Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
20.11.2024 |

Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua

Kommentit (201)

Vierailija
81/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi treffeillä että hän tarvitsee jonkin tekosyyn harrastaa liikuntaa, esim jos voi vaikka pyöräillä kaverin luokse.

Tiesin tuolla hetkellä että tämä ei tule toimimaan.

Vierailija
82/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Arvostus ansaitaan. "

Arvostus ansaitaan mutta hyvää käytöstä ei tarvitse ansaita. Olen itse kohtelias ja korrekti myös kaikkein mulkuimpiakin kanssaihmisiäni kohtaan vaikka he eivät mitään arvostustani todellakaan ansaitse.

Juurikin näin! Koska sinun käytöksesi ei kerro siitä toisesta henkilöstä, vaan sinusta.

Jos on huonokäytöksinen törppö, se kertoo, ettei ole parisuhteeseen kelpaava, eikä kannata ihmetellä, kun jää yksin. Sinun huono käytöksesi ei kerro siitä, ettei se toinen henkilö olisi hyvän käytöksen arvoinen, vaan että huonokäytöksinen on huono ja alempitasoinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa

Okei, eli itsestään huolehtiminen myös fyysisesti on pinnallista??

En ole tuo, mutta vastaan että ei ole. Se, että halutaan tentata tuollaisia asioita vain kertoo arvoistasi kaiken: etsit hyvännäköistä seksipimua. Olen itsekin hoikka ja urheilullinen, mutta haluan miehen, joka etsii älykästä ja kivaa elämänkumppania. Eli ts laihuuden kysely heti alussa kertoo sinusta sen, että ulkonäkö on sinulle keskeinen arvo. En tiedä ketään kauniista kavereistani, joka ajattelisi eri tavalla...

Haluan älykkään naisen, ja älykäs nainen ymmärtää liikkumattomuuden seuraukset, varsinkin kun sitä ikää tulee lisää. Ja älykäs nainen ei myöskään syyllistä yhden lauseen perusteella miehiä pinnallisiksi seksipimun etsijöiksi. 

Vierailija
84/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se oven aukaiseminen naiselle sitten jotenkin vaikeaa? Siis eikö nainen jaksa avata ovea itse vai oliko hänellä kädet täynnä kantamuksia? Onko se suurikin palvelus mieheltä avata ovi? Ilmeisesti. No, eipä ole miehellä vaikeaa tehdä vaikutusta naiseen, jos ei muuta tartte kuin ovi avata.

No on ainakin tuolla vaikeaa joka pääsee vasta toisilta ravintolatreffeiltä nussimaan.

Vierailija
85/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui eksäänsä näin:

- Ei se saanu töitä

- Oli koiria ja mun piti ostaa sille ruuat sun muut ku eihän sillä ollu rahaa

- Makas vaa kotona kaiket päivät 

Haukkui työtöntä kaveriaan ja haukkui ylipäätään työttömiä.

Kuvottavaa käytöstä.

Eräs toinen haukkui eksäänsä näin:

- Ei saanut töitä. Elätin monta vuotta.

- Sai mun avulla työpaikan.

- Oli ärsyttävä. Olis pitäny sen kans viettää enemmän aikaa.

NIINKU MITÄ IHMETTÄ. Työ sitä työ tätä. Varmaa nää miehet tienny alkaessaan tilanteen. Ja kuka käski elättää jos se oli niin vastenmielistä? Ja ajanvietto nyt kuuluu asiaan jos ollaan parisuhteessa. 

Vierailija
86/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intuitio. Voimakas tunne siitä että mies valehtelee minulle eikä ole sitä miestyyppiä jolle riittäisi yksi nainen.

Vierailija
87/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peruspositiivinen, laajasti erilaisten ihmisten kanssa toimeentuleva, keskusteluntaitoinen ja koulutettu mies. Vaikken nyt ole mikään katseenkääntäjä, olen kuitenkin kohtuullisesti käynyt treffeillä, ja aina on ollut mukavaa ja mielenkiintoista. Pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta, ja jos sen vielä saa yhdistettyä hyvään ateriaan niin iltahan on mitä mainioin.

Suurin yksittäinen syy lopettaa treffailut on ollut kemian puute. Jos itse olen seuralaisesta kiinnostunut, mutten huomaa hänessä mitään ystävällisyyttä ihmeempää kiinnostusta, en halua sellaista tapailua enää jatkaa. Tämä on valitettavan yleistä minulla. Olen kuullut muiden miesten valittavan että treffeille ei edes pääse, mutta sitä ongelmaa en ole juurikaan kokenut, vaan juuri tuota että treffeillä ollessa mitään flirttiä tai kiinnostusta ei ole.

Vierailija
88/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa

Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. En usko, että pelkkä kemia riittää toimivan parisuhteen perustaksi. Muutakin yhteensopivuutta vaaditaan, esim elintavat. 

Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, ett

Ei muuten koe. Naisten mielestä on itsestäänselvää, että kumppania valitessa ollaan tarkkoja ja mitään muuta kuin sopivaa ei hyväksytä!

Vierailija
89/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, mutta vastaan että ei ole. Se, että halutaan tentata tuollaisia asioita vain kertoo arvoistasi kaiken: etsit hyvännäköistä seksipimua. Olen itsekin hoikka ja urheilullinen, mutta haluan miehen, joka etsii älykästä ja kivaa elämänkumppania. Eli ts laihuuden kysely heti alussa kertoo sinusta sen, että ulkonäkö on sinulle keskeinen arvo. En tiedä ketään kauniista kavereistani, joka ajattelisi eri tavalla...

Etsin ihmistä, jolla on työ, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne eli tasapainoinen elämä. 

Nämä heijastelee arvojamme ja arvokeskustelut tuntuvat menevän tunteisiin aiheesta riippumatta. Arvostamme erilaisia asioita ja loukkaannumme, kun joku muu ei arvostakaan sitä, mitä me itse pidämme hyvänä ja tärkeänä.

Vierailija
90/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi suu auki, ahmi ja piti ällöttävää "ömmömmömm" ääntä. Puhui ruoka suussa, roiski eteensä. Kyseessä amiksen kokki ope. Hyi.

Vierailija
91/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...kun kyttää edellä menevän persettä..."

Tämä on se syy miksi päästän naisen ensin. Nainen voi ottaa sen kohteliaana käytöksenä mutta tosiasiassa minulla on nimenomaan se taka-ajatus (no pun intended), että tsekkaan perät.

Suomalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että ovat niin juntteja etteivät osaa perus käytöstapoja. Esimerkiksi sitä, että portaita noustessa mies menee edeltä. Siinä ne menevät portaita ylös ja ajattelevat, että kohtelias mies päästi naisen ensin mutta perse keikkuu naaman edessä ja minä yytsin sitä huolella ja otan tilanteesta kaiken irti.

Jos aukaiset minulle oven, menen siitä ensin ja kiitän sinua. Sitten jään odottamaan, että menet portaisiin ensin. Jos minulla on päällä polveen asti ulottuva toppatakki, niin vaikka menisin ensin, et sinä saa minun takapuolesta mitään selvää. Mikäli kävelet niin lähellä, että naam

Mikäli naisella on polviin asti ulottuva toppatakki tai peittää perseensä jotenkin muuten on hänellä todennäköisesti jotain salattavaa eikä ole hyvät perät. Tällainen ei pääse jatkoon.

Vierailija
92/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se oven aukaiseminen naiselle sitten jotenkin vaikeaa? Siis eikö nainen jaksa avata ovea itse vai oliko hänellä kädet täynnä kantamuksia? Onko se suurikin palvelus mieheltä avata ovi? Ilmeisesti. No, eipä ole miehellä vaikeaa tehdä vaikutusta naiseen, jos ei muuta tartte kuin ovi avata.

No on ainakin tuolla vaikeaa joka pääsee vasta toisilta ravintolatreffeiltä nussimaan.

Ei ne toiset treffit enää ravintolassa olleet, ensimmäiset vain.

Vierailija
93/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan älykkään naise

Ei hoikkuus ja liikunnallisuus kerro älykkyydestä. Olihan Einstein vähän lihava, eikä harrastanut liikuntaa.

Vierailija
94/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne toiset treffit enää ravintolassa olleet, ensimmäiset vain.

Silti, hän joutuu tahkoamaan jotain hankalaa välimallia saadakseen seksiä (ilmeisesti tavoite?): parisuhdetta ei ole löytynyt ("kaikkien kanssa"), eikä irtopainoksiakaan saa helposti, jos ne joutuu ravintolaan saakka viemään.

Vierailija
95/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja yhden miehen kohdalla dealbreaker oli se, että kun katottiin leffaa, hän kehui hirveesti niiden näyttelijänaisten ulkonäköä. "Upeat silmät", "Toi on kyllä kuuma".

Oltiin kai kolmansilla treffeillä, ekaa kertaa hänen luonaan. :D Ei varmaan tarvii perustella, miksi tää oli ongelma

Vierailija
96/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...kun kyttää edellä menevän persettä..."

Tämä on se syy miksi päästän naisen ensin. Nainen voi ottaa sen kohteliaana käytöksenä mutta tosiasiassa minulla on nimenomaan se taka-ajatus (no pun intended), että tsekkaan perät.

Suomalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että ovat niin juntteja etteivät osaa perus käytöstapoja. Esimerkiksi sitä, että portaita noustessa mies menee edeltä. Siinä ne menevät portaita ylös ja ajattelevat, että kohtelias mies päästi naisen ensin mutta perse keikkuu naaman edessä ja minä yytsin sitä huolella ja otan tilanteesta kaiken irti.

Jos aukaiset minulle oven, menen siitä ensin ja kiitän sinua. Sitten jään odottamaan, että menet portaisiin ensin. Jos minulla on päällä polveen asti ulottuva toppatakki, niin vaikka menisin ensin, et sinä saa minun takapuolesta mitään s

Mies, jonka mielestä nainen ei saa pukeutua talvella lämpimästi, ei mene jatkoon.

Vierailija
97/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kun tiesin ettei nainen kelpaa kumppaniksi:

- nainen haisi kissan pissalle. Siis oikeasti löyhkäsi kissan ku*elle. En halua edes ajatella mille naisen asunnon haisee, jos vaatteet löyhkäsi niin pahasti. Oman kertomansa mukaan naisella oli yksi kissa.

- parin viikon viestittelyn ja ensimmäisten treffin jälkeen toisella tapaamisella päädyttiin naisen luokse. Oli melkoinen yllätys löytää asunnosta lastenhuone. Nainen kun oli unohtanut mainita olevansa 100% yh....

Vierailija
98/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua"

Meillä vaimoa ärsyttää kun avaan hänelle ravintolan oven ja odotan, että hän menee ensin sisälle. Joutuu aina kohtaamaan ensimmäisenä ravintolan henkilökunnan, kertomaan pöytävarauksesta jne. 😂

Vierailija
99/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui minua vertailemalla muihin naisiin, mikä on jo kyllin paha, ja näistä kommenteista kävi arvosteleva, esineellistävä ja sovinistinen maailmankuva ikävästi ilmi. Kiva kun olen niin hoikka, kun naiset on nykyisin kauheita valaita. Kiva kun on hyvä työ ja palkka, niin en sitten ole hänen lompakolla kuten muut golddiggerit. Kiva kun en meikkaa (todellakin meikkaan, mutta en ilmeisesti tavalla, jota tämä mies tunnistaisi meikiksi), naiset näyttää hirveiltä variksenpelättimiltä nykyisin.

Vierailija
100/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kun tiesin ettei nainen kelpaa kumppaniksi:

- nainen haisi kissan pissalle. Siis oikeasti löyhkäsi kissan ku*elle. En halua edes ajatella mille naisen asunnon haisee, jos vaatteet löyhkäsi niin pahasti. Oman kertomansa mukaan naisella oli yksi kissa.

- parin viikon viestittelyn ja ensimmäisten treffin jälkeen toisella tapaamisella päädyttiin naisen luokse. Oli melkoinen yllätys löytää asunnosta lastenhuone. Nainen kun oli unohtanut mainita olevansa 100% yh....

Käsittämätön ratkaisu, sentään elämän isoimpia asioita. Ei lapselle esitellä ketä tahansa, joten kotiin ei tuoda ketä tahansa eikä ketään, kenelle lapsen olemassaolo on ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän