Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei silti ole vielä tarpeeksi turvallinen olo toisen kanssa, ei vielä aivan luota toiseen niin paljon? Se että haluaa toista ihan housut märkinä ei tarkoita, että siihen henkisesti välttämättä olisi valmis.
Asenne vaikuttaa edelleen olevan, että naiset käyttävät seksiä manipulointiin ja kiusaamiseen.
En huoli seksin- tai miehenpelkoista naista, enkä suosittele sellaisia muillekaan miehille.
Sinulle sopisi siis prostituoitu taikka kylän jakorasia. Toivottavasti ymmärrät pysyä kaukana tavallisista naisista, mekään emme halua mitään seksiin painostajaa.
Itse olen oikea siveyden sipuli, mutta mielestäni naiset, jotka kutsuvat toisia naisia jakorasioiksi, voisi lähettää
En häpeä. En pidä jakorasiautta pahana asiana, en myöskään prostituutiota. Ovat minulle vain kuvaavia sanoja ihmisistä jotka toteuttavat seksuaalisuuttaan eri tavoin. Ei vaikuta kyseisten ihmisten ihmisarvoon silmissäni mitenkään, voisin hyvin olla heidän hyvä ystävänsä.
"Ymmärrän mitä tarkoitat kyllä, mutta voihan olla että hän on seksin suhteen vapaamielisempi. Tuskin kaikki käy, mutta saattaa olla että viehättävien naisten kanssa on heti valmis jos se on naiselle ok. Onko tämä sitten epätoivoista?"
Mielestäni edelleenkin on, koska se viehättävä nainen voi oikeasti olla ihan millainen tahansa ihmisenä. Ja ei siinä mitään jos jollekin se riittää että on pinnallisesti viehättävä, mutta itse kyllä haluan löytää miehen, jolla on naiselle hieman korkeammat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka tykkää seksistä ja suhtautuu siihen luontevasti, ei arkaile miehiä, ei ole misogyynikko, ei häpeile kehoaan ja arvostaa nautintoa, vastaavasti on parisuhdeainesta.
Tarkoittaako tämä että nainen taianomaisesti vain ja ainoastaan juuri sinun kanssasi haluaa ensimmäisellä kohtaamisella sänkyyn? Muiden miesten kanssa vaikka ensin haluaisi hieman tutustua.
Vanha akka täältä taas huutelee sivusta. Kyllä minulle on aika tärkeä ajatus, että itse olen toiselle jotain erilaista ja tärkeämpää kuin muut, ja samoin toinen itselle. Meille se keskinäinen kemia oli se juttu, joka erotti meidät muista kohtaamistamme ihmisistä. Joten kyllä se meillä meni juuri noin.
Tietty ehkä sitten niille, joille on arkipäivää harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, on jotenkin hienoa aloittaa ihan toista reittiä. Mutta vähän tulee sellainen vaikutelma, että mies, joka etsii kumppaniltaan siveyttä mutta muilta ei, näkee naiset dualistisesti joko madonnoina tai huonoina naisina. Itse en haluaisi olla kumpikaan, haluan olla se Edenin puutarhan rouva ennen syntiinlankeemusta, rehellinen ja teeskentelemätön ja viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka tykkää seksistä ja suhtautuu siihen luontevasti, ei arkaile miehiä, ei ole misogyynikko, ei häpeile kehoaan ja arvostaa nautintoa, vastaavasti on parisuhdeainesta.
Tarkoittaako tämä että nainen taianomaisesti vain ja ainoastaan juuri sinun kanssasi haluaa ensimmäisellä kohtaamisella sänkyyn? Muiden miesten kanssa vaikka ensin haluaisi hieman tutustua.
Vanha akka täältä taas huutelee sivusta. Kyllä minulle on aika tärkeä ajatus, että itse olen toiselle jotain erilaista ja tärkeämpää kuin muut, ja samoin toinen itselle. Meille se keskinäinen kemia oli se juttu, joka erotti meidät muista kohtaamistamme ihmisistä. Joten kyllä se meillä meni juuri noin.
Tietty ehkä sitten niille, joille on arkipäivää harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, on jotenkin hienoa aloittaa ihan toista rei
Ymmärrettävää, mutta pitääkö se erilaisuus tulla salamana kirkkaalta taivaalta heti ensitapaamisella? Ilman tutustumista? Aika moni nainen haluaa sitä tutustumista ihan joka ikisen miehen kanssa, myös sen elämänkumppanin
Vierailija kirjoitti:
"Ymmärrän mitä tarkoitat kyllä, mutta voihan olla että hän on seksin suhteen vapaamielisempi. Tuskin kaikki käy, mutta saattaa olla että viehättävien naisten kanssa on heti valmis jos se on naiselle ok. Onko tämä sitten epätoivoista?"
Mielestäni edelleenkin on, koska se viehättävä nainen voi oikeasti olla ihan millainen tahansa ihmisenä. Ja ei siinä mitään jos jollekin se riittää että on pinnallisesti viehättävä, mutta itse kyllä haluan löytää miehen, jolla on naiselle hieman korkeammat kriteerit.
Ja muuten on epätoivoinen?
Minä ymmärrän ihan hyvin jos seksiin riittää se, että on viehättävä ja kiva. Vaikka minulle ei riitä. Jos riittäisi niin tottakai haluaisin seksin kautta hauskuutta elämääni, silloin kun mahdollisuus tarjoutuisi.
Vierailija kirjoitti:
"Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava". "
Ei kai se automaattisesti tarkoita että haluaa toista vain pintapuolisin perustein jos haluaa varsin pian? Toivottavasti siinä tapaamisella on kuitenkin myös keskusteltu ja tutustuttu sen toisen luonteeseen ja ajatuksiin. Kyllä minä ainakin haluan nimenomaan tutustua siihen toiseen ihmisenä ensin vaikka seksiä olisikin nopeasti.
Eli edelleenkään en näe että tämä asia olisi niin mustavalkoinen.
Kuinka hyvin ihmistä oikeasti oppii tuntemaan yhdessä tai kahdessa tapaamisessa? Ei kovin hyvin. Ihmiset osaavat myös valehdella itsestään, se on ikävä fakta. En halua tilanteeseen jossa kuvittelen olevani sängyssä ihanan herrasmiehen kanssa ja hieman myöhemmin paljastuu, että kyseessä on pahimman luokan kusipää, joka ei ole ollenkaan sellainen mitä on esittänyt. Olen itse asiassa kerran ollut tässä tilanteessa (joo, taisin silloin olla epätoivoinen) ja sen jälkeen opin olemaan vielä aiempaa tarkempi siitä keneen luotan. En halua antaa itsestäni yhtään mitään ihmiselle joka ei sitä oikeasti ansaitse.
Ketju siitä, että joku keskenkasvuinen jätkä yrittää vakuuttaa naisia tarjoilemaan hänelle seksiä heti ensitapaamisessa. 😀
Sitten syyllistää ja yrittää naisia saamaan tuntemaan itsensä riittämättömiksi jos eivät heti jokaisen vastaantulevan kanssa seksiä halua.
Jotkut miehet ovat kyllä todella sokeita ihmisten, ja varsinkin sukupuolten eroavaisuuksille. Voi luoja. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Ketju siitä, että joku keskenkasvuinen jätkä yrittää vakuuttaa naisia tarjoilemaan hänelle seksiä heti ensitapaamisessa. 😀
Sitten syyllistää ja yrittää naisia saamaan tuntemaan itsensä riittämättömiksi jos eivät heti jokaisen vastaantulevan kanssa seksiä halua.
Jotkut miehet ovat kyllä todella sokeita ihmisten, ja varsinkin sukupuolten eroavaisuuksille. Voi luoja. 🤦
Kun tämä kaveri painostaa ja syyllistää jo foorumillakin niin en uskalla kuvitella minkälainen on oikeassa elämässä. Pelottava tapaus, toivottavasti ei koskaan tule vastaan.
En tiedä. Lopetin deittiapit kokonaan, kun ei ole kuin pervoja täynnä ja loput tarvitsisivat apua.
Tutkimusten mukaan nainen tarvitsisi vähintään 36 tuntia viettää aikaa miehen kanssa (esim noin 6:t treffit) jotta tämä ihastuisi ja syttyisi.
Nykyään ihmiset (monet miehet) kovin pinnallisia, kaikki mulle heti tänne nyt-tyyliin, ei malteta edes tutustua toiseen.
Itse haluaisin nimenomaan tutustua rauhassa, koska minua kiinnostaa ensisijaisesti millainen nainen on luonteeltaan. Minusta taas ei ole vastavuoroisesti kukaan ole ollut kiinnostunut tähän päivään asti.
No jaa, minkäs teet?
M31
Demiseksuaalina miehenä tuntuu vähän ulkopuoliselta seurata ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.
Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.
Jokainen parisuhde oli alkaessaan yhden illan juttu. Joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.
Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.
Jokainen parisuhde oli alkaessaan yhden illan juttu. Joka ikinen.
Ei ole.
Naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille, joita ovat tunteneet max 2 tuntia. Mutta jos mies aidosti kiinnostuu ja haluaa tapailla niin sitä omaa vuoroa pitää odottaa viikkotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kaikkein pahinta kaksinaismoralismia, että yhdentekevien ihmisten kanssa ollaan valmiita harrastamaan seksiä vaikka heti, mutta potentiaaliset kumppanit pistetään odottamaan. Sitäkö on toisen ja itsensä arvostaminen?
Eikö se ole juurikin toisen ihmisen arvostamista, että haluaa ensin tutustua häneen ihmisenä, eikä vain käyttää hänen kehoaan?
Miten nämä sulkevat toisensa pois? Lakkaako sinulla se kiinnostus toisen persoonaan, kun seksi tulee kuvioihin?
Ihan psykologisesti se menee näin. Ikivanha kusetus, mitä miehet käyttävät naiseen, saadakseen sitä "billua" on uskotella että he kiinnostuvat naisesta muutenkin jos he saavat seksiä. Totuus on, että jos mies ei pidä naista alunperinkään kiinnostavana muuten kuin saadakseen seksiä, niin seksin saanti ei muuta tätä asiaa mitenkään. Miehet eivät sekoita rakkautta ja seksiä, kuten naiset.
Naiset ovat tässä suhteessa miestä paljon haavoittuvampia. Joku seksitutkija on aikoinaan sanonut, että miehet ovat seksin suhteen kuin psykopaatteja. Heille seksi on puhdas ruumiintoiminto, kuin paskallakäynti kun taas nainen, saadessaan hyvää seksiä, rakastuu partneriinsa entistä enemmän. Toki tämä koskee myös miehiä mutta mies kykenee myös random-seksiin eli masturboimaan vieraan ihmisen keholla.
Tämän takia nainen ei hyppää suoraan lihalliseen suhteeseen koska kun mies on ihastunut naiseen, on se jonkilainen takuu siitä, että hän kohtelee naisen kehoa ja naista arvostavasti ja rakkaudella. Hän ei vain käytä naisen kehoa jonain tarve-esineenä. Hän suojelee naista myös jälkeenpäin, hän ei kerro tästä rasvaisia vitsejä tyyliin: hirveät selluliitit sillä ja jännä "möhköpillu" ym.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Lopetin deittiapit kokonaan, kun ei ole kuin pervoja täynnä ja loput tarvitsisivat apua.
Tutkimusten mukaan nainen tarvitsisi vähintään 36 tuntia viettää aikaa miehen kanssa (esim noin 6:t treffit) jotta tämä ihastuisi ja syttyisi.
Nykyään ihmiset (monet miehet) kovin pinnallisia, kaikki mulle heti tänne nyt-tyyliin, ei malteta edes tutustua toiseen.
Tuo 36 tuntia on melko hyvä. Mulla meni parisen viikkoa ihastua korviani myöten työpaikan tiimikaveriin, jota näin välillä kahdestaan ja välillä muiden ihmisten seurassa, myös erilaisissa ongelmatilanteissa. Lisäksi urkin yhteisiltä opiskelukavereilta hänen seurustelu- ym. historiansa.
Siinä vaiheessa kun lopulta noin kuukauden pääsyä treffeille päädyimme, se oli menoa se. Fyysisessä mielessä siis. Henkisesti olin jo täysin mennyttä.
Eli ehkä vanha kunnon työ- ja harrastuselämä on lopulta terveempi paikka etsiä kumppania kuin netti. Varmaan joku tulee nyt sanomaan, että entäs jos ei onnistukaan? No sitten ei onnistunut. Mutta siinä on jo yksi hyvä syy pelata korttinsa rehdisti ja asiallisesti, kun tietää ettei ghostaus tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty ehkä sitten niille, joille on arkipäivää harrastaa seksiä tuntemattomien kanssa, on jotenkin hienoa aloittaa ihan toista rei
Viisaus asuu vanhoissa naisissa, sanotaan. Vaikutat upealta tapaukselta ja näinhän se menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on kaikkein pahinta kaksinaismoralismia, että yhdentekevien ihmisten kanssa ollaan valmiita harrastamaan seksiä vaikka heti, mutta potentiaaliset kumppanit pistetään odottamaan. Sitäkö on toisen ja itsensä arvostaminen?
Eikö se ole juurikin toisen ihmisen arvostamista, että haluaa ensin tutustua häneen ihmisenä, eikä vain käyttää hänen kehoaan?
Miten nämä sulkevat toisensa pois? Lakkaako sinulla se kiinnostus toisen persoonaan, kun seksi tulee kuvioihin?
Ihan psykologisesti se menee näin. Ikivanha kusetus, mitä miehet käyttävät naiseen, saadakseen sitä "billua" on uskotella että he kiinnostuvat naisesta muutenkin jos he saavat seksiä. Totuus on, että jos mies ei pidä naista alunperinkään kiinnostavana muuten kuin s
Minä olen kyllä lukenut ihan päinvastaista, ja samoin tuntemani miehet ovat kokeneet seksin olevan nimenomaan rakkauden osoittamisen muoto. Olisikohan niin, että jotkut yksilöt ovat enemmän psykopaatteja kuin toiset, ihan sukupuolesta riippumatta.
En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi altista itseäni heti vieraalle ihmiselle? Sehän voi olla jopa vaarallista. Parempi on tutustua ensin, minulle seksi kuitenkin on suuri luottamuksen ja rakkauden osoitus enkä sellaista jokaiselle halua antaa, ajatuskin on vastenmielinen.
Ihan mä täällä länsi Tampereella asustelen. Ja oon ihan komea. Nuorena tein mallin töitäkin m43