osoitus"

Pienempi numero tuo on kuin se että heti pakko saada. Ihan normaalilta kuulostaa tuo luottamus ja rakkaus minun korvaani. Murjottaminen siitä ettei heti saakaan on ison numeron tekemistä. 

Vierailija
751/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollako pihtari vai jakorasia, kas siinä pulma.Eiköhän totuus tässäkin löydy jostain puolivälistä. Itse suosittelisin tutustumaan ihmiseen jonkin aikaa ennen petipuuhia. Vaikka ihminen on kehittänyt ehkäisykeinot, alunperin seksistä saattoi seurata raskaus ja uusi ihmislapsi. Sen perusteella voi miettiä, että aika isosta asiasta on kuitenkin kyse.

Vierailija
752/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiperhearjessakin seksistä voi tehdä suuren numeron. Lapsenvahti kerran kuussa ja ajan kanssa nautintoa. Mieluu

Minä kyllä tykkään spontaanista seksistä. Vaikka sitten suihkussa telkkarin piirrettyjen aikana. Ajatus, että lauantaina on lastenvahti tulossa ja silloin pitää saada taivaallista seksiä jossain hotellihuoneessa koko kuun edestä, teki mieli tai ei, kuulostaa suorastaan karmaisevalta. Mutta toimitaanko kumpikin oman tyylimme mukaan? 

En tarkoittanut että lapsenvahti on velvoite seksiin. Lähinnä tarkoitin, että kaikki on mahdollista, jos haluaa pitkää kaavaa. 

Enemmän olen kyllä pitkän kaavan ystävä itse, harvoin innostuisin suihkussa (epämukava paikka) pirrettyjen aikana (tiukka aikaraja). Me hommaillaan, kun lapset on nukkumassa. Spontaanisti, mutta pitkän kaavan mukaan :) Kukin tavallaan!

Vierailija
753/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan naisiin, jotka ovat harrastaneet yhden illan juttuja.

Kaikilla on kokemuksia, jopa neitsyillä usein peräkonttikokemuksia sekä osaamista oraalisen seremonian suorittamieen.

Älkää nyt viitsikö jauhaa samaa. Meitä todellakin on joilla ei ole mitään kokemusta miehistä, en ole ainut laatuani. Huvittavaahan tässä on se että minä en kelpaa kokemattomuuteni takia. Kun taas joku toinen ei kokemuksiensa takia. Pitäisi löytää se itselle sopiva mutta kun ei löydy niin ei löydy.

Vierailija
754/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demiseksuaalina miehenä tuntuu vähän ulkopuoliselta seurata ketjua. 

Onko demiseksuaali sellainen joka himoitsee Demi Moorea?

Vierailija
755/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi altista itseäni heti vieraalle ihmiselle? Sehän voi olla jopa vaarallista. Parempi on tutustua ensin, minulle seksi kuitenkin on suuri luottamuksen ja rakkauden osoitus enkä sellaista jokaiselle halua antaa, ajatuskin on vastenmielinen.

Tämä. Kaikenlaisia pervoja myös on, mitäs jos kesken seksin se tuntematon väkivalloin pakottaa johonkin, siis r aiskaa? Ei ole ennenkuulumatonta sellainen, että yhteisymmärryksessä alkaa, mutta päättyy rikokseen. 

Taudit ovat myös vaarallisia. Testeissä olisi hyvä käydä ennen. Ja kumi on ehdoton. 

Nainen voi myös tulla raskaaksi. Pitää olla niin tuttu ja luotettava sen seksikumppanin, että uskaltaa ja pystyy keskustelemaan mitä tehdään jos vahinko käy. 

Jotenkin jos toinen ei minua yhtään tunne tai halua tutustua minuun ihmisenä kunnolla ennen seksiä, niin pidän sellaista ihmistä vain seksin perässä juoksevana, epäluotettavana kiilusilmänä. Sori vaan. En halua olla tuollaisten vastenmielisten kanssa tekemisissä, joten tapailu loppuu minun puoleltani liian aikaisiin seksiehdotteluihin. 

Vierailija
756/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka loukkaannutte siitä ettei teihin luoteta heti ensitapaamisella niin että vaatteet pois ja sänkyyn. Annatko minulle muutaman tonnin lainan ensitapaamisella? Jos et, niin oletko naispelkoinen miesvihaaja??? Luottamusongelmia???

Joo ymmärrän ettet anna sellaisia lainoja kenelle vain. Mutta minulle pitäisi kyllä, koska olen Erityinen.

Sen mäkin ymmärrän, että jos joku pyytäisi tonnin lainaa ekoilla treffeillä, niin sitten pitäisi saada koko hoito.

Eli aikuisviihdetyyliin suikkari, A-rappu, B-rappu ja lopuksi vielä suikkari. Silloin ei harmittaisi, jos ei saisi tonnia koskaan takaisin.

Vierailija
757/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan ihminen viehättyy tai ei viehäty toisesta millisekunneissa. Itsekin tiedän ensi silmäyksellä, haluanko/tulenko haluamaan miestä vai en. 

Sitten on nämä traumatisoituneet naiset, joilla on ikäviä kokemuksia tai itsetunto-ongelmia. Ilmeisesti he kirjoittelevat tässä ketjussa ja selittelevät, kuinka pitää olla varovainen miesten suhteen. Ehkä joo, jos on huono ihmistutka. Muissa tapauksissa kyse on lähinnä omista estoista eikä seksiä haluava mies halua silloin jäädä kokeilemaan, onnistaako kuudensilla treffeillä.

Olen omakohtaisesti huomannut, että seksiä kannattaa harrastaa heti kun kemiat kohtaavat. Muu yhteensopivuus selviää vain ajan kanssa. Miksi ei nauttisi seksistä siinä samalla. Mitään traumoja ei itselleni ole jäänyt, vaikka olen ehtinyt tutustua lukuisiin miehiin ennen nykyisen kullan löytämistä. Seksi on hauskaa. Mikä hitto ihmisiä vaivaa nykyään, kun on näin estoinen meininki. Tällaista keskustelua en olisi voinut kuvitella käytävän 90- tai 00-luvulla, kun villejä sinkkuvuosiani vietin.

Vierailija
758/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yökyläilyä".

Kypsä aikuinen ihminen osaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ihme, jos ei miehiä nappaa.

Vierailija
759/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demiseksuaalina miehenä tuntuu vähän ulkopuoliselta seurata ketjua. 

Onko demiseksuaali sellainen joka himoitsee Demi Moorea?

Hahahahahahaha nyt keksit originellin. Sano nyt vielä että "ai aseksuaalit himoitsee aseita".

Vierailija
760/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea ap:n kaltaiset yksinäiset ei-seksiä naiset tarkalleen haluaisivat mieheltä?

Ikänaiset, wanhusnaiset ja fëmakot tarvitsevat joka päivä lisää polttoainetta ylläpitämään heidän potemaansa miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi