Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Anteeksi en päässyt kirjastoon kun tuli yllätys. Huomenna uusiksi 😍?
Ihan noin yleisesti, en usko, että kovinkaan moni kiinnittää huomiota jonkun työkaverin tai vastaavan rekkariin. Hädin muistan omani ja vanhempieni.
Oletko käynyt lähistöllä kuikuilemassa missä kaivattusi asuu?
Olen pari kertaa kävellyt hänen talon ohi
Vierailija kirjoitti:
Ihan noin yleisesti, en usko, että kovinkaan moni kiinnittää huomiota jonkun työkaverin tai vastaavan rekkariin. Hädin muistan omani ja vanhempieni.
Mä en siis oikeesti muista edes sitä minkä merkkinen auto meillä on. Saatikka rekkaria. Kun kaupasta etsin sitä niin väri ja ulkomuoto kertoo tarpeeksi. Tosin olen jokusen kerran tähdännyt aivan väärään autoon. Vanhuus ei tule yksin ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttaako kaivattusi tupakkaa
Ei se sauhu naapurin mummon mökistäkään leijaile.
Meillä kyllä just naapurista. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivatun on helppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?
Hän on joskus ollut täällä ja kaipaa tai on ainakin kaivannut jotakuta, mutta kohde saattaa olla joku muukin kuin minä. Tai ehkä hän vain kiusaa minua, koska olen joskus kertonut tunteistani hänelle. Halutessaan hän pystyisi edelleen ottamaan yhteyttä oikean elämän puolella.
Sama. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä asuu. Olisi ollut joskus mahdollisuus kyllä tarkistaa se, mutta meni pupu pöksyyn.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä asuu. Olisi ollut joskus mahdollisuus kyllä tarkistaa se, mutta meni pupu pöksyyn.
Siis mikä tää pupujuttu oikein on kun välillä se menee pöksyyn ja joskus se nostetaan hatusta. Olisko ketään Pupua paikalla vastaamaan tähän kysymykseen. T. Oma pupu häkissä.
Oi, elämä on ihanaa 🤗 Näin Tuomasta kylällä ja juteltiin pitkään. Ihanaa, että on palattu siihen, just tähän 🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Välillä päivittäin jo vuosien ajan. Toisinaan näkyy hyvin ikkunoista sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Creep.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla niin, ja noin yleisesti ottaen rekkaritunnisteeni ei ole yleiseen käyttöön tarkoitettukaan, vaan sille, joka on kiinnittänyt huomiota ja muistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä joskus postilaatikkoon kirje.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi en päässyt kirjastoon kun tuli yllätys. Huomenna uusiksi 😍?
Ei valitettavasti onnistu, kun on ikäviä velvollisuuksia hoidettavana.
Näitkö sen viestinkin? Olen tosissaan siitä mitä aion tässä maailmassa. :)