Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Johanna 😚
Mutta mikä on ensimmäinen nimi?
Ei arvata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mulla oli päällä viimeksi kun tavattiin
Tee hopiahiuksi 🤩
no jos nyt uskallan niin ainakin olkapäitä korostava beige takki...
Sini Ukki Torkku kirjoitti:
Olipa mukava pakkaskävely. 10 000 askelta meni kevyesti heittämällä ja paha olo jäi taaksepäin. Kaivattuni on toivon mukaan hyödyntänyt hyvän kelin itselleen parhaimmaksi katsomalla tavalla. Oothan sporttinen pimu 💋
Toivottavasti sinulla oli tarpeeksi vaatetta päällä, siellä kun on niin kylmä. Itse värjöttelen kotona peiton alla ja saan tyytyä sisäliikuntaan <3.
Ei tainnut olla mä. Huoh. Pitäis jo lopettaa tää touhu ja move on tästä järjettömyydestä.
- beige takki
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Ai sanoit, että mitä SULLA oli päällä. Anteeksi!
Okei, anna anteeksi, mutta en muista mitä sulla oli päällä. Olen nainen. Kai pitäisi muista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi huomannut että olet ihastunut häneen?
Taatusti. Välillä jopa vihasin itseäni, koska en voinut olla näyttämättä tunteitani. Vuodet tekee tehtävänsä ja olen jo enemmän sinut asian kanssa. Toivon, että vielä joku päivä voin nauraa tälle kaikelle, ja mieluusti yhdessä hänen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois postaa edes yhden hymykuvan nettiin. Ne harvat kerrat kun hymyilit, minä sulin. <3
Se on harvojen herkkua. Only for you :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois postaa edes yhden hymykuvan nettiin. Ne harvat kerrat kun hymyilit, minä sulin. <3
Ja tämä meni T-miehelle naiselta.
Taisin just särkee muutaman sydämen... sorry for the disappointment
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Okei, anna anteeksi, mutta en muista mitä sulla oli päällä. Olen nainen. Kai pitäisi muista...
Milloin näit hopeahiuksin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee hopiahiuksi 🤩
Milloin näit hopeahiuksin viimeksi?
Oletko hopeahius? Ai et? Miksi sitten utelet.
Väkevä tunniste: autojemme rekkareiden kahden ekan kirjaimen väliin jää sekä aakkosissa että näppäimistössä yhtä monta merkkiä kuin ikiemme erotus on. Nyt jos ei tärppää, niin ei ikinä. Sanotaan nyt vielä, että kun kevään siinä ratkaisevassa hetkessä kuiskasin korvaasi päätökseni, niin tosiasisssa olisin halunnut ja meinasinkin tunnustaa tunteeni sinuun, vaan en uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä meni T-miehelle naiselta
Ei mennyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä meni T-miehelle naiselta
Ei mennyt
Manihän. MInä sen sanoin, että hymyilen harvoille siten kuin hymyilen kaivatulleni.