Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?
Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa
Okei, eli itsestään huolehtiminen myös fyysisesti on pinnallista??
Jos katsellaan ja kehutaan muita naisia, tai kerrotaan mistään taipumuksesta polygamisiin suhteisiin. En halua liian vapaamielistä seksiaddiktia kumppanikseni. Toinen on vain se tunne, mikä toisesta tulee: ulkonäkö ja olemus, sen tajuaa sekunneissa.
Vierailija kirjoitti:
"...kun kyttää edellä menevän persettä..."
Tämä on se syy miksi päästän naisen ensin. Nainen voi ottaa sen kohteliaana käytöksenä mutta tosiasiassa minulla on nimenomaan se taka-ajatus (no pun intended), että tsekkaan perät.
Suomalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että ovat niin juntteja etteivät osaa perus käytöstapoja. Esimerkiksi sitä, että portaita noustessa mies menee edeltä. Siinä ne menevät portaita ylös ja ajattelevat, että kohtelias mies päästi naisen ensin mutta perse keikkuu naaman edessä ja minä yytsin sitä huolella ja otan tilanteesta kaiken irti.
Näin sitä trollaillaan, kun ei äly muuhun riitä. Käytöstavoista puhumattakaan. Hulluilla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se syy miksi päästän naisen ensin. Nainen voi ottaa sen kohteliaana käytöksenä mutta tosiasiassa minulla on nimenomaan se taka-ajatus (no pun intended), että tsekkaan perät.
Suomalaisissa naisissa on se hyvä puoli, että ovat niin juntteja etteivät osaa perus käytöstapoja. Esimerkiksi sitä, että portaita noustessa mies menee edeltä. Siinä ne menevät portaita ylös ja ajattelevat, että kohtelias mies päästi naisen ensin mutta perse keikkuu naaman edessä ja minä yytsin sitä huolella ja otan tilanteesta kaiken irti.
Näin sitä trollaillaan, kun ei äly muuhun riitä. Käytöstavoista puhumattakaan. Hulluilla on halvat huvit ja idiootilla ilmaiset.
Onpa huonoa käytöstä nimitellä muita. Tuntemattomia ihmisiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa
Ei ole jos huolehdit itsestäsi fyysisesti, jonkun toisen fyysisestä olemuksesta huolehtiminen taas on.
Kuka mies vie naisen ravintolaan ekoilla treffeillä? Joku säälittävä incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, mutta vastaan että ei ole. Se, että halutaan tentata tuollaisia asioita vain kertoo arvoistasi kaiken: etsit hyvännäköistä seksipimua. Olen itsekin hoikka ja urheilullinen, mutta haluan miehen, joka etsii älykästä ja kivaa elämänkumppania. Eli ts laihuuden kysely heti alussa kertoo sinusta sen, että ulkonäkö on sinulle keskeinen arvo. En tiedä ketään kauniista kavereistani, joka ajattelisi eri tavalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa huonoa käytöstä nimitellä muita. Tuntemattomia ihmisiä vielä.
Eikä edes kasvotusten. Voi voi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten käydä treffeillä, kun eivät naiset treffaa muita kuin 180 cm ja väh. 8/10 naamaltaan olevia miehiä?
Joo yksikään alle 180cm pitkä mies ei ole parisuhteessa eikä ole saanut perhettä.
Nimimerkillä alle 180cm pitkän miehen tytär
Jep. Naurattaa tämä palstainceleiden täysin todellisuudesta irrallaan oleva päähänpinttymä, jonka voi todeta vääräksi ihan kenen tahansa omassa lähipiirissä. Meillä mies on perheen lyhin, sekä minä että lukioikäiset lapset häntä pidempiä.
Mä olen tuo jolle vastasit. Olen siis itse 168cm ja olin useamman vuoden parisuhteessa miehen kanssa joka oli 166cm. Tiedän useita alle 180cm pitkiä miehiä jotka ovat parisuhteessa. Kasvoiltaan ihan tavallisia miehiä. Osa suoraan sanottuna anteeksi nyt vain rumia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies vie naisen ravintolaan ekoilla treffeillä? Joku säälittävä incel.
Minä. Kaikkien niiden kanssa, jotka olen ravintolaan treffeille vienyt, on nussittu viimeistään toisilla treffeillä. Voit sääliä jos siltä tuntuu, ei vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jo puhelussa ennen treffejä: tuli puheeksi, että pelkään hiiriä. "No minäpä laitan niitä sinun sänkyyn, höhhöhhöö". Ei tavattu.
Ei ole todellista:D Se luuli että haluat vaki pahanilmanlinnun elämääsi? Oli pokkaa kyllä 😂
Mies oli työtön ja asui yksiössä.
Onko se oven aukaiseminen naiselle sitten jotenkin vaikeaa? Siis eikö nainen jaksa avata ovea itse vai oliko hänellä kädet täynnä kantamuksia? Onko se suurikin palvelus mieheltä avata ovi? Ilmeisesti. No, eipä ole miehellä vaikeaa tehdä vaikutusta naiseen, jos ei muuta tartte kuin ovi avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. En usko, että pelkkä kemia riittää toimivan parisuhteen perustaksi. Muutakin yhteensopivuutta vaaditaan, esim elintavat.
Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä, etteivät osaa hyväksyä meitä sellaisinaan, kuin olemme.
Moni syyttää muita ihmisiä myös liian valikoiviksi. Tämä on mielestäni kummallinen syytös. Mielestäni on ihan järkevääkin, että pohdimme tarkoin, kenen kanssa alamme vakavaan parisuhteeseen tai kenen kanssa päädymme perustamaan sen perheen.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oven aukaiseminen naiselle sitten jotenkin vaikeaa? Siis eikö nainen jaksa avata ovea itse vai oliko hänellä kädet täynnä kantamuksia? Onko se suurikin palvelus mieheltä avata ovi? Ilmeisesti. No, eipä ole miehellä vaikeaa tehdä vaikutusta naiseen, jos ei muuta tartte kuin ovi avata.
Niin, ei tosiaan ole vaikeaa. Mutta kun jotkut miehet näyttävät tekevän peruskohteliaisuudestakin niin kovin vaikean asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, mutta vastaan että ei ole. Se, että halutaan tentata tuollaisia asioita vain kertoo arvoistasi kaiken: etsit hyvännäköistä seksipimua. Olen itsekin hoikka ja urheilullinen, mutta haluan miehen, joka etsii älykästä ja kivaa elämänkumppania. Eli ts laihuuden kysely heti alussa kertoo sinusta sen, että ulkonäkö on sinulle keskeinen arvo. En tiedä ketään kauniista kavereistani, joka ajattelisi eri tavalla...
Etsin ihmistä, jolla on työ, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne eli tasapainoinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle minulle sinä nyt puhut?
Vierailija kirjoitti:
Jos aukaiset minulle oven, menen siitä ensin ja kiitän sinua. Sitten jään odottamaan, että menet portaisiin ensin. Jos minulla on päällä polveen asti ulottuva toppatakki, niin vaikka menisin ensin, et sinä saa minun takapuolesta mitään selvää. Mikäli kävelet niin lähellä, että naamasi on takapuolessa kiinni, huomaan sinut hyypiöksi ja se loppuu sitten siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon vahvasti, että parisuhteet päättyvät niin usein ja herkästi erityisesti siksi, että ne on alunperinkin aloitettu väärän ihmisen kanssa. En usko, että pelkkä kemia riittää toimivan parisuhteen perustaksi. Muutakin yhteensopivuutta vaaditaan, esim elintavat.
Tämäkin aihe menee monilla tunteisiin, sinänsä ihan ymmärrettävästä syystä. Moni kokee suurena vääryytenä sen, että meidän itsemme pitäisi muuttaa jotakin itsessämme siksi, että muut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä,
Moni kokee suurena vääryytenä, että miehen validoidessa naistaan hänellä on joitakin muitakin kriteerejä kuin se, että kumppani on nainen.