Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
721/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demiseksuaalina miehenä tuntuu vähän ulkopuoliselta seurata ketjua. 

Olet aarre, älä ikinä yritäkään muuttua. Olen joko ace tai demi, en ole varma demiydestä koska en ole saanut mahdollisuutta tutustua yhteenkään mieheen ilman painostusta seksiin, ja siten muodostaa tunnesidettä ennen kuin siirtyisimme siihen seuraavaan vaiheeseen. En siis tiedä mitä tuntisin tai haluaisin siinä kohtaa enkä tule tuntemaankaan koska en usko koskaan tapaavani ace- tai demi-miestä, jonka kanssa kiinnostus olisi vieläpä molemminpuolista.

Vierailija
722/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka loukkaannutte siitä ettei teihin luoteta heti ensitapaamisella niin että vaatteet pois ja sänkyyn. Annatko minulle muutaman tonnin lainan ensitapaamisella? Jos et, niin oletko naispelkoinen miesvihaaja??? Luottamusongelmia???

Joo ymmärrän ettet anna sellaisia lainoja kenelle vain. Mutta minulle pitäisi kyllä, koska olen Erityinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi altista itseäni heti vieraalle ihmiselle? Sehän voi olla jopa vaarallista. Parempi on tutustua ensin, minulle seksi kuitenkin on suuri luottamuksen ja rakkauden osoitus enkä sellaista jokaiselle halua antaa, ajatuskin on vastenmielinen.

Kannattaa toimia kuten on itselle parasta. Itse en halua naista, joa tekee seksin harrastamisesta noin suuren numeron, joten seksi ensitreffeillä toimii minulle hyvin.

Vierailija
724/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi minun pitäisi altista itseäni heti vieraalle ihmiselle? Sehän voi olla jopa vaarallista. Parempi on tutustua ensin, minulle seksi kuitenkin on suuri luottamuksen ja rakkauden osoitus enkä sellaista jokaiselle halua antaa, ajatuskin on vastenmielinen.

Kannattaa toimia kuten on itselle parasta. Itse en halua naista, joa tekee seksin harrastamisesta noin suuren numeron, joten seksi ensitreffeillä toimii minulle hyvin.

Millaista seksi sitten sinun kanssasi on, jos et tee siitä suurta numeroa? 5 min ja syvä tuijotus?

Vierailija
725/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuri numero? Ihan tavallinen arkipäivän asia se seksi minulle on, oman rakkaan kumppanini kanssa. Joskus parikin kertaa päivässä. 

En vain näe mitään mielenkiintoa harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota en kunnolla tunne ja johon minulla ei ole vahvaa tunnesidettä. 

Sinä olet tässä se joka tekee seksistä suuren numeron jos et sitä hetimullekakikkinyt saa. 

Vierailija
726/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka loukkaannutte siitä ettei teihin luoteta heti ensitapaamisella niin että vaatteet pois ja sänkyyn. Annatko minulle muutaman tonnin lainan ensitapaamisella? Jos et, niin oletko naispelkoinen miesvihaaja??? Luottamusongelmia???

Joo ymmärrän ettet anna sellaisia lainoja kenelle vain. Mutta minulle pitäisi kyllä, koska olen Erityinen.

Vanha akka huutelee taas sivusta. En oikein mitenkään ymmärrä tätä analogiaa. Rahan lainaamisesta tai edes takaisinmaksusta en ole koskaan saanut minkäänlaista fyysistä tai henkistä tyydytystä. En ole tuntenut polttavaa halua lainata rahaa kenellekään.

Ei silti, en kyllä ole seksiäkään harrastanut kenen tahansa kanssa, mutta jos olen harrastanut, olen kyllä aina siitä jotain positiivista itsekin saanut. Jos ajatus seksistä tuntuu yhtä viekoittelevalta kuin rahan lainaus, luulisi olevan aikuisille ihmisille itsestään selvää, että siitä kieltäytyy ja odottaa seuraavaa kohdetta.

Vierailija
727/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä on yksi mies eli yleistys tässä ei toiminut.

Tosin miten sitten menetellään ettei treffattava nainen tilaa toista miestä somedeitistä ja kipinöi sen kanssa yökylään?

Pitääkö ennakkoon jo sopia vaikka kolmet treffit ja neljänsien jälkeen ehkä päädytään laverille?

Eli tuntematon nainen joka haluaa vain seksiä mutta sinä puolestasi haluat tutustua häneen syvemmin ja varmistaa että hän ehkä on "se oikea"? Eli osat on ikään kuin vaihtuneet?

Miehet ja naiset on erilaisia. Siinä ei ole mitään pahaa, että mies haluaa heti sänkyhommiin! Itseasiassa se on oikein hyvä asia ja kuuluu kubletin juoneen. MUTTA siinäkään ei ole mitään pahaa, että nainen haluaa tutustua ja edetä seksin suhteen hitaammin. Sekin kuuluu kubletin juoneen. MUTTA jos tämä treffaamasi nainen näyttää heti "vihreää valoa" eli osoittaa halunsa hoitaa hommat tässä ja nyt, niin siitä vaan! Mutta vaikka antaisit hänelle "elämäsi kyydin" niin se ei välttämättä tarkoita etteikö hän heti seuraavana päivänä hyppäisi taas satulaan uuden miehen kanssa. 

Vierailija
728/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista seksi sitten sinun kanssasi on, jos et tee siitä suurta numeroa? 5 min ja syvä tuijotus?

Ei seksi ole huonompaa sen vuoksi, että siihen suhtautuu luontevasti ja avoimesti, hauskana ja nautinnollisena yhdessä tekemisenä. 😂

Vierailija
729/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Haluaisin seksin myös miehelle tarkoittavan samaa, olevan luottamuksen ja rakkauden osoitus, eikä fyysinen pakko ja paineiden purkua.

Vierailija
730/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha akka huutelee taas sivusta. En oikein mitenkään ymmärrä tätä analogiaa. Rahan lainaamisesta tai edes takaisinmaksusta en ole koskaan saanut minkäänlaista fyysistä tai henkistä tyydytystä. En ole tuntenut polttavaa halua lainata rahaa kenellekään.

Ei silti, en kyllä ole seksiäkään harrastanut kenen tahansa kanssa, mutta jos olen harrastanut, olen kyllä aina siitä jotain positiivista itsekin saanut. Jos ajatus seksistä tuntuu yhtä viekoittelevalta kuin rahan lainaus, luulisi olevan aikuisille ihmisille itsestään selvää,

Ei ole täydellinen lainaus, ei. Lähinnä kuvaus siitä että seksin harrastamiseen tarvitsee rakentaa ensin luottamus. En tiedä miten sinun villeinä nuoruusvuosinasi oli asiat, mutta nykyään on kaikenlaista pelleä liikkeellä kaksilahkeisen muodossa. Ei kannata luottaa kehen vain, heti.

Vierailija
731/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä suuri numero?

"Suuri luottauksen ja rakkauden osoitus"

Vierailija
732/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi nainen, joka haluaisi ensimmäisille tai toisille treffeille?

t. pitkäaikaista suhdetta etsivä, joka ei todellakaan odota mitään yökyläilyä ennen kuin on oikeasti tutustuttu

Vierailija
733/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksi ole huonompaa sen vuoksi, että siihen suhtautuu luontevasti ja avoimesti, hauskana ja nautinnollisena yhdessä tekemisenä. 😂

Itsehän sanoit ettet tee siitä suurta numeroa. Ei lupaa hyvää.

Vierailija
734/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa tossa 5 min ja syvä tuijotus hommassa on? Joskus se on 2 min eikä edes tuijotusta.

Vierailija
735/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan ehdoton oletus että mies tekee seksistä suuren numeron. Miksi muuten haluaisin seksiä? Jos seksillä ei ole mitään väliä niin suuremman nautinnon saan jostain muusta asiasta.

Tajunnanräjäyttävä seksi on sellaista, josta ollaan tehty ihan hiton suuri numero.

Vierailija
736/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa tossa 5 min ja syvä tuijotus hommassa on? Joskus se on 2 min eikä edes tuijotusta.

Mitä kuvittelet naisen tuosta saavan?

Vierailija
737/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka hyvin ihmistä oikeasti oppii tuntemaan yhdessä tai kahdessa tapaamisessa? Ei kovin hyvin. Ihmiset osaavat myös valehdella itsestään, se on ikävä fakta. En halua tilanteeseen jossa kuvittelen olevani sängyssä ihanan herrasmiehen kanssa ja hieman myöhemmin paljastuu, että kyseessä on pahimman luokan kusipää, joka ei ole ollenkaan sellainen mitä on esittänyt. "

Aivan samoin ikäviä asioita voi paljastua viikon, kuukauden tai viiden vuoden päästä. Näistä on esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Uuden ihmisen tapaaminen on aina riski. Riippuu ihmisestä että miten pian sitten on valmis sen riskin ottamaan mutta ei sitä voi koskaan kokonaan poistaa.

Itse luotan intuitioon ihmissuhteissa aika paljon enkä juuri ole joutunut katumaan. Mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
738/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuinka hyvin ihmistä oikeasti oppii tuntemaan yhdessä tai kahdessa tapaamisessa? Ei kovin hyvin. Ihmiset osaavat myös valehdella itsestään, se on ikävä fakta. En halua tilanteeseen jossa kuvittelen olevani sängyssä ihanan herrasmiehen kanssa ja hieman myöhemmin paljastuu, että kyseessä on pahimman luokan kusipää, joka ei ole ollenkaan sellainen mitä on esittänyt. "

Aivan samoin ikäviä asioita voi paljastua viikon, kuukauden tai viiden vuoden päästä. Näistä on esimerkkejä vaikka kuinka paljon.

Uuden ihmisen tapaaminen on aina riski. Riippuu ihmisestä että miten pian sitten on valmis sen riskin ottamaan mutta ei sitä voi koskaan kokonaan poistaa.

Itse luotan intuitioon ihmissuhteissa aika paljon enkä juuri ole joutunut katumaan. Mutta jokainen tavallaan.

Ehkä sinulla on poikkeuksellisen hyvä intuitio, onnekas sinä.

Vierailija
739/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aivan ehdoton oletus että mies tekee seksistä suuren numeron. Miksi muuten haluaisin seksiä? Jos seksillä ei ole mitään väliä niin suuremman nautinnon saan jostain muusta asiasta.

Tajunnanräjäyttävä seksi on sellaista, josta ollaan tehty ihan hiton suuri numero.

Ehkä yhden yön jutuissa noin. Mutta pitkässä suhteessa esimerkiksi lapsiperheaikana on varsin suuri vaara, että jos seksin täytyy olla ihan hiton suuri numero, sitä saa keskimäärin kerran vuodessa. 

Mieluummin vähän useammin ja vähän pienemmillä suorituspaineilla. Ja olen ihan oikeasti nainen. kun kumminkin kohta joku alkaa mieheksi väittää.

Vierailija
740/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Jos haluaa toista hyvin pintapuolisin perustein, kyllä se minusta on jokseenkin epätoivoista. Ei siis ole mitään väliä millainen se ihminen on esimerkiksi henkisiltä ominaisuuksiltaan, ainoastaan se riittää että on pintapuolisesti "pantava". 

Minä olen ihminen, joka haluan vasta pitemmässä suhteessa. En silti pidä kenenkään muun tapaa haluta ällöttävänä, se on epäkunnioittavaa ja halveksuvaa. Ajattelen että halut ovat erilaisia ja mikään ei ole yksi oikea tapa h

On ihan ymmärrettävää sinänsä, että haluaa seksiä vasta, kun on tapailtu pitkään. Myös vaimoni tunsi näin.

Siksi en pidättäytynytkään toisten naisten tapailusta siinä vaiheessa, kun aloin tapailla hänen kanssaan. Vasta sen jälkeen, kun olimme harrastaneet seksiä, jätin muiden tapailun kokonaan.