Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Joku yrittää trol lata J-naisen muka kaipaavan minua.
Alkaa minun osaltani kaipailu vähenemään täällä, välilla saatan vilkaisemassa käydä, enempää en enää kaivata voi täällä tai muualla, maksimi on saavutettu. Näillä eväillä uusiin tilanteisiin. Voin sanoa käsi sydämmellä että kaikkeni annoin ja annan. Odotan innolla ja pelolla jatkoa. Kiitos kaikille. En kadu mitään, päinvastoin.
Polttaa tupakkaa ja myös nuuskaa, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt lähistöllä kuikuilemassa missä kaivattusi asuu?
Välillä päivittäin jo vuosien ajan. Toisinaan näkyy hyvin ikkunoista sisään.
Jätä joskus postilaatikkoon kirje.
Tämä on creepyä. Oletko oikeasti? En ole nähnyt vieraita autoja täällä mutta ikkunoistani näkyy kyllä sisälle. Eka kerros eikä edes sälekaihtimia ja asunto kovin matalalla. Miten pääsisit laittamaan sen kirjeen postilaatikkoon? Sun pitäisi tulla rappuun sisälle ja soittaa summeria ja mä näkisin kyllä. Voisit laittaa parvekkeen raosta sisälle mutta miten saisin sen tietää kun en parvekkeelle kurki ja menee pakkasessa nyt pilalle. Laita tavisposti tuomaan. Olisi todella ihanaa.
Eiköhän kyse ollut jostain omakotitaloasujasta, eikä mistään lähiöstä.
Myös omakotilähiöitä on olemassa, sellaisia tiheään rakennettuja. Olisikohan tuo kuikuilija kuntarajamies? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt lähistöllä kuikuilemassa missä kaivattusi asuu?
Välillä päivittäin jo vuosien ajan. Toisinaan näkyy hyvin ikkunoista sisään.
Creep.
Hehe. Ette tiedä mitään mistään ja oletatte asioita. Tosiaan edellisellä kerralla näytti olevan saunapäivä heillä ja sinnehän pesutiloihin siis näkyy ikkunasta suoraan tietysti kulmasta, johon sattumalta päädyin odottelemaan.
trollihan se.
Sulle kaikki on trollia mitä et itse omassa elämässä ole kokenut?
Puhun täyttä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat kuriin.
Ei ne pysy 🤷🏻
Minä pystyn jahka vaan ehdin.
Toivottavasti ei polta enää eikä myöskään nuuskaa tms. Asiasta on muistaakseni joskus keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kiusaamisen muoto tämäkin. Kirjoitan aina asiallisia ja fiksuja - silti joku tahallaan ilmiantaa jokaisen viestini. Syystä että..?
.
Manala - tuonela. Sehän tämä. On jo nähty 6 kk:n palstahistoriani aikana. Sabotaasia ja sadismia. Mennään näillä. >>> I'm out.
.
Tämä ainakin on poistettavissa siksi, että viestisi ei kuulu otsikon alle. Monet niistä eivät kuulu ja spämmäät.
Mitä enemmän ilmoitatte viesteistä, sitä nopeemmin ketju suljetaan 🤣
Mitä väliä? Hyvä vaan, uusi toimii nopeammin kuin pitkät vanhat ketjut. Sivusta
Tarvisin ehkä jonkun lääkityksen.
Vierailija kirjoitti:
ihastumisen lamaannutus lääkkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihastumisen lamaannutus lääkkeen?
Lääkkeen joka lamais vähä hermostoa jotta pystyisin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin?
Millainen joulu teillä olisi kaivattusi kanssa?
Sini Ukki Torkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sini Ukki Torkku kirjoitti:
Olipa mukava pakkaskävely. 10 000 askelta meni kevyesti heittämällä ja paha olo jäi taaksepäin. Kaivattuni on toivon mukaan hyödyntänyt hyvän kelin itselleen parhaimmaksi katsomalla tavalla. Oothan sporttinen pimu 💋
Toivottavasti sinulla oli tarpeeksi vaatetta päällä, siellä kun on niin kylmä. Itse värjöttelen kotona peiton alla ja saan tyytyä sisäliikuntaan <3.
Juu, olihan mulla. Liikaakin kun tuli hiki. Lämminverisen (sangviininen) kropan haittapuolia tuo yletön hikoilu taipumus.
Ei sisäliikunnassa mitään vikaa oo, ite vaan tykkään kävelystä kovasti ja löytyy vaatteita joka kelille. Mitä liikuntaa harrastat sisällä?
No hyvä ettet paleltunut :>
Sisäliikuntana kotona teen erilaisia lihaskuntoliikkeitä, venytyksiä ja jooga-asentoja. Muuten käyn sitten salilla missä on omat liikkeet, saatan joskus varata ryhmäliikuntatuntejakin sieltä.
Pyrkisin kaivatun syliin kuten nuo pentuliven pennut kasvattajan. ;)😌
Kaivatun voisin ottaa lääkkeekseni.
Vierailija kirjoitti:
Oltaisi molemmat töissä aamu ja päivä. Illalla sitten voisi köllötellä ja katsella jouluhömppää ja syödä jouluruokia. Hän ehkä kävisi vanhemmillaan.
Aika tasan sama kuin erikseenkin siis.
Vierailija kirjoitti:
Hän saisi rajattoman määrän jouluhalkoa.
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän vihaan talvea. Luulin, että tää iän myötä lientyisi, mutta paskat.