Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

9V ja Reima-rukkaset?

Vierailija
20.11.2022 |

Ostin suunnilleen samanlaiset kuin aiemmatkin, mutta tyttö ei oikein olisi halunnut laittaa, kun tänään ekaa kertaa käskin laittamaan. Yleensä lapasia käyttänyt, mutta mielestäni pitää olla jotain kostean lumen kestävää ja lämmintä myös.

Eli tällaiset:

https://www.xxl.fi/reima-nouto-mittens-rukkaset-lapset-violetti/p/11986…

Mitä teillä tuon ikäisillä käsissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8-vuotiaalla on tuollaiset ja on myös täysin vedenpitävät vuorilliset kurarukkasetkin. En osaa sanoa onko vuotta vanhempi ratkaisevasti isompi niin että ei voisi tuollaisia käyttää.

Vierailija
2/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popin vettäpitävät topparukkaset mun tokaluokkalaisella. Miksei voisi ostaa toppasormikkaita jos rukkanen tuntuu lapselliselta? Niissä on samat ominaisuudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popin vettäpitävät topparukkaset mun tokaluokkalaisella. Miksei voisi ostaa toppasormikkaita jos rukkanen tuntuu lapselliselta? Niissä on samat ominaisuudet.

Jos se lapasia tykkää käyttää, ei kai se siitä sormettomuudesta silloin ole kiinni?

Vierailija
4/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jotkin vedenpitävät laskettelurukkaset.

Vierailija
5/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä lapselta, mitä se haluaa? Sanot, että pitää olla muutakin kuin lapaset, että itse valitsee ne tumput.

Vierailija
6/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanmalliset mutta heijastinrukkaset meidän 9v:llä.

Vierailija
7/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä meidän kouluikäiset tuollaisia. On reiman lyhytvartinen rukkanen, toppasormikas ja pakkasille nahkarukkanen.

Vierailija
8/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 40v ja kylmillä keleillä käytän rukkasia.

Lämpimämmät kuin sormikkaat.

Jos se tekee minusta nolon, tehköön.

Vierailija
9/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin vapaa-ajalle nuo on juuri sopivat ja sitten vaan keskustelet sen lapsen kanssa, että näitä nyt käytetään. Kouluun voi mennä vaikka niissä lapasissa.

Vierailija
10/10 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se lapasia tykkää käyttää, ei kai se siitä sormettomuudesta silloin ole kiinni?

Moni tuon ikäinen lapsi pitää mieluusti kevyitä neulelapasia mutta topparukkaset mieltävät pikkulasten käsineiksi. Tähän kokemukseen perustuen kommentoin.