Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
661/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmosta taida ollakaan.

Itse en antanut heti, vaikka nainen halusikin. Sillä pidin hänestä kovasti.

Vierailija
662/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä en ole tällaiseen törmännyt. Miksi he noin toimivat?

Ainakin minun ystävän suhteet alkavat nopeasti seksillä. Miksi ihmeessä eivät alkaisi kun hän haluaa seksiä nopeasti itsekin?

Tietysti yhden illan kumppanille ja elämänkumppanille on eri kriteerit. 

Jokainen parisuhde alkaa, vain ja ainoastaan, siitä yhdestä, ensimmäisen illan, peuhaamisesta. Jos ei peuhata, ei muodostu parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla jo sänkyyn, eiks siinä oo pöpö riski? M-N suhteen jos ei tunne x taustaa....

Vierailija
664/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Sellainen on iljettävää. Tulee mieleen jalkaa nylkyttävä koira. Suurin osa naisista ei sellaista pidä viehättävänä, vaan haluaa myös että jotain muutakin yhteyttä löytyy kuin vain se panetus. 

Vierailija
665/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä en ole tällaiseen törmännyt. Miksi he noin toimivat?

Ainakin minun ystävän suhteet alkavat nopeasti seksillä. Miksi ihmeessä eivät alkaisi kun hän haluaa seksiä nopeasti itsekin?

Jos haluaa pelkkää seksiä, mutta ei parisuhdetta? Tietysti yhden illan kumppanille ja elämänkumppanille on eri kriteerit. 

Miksei hän haluaisi seksiä nopeasti myös elämänkumppanilta? Mistä kriteereistä oikein puhut? Testaatko siis miehiä, että miten kauan jaksavat odottaa sen sijaan että miettisit haluatko itse seksiä nopeasti vai hitaasti?

Olet hieman yksinkertainen? Turha tuollaiselle edes yrittää selittää kun ymmärrys selkeästi ei

Toisen ihmisen välineenä käyttäminen täysin epäolennaisten tarpeiden täyttämiseen, mitä siittäminenkin on, on yksinkertaisesti seksuaalista hyväksikäyttöä

Turha myös sepittää mitään "elämänkumppanuudesta", mies hyväksyy tähän rooliin ainoastaan puhe- ja ajattelukyvyttömän orjan, joka alistuu miehen joka toiveeseen. Vaikka nainen menisi tästä rikkikin, se ei haittaa, mies voi sitten hautajaisissa raivoitkeä että nainen jätti tämän ja vollata karua kohtaloaan seuraavalle hyväksikäytettävälle

Vierailija
666/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan naisiin, jotka ovat harrastaneet yhden illan juttuja.

Vierailija
667/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Peesi tälle. Olen itse viisikymppinen lievästi ylipainoinen akka, ja edelleen alkaa rakkaalla ukolla mopo keulia kun saunassa käydään. Kyllä se saa minut tuntemaan itseni näkyväksi ja arvokkaaksi, vaikka yleisillä paikoilla olen näkymätön ja varmaan minut kohta roskana siivotaan työpaikalta ulos.

Nykypäivän nuoret haluavat seksiä aina vain vähemmän ja vähemmän. Netti ilmaisee ihmiset syövereihinsä. Se minua enemmän huolettaa kuin että terveet ihmiset ilmaisevat halunsa ja sitten halujen sattuessa yksiin etenevät.

Vierailija
668/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat? Kriteerisi ja logiikkasi eivät ole oikein auenneet

Yhden illan seksiin voisin kelpuuttaa ihmisen jonka kanssa en kuvittelisi yhteistä elämää, pelkkä fyysinen kipinä riittäisi. 

Elämänkumppania hakiessa asioiden pitää olla paljon monipuolisemmin kunnossa, ja olla yhteistä huumoria, mielenkiinnon kohteita, hellyyttä jne. 

Yhteen iltaan riittää se, että akti on miellyttävä. 

Vierailija
669/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on iljettävää. Tulee mieleen jalkaa nylkyttävä koira. Suurin osa naisista ei sellaista pidä viehättävänä, vaan haluaa myös että jotain muutakin yhteyttä löytyy kuin vain se panetus. 

Ei kai kukaan sanonut etteikö samalla myös muuta yhteyttä löytyisi? Kun tapaa sen itselleen todella sopivan ihmisen niin yleensä siinä juuri yhdistyy sekä fyysinen että henkinen yhteensopivuus.

Päädyin oman aviomieheni kanssa sänkyyn heti ensimmäisenä iltana mutta sitä ennen oli keskusteltu ainakin viisi tuntia ja havaittu että meillä synkkaa ihan harvinaisen hyvin yhteen henkisesti ja haluamme elämältä aika lailla samoja asioita.

Ja sen seksin jälkeen jatkettiin juttua melkein aamuun saakka.

Vierailija
670/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskisi pitkällä tikullakaan naisiin, jotka ovat harrastaneet yhden illan juttuja.

Se on sinun valintasi. Minä en koskisi tikullakaan mieheen joka ajattelee että naisilla on olemassa joku "siveys", jota pitää suojella. 😀

Vierailija
671/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peesi tälle. Olen itse viisikymppinen lievästi ylipainoinen akka, ja edelleen alkaa rakkaalla ukolla mopo keulia kun saunassa käydään. Kyllä se saa minut tuntemaan itseni näkyväksi ja arvokkaaksi, vaikka yleisillä paikoilla olen näkymätön ja varmaan minut kohta roskana siivotaan työpaikalta ulos.

Nykypäivän nuoret haluavat seksiä aina vain vähemmän ja vähemmän. Netti ilmaisee ihmiset syövereihinsä. Se minua enemmän huolettaa kuin että terveet ihmiset ilmaisevat halunsa ja sitten halujen sattuessa yksiin etenevät.

Mitä tekemistä tuolla on sen kanssa että joku liki tuntematon treffikumppani vinkuu seksiä? Aivan eri asioita. Se, että oma mies haluaa on tietysti toivottavaa. Se, että joku puolivieras vinkuu ja vonkuu on iljettävää. 

Vierailija
672/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään jaksa tuollaista pelaamista, että vaikka molemminpuolista halua ja mahdollisuus seksiin olisi, pitää sitten kuitenkin odotuttaa. Ei sovi minun arvoihini tuollainen, joten ihan mielelläni jätän nämä pelinaiset muille.

Tuollaisesta pelailusta juuri tulee narsisti-vibat. Jos kumpikin haluaa, niin miksi kieltäytyä? Tulee mieleen, että tällainen henkilö käyttää seksiä vallankäytön välineenä myöhemminkin.

Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis. 

Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät seksiä manipulointiin ja kiusaamiseen. 

En huoli seksin- tai miehenpelkoista naista, enkä suosittele sellaisia muillekaan miehille.

Vierailija
673/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👆 Nainen, joka ajattelee seksistä näin, ei ole parisuhdeainesta.

Vierailija
674/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitkän parisuhteen etsiminen olisi ristiriidassa sen kanssa, että haluaa harrastaa seksiä nopeasti?

Itse olen jokaisen kumppanini kanssa harrastanut seksiä ekoilla treffeillä, koska kemia oli ilmeistä ja molemminpuolista.

Kainostelijoiden tapailusta ei ole koskaan seurannut minulle mitään hyvää.

Jokaisen kumppanin kertookin hyvin sen, että sinulla ei ole ollut pitkää parisuhdetta. Ehkä juuri siksi, että tunneyhteys on jäänyt rakentamatta ja suhde on perustunut pelkkään fyysiseen vetovoimaan. 

On ollut, ja on nytkin. :)

Vau, oikein useampikin viikko sitten?

Vierailija
675/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehen mitta että kykenee himonsa hallitsemaan eikä heti ole seksiä vailla! Joka ei itseään pysty hillitsemään sen vertaa ei ole parisuhdemateriaalia ja joutaa kiertoon. 

Ei varmaan osaisi muissakaan asioissa olla ihmisiksi... Olisikohan myös ongelmaa alkoholin kanssa, peliriippuvuutta... Toisen hyväksikäyttäjä nyt ainakin jos seksiä vaatii ilman että toinen on 100% valmis. 

Vierailija
676/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä annan vinkin numerolle 671: kerran myös minä vanha akka ja ukkokultani olimme nuoria. Ehkä me vinguimme ja vonguimme, kuten joku asian ilmaisi. Anteeksi, silloiset naapurit, jos vinkuminen kuului sinne asti. En vieläkään suostu ajattelemaan, että siinä että haluaa toista, olisi lähtökohtaisesti jotakin iljettävää, vaikka sitten olisi juuri tavattu.

Vierailija
677/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat? Kriteerisi ja logiikkasi eivät ole oikein auenneet

Yhden illan seksiin voisin kelpuuttaa ihmisen jonka kanssa en kuvittelisi yhteistä elämää, pelkkä fyysinen kipinä riittäisi. 

Elämänkumppania hakiessa asioiden pitää olla paljon monipuolisemmin kunnossa, ja olla yhteistä huumoria, mielenkiinnon kohteita, hellyyttä jne. 

Yhteen iltaan riittää se, että akti on miellyttävä. 

En silti ihan ymmärrä, mikset harrasta seksiä sen elämänkumppaniehdokkaan kanssa? Jos ainoa kriteerisi seksille on fyysinen kipinä? Eikö elämänkumppaniehdokkaasi ole seksuaalisesti haluttavia?

Vierailija
678/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis. 

Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät seksiä manipulointiin ja kiusaamiseen. 

En huoli seksin- tai miehenpelkoista naista, enkä suosittele sellaisia muillekaan miehille.

Sinulle sopisi siis prostituoitu taikka kylän jakorasia. Toivottavasti ymmärrät pysyä kaukana tavallisista naisista, mekään emme halua mitään seksiin painostajaa. 

Vierailija
679/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on miehen mitta että kykenee himonsa hallitsemaan eikä heti ole seksiä vailla! Joka ei itseään pysty hillitsemään sen vertaa ei ole parisuhdemateriaalia ja joutaa kiertoon. 

Ei varmaan osaisi muissakaan asioissa olla ihmisiksi... Olisikohan myös ongelmaa alkoholin kanssa, peliriippuvuutta... Toisen hyväksikäyttäjä nyt ainakin jos seksiä vaatii ilman että toinen on 100% valmis. 

Näin! Ei nyt missään nimessä parisuhteeseen seksuaalinen halu kuulu. 

Vierailija
680/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään jaksa tuollaista pelaamista, että vaikka molemminpuolista halua ja mahdollisuus seksiin olisi, pitää sitten kuitenkin odotuttaa. Ei sovi minun arvoihini tuollainen, joten ihan mielelläni jätän nämä pelinaiset muille.

Tuollaisesta pelailusta juuri tulee narsisti-vibat. Jos kumpikin haluaa, niin miksi kieltäytyä? Tulee mieleen, että tällainen henkilö käyttää seksiä vallankäytön välineenä myöhemminkin.

Huolit vain naisen, jolla on alusta asti turvallinen olo seurassasi ilman mitään todisteita? Joko haluat sinisilmäisen tai jopa tyhmän naisen tai sitten kuvittelet luonnostasi säteilevän jotain yliluonnollista turvaa.

Järki nyt päähän.