Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa nähdä kaksin viimeksi oli häiriötekijöitä
Viimeksi kun oli mahdollisuus olla kaksin nii olit piilossa hyllyn luona 😄
En ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulla oli päällä viimeksi kun tavattiin
Tee hopiahiuksi 🤩
Ai sanoit, että mitä SULLA oli päällä. Anteeksi!
Okei, anna anteeksi, mutta en muista mitä sulla oli päällä. Olen nainen. Kai pitäisi muista...
Olet omalaatuinen nainen...hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa nähdä kaksin viimeksi oli häiriötekijöitä
Piilossa? Jään helposti piiloon. Kyllä sun se pitäis tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Okei, anna anteeksi, mutta en muista mitä sulla oli päällä. Olen nainen. Kai pitäisi muista...
Olet omalaatuinen nainen...hyvällä tavalla.
Kaivattuni hiukset ei ole hopeisia. Mutta siis mullahan on putkinäkö kaivatun läheisyydessä. En muista mitään mitä oli päällään. No yhden päälyvaatteen muistan mutta se on selkeä tietenkin sen muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Milloin näit hopeahiuksin viimeksi?
kuukausia sitten... ei me tunneta oikeasti, mutta hän tietää musta enemmän. Se vaan jäi mun mieleen jotenkin se katse ja ne sanat, jo silloin ensimmäisenä päivänä. Huomasin kyllä miten hän tuijotti jotenkin hartaasti sivusta. Mutta paha sanoa mitä ne katseet ja vähäiset kommentit ja sanat, mitä se kiinnostus lopulta oikeasti tarkoitti. Itsellä syttyi vaan todella vahvasti. Kai siinä ihmisessä oli vaan jotain sellaista pehmeyttä, välittämistä ja kiinnostusta ja sitten toki iän tuoma tieto ja viisaus mitä koin kovasti tarvitsevani.
Vierailija kirjoitti:
Väkevä tunniste: autojemme rekkareiden kahden ekan kirjaimen väliin jää sekä aakkosissa että näppäimistössä yhtä monta merkkiä kuin ikiemme erotus on. Nyt jos ei tärppää, niin ei ikinä. Sanotaan nyt vielä, että kun kevään siinä ratkaisevassa hetkessä kuiskasin korvaasi päätökseni, niin tosiasisssa olisin halunnut ja meinasinkin tunnustaa tunteeni sinuun, vaan en uskaltanut.
Banaanien kilohinta oli 1,95€ kohtaamispaikkamme läheisyydessä ja autopaikkoja oli vapaana 231. 231:stä yksi numero vastaa etunimiemme ainoaa yhteistä kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Milloin näit hopeahiuksin viimeksi?
kuukausia sitten... ei me tunneta oikeasti, mutta hän tietää musta enemmän. Se vaan jäi mun mieleen jotenkin se katse ja ne sanat, jo silloin ensimmäisenä päivänä. Huomasin kyllä miten hän tuijotti jotenkin hartaasti sivusta. Mutta paha sanoa mitä ne katseet ja vähäiset kommentit ja sanat, mitä se kiinnostus lopulta oikeasti tarkoitti. Itsellä syttyi vaan todella vahvasti. Kai siinä ihmisessä oli vaan jotain sellaista pehmeyttä, välittämistä
Ammatillista kiinnostusta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkevä tunniste: autojemme rekkareiden kahden ekan kirjaimen väliin jää sekä aakkosissa että näppäimistössä yhtä monta merkkiä kuin ikiemme erotus on. Nyt jos ei tärppää, niin ei ikinä. Sanotaan nyt vielä, että kun kevään siinä ratkaisevassa hetkessä kuiskasin korvaasi päätökseni, niin tosiasisssa olisin halunnut ja meinasinkin tunnustaa tunteeni sinuun, vaan en uskaltanut.
Banaanien kilohinta oli 1,95€ kohtaamispaikkamme läheisyydessä ja autopaikkoja oli vapaana 231. 231:stä yksi numero vastaa etunimiemme ainoaa yhteistä kirjainta.
Ai noin paljon parkkipaikkoja? Viimeaikoina siellä on parkkipaikoissa ollut vähemmän tilaa. Noh en ole siellä takana käynyt katsomassa.
Niin voisi ajatella. Ymmärrän kyllä, mutta se kiinnostus koski myös asioita mitkä eivät kuuluneet asiaan. Mitkä olivat henkilökohtaisia. Siis sellaista kommentointia mikä ei liity siihen miksi olen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai noin paljon parkkipaikkoja? Viimeaikoina siellä on parkkipaikoissa ollut vähemmän tilaa. Noh en ole siellä takana käynyt katsomassa.
Viesti oli siis hatusta vedetty. Siltä varalta, että joku ottaa todesta ja saa harhoja. Vaikka tuossakin joku totuuden siemen saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Niin voisi ajatella. Ymmärrän kyllä, mutta se kiinnostus koski myös asioita mitkä eivät kuuluneet asiaan. Mitkä olivat henkilökohtaisia. Siis sellaista kommentointia mikä ei liity siihen miksi olen siellä.
Onkohan meillä sama kaivattu, paitsi että miun kaivattu ei ole kommentoinut mitään asiaan liittymätöntä tai katsonut lempeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂 ajattelin samaa
Oletko hopeahius? Ai et? Miksi sitten utelet.
Yritääköhän joku sabotoida...
Vierailija kirjoitti:
Polttaako kaivattusi tupakkaa
Kaivattunin varmaan luulee, että poltan. En polta säännöllisesti. Kerran muutamaan vuoteen retkahdan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä. Ainakin bileissä oon nähnyt. Tosin kerran näin, että otti vissiin nikotiinipurkkaa, joten lopettamassa?
Vierailija kirjoitti:
Polttaa
En polta! Joskus vain jos on huono jakso elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sauhu naapurin mummon mökistäkään leijaile.