Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Tässäpä on yksi mies eli yleistys tässä ei toiminut.
Tosin miten sitten menetellään ettei treffattava nainen tilaa toista miestä somedeitistä ja kipinöi sen kanssa yökylään?
Pitääkö ennakkoon jo sopia vaikka kolmet treffit ja neljänsien jälkeen ehkä päädytään laverille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis.
Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät seksiä manipulointiin ja kiusaamiseen.
En huoli seksin- tai miehenpelkoista naista, enkä suosittele sellaisia muillekaan miehille.
Sinulle sopisi siis prostituoitu taikka kylän jakorasia. Toivottavasti ymmärrät pysyä kaukana tavallisista naisista, mekään emme halua mitään seksiin painostajaa.
Itse olen oikea siveyden sipuli, mutta mielestäni naiset, jotka kutsuvat toisia naisia jakorasioiksi, voisi lähettää kuoleman jälkeen tosi lämpimään paikkaan. Syytämme miehiä naisvihasta - mikä toki onkin todellinen ongelma - ja sitten itse valitsemme tuollaisia sanoja. Häpeäisit.
En luottaisi seksinvonkaajaan oikein millään tasolla. Itsekkäitä ihmisiä jotka eivät osaa ottaa toisia huomioon.
Oikein selkäpiitä riipii ajatuskin niistä tapauksista joihin elämäni aikana olen törmännyt.
Naisen todellakin kannattaa ottaa selville että onko mies tällainen oma napa edellä menevä vonkaaja vaiko fiksu ja toiset huomioon ottava! Jos vonkausta ilmenee edes hiuksen hienon piirun vertaa niin karkuun kannattaa juosta!
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä on yksi mies eli yleistys tässä ei toiminut.
Tosin miten sitten menetellään ettei treffattava nainen tilaa toista miestä somedeitistä ja kipinöi sen kanssa yökylään?
Pitääkö ennakkoon jo sopia vaikka kolmet treffit ja neljänsien jälkeen ehkä päädytään laverille?
Miten olisi treffit tosielämässä eikä sovelluksissa?
Vierailija kirjoitti:
"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "
En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?
Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.
Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis.
Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät seksiä manipulointiin ja kiusaamiseen.
En huoli seksin- tai miehenpelkoista naista, enkä suosittele sellaisia muillekaan miehille.
Sinulle sopisi siis prostituoitu taikka kylän jakorasia. Toivottavasti ymmärrät pysyä kaukana tavallisista naisista, mekään emme halua mitään seksiin painostajaa.
Slut shaming ja muut sisäistetyn misogynian muodot ovat myös ehdoton "ei kiitos" naisessa. Toivottavasti sinulla ei ole tyttäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?
Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.
Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava".
Minä olen ihminen, joka haluan vasta pitemmässä suhteessa. En silti pidä kenenkään muun tapaa haluta ällöttävänä, se on epäkunnioittavaa ja halveksuvaa. Ajattelen että halut ovat erilaisia ja mikään ei ole yksi oikea tapa haluta.
Halu on biologiaa. Ei se ole rumaa tai ällöttävää jos ihminen haluaa toista ihmistä. Ei välttämättä erityisen kaunistakaan. Se on ihan vaan seksuaalisuutta.
Nainen, joka tykkää seksistä ja suhtautuu siihen luontevasti, ei arkaile miehiä, ei ole misogyynikko, ei häpeile kehoaan ja arvostaa nautintoa, vastaavasti on parisuhdeainesta.
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi seksinvonkaajaan oikein millään tasolla. Itsekkäitä ihmisiä jotka eivät osaa ottaa toisia huomioon.
Oikein selkäpiitä riipii ajatuskin niistä tapauksista joihin elämäni aikana olen törmännyt.
Naisen todellakin kannattaa ottaa selville että onko mies tällainen oma napa edellä menevä vonkaaja vaiko fiksu ja toiset huomioon ottava! Jos vonkausta ilmenee edes hiuksen hienon piirun vertaa niin karkuun kannattaa juosta!
Minä erehdyin suhteen alkamaan tällaisen vonkaajan kanssa.... Elämäni huonoin päätös, vuosia asiaa terapeutilla läpi nyt käynyt. Se vonkaus kun vain lisääntyi ja eskaloitui säännöllisiksi raiskauksiksi... Olin aivan täysi ihmisraunio kun vihdoin tästä suhteesta pääsin eroon, se mies hajotti minuuteni ja sitä nyt yritän parsia kasaan... 😢
"Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava". "
Ei kai se automaattisesti tarkoita että haluaa toista vain pintapuolisin perustein jos haluaa varsin pian? Toivottavasti siinä tapaamisella on kuitenkin myös keskusteltu ja tutustuttu sen toisen luonteeseen ja ajatuksiin. Kyllä minä ainakin haluan nimenomaan tutustua siihen toiseen ihmisenä ensin vaikka seksiä olisikin nopeasti.
Eli edelleenkään en näe että tämä asia olisi niin mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihminen, joka haluan vasta pitemmässä suhteessa. En silti pidä kenenkään muun tapaa haluta ällöttävänä, se on epäkunnioittavaa ja halveksuvaa. Ajattelen että halut ovat erilaisia ja mikään ei ole yksi oikea tapa h
En sanonut että se olisi ällöttävää, siitä vain tulee epätoivoinen vaikutelma, jos itse on sellaisen kohteena. Ikään kuin kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on iljettävää. Tulee mieleen jalkaa nylkyttävä koira. Suurin osa naisista ei sellaista pidä viehättävänä, vaan haluaa myös että jotain muutakin yhteyttä löytyy kuin vain se panetus.
👆 Nainen, joka ajattelee seksistä näin, ei ole parisuhdeainesta.
Joka ikinen nainen ajattelee seksistä juuri nuin silloin kun lähentymisyritys siihen on epätoivottu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka tykkää seksistä ja suhtautuu siihen luontevasti, ei arkaile miehiä, ei ole misogyynikko, ei häpeile kehoaan ja arvostaa nautintoa, vastaavasti on parisuhdeainesta.
Juuri näin. Tällaisen naisen aikanaan löysin (ja heti päädyttiin sänkyyn). Sen jälkeen onkin oltu yhdessä kohta 20 vuotta ja edelleen meillä on hyvä ja vireä seksielämä. Ja molemmat ovat ehdottoman uskollisia ja haluavat ollakin sellaisia. Ei se että seksiä on nopeasti tarkoita siis myöskään sitä että ei voisi haluta suhteessa olla ehdottomasti vain sen yhden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä erehdyin suhteen alkamaan tällaisen vonkaajan kanssa.... Elämäni huonoin päätös, vuosia asiaa terapeutilla läpi nyt käynyt. Se vonkaus kun vain lisääntyi ja eskaloitui säännöllisiksi raiskauksiksi... Olin aivan täysi ihmisraunio kun vihdoin tästä suhteesta pääsin eroon, se mies hajotti minuuteni ja sitä nyt yritän parsia kasaan... 😢
Sinun kohtelusi parisuhteen ei ollut millään lailla seurausta siitä, että harrastit seksiä ensimmäisillä treffeillä, tai siitä että jompikumpi teistä halusi harrastaa.
Hyvä, että sanoit tämän ääneen. Trauma paistaa läpi monista kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä annan vinkin numerolle 671: kerran myös minä vanha akka ja ukkokultani olimme nuoria. Ehkä me vinguimme ja vonguimme, kuten joku asian ilmaisi. Anteeksi, silloiset naapurit, jos vinkuminen kuului sinne asti. En vieläkään suostu ajattelemaan, että siinä että haluaa toista, olisi lähtökohtaisesti jotakin iljettävää, vaikka sitten olisi juuri tavattu.
Haluaminen ja vonkuminen ovat täysin eri kaliiperin juttuja. Haluta saa, ja sen saa näyttääkin, mutta vonkua ei koskaan saa. Vonkuminen on paras tapa pilata parisuhde, uusi tai vanha.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tämä että nainen taianomaisesti vain ja ainoastaan juuri sinun kanssasi haluaa ensimmäisellä kohtaamisella sänkyyn? Muiden miesten kanssa vaikka ensin haluaisi hieman tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihminen, joka haluan vasta pitemmässä suhteessa. En silti pidä kenenkään muun tapaa haluta ällöttävänä, se on epäkunnioittavaa ja halveksuvaa. Ajattelen että halut
En sanonut että se olisi ällöttävää, siitä vain tulee epätoivoinen vaikutelma, jos itse on sellaisen kohteena. Ikään kuin kaikki käy.
Ymmärrän mitä tarkoitat kyllä, mutta voihan olla että hän on seksin suhteen vapaamielisempi. Tuskin kaikki käy, mutta saattaa olla että viehättävien naisten kanssa on heti valmis jos se on naiselle ok. Onko tämä sitten epätoivoista?
Vierailija kirjoitti:
Toksinen maskuliinisuus on patriarkaatin perusominaisuus.
Feminismi on toksinen vihaideologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on miehen mitta että kykenee himonsa hallitsemaan eikä heti ole seksiä vailla! Joka ei itseään pysty hillitsemään sen vertaa ei ole parisuhdemateriaalia ja joutaa kiertoon.
Ei varmaan osaisi muissakaan asioissa olla ihmisiksi... Olisikohan myös ongelmaa alkoholin kanssa, peliriippuvuutta... Toisen hyväksikäyttäjä nyt ainakin jos seksiä vaatii ilman että toinen on 100% valmis.
Näin! Ei nyt missään nimessä parisuhteeseen seksuaalinen halu kuulu.
Et näe mitään eroa halulla ja painostamisella?
Halu on kaunista, painostaminen kamalaa toimintaa.
Hyvä huumorintaju ja uteliaisuus ovat merkkejä älykkyydestä. Ehkäpä positiivisesti virittyineistä kuvioista kuten esim. tanssimisesta, musiikista ja kuvataiteesta kiinostuneet ihmiset voisivat olla sopivia kumppaniksikin. Hyvä huumorintaju ehkäisee myös tehokkaasti tärkeilyä jota saattaa korkeakulttuuripiireissä esiintyä.