Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PS:n Mäenpää "lastensuojelussa pitäisi olla vain sellaisia joilla on omia lapsia ", Krista Kiuru veti pultit

Vierailija
20.11.2024 |

Minä olen samaa mieltä.

Kommentit (471)

Vierailija
361/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, periaatteessa hyvä, jos palataan vanhaan eli taaperon saa päivökotiin vain, jos on lastensuojelun asiakas eli äiti ei voi nukkua vauvan kanssa kotona ja viedä taaperoa päiväkotiin, paitsi jos ilmoittautuu lastensuojelun asiakkaaksi. Niin oli silloin, kun anoppi kiusasi minua ja lapsia ja mies raivosi. 

Ja mies ei osallistunut lasten eikä kodin hoitoon ja anopin luona piti käydä joka viikko, jopa sillä viikolla, kun oli norovirus, anopin mies sai sen noroviruksen. 

Mies ja anoppi olivat kiukkuisia, kun tuli norovirus eikä päästy viikonloppuna kylään. Mentiin heti tiistaina ja anopin mies sai noroviruksen.

Vierailija
362/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Mäenpää päässyt käsiksi luottamuksellisiin papereihin, jos on tutustunut sossun päätöksentekoon ja perusteluihin huostaanotoista? 

Vai onko hän nyt jonkun kaljottelukaverin kertoman perusteella päätellyt, että kaveri 100-varmasti puhuu totta? Joka saattaa tarkoittaa, että Mäenpää ei nyt taida olla Pesujen terävintä kaartia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, periaatteessa hyvä, jos palataan vanhaan eli taaperon saa päivökotiin vain, jos on lastensuojelun asiakas eli äiti ei voi nukkua vauvan kanssa kotona ja viedä taaperoa päiväkotiin, paitsi jos ilmoittautuu lastensuojelun asiakkaaksi. Niin oli silloin, kun anoppi kiusasi minua ja lapsia ja mies raivosi. 

Ja mies ei osallistunut lasten eikä kodin hoitoon ja anopin luona piti käydä joka viikko, jopa sillä viikolla, kun oli norovirus, anopin mies sai sen noroviruksen. 

Mies ja anoppi olivat kiukkuisia, kun tuli norovirus eikä päästy viikonloppuna kylään. Mentiin heti tiistaina ja anopin mies sai noroviruksen.

Kaiken lisäksi tuo kyläily oli kesämökillä missä ei tule hanasta vettä. 

Vierailija
364/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi itse ei saanut tuota noro virusta, mutta oli ihan hulluna pyyhinyt ovenkahvoja ja vessaa jne, kun hänen mies sai tartunnan. 

Anppi on muutenkin tarkka siivouksesta. Lapset ei saaneet koskea ikkunoihin. 

Vierailija
365/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo lapsellisetkaan ihmiset aina ymmärrä lapsen parasta. Hain kerran erääseen hoiva-alan yritykseen töihin ja siellä jo haastattelussa (toimari ja mahdolinen tuleva lähin esihenkilöni (molemmat lapsellisia)) kerrottiin minulle, että he ovat yritys, joka ei tee lastensuojeluilmoituksia, että vanhemmilla tulee olla oikeus itse päättää miten lapsiaan kasvattavat ja miten kurinpitotoimenpiteitä tehdään.  Toisinaan siellä siis tehtiin lastenkin hoitoa ja hoitajan tehtävä oli toteuttaa sitten vanhempien kasvatustavoitteita. Totesin, että tämä paikka ei ole minulle, sillä minulle lapsen etu on ensin eikä lapsia saa rangaista esim. fyysisesti. En yllättäynyt, kun en työpaikkaa saanut.

Vierailija
366/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset oli pieniä niin anoppi sanoi, että joudun pesemään heidän kesämökin matot, jos lapsi astuu kenkä jalassa yli eteisen pikkumaton ja ikkunoihin ei saa koskea lapset tai joudun kuulemma pesemään ne, jos 3-vuotias koskee ikkunaan. 

Vierailija
367/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos äiti on väsynyt niin sossu tulee kyllä kotiin ja keskustelee. Äidille tulee enemmän stressiä, kun joku tulee katsomaan onko koti siivottu. 

Suomessahan saa lapsen päivähoitoon.  Miksi tää väsynyt äiti ei vie lasta päivähoitoon?

Hoitoa ollaan taas vähentämässä.

Kun minun lapset oli pieniä lapsen sai päiväkotiin vain, jos oli töissä tai sossun asiakas. 

Nyt ollaan kai palaamassa samaan, kun säästetään. 

Miksi äiti siihen aikaan jäi kotiin jos ei jaksanut lastaan?&n

Nyt et oo ihan ajan tasalla. Kyllä 2000-luvulla oli jo päivähoito-oikeus. Lastenlapsetkin olivat jonkun viikkotuntimäärän, se piti edellisellä viikolla ilmoittaa, joku 20 tuntia heillä oli viikossa.  Eikä taatusti ollut mikään lasuperhe.  Toinen oli sitten esikoulussa joka päivä.

Vierailija
368/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuussa 2015 ääri oikeistolainen Mäenpää kiitti Facebookissa Jumalaa Niinisalon vastaanotto keskuksen tulipalosta.

Marraskuussa Mäenpää totesi kunnanhallituksen kokouksessa Ilmajoen hallinto- ja talousjohtajalle, että "pidä turpasi kiinni, senkin räkänokka". Rikosilmoitus asiasta ei johtanut syytteeseen. Mäenpää toimi pitkään Ilmajoen kuntapolitiikassa, mutta ei ollut ehdolla kuntavaaleissa 2017.

Mäenpää on Suomen Ssisun käräjien jäsen.

N a t s i

Vierailija
369/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset oli pieniä niin anoppi sanoi, että joudun pesemään heidän kesämökin matot, jos lapsi astuu kenkä jalassa yli eteisen pikkumaton ja ikkunoihin ei saa koskea lapset tai joudun kuulemma pesemään ne, jos 3-vuotias koskee ikkunaan. 

Nyt olet 20 vuotta vanhempi ja päivittäin pohdit noita juttuja.  Olitko silloin hyvin nuori?  Oletko työelämään jaksanut ollenkaan?  

Vierailija
370/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos avaisit jonkun paha anoppi ja  paha aviomies keskustelun?  Tämä sossutätien ammattitaitokeskustelu ei taida olla oikea paikka noiden muisteluun.

Vierailija
371/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on aina ollut tarkka siivouksesta esim. sängyn alustat pestään joka toinen päivä. 

Jos poliisi menisi käymään ja astuisi kengällä yli pikkumaton niin joutuisi pesemään anopin matot. 

Vierailija
372/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet 20 vuotta vanhempi ja päivittäin pohdit noita juttuja.  Olitko silloin hyvin nuori?  Oletko työelämään jaksanut ollenkaan?  

Ei ole vakituista työpaikkaa. Olen sairaslomalla nyt 

Vierailija
373/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukuussa 2015 ääri oikeistolainen Mäenpää kiitti Facebookissa Jumalaa Niinisalon vastaanotto keskuksen tulipalosta.

Marraskuussa Mäenpää totesi kunnanhallituksen kokouksessa Ilmajoen hallinto- ja talousjohtajalle, että "pidä turpasi kiinni, senkin räkänokka". Rikosilmoitus asiasta ei johtanut syytteeseen. Mäenpää toimi pitkään Ilmajoen kuntapolitiikassa, mutta ei ollut ehdolla kuntavaaleissa 2017.

Mäenpää on Suomen Ssisun käräjien jäsen.

N a t s i

Kiitti jumalaa kun vastaanottokeskukseksi suunniteltu rakennus paloi.  Mutta muistetaan, hänellä on paha muistamattomuutta ja särkyjä aiheuttava päävamma.  Sairauseläkkeeltä nuori mies kohosi kansanedustajaksi.

Vierailija
374/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin on sitten hätätilanne, ja kun arki koittaa niin ollaan taas tiimissä miettimässä asioita 🙂

Vierailija
375/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vakituista työpaikkaa. Olen sairaslomalla nyt 

Sullahan sitten ois aikaa avata uusi keskustelu tästä omasta aiheestasi ja elämäsi ongelmista.

Vierailija
376/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos avaisit jonkun paha anoppi ja  paha aviomies keskustelun?  Tämä sossutätien ammattitaitokeskustelu ei taida olla oikea paikka noiden muisteluun.

Kyllä se liittyy. He olisivat voineet tehdä poliisille anopista ilmoituksen. 

Lapset on 18 ja tuo anoppi jää tulevaisuudessa kunnan kotihoidon vastuulle. Minä en häntä hoida eikä mies pysty terveytensä takia. Anopilla ei ole muita lapsia eikä siellä käy muita sukulaisia. 

Vierailija
377/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se liittyy. He olisivat voineet tehdä poliisille anopista ilmoituksen. 

Lapset on 18 ja tuo anoppi jää tulevaisuudessa kunnan kotihoidon vastuulle. Minä en häntä hoida eikä mies pysty terveytensä takia. Anopilla ei ole muita lapsia eikä siellä käy muita sukulaisia. 

Eli anoppi on tulevaisuudessa kunnan kotihoidon ongelma. Anoppi on eläkkeellä. 

Vierailija
378/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli anoppi on niitä eläkeläisiä joita omaiset ei hoida. 

Vierailija
379/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntien kotihoidon vastuulle on tulossa näitä narsistisia anoppeja. Sosiaalitoimi ei puuttunut anopin käytökseen ja hänestä tulee kunnan kotihoidonongelma jokusen vuoden päästä. 

Vierailija
380/471 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni täti, joka on hyvässä työpaikassa, ei saanut hallinto-oikeuden päätöksellä lapsiani kotiinsa, koska on lapseton. Hallinto-oikeudessa tuomareina olivat lastensuojelun väki.

Lapsia ei lapsettomille anneta. Poikkeuksena on poliitikot, kuten Kaikkonen ja Talviaho. Lastensuojelussa ei saa työskennellä yksikään lapseton, koska lastensuojelu itse ei luota kehenkään lapsettomaan huoltajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan