Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
801/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manipuloiva mies, klassinen esimerkki.. Vakuuttelee, että nainen on estoinen,  naisella on huono itsetunto tai nainen pelkää traumaattisesti miehiä - vain koska nainen ei suostu heti hetken huviksi. Jotkut näistä saalistavat mieluiten nuoria tai helposti johdateltavissa olevia, heikommassa asemassa olevia. Jotkut vain käyttävät.

Jatka pysähtymättä seuraavaan ruutuun, jos et etsi sellaista. Jos tunnistat itsesi rikkinäiseksi tai sinulla on huono itsetunto, juokse. 

Vonkaavien miesten kanssa pitää olla yhtä paha tai pahempi. Pitää käyttää niitä ja jättää kuin roskan. Niin ne naisille tekevät. Potut pottuina. Jos on huonoja kokemuksia, älä lähde manipuloivan ja syyllistävän miehen matkaan, siitä seuraa vain sydänsurua. 

Miksi naisen pitäisi olla samanlainen kuin huonoimmat miehet? Seurata heidän esimerkkiään, antaa heidän vetää alas kuraan? Nainen voi vain hävitä siinä. Ei näitä miehiä kiinnosta, käytätkö heitä tai pidätkö roskana. He pitävät sinua roskana, ja korkeintaan nauravat sinulle. Pelaat iloisesti peliä jota he haluavat sinun pelaavan ja luulet olevasi niskan päällä.

Vonkaava mies kyllä voi olla vain  epätoivoinen ja hölmö. Sellaiselle kostamalla muokkaat miehiä pahoiksi, sellaisiksi jotka satuttavat naisia pahasti. Joskus lopullisesti. Sydänsuru on pienin ongelma.

Jos ei ole olemassa "naisten logiikkaa",  sitä ei pitäisi sortua käyttämään. 

Vierailija
802/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyse ole vain vetovoimasta. Olen myöhäiskeski-ikäinen  nainen, pitkä parisuhde ja vain muutamia poikaystäviä takana.Sitten tuli deittiäpistä vastaan tyyppi, joka vei jalat  alta kerralla ja päädyimme sänkyyn ekoilla treffeillä. Näin ei ollut käynyt edes nuorena. Ehkä myös pitkä elämänkokemus vaikuttaa, ei jännitä eikä tarvitse esittää mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö (kolmansilla)?

Vierailija
804/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Mä ainakin haluan ihan naisena mahdollisimman nopeasti kiinnostavan miehen pöksyihin. Kai mä olen sitten huono ja moraaliton ihminen.

Mulle seksi on niin olennainen osa parisuhdetta, että haluan testata nopeasti miltä se tuntuu uuden kumppaniehdokkaan kanssa. Seksi yleensä myös murtaa mukavasti jään, jolloin jatkossa olo miehen kanssa on helpompaa.

Minäkin haluan seksiä pian uuden kumppaniehdokkaan kanssa - ja tarkoitan kumppaniehdokkaalla sellaista, joka oikeasti kiinnostaa, sytyttää, jonka kanssa on kemiaa ja joka ns. kolahtaa. Tietynlainen ihastumisen esiaste ehkä - en nyt kutsuisi ihastumiseksi vielä ensitreffien jälkeistä innostumista, mutta ainakin toinen on silloin ns. kolahtanut kunnolla. Mutta minulle ei ole kyseessä mikään seksin testaaminen, vaan ihan vain luonteva jatke, kun toisen kanssa on vetovoimaa.

Vierailija
805/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen ihan vaan nukkunut vieressä monta yötä ihan ekaksi. En ole sitä ymmärtänyt mitenkään omituiseksi. No, mulle onkin tärkeintä se mitä nainen ajattelee, tuntee ja välittääkö hän minusta. Muuta läheisyyttä kyllä ehtii myöhemminkin ja sillon sillä onkin erityinen merkitys, ainakin minulle.

M58

Vierailija
806/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisko antaa sitä piparia, eikä vaan pihtailla?

Vierailija
807/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole vain vetovoimasta. Olen myöhäiskeski-ikäinen  nainen, pitkä parisuhde ja vain muutamia poikaystäviä takana.Sitten tuli deittiäpistä vastaan tyyppi, joka vei jalat  alta kerralla ja päädyimme sänkyyn ekoilla treffeillä. Näin ei ollut käynyt edes nuorena. Ehkä myös pitkä elämänkokemus vaikuttaa, ei jännitä eikä tarvitse esittää mitään. 

No kai sentään maksun otit vai ilmaiseksiko annoit?

Vierailija
808/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manipuloiva mies, klassinen esimerkki.. Vakuuttelee, että nainen on estoinen,  naisella on huono itsetunto tai nainen pelkää traumaattisesti miehiä - vain koska nainen ei suostu heti hetken huviksi. Jotkut näistä saalistavat mieluiten nuoria tai helposti johdateltavissa olevia, heikommassa asemassa olevia. Jotkut vain käyttävät.

Jatka pysähtymättä seuraavaan ruutuun, jos et etsi sellaista. Jos tunnistat itsesi rikkinäiseksi tai sinulla on huono itsetunto, juokse. 

Kyllähän tämä ketjun tapaus aika luonnehäiriöiseltä vaikuttaa. Toivottavasti kukaan nainen häntä ei itselleen erehdy kelpuuttamaan. 

Vierailija
809/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vonkaavien miesten kanssa pitää olla yhtä paha tai pahempi. Pitää käyttää niitä ja jättää kuin roskan. Niin ne naisille tekevät. Potut pottuina. Jos on huonoja kokemuksia, älä lähde manipuloivan ja syyllistävän miehen matkaan, siitä seuraa vain sydänsurua. 

Miksi naisen pitäisi olla samanlainen kuin huonoimmat mie

Namaa mieltä. Vonkaavan miehen kanssa ei kannata pelata yhtään mitään, vaan mahdollisimman nopeasti poistua hänen seurastaan ja unohtaa että koskaan tätä idioottia tapasi. 

Vierailija
810/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tietenkään? Miksi ihmeessä kannattaisi itseään altistaa sille että sattuu joko fyysisesti tai henkisesti? 

Onko sinulla tapana hakata itseäsi vasaralla varpaaseen? 

Vierailija
811/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä otin naista kädestä, toisilla suudeltiin. Vajaat kaksi kuukautta tapailtiin kerran-pari viikossa ennen seksiä. Siitä vielä kuukausi ennen yökyläilyä. Vuoroviikkovanhemmuus ja työkiireet ja -matkat pitivät tutustumisen vähän hitaampana.

M51

Tämä kuulostaisi minun tahdiltani. Taitaa olla yksinäinen loppuelämä edessä odotellessa...

N46

Vierailija
812/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestille 780. Kiitos. Olipa mielenkiintoinen kommentti! Voi hyvin olla, että kun naiset ovat vasta nyt, alle 100 vuoden aikana saaneet itsenäisyytensä ja itsemääräämisoikeutensa, heidän on ollut pakko omaksi turvakseen, "heikoimpina astioina" kehittää psykologinen silmänsä.

Luin jostain että kun on ihmetelty, että miksi juutalaisista on kohonnut niin paljon merkittäviä psykologeja esim. Sigmund Freud, Victor Franklin, Noam Chomsky, Erich Fromm jne. Niin vastaus oli myös siinä että juutalaiset ovat historiansa aikana olleet monesti enemmän tai vähemmän ns. "väärässä paikassa" ja joutuneet luovimaan erilaisten vallanpitäjien parissa, jotka ovat suhtautuneet heihin epäluuloisesti ja vihamielisesti kansana.Myös se, että seksi on ollut miehille aina ns. "turvallista" mutta naisille usein "vaarallista" koska nainen on se joka on tullut raskaaksi ja raskaana oleva nainen on aina suojaton

Onkohan siitä nyt 10v kun poliisi varoitteli naisia ryyppäämästä liikaa/lähtemästä tuntemattomien (miesten) mukaan/välttämään yksin liikkumista pimeän aikaan tietyillä alueilla?

Vastaanotto oli outo. Tuli hirveä poru siitä, että naiset kyllä saavat ryypätä jos haluavat, yhtä hyvin kuin miehet. Naiset valitsevat itse seuransa, ei saa holhota. Naisella on oikeus liikkua missä haluaa, eikä kellään miehellä ole lupa koskea. Eikä poliisi saa syyllistää uhreja. 

Poliisi jakoi turvaohjeet siksi, että naisia oli joutunut seksuaaliväkivallan uhriksi näissä tilanteissa. Poliisi kehotti naisia käyttämään omaa harkintakykyään turvallisuutensa takia. Omaa järkeä käyttämällä riski pienenisi paljon. 

Siis poliisi siirsi vastuun uhrien niskaan eikä tekijöiden. Sairasta. Vaikka makaisit alasti keskellä katua, ei kenelläkään ole lupa koskea. Ikinä. Koskaan. Vika on raiskaavan miehen päässä. Aina. Joka kerta. Jos ei voi olla raiskaamatta, pysyköön kotona tai ostakoon köyttä ja etsiköön oksan. Vain mieleltään viallinen syyllistää uhreja, häpeä.

Vierailija
813/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Siis poliisi siirsi vastuun uhrien niskaan eikä tekijöiden. Sairasta. Vaikka makaisit alasti keskellä katua, ei kenelläkään ole lupa koskea. Ikinä. Koskaan. Vika on raiskaavan miehen päässä. Aina. Joka kerta. Jos ei voi olla raiskaamatta, pysyköön kotona tai ostakoon köyttä ja etsiköön oksan. Vain mieleltään viallinen syyllistää uhreja, häpeä.

Voihan tämän nähdä myös muuten kuin uhreja syyllistäen. Lähinnä siis siten, kuten itsekin väkivaltaa kohdanneena naisena näen. Moni mies toimii ja ajattelee aivan oikeasti kuin elukka. Jos sellaista ei ole koskaan päässyt todistamaan kuin elokuvissa ja luulee sellaisen kuuluvan lähinnä johonkin rikollisten elämänpiiriin, on onnellisessa asemassa. Kyllä, kenellekään ei saa tehdä mitään vastoin tahtoa, kaikkein vähiten silloin jos hän on puolustuskyvyttömässä tilassa. Mutta silti joku tekee. Niin kauan kuin noita saalistavia, naista esineellistäviä elukoita on olemassa, joutuvat naiset olemaan myös varuillaan. Se, että varoittaa toista ei aina ole syyllistämistä, eikä siirrä vastuuta uhrille.

Vierailija
814/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi olla samanlainen kuin huonoimmat mie

Mä opin "mestareilta". Mun hyväntahtoisuuttani ja rakkauttani käytettiin hyväksi, petettiin ja huijattiin. Nyt mä teen sen miehille. Enää en ole kiva ja kiltti.  Kertakäyttöisiä lentäviä peniksiä, ei mitään arvoa mulle. Syön illalliset ja ghostaan ja blokkaan. Petän. Teen tasan saman mikä mulle tehtiin. Miksi? Koska joidenkin mielestä se on ihan ok tapa kohdella ihmisiä. No sittenhän minäkin teen niin, koska se on miesten mielestä täysin ok. Ei pidä valittaa, jos itse tekee niin. Potut pottuina ja niin metsä vastaa kun sinne huutaa. En ole enää luottavainen ja tyhmä. Hirviöt loivat hirviön, parasta hyväksyä se, siinä on tulos. 

Vierailija
815/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä olen uskossa Jeesus Kristukseen. Irtoseksi ei tule enää kysymykseen. Seksi on syntiä avioliiton ulkopuolella.

Jeesus ei ole auktoriteetti, koska ei tainnut koskaan päästä pukille.

Vierailija
816/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä opin "mestareilta". Mun hyväntahtoisuuttani ja rakkauttani käytettiin hyväksi, petettiin ja huijattiin. Nyt mä teen sen miehille. Enää en ole kiva ja kiltti. Kertakäyttöisiä lentäviä peniksiä, ei mitään arvoa mulle. Syön illalliset ja ghostaan ja blokkaan. Petän. Teen tasan saman mikä mulle tehtiin. Miksi? Koska joidenkin mielestä se on ihan ok tapa kohdella ihmisiä. No sittenhän minäkin teen niin, koska se on miesten mielestä täysin ok. Ei pidä valittaa, jos itse tekee niin. Potut pottuina ja niin metsä vastaa kun sinne huutaa. En ole enää luottavainen ja tyhmä. Hirviöt loivat hirviön, parasta hyväksyä se, siinä on tulos. 

Olet yhtä tyhmä kuin ne miehet jotka näkevät naiset yhtenä massana jotka ovat kaikki samanlaisia. 

Miehissä on todellisia helmiä seassa, en todellakaan toivoisi heille tuollaista kohtelua, kuten olen myös surullinen siitä että sinua on satutettu. 

Toivottavasti elämäsi muuttuu onnellisemmaksi tulevaisuudessa. 

Vierailija
817/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö (kolmansilla)?

Otatko perseeseen? T. Homo-Pena

Vierailija
818/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko jo sitä ryppyreikää? Nyt heti tänne, älä pihtaa vtun pelle! T:homo-Pena

Vierailija
819/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläily ei edellytä seksiä.

Vierailija
820/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökyläily ei edellytä seksiä.

Jostakin syystä nuo yökylään tulijat käyvät aika vihaisiksi, jos vastassa onkin vain kahden ihmisen pyjamabileet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän