Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
641/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka heti alkuun kitisevät seksiä, ovat poikkeuksetta aina joitain sosiaalisesti lahjattomia reppanoita joilta puuttuu täysin itsehillintä ja tilanteenlukutaito. 

Sellaisilta treffeiltä tulee liuettua hyvin nopeasti, sen tyypin ihmiseltä kun ei muutakaan sivistystä voi odottaa. Ovat tahdittomia junttinorsuja lasikaupassa ja valitettavasti jääneet pikkulapsen tasolle. 

Onneksi laadukkaampiakin miehiä on olemassa, löysin heistä yhden. On kaikin puolin täydellinen ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. 😍

Jänskä juttu, minua taas on kohdeltu oikein hyvin. Ehkä vedän puoleeni niitä sivistyneitä miehiä.

Niin vedän minäkin, onneksi. Ei tarvi tyytyä niihin epäsivistyneisiin juntteihin jotka kitisevät heti. 😊

Silloin kun heitä on tullut vastaan niin liuken

Edellisestä viestistäsi sai kyllä ihan eri kuvan. Mutta hienoa että olemme samaa mieltä asiasta. Miehet ovat pääosin sivistyneitä, ainakin meidän kohtaamamme.

Vierailija
642/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tyytyisi pihtariin pitkässäkään suhteessa?

En todellakaan ole "pihtari" vaan tykkään seksistä erittäin paljon, en vaan halua sitä jokaisen vastaantulijan kanssa. Tämän luulisi olevan ihan hyvä ominaisuus myös pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen?

Ap

Eihän se mies vaatinutkaan että haluaisit jokaisen kanssa, hänen kanssaan vain.

Silloin se mies elää jonkinlaisessa Disneyn prinsessaharhassa. Että sen sopivan kumppanin tunnistaa samalla tulenpalavalla sekunnilla kun hänet ensi kerran tapaa, ja syöksyy hänen kanssaan seksiin ja avioliiton satamaan. Ilmeisesti miehelle riittää, että hän kelpaa naiselle ulkoisesti. Tämän vuoksi varmaan miehetkin sitten toivovat, että nainen on vain hiljaa ja näyttää nätiltä, eivätkä todellakaan ole edes pidemmässä suhteessa mielellään tutustumassa naiseen henkilönä. Kivannäköinen elävä fleshlight-suhde molemmin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä en ole tällaiseen törmännyt. Miksi he noin toimivat?

Ainakin minun ystävän suhteet alkavat nopeasti seksillä. Miksi ihmeessä eivät alkaisi kun hän haluaa seksiä nopeasti itsekin?

Jos haluaa pelkkää seksiä, mutta ei parisuhdetta? Tietysti yhden illan kumppanille ja elämänkumppanille on eri kriteerit. 

Vierailija
644/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun ystävän suhteet alkavat nopeasti seksillä. Miksi ihmeessä eivät alkaisi kun hän haluaa seksiä nopeasti itsekin?

Jos haluaa pelkkää seksiä, mutta ei parisuhdetta? Tietysti yhden illan kumppanille ja elämänkumppanille on eri kriteerit. 

Miksei hän haluaisi seksiä nopeasti myös elämänkumppanilta? Mistä kriteereistä oikein puhut? Testaatko siis miehiä, että miten kauan jaksavat odottaa sen sijaan että miettisit haluatko itse seksiä nopeasti vai hitaasti?

Vierailija
645/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vedän minäkin, onneksi. Ei tarvi tyytyä niihin epäsivistyneisiin juntteihin jotka kitisevät heti. 😊

Edellisestä viestistäsi sai kyllä ihan eri kuvan. Mutta hienoa että olemme samaa mieltä asiasta. Miehet ovat pääosin sivistyneitä, ainakin meidän kohtaamamme.

Ei saanut, sinä itse luit viestini sellaisella asenteella. 

Minä tapaan todella paljon miehiä, enimmäkseen fiksuja, ja vinkujat ovat poikkeuksetta täysin tasottomia tapauksia. Sellaisia epätoivoisia reppanoita joihin ei aikaa kannata käyttää. 

Vierailija
646/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei hän haluaisi seksiä nopeasti myös elämänkumppanilta? Mistä kriteereistä oikein puhut? Testaatko siis miehiä, että miten kauan jaksavat odottaa sen sijaan että miettisit haluatko itse seksiä nopeasti vai hitaasti?

Olet hieman yksinkertainen? Turha tuollaiselle edes yrittää selittää kun ymmärrys selkeästi ei riitä. 😂

Alatko itse suhteeseen jokaisen kanssa jonka haarat sinulle aukeavat? 

Seksi on tarpeiden tyydyttämistä ja elämänkumppanin etsiminen on täysin eri asia. Siinä etsitään muuta yhteyttä. 

Vierailija
647/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tapaan todella paljon miehiä, enimmäkseen fiksuja, ja vinkujat ovat poikkeuksetta täysin tasottomia tapauksia. Sellaisia epätoivoisia reppanoita joihin ei aikaa kannata käyttää. 

Ehkä sinun ei kannata käyttää aikaasi sen paremmin niihin epätoivoisiin kuin fiksuihinkaan, kun se oma kultakimpale kerran on löytynyt.

Vierailija
648/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman yksinkertainen? Turha tuollaiselle edes yrittää selittää kun ymmärrys selkeästi ei

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Vierailija
649/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

Mutta kun kaikki naiset eivät harrasta yhden yön juttuja. Todennäköisimmin jos nainen ei heti ole kanssasi menossa peittoa heiluttamaan, hän kuuluu tähän naistyyppiin. Sitten taas ne jotka heti ovat sänkyyn hyppäämässä, ovat tehneet samaa muidenkin miesten kohdalla. Ja nyt joku nainen tulee tietysti sanomaan että hän teki poikkeuksen ainoastaan miehensä kohdalla ja harrasti ekana iltana seksiä, mutta tällaiset ovat taatusti erittäin harvinaisia tapauksia.

Vierailija
650/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne sänkyyn heti tarvitse päästä, mutta edes joskus. Se vain on tullut todettua käytännössä, että jos nainen ei osoita mitään mielenkiintoa päästä kanssani sänkyyn tai seksi yleisesti on jotain likaista, vältettävää ja inhottavaa, niin hän on varmasti onnellisempi jonkun muun kanssa. Eihän se ole kuin minun häviöni, naisille on 3-4 miestä ikäryhmää kohden tarjolla netissä joka hetki.

Jos luonnollisiin asioihin ei pysty suhtautumaan aikuisenakaan luonnollisesti, on se luonnotonta. Ei kiitos.

Vierailija
651/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hieman yksinkertainen? Turha tuollaiselle edes yrittää selittää kun ymmärrys selkeästi ei riitä. 😂

Alatko itse suhteeseen jokaisen kanssa jonka haarat sinulle aukeavat? 

Seksi on tarpeiden tyydyttämistä ja elämänkumppanin etsiminen on täysin eri asia. Siinä etsitään muuta yhteyttä. 

En ole yksinkertainen. Käytöstavatkin löytyvät, toisin kuin sinulta. Sinun häpeäsi.

Siis etsit seksiä mieluummin joltain tuntemattomalta kuin siltä potentiaaliselta elämänkumppanilta? Miksi?

Vierailija
652/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne sänkyyn heti tarvitse päästä, mutta edes joskus. Se vain on tullut todettua käytännössä, että jos nainen ei osoita mitään mielenkiintoa päästä kanssani sänkyyn tai seksi yleisesti on jotain likaista, vältettävää ja inhottavaa, niin hän on varmasti onnellisempi jonkun muun kanssa. Eihän se ole kuin minun häviöni, naisille on 3-4 miestä ikäryhmää kohden tarjolla netissä joka hetki.

Jos luonnollisiin asioihin ei pysty suhtautumaan aikuisenakaan luonnollisesti, on se luonnotonta. Ei kiitos.

Voi olla, että nainen haluaa sinua, kovastikin. Muttei uskalla vielä hypätä sänkyyn ettei tule rikotuksi. Luottamus pitää monilla olla ensin siihen, ettet häivy heti kun on uskaltanut sinne sänkyyn mennä, se on naisten todellisuutta.

Vierailija
653/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea ap:n kaltaiset yksinäiset ei-seksiä naiset tarkalleen haluaisivat mieheltä?

Vierailija
654/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Vierailija
655/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

Mutta kun kaikki naiset eivät harrasta yhden yön juttuja. Todennäköisimmin jos nainen ei heti ole kanssasi menossa peittoa heiluttamaan, hän kuuluu tähän naistyyppiin. Sitten taas ne jotka heti ovat sänkyyn hyppäämässä, ovat tehneet samaa muidenkin miesten kohdalla. Ja nyt joku nainen tulee tietysti sanomaan että hän teki poikkeuksen ainoastaan miehensä kohdalla ja harrasti ekana iltana seksiä, mutta tällaiset ovat taatusti erittäin harvinaisia tapauksia.

Ei pidä paikkaansa. Naiset antaa piirakkaa miehille jotka ei välitä tästä naisesta mutta sitten kunnolliset miehet joutuu odottamaan kuukausia ja laittamaan rahaa likoon (käyttää ulkona syömässä ja muuta) 

Vierailija
656/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun ei kannata käyttää aikaasi sen paremmin niihin epätoivoisiin kuin fiksuihinkaan, kun se oma kultakimpale kerran on löytynyt.

Vaikeaa olla käyttämättä kun treffikutsuja kuitenkin säännöllisesti saan. Onneksi ei enää sinne treffeille asti tarvi enää mennä, mutta kyllä niitä vinkumisia joudun kuuntelemaan siitä huolimatta. Fiksumpien pyytelijöiden kanssa olen saattanut ystävystyä, nytkin pari lounasta tiedossa. 😊

Vierailija
657/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. "

En oikein ymmärrä mitä epätoivoista on siinä jos vain kovasti haluaa toista? Eikö se ole aika normaali reaktio?

Tuntuu että osa ihmisistä tekee kauhean pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä milloin joku seksiä sattuu haluamaan.

Haluaminen ei ole epätoivoista, mutta vonkaaminen on.

Vierailija
658/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ohiksena, mutta monille meistä on aivan mahdollista, että se säkenöivä kaikennielevä himo ja muut tärkeät asiat yhdistyvät samassa ihmisessä. Silloin seksi ei ole mitenkään vastakkainen asia niille oikeasti tärkeille ominaisuuksille, vaan osa niitä.

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Vierailija
659/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja nyt joku nainen tulee tietysti sanomaan että hän teki poikkeuksen ainoastaan miehensä kohdalla ja harrasti ekana iltana seksiä, mutta tällaiset ovat taatusti erittäin harvinaisia tapauksia."

Miksi se olisi jotenkin kauhean harvinaista? Jos tapaa ihmisen joka kolahtaa heti kaikin mahdollisin tavoin (siis myös henkisesti) niin en näe mitenkään kummallisena jos silloin haluan seksiä nopeasti vaikka suurimman osan miehistä kanssa en sellaista edes ajattelisi.

Vierailija
660/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se on mahdollista ja toivottavaakin. Se ei silti poista sitä faktaa, että yhden illan jutulle on eri kriteerit kuin pitkäaikaiselle kumppanille.

Kerrotko tarkemmin mitä tarkoitat? Kriteerisi ja logiikkasi eivät ole oikein auenneet