Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
621/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä mies, joka on tosissaan, jaksaa odottaa seksin kanssa eikä painosta siinä. Ne sankarit, jotka ehdottelevat petipuuhia heti ekoilla treffeilla, eivät yleensä ole sen enemmästä kiinnostuneita. "

Minäkään en lämpene sille jos mies heti ehdottelee suoraan seksiä. Silloin kyse on yleensä jonkinlaisesta pelimiehestä joka haluaa lähinnä pelkkää seksiä.

Mutta oman kokemuksen mukaan asia on eri jos ne ekat tai tokat treffit vain jotenkin luonnollisesti johtavat seksiin ihan molempien halusta. Silloin kyse on enemmän aidosta kiinnostuksesta ja suuresta kemiasta ja silloin on yleensä myös jatkoa seurannut.

Vierailija
622/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan miehiä Suomessakin monta miljoonaa, varmasti löytyy mutta ehkä ei ihan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håmålandiasta, ei halua heti(kään) sänkyyn

Vierailija
624/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka haluavat yhden illan juttuja. Minulla hyvä ystävä, joka sinkkuna tykkää seikkailla ja ei halua niistä jutuista mitään sen kummempaa. Minä haluan syvällisen suhteen ennen seksiä, joten en ole harrastanut sitä ennen kuin suhde on syvällinen. Osa miehistä häipynyt, kun toiveet eivät kohdanneet. Se on ok.

Tällä hetkellä olen suhteessa. Seksiä oli aluksi paljon, kun oli romantiikkaa, hellyyttä, huomiointia ja keskustelua. Tällä hetkellä hyvin vähän kun mies päättänyt alkaa tylyksi ja kylmäksi (hänellä on muussa elämässä ongelmia). Minua ei mekaaninen seksi suhteessakaan kiinnosta mörököllin kanssa. Mies valittaa kun ei ole seksiä, minä ihmettelen että miten hän voi haluta seksiä mökötykseltään.

Suosittelen ap etsimään miehen, jolle seksi on myös romanttinen ja syvällinen asia eikä kotityön kaltainen rutiinitoimitus

Vierailija
625/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu avioliittoon ja vain liaääntymiseen, mieluiten pimeässä, nopeasti ja lähetyssaarnaaja-asennossa.

Kun lapsiluku on täynnä voidaan yhdynnät lopettaa.

Vierailija
626/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka heti alkuun kitisevät seksiä, ovat poikkeuksetta aina joitain sosiaalisesti lahjattomia reppanoita joilta puuttuu täysin itsehillintä ja tilanteenlukutaito. 

Sellaisilta treffeiltä tulee liuettua hyvin nopeasti, sen tyypin ihmiseltä kun ei muutakaan sivistystä voi odottaa. Ovat tahdittomia junttinorsuja lasikaupassa ja valitettavasti jääneet pikkulapsen tasolle. 

Onneksi laadukkaampiakin miehiä on olemassa, löysin heistä yhden. On kaikin puolin täydellinen ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. 😍

Jänskä juttu, minua taas on kohdeltu oikein hyvin. Ehkä vedän puoleeni niitä sivistyneitä miehiä.

Niin vedän minäkin, onneksi. Ei tarvi tyytyä niihin epäsivistyneisiin juntteihin jotka kitisevät heti. 😊

Silloin kun heitä on tullut vastaan niin liukene paikalta koska tiedän että miellyttävämpääkin seuraa helposti saan. 

Vierailija
627/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tyytyisi pihtariin pitkässäkään suhteessa?

En todellakaan ole "pihtari" vaan tykkään seksistä erittäin paljon, en vaan halua sitä jokaisen vastaantulijan kanssa. Tämän luulisi olevan ihan hyvä ominaisuus myös pitkäaikaista parisuhdetta ajatellen?

Ap

Eihän se mies vaatinutkaan että haluaisit jokaisen kanssa, hänen kanssaan vain.

Vierailija
628/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleensä mies, joka on tosissaan, jaksaa odottaa seksin kanssa eikä painosta siinä. Ne sankarit, jotka ehdottelevat petipuuhia heti ekoilla treffeilla, eivät yleensä ole sen enemmästä kiinnostuneita. "

Minäkään en lämpene sille jos mies heti ehdottelee suoraan seksiä. Silloin kyse on yleensä jonkinlaisesta pelimiehestä joka haluaa lähinnä pelkkää seksiä.

Mutta oman kokemuksen mukaan asia on eri jos ne ekat tai tokat treffit vain jotenkin luonnollisesti johtavat seksiin ihan molempien halusta. Silloin kyse on enemmän aidosta kiinnostuksesta ja suuresta kemiasta ja silloin on yleensä myös jatkoa seurannut.

Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. Epätoivo on epäseksikästä, hyi. Ihan kuin ei koskaan olisi pimppaa päässyt näkemään. 

Vierailija
629/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös naisia, jotka haluavat yhden illan juttuja. Minulla hyvä ystävä, joka sinkkuna tykkää seikkailla ja ei halua niistä jutuista mitään sen kummempaa. Minä haluan syvällisen suhteen ennen seksiä, joten en ole harrastanut sitä ennen kuin suhde on syvällinen. Osa miehistä häipynyt, kun toiveet eivät kohdanneet. Se on ok.

Tällä hetkellä olen suhteessa. Seksiä oli aluksi paljon, kun oli romantiikkaa, hellyyttä, huomiointia ja keskustelua. Tällä hetkellä hyvin vähän kun mies päättänyt alkaa tylyksi ja kylmäksi (hänellä on muussa elämässä ongelmia). Minua ei mekaaninen seksi suhteessakaan kiinnosta mörököllin kanssa. Mies valittaa kun ei ole seksiä, minä ihmettelen että miten hän voi haluta seksiä mökötykseltään.

Suosittelen ap etsimään miehen, jolle seksi on myös romanttinen ja syvällinen asia eikä kotityön kaltainen rutiinitoimitus

Tässä kiteytyi mielestäni todella hyvin, miksi naiset eivät halua heti rynnätä sänkyyn vaan tutustua ensin rauhassa. Kiitos. T. Ei-Ap

Vierailija
630/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös miehen kannalta se tilanne jolloin suhteessa on potentiaalia. Jos taas naista ei sen vertaa kiinnosta että haluaa sänkyyn niin potentiaali on heikko.

Vierailija
631/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun lapsiluku on täynnä voidaan yhdynnät lopettaa."

Miten niin lapsiluku täynnä? Lisääntykää ja täyttäkää maa sanotaan jo kirjassakin.

Vierailija
632/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on myös miehen kannalta se tilanne jolloin suhteessa on potentiaalia. Jos taas naista ei sen vertaa kiinnosta että haluaa sänkyyn niin potentiaali on heikko.

Sitten kannattaa aloittaa homosteluelämä. Naiset eivät ole miehiä, selvästi kaipaat miehistä panosuhdetta etkä naisen seksuaalisuudesta ymmärrä hevon helvettiä.

Vierailija
633/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti niille (oletettavasti nuorille pojille), jotka täällä valittavat, kun nainen ei heti anna. 

Jonkun tinderin kautta kumppanin etsiminen on sellaista hakuammuntaa, että siinä löytääkseen hyvän tyypin, joutuu käymään todella monia ihmisiä tapaamassa. Pitäisikö siis kaikkien heidän kanssa panna ekoilla treffeillä? Haluaisitko sellaisen kumppanin, joka on näin toiminut (oli mies tai nainen)? Itse en haluaisi. Nykyisin on täysin normaalia, että treffaamasi ihminen on käynyt saman vuoden aikana jopa kymmenillä muilla treffeillä. En haluaisi, että kumppanini on pannut saman vuoden aikana esim. 30 eri ihmisen kanssa. Ja olen siis heteronainen.  

On eri asia haluta seksiä kuin harrastaa sitä. Aikuinen ihminen pystyy hallitsemaan käytöstään.  

Vierailija
634/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tunne että mies on epätoivoinen jos heti on haluamassa seksiä. Epätoivo on epäseksikästä, hyi. Ihan kuin ei koskaan olisi pimppaa päässyt näkemään. 

Tämä on naisille hyvin tyypillinen kokemus. Halutaan siis (yleensä kyllä alitajuisesti) mies joka saa muualtakin runsaasti, eikä hänen onnensa ole kiinni siitä saako juuri sinulta.

Teoriassa on tietysti mahdollista miettiä onko tämä muuten tulevan parisuhteen kannalta optimi tilanne, mutta se vaatisi sellaista tunneälykkyyttä jota ei monella ole.

Vierailija
635/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi heti ruinaamassa seksiä, epäilisin tautipesäksi. Vaikka olisin halukaskin niin jäisi seksit välistä ja uutta miestä etsimään.

Vierailija
636/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika irvokasta näin miehen näkökulmasta että naiset jakaa piirakkaa yhden yön jutuille mutta jos mies on aidosti kiinnostunut niin pitää odottaa vuosi että pääsee heiluttamaan peittoa. Vähän sama asia kuin mies veisi yhden yön jutun kalliiseen ravintolaan mutta tyttöystävän mäkkäriin ja maksaa vain oman ruokansa. 

Kyllä, se on irvokasta. Ja yhtä irvokasta se on miehenkin puolelta, kun arvostetaan naisessa kokemattomuutta, vaikka omat kokemukset ovat vain sulka hattuun.

Tässäkin asiassa samanlaiset ihmiset tulevat parhaiten juttuun keskenään. Minulla ja miehelläni ei kummallakaan ole koskaan ollut yhtään yhden yön juttua, joten siksi oli helppoa mennä kertaheitolla syvään päähän, kun ei ollut mitään tuollaista painolastia. Kehottaisin ylipäätään jokaista pyrkimään vapautumaan vanhoista olemisista ja tekemisistä ja keskittymään nykyhetkeen.

Toki nykyinen deittailukulttuuri tekee sen, että ihmisten on varsin vaikeaa tuntea itseään ainutlaatuiseksi, mutta kuitenkin se olisi tärkeä tunne, jos suhdetta viritellään. Itse en oikein koe itseäni naisena ainutlaatuiseksi, jos juuri minun kohdallani katsotaan tarpeelliseksi pihdata seksiä mutta jonkun toisen kohdalla ei.

Vierailija
637/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan juttu ja irtoseksi ovat eri asia, kuin treffeillä käyminen tai tapailu. Tiedän itsekin naisia, jotka haluavat irtoseksiä harrastaa, jopa täysin tuntemattomien kanssa. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta, jos kyseessä kumppanin etsintään liittyvät treffit, on kyse eri asiasta. 

Vierailija
638/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on naisille hyvin tyypillinen kokemus. Halutaan siis (yleensä kyllä alitajuisesti) mies joka saa muualtakin runsaasti, eikä hänen onnensa ole kiinni siitä saako juuri sinulta.

Teoriassa on tietysti mahdollista miettiä onko tämä muuten tulevan parisuhteen kannalta optimi tilanne, mutta se vaatisi sellaista tunneälykkyyttä jota ei monella ole.

Väärin. Nainen haluaa miehen joka ei ole epätoivoinen. Se, minkä verran pimppaa on aiemmin saanut ei liity asiaan jos vaikuttaa epätoivoiselta. Voihan sitä olla epätoivoinen pimpan perässäjuoksija vaikka saisi paljonkin. 

Se epätoivo nyt vain haisee pahalle ja kauas, ja siitä tulee kuvottava fiilis. 

Vierailija
639/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan juttu ja irtoseksi ovat eri asia, kuin treffeillä käyminen tai tapailu. Tiedän itsekin naisia, jotka haluavat irtoseksiä harrastaa, jopa täysin tuntemattomien kanssa. Eikä siinä mitään pahaa ole. Mutta, jos kyseessä kumppanin etsintään liittyvät treffit, on kyse eri asiasta. 

Niinkö? Minä en ole tällaiseen törmännyt. Miksi he noin toimivat?

Ainakin minun ystävän suhteet alkavat nopeasti seksillä. Miksi ihmeessä eivät alkaisi kun hän haluaa seksiä nopeasti itsekin?

Vierailija
640/868 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä olisi yksi. Yökyläilyä voin odottaa vaikka kymmeniä treffejä. Tykkään muutenkin nukkua yksin, ja ilman seksiä pärjää vuosia. Tosin eipä oo oikein jaksanut treffeilläkään viime vuosina käydä.